Samo_minava Posted July 18, 2017 Share Posted July 18, 2017 Отскоро съм в този форум, но tedy може да помисли по въпроса защо му се налага през пост да пояснява какво е искал да каже или не e и защо обяснява, че не е защитник на някого/нещо или е. P.S.: Нищо лично, просто следя темите с интерес като имам време, участващите тук са интелигенти и по полезно-приятен начин взимащи отношение, и вместо да се чете по същество нещо, което се коментира, се наблюдава по-горе описаното от мен. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted July 18, 2017 Share Posted July 18, 2017 Аз вече изгубих нишката. През мобилния нет телефонът имаше ли проблем с месинджърите? Не. Но и на мобилен нет не стоя дълго - навсякъде където "стоя", има wifi. Само тук при комбинацията кулбокс+микротик се наблюдава проблема, и в доста по-слаба степен при микротик+друг_доставчик. Пробвал съм телефона да е вързан през wifi на стария рутер (като прост AP ), както и на микротикския wifi. Пиша в тази тема за проблема, защото най-проявен е проблемът с кулбокс. И май е излишно да пиша докато не съм 100% сигурен и пробвал всичко. Просто се чудя дали само аз ползвам интензивно viber/whatsapp за разговори, и особено входящи обаждания. И преди някой нещо да обвини, така разговарям сигурно над 3000 минути месечно - ако трябваше да плащам и за "минути" на мобилен оператор, както и отсрещната страна (особено) да плаща за минути, особено ако е международен разговор... Но ок, ще пиша пак само ако имам по-сигурни данни какво се случва, сигурно след 2 седмици евентуално. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerasim Panteleev Posted July 18, 2017 Share Posted July 18, 2017 И защо не държиш смартфона само на мобилен нет, една седмица примерно? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted July 18, 2017 Share Posted July 18, 2017 Аз нямам абсолютно никакъв проблем, така че проблема не е с доставчика. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted July 19, 2017 Share Posted July 19, 2017 Само при мен ли прекъсва нета и телевизията. От вчера на приемниците излиза "грешка при свързване" и изключва, а нета спира нацяло...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted July 25, 2017 Share Posted July 25, 2017 (edited) Сложих стария рутер (с който на лангейм 10 дни до вчера телефонът не пропусна нито едно обаждане, отново) на кулбокс сутринта. Оттогава НИТО едно обаждане не получих навреме! . За мен 101% прочината е в кулбокс. Честно казано ми писна. Кел ти файда гигабита като основна функция не ми работи. Признавам, доста се нервирах тоя път. По всички месинджъри ме търсят по 10 пъти, накрая след 5-10 мин. по някой от тях може и да стане, може и да не стане. За мен това беше капака, съжалявам. Може при други да няма проблеми, но е ясно че всеки е с отделно влакно и това че един може да няма даден проблем, не означава автоматично същото и за всеки друг. Edited July 25, 2017 by tedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 25, 2017 Share Posted July 25, 2017 (edited) Нещо странно има. Сложи един прост рутер, конфигурирай му Wi-Fi, защита и толкова и виж дали има проблем. Конфизите на Кутията са еднакви за всички клиенти. Нарочно, през определено време, карам да ме търсят на Viber, за да тествам при мен дали има или няма проблем. В случая, от около 30 обаждания - никакви проблеми. Дори "открих", че връзката на Viber не е толкова лоша, което не значи, че смятам да го използвам де... Ако нямаш обикновен рутер, да ти дам един да тестваш?! Edited July 25, 2017 by Lucky Luciano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted July 25, 2017 Share Posted July 25, 2017 (edited) "Старият" ми рутер е обикновен Бъфало. С обикновени конфизи, 4-5 отворени порта за отвън само. Даже съм гледал поне каквото има като функции, да ги пускам и на микротика, примерно UPnp (винаги пуснато навсякъде), WMM и др. Микротика изцяло го елиминирах в случая от мрежата. Явно не е от него. Мен не ме интересува дали за всички клиенти конфизите са еднакви, аз за себе си открих, че не е от рутера или телефона. А и доколкото знам, далеч не всички клиенти в града оптиките им се събират директно в една единствена централна машина, а имат оборудване по квартали и подквартали. Като нищо някой подвъзел в квартала да не е нещо конфигуриран добре. И очевидно и след като се свързаха с мен, не могат или не виждат проблем при тях. Докато съм с два доставчика ще карам телефона през другия, след това ще прекарам един, при който работи всичко. Тайно се надявам дотогава да открият проблема, защото иначе интернета е добър. Edited July 25, 2017 by tedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted July 25, 2017 Share Posted July 25, 2017 ... Като нищо някой подвъзел в квартала да не е нещо конфигуриран добре... Или не е с "правилната" версия на фърмуера. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 25, 2017 Share Posted July 25, 2017 (edited) "Старият" ми рутер е обикновен Бъфало. С обикновени конфизи, 4-5 отворени порта за отвън само. Даже съм гледал поне каквото има като функции, да ги пускам и на микротика, примерно UPnp (винаги пуснато навсякъде), WMM и др. Микротика изцяло го елиминирах в случая от мрежата. Явно не е от него. Мен не ме интересува дали за всички клиенти конфизите са еднакви, аз за себе си открих, че не е от рутера или телефона. А и доколкото знам, далеч не всички клиенти в града оптиките им се събират директно в една единствена централна машина, а имат оборудване по квартали и подквартали. Като нищо някой подвъзел в квартала да не е нещо конфигуриран добре. И очевидно и след като се свързаха с мен, не могат или не виждат проблем при тях. Докато съм с два доставчика ще карам телефона през другия, след това ще прекарам един, при който работи всичко. Тайно се надявам дотогава да открият проблема, защото иначе интернета е добър. Ако си сигурен, че проблемът е в Кулбокс, те не го отстраняват до момента, наистина не виждам смисъл да им плащаш. Спират ти работата... @plameni - остава и това да е... Просто не искам да си мисля, че е това... Edited July 25, 2017 by Lucky Luciano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted July 25, 2017 Share Posted July 25, 2017 (edited) Еми според експериментите ми, които споделих, това е резултатът. Колко да съм сигурен.. Но е някак успокояващо като знам, че проблемът не е в мен. Нета е добър в "останалата" част, засега ще ползвам телефона с лангейм (след още ден-два експерименти) и после ще реша на какъв доставчик да остана, но няма да е кулбокс ако проблема още е налице тогава, за съжаление. За съжаление ми трябва бърза скорост до US, иначе нещата щяха да са пределно лесни. Edited July 25, 2017 by tedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 25, 2017 Share Posted July 25, 2017 А, да плащаш, а да не получаваш - смисъл нулев. Нямам вече Булсатком аз, за да ти дам инфо от първа ръка. Но там всичко е на макс. Тоест и най-ниската да плащаш, ти дават макс скорост. Нетът им е нормален. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted July 25, 2017 Share Posted July 25, 2017 @plameni - остава и това да е... Просто не искам да си мисля, че е това... Защо не. Историята помни както тази случка, когато с ъпдейт се реши проблем, така и тази, при която след ъпдейт се появи нов: Имаме съмнения, че има проблем с новия софтуер който сложихме преди няколко дни по суитчовете. Уж е най-новия от 10.12.2009, но явно удряме бъг за който cisco още не са побликували официална информация. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted July 25, 2017 Share Posted July 25, 2017 Така е, и аз се съмнявам за нещо такова.То не ми остана какво друго да се съмнявам. Иначе Лъки, еми външния на кулбокс е доста добър, затова засега още някой друг месец ще продължа така, а и вече съм леко предпазлив, защото пък за Булсат съм чувал , че съпорта им е никакъв. Кулбокс поне се заинтересуваха, а-у.. Хич не ми се иска да съм на "голям" национален доставчик, защото те са се доказали като арогантни и неинтересуващи се от отделния клиент, камо ли ако има някакви по-особени оплаквания. Ще видим до няколко месеца. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 25, 2017 Share Posted July 25, 2017 Добре де, нека ти преконфигурират услугата от нулата. Тоест да я "сглобят" отново и да видим как ще е. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jijane Posted July 25, 2017 Share Posted July 25, 2017 Май ще се разделяме с бокс-а. След известни перипетии със домашния телефон, кога работи кога не, онзи ден ме сюрпризираха, че плана, който използвам(родителите ми) вече нямало да го има. Те използват само интернет и тоя прословут телефон, какъвто беше и плана, който пуснах преди години. Сега нямало да го има и или само интернет или пакета с телевизията, както ми обясни госпожата по телефона. Не ме устройва пакетната услуга, така че се разделяме. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samo_minava Posted July 25, 2017 Share Posted July 25, 2017 plameni, с двете препратки ме върна в едни романтични години, когато се очакваше великият ъпдейт, за да получим по-бързо меню и БТВ да е без пиксели. Интересни дискусии, доста се позабавлявах И най-интересното е, че почти всички потребители ги помня от различните теми Но пък по темата: Да обобщя за пореден път - който си знае как потръгнаха нещата и как се развиваха - ще си има винаги 1-2-3 наум за най-най доставчика на интернет и телевизия Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 25, 2017 Share Posted July 25, 2017 Май ще се разделяме с бокс-а. След известни перипетии със домашния телефон, кога работи кога не, онзи ден ме сюрпризираха, че плана, който използвам(родителите ми) вече нямало да го има. Те използват само интернет и тоя прословут телефон, какъвто беше и плана, който пуснах преди години. Сега нямало да го има и или само интернет или пакета с телевизията, както ми обясни госпожата по телефона. Не ме устройва пакетната услуга, така че се разделяме. Аз това го говоря не знам откога... Сами си гонят клиентите... Нещо, което никой доставчик/фирма/търговец, не трябва да си позволява да прави. Каквото - такова... Виж Вивата какво ще предложат, макар, че ако вашите са на къщата, не знам дали Вивата са развили нещо там... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jijane Posted July 25, 2017 Share Posted July 25, 2017 Аз това го говоря не знам откога... Сами си гонят клиентите... Нещо, което никой доставчик/фирма/търговец, не трябва да си позволява да прави. Каквото - такова... Виж Вивата какво ще предложат, макар, че ако вашите са на къщата, не знам дали Вивата са развили нещо там... На къщата са, но единствените с подземна инфраструктура до входа са DCC, но няма да са те. Най-вероятно ще е Булсат-а, че и без това са на телевизия към тях. Там двоен, троен пакет ли ще е, ще го реша на място. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 25, 2017 Share Posted July 25, 2017 Той Булсата е по каналната на DCC. Около 20лв. ще се върже. Булсат и телефон - забрави! Не се хващай на тея щуротии. Там ТВ и нет и толкова. Не се поддавай на агитации за пакет Fusion. Да си стоят на сателитна и само нета им прехвърли. Домашния на Виваком, ако е толкова важен. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samo_minava Posted July 26, 2017 Share Posted July 26, 2017 Съгласен съм с препоръката. Може да се ползва оптиката на Булсатком, но дотам. Със сигурност ще те зарибяват за Fusion, не е нищо впечатляващо. Интернетът им се държи добре. За 13лв ползваш 50Mbps, за 15лв - 100Mpbs. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samo_minava Posted July 26, 2017 Share Posted July 26, 2017 На какво се дължи размазаното меню в момента на телевизията? Само при мен ли се забелязва? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted July 26, 2017 Share Posted July 26, 2017 Какво означава "размазано меню"? Снимка? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samo_minava Posted July 26, 2017 Share Posted July 26, 2017 (edited) Означава, че един човек, който носи очила, но не си ги е сложил вижда същото, което и аз, без да имам нужда от очила. Не знам как да го обясня. Пример: На малък екран всичките канали и програмата под екранчето са размазани и на цял екран при натискане на ОК лентата долу трепти и е размазана. На снимка не личи, пробвах да снимам. Edit: Преди няколко минутки се оправи. Edited July 26, 2017 by Samo_minava Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samo_minava Posted July 26, 2017 Share Posted July 26, 2017 Така като съм започнал... При разглеждане на програмата на Диема Естра в режим на малък екран програмата е една за вечерта, в режим на цял екран, само с инфото долу след натискане на ОК излиза друго. Казано с други думи, някой спокойно пропуска мача на Лудогорец довечера, ако следи по първия начин програмата за вечерта. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.