netrootbg Posted July 1, 2017 Share Posted July 1, 2017 Вземи пробвай с някой iPhone . Много по - надеждна платформа е. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted July 1, 2017 Share Posted July 1, 2017 (edited) Виж в андроИд маркета (ако телефона ти е такъв) има доста приложения за мониторинг на връзката (wifi). Същото може да се види и през менютата на телефона, но е по-неудобно. Най-лесно може да тестваш (рутерчето) с шерването на някакъв ресурс в локалната си мрежа и да го отвориш през телефона. Примерно гледането на някакво видео или просто трансфер на по-голям файл. 54dB, в най-далечната точка през 3 стени е 72dB.Не знам много ли е, малко ли е. В моя канал имаше още 4 мрежи. Смених го на канал в който има само моята и още една мрежа. Нещо друго?Ще наблюдавам сега. Edited July 1, 2017 by magdanoz4o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted July 1, 2017 Share Posted July 1, 2017 Около 60 e OK, но нагоре е малко под въпрос, въпреки че: 67 dBm Minimum signal strength for applications that require very reliable, timely packet delivery. VoIP/VoWiFi, streaming video Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 1, 2017 Share Posted July 1, 2017 Нормални са нивата. Над 65 е проблем. Звънни на съпорта да ти тестват линията де. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted July 1, 2017 Share Posted July 1, 2017 Е на, на село съм днес. Цял ден правя проби с телфона и гледам снимки в драйва...даже в момента съм забит в една стая през 3 стени, има една чертичка обхват на уайфая (нивото е 74dB) и драйва си лети. Верно, че наоколо няма никакви други безжични, но пък и селския нет не е 100 мегабита...дори не знам името на доставчика...някакво си момче тука... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 1, 2017 Share Posted July 1, 2017 Значи има проблем при теб или в Кулбокс. Звънни им да тестват, нищо не губиш. Могат да правят тест от твоята страна на линията, все едно си ти. Ако има нещо, ще го хванат... нядявам се... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viking Posted July 13, 2017 Share Posted July 13, 2017 Интересно защо на някои български канали има размазана лента долу в дъното по цялата широчина на картината? На два адреса съм абонат и на двата е така.....явно проблема на е в моя телевизор,както се казва!?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 13, 2017 Share Posted July 13, 2017 Това е от енкодерите на самите телевизии. Промени си резолюцията на 16:9, а не на Just Scan или Fill Screen и лентата ще изчезне. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted July 13, 2017 Share Posted July 13, 2017 Аз съм пуснал Overscan-а на телевизора и лентата се скрива. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted July 13, 2017 Share Posted July 13, 2017 Това е от енкодерите на самите телевизии. Не е точно така... При повечето канали с този дЕфект причина са скапаните енкодери на посредника BIX Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 13, 2017 Share Posted July 13, 2017 При някои канали да, но при други така си идват "студийно". Като цяло, по-гледаемите са проблемни от посредника, за което си прав. Точно щях да питам нещо. Защо сайтът на Кулбокс е бил винаги и е супер лагав и сега. Логваш се, искаш да си отвориш телефонията примерно - няма такова чудене, все едно е в Австралия. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted July 14, 2017 Share Posted July 14, 2017 Привет, @Lucky Luciano, Вероятно визирате клиентския портал My Cooolbox. Той е директно свързан с нашата система за обслужване на клиенти и при клик на категория "Телефонни разговори" се прави заявка за визуализиране на данните. Нужно е технологично време те да ви бъдат показани, което е различно от лагване Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted July 14, 2017 Share Posted July 14, 2017 Срам не срам (още не е 100% сигурно кое от двете), ще пиша. Има голям шанс моя проблем с незвъненето на вайбър/уатсап и другите, да е (бил) от dual wan настройките на рутера ми. След като и на другия доставчик се случваше нерядко (макар и по-рядко), реших преди 1 седмица просто да ползвам стария рутер като рутер за другия доставчик и телефона да минава през него по нормален начин. Вкарах кабела му (на другия доставчик) в стария рутер, а ЛАН-а му си беше свързан в същата домашна мрежа (192.168.11.Х/24) с основния рутер - просто в ЛАН мрежата ми вече имах два гейтуея, като на тел-а зададох за гейтуей стария рутер. 1 седмица нямаше никакъв (нито един) проблем. От вчера върнах телефона през кулбокс-ския рутер (микротика) след като махнах повечето dual-wan настройки (0.0.0.0/0 рутинга за isp2, двата статични DNS-a, както и някои други, като hairpin NAT правилото и някои mangles, маркиращи isp2 конекции, вкл. едно за ICMP пинг, идващ от isp2). За 1 ден също нямаше пропуснати обаждания! Не знам дали е възможно и кулбокс да са направили нещо междувременно, но засега нямам проблеми вече 7-8 пъти. Имам чувството, че по-скоро някое от тия може да е било виновно (hairpin-a или static DNS-ите, които бяха в допълнение на динамичните от кулбокс, или ping манглето, то ми беше малко съмнително поначало), но вече не ми се експериментира, dual-wan-а и без това беше експеримент от интерес - другия ISP остава включен в стария и 100 мбитов рутер (той е гигабитов суич, но на WAN не прекарва над 100 мбит) и при нужда го имам достъпен през гейтуей-стария-рутер. Ще го наблюдавам още де, но надеждата ми подсказва, че май ще е наред, след като дори вайбър не пропусна, а той специално отдавна често пропускаше и на стария телефон и на стар рутер. Само дано не съм избързал със заключенията . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 15, 2017 Share Posted July 15, 2017 Само аз ли имам проблем с YouTube? Отваря, тръгва да зарежда и дотам. С 3 браузъра... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerasim Panteleev Posted July 15, 2017 Share Posted July 15, 2017 Аз нямам проблеми. На коя точно страница забива, youtube.com или на някое клипче? Логнат ли си с акаунт? В друг сайт ембеднат клип не тръгва ли? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted July 16, 2017 Share Posted July 16, 2017 Само аз ли имам проблем с YouTube? Отваря, тръгва да зарежда и дотам. С 3 браузъра... Цяла нощ не е спирал - пуснал съм си плейлиста от вчера, доста преди твоя пост... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 16, 2017 Share Posted July 16, 2017 Проблемът беше от компа, нещо се бяха сдухали драйвърите на звуковата, та нищо не вървеше. След рестарт се оправи Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted July 16, 2017 Share Posted July 16, 2017 (edited) И аз нямам проблеми, всъщност съм нямал никакви проблеми с нета май откакто е прекаран. Дори това, от което последния месец се оплаквах, излиза че е от някаква настройка на рутера ми, разбира се ако от кулбокс не са фикснали нещо междувременно докато съм експериментирал повече от месец. Т.е. вече 3-ти ден нямам изпуснато повикване по никой месинджър . Edited July 16, 2017 by tedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 16, 2017 Share Posted July 16, 2017 И аз нямам проблеми, всъщност съм нямал никакви проблеми с нета май откакто е прекаран. Дори това, от което последния месец се оплаквах, излиза че е от някаква настройка на рутера ми, разбира се ако от кулбокс не са фикснали нещо междувременно докато съм експериментирал повече от месец. Т.е. вече 3-ти ден нямам изпуснато повикване по никой месинджър . Няма ли как да върнеш настройките на тоя рутер и да видиш дали ще прави същите парчета? Поне да разберем със сигурност от какво е бил проблемът. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted July 16, 2017 Share Posted July 16, 2017 Поради естеството на проблема, за всеки тест на който се изискват доста дни чакане и експерименти (и ангажиране на друг човек да ме тества, защото най-добре се тества след като нарочно съм оставил телефона поне 1-2 часа idle, което не рядко е невъзможно защото го ползвам тоя телефон), смятам да оставя нещата така, че вече ми писна и искам нещата да си работят без проблем. Склонен съм да вярвам, че е от рутера по-скоро, защото усетих и някои други дреболии. Нет и всичко друго беше Ок, но Remote Desktop по някаква причина към машини в LAN-a започна да се свързва осезаемо по-бързо. Не знам каква връзка би могло да има, но преди осъществяването на връзка със сървъра ми или виртуални машини по RD се моташе по средно 7-8 секунди. Сега става както го помня отпреди известно време - за 2-3 сек. макс. Пак, не знам каква връзка може да има. Може да не е свързано точно с dual wan настройките, а с някоя от другите, които махнах. С други думи, мога да върна настройки, не съм ги изтрил, а само Disable, но проблема е друг, както описах. Засега да се счита, че проблемът не е бил в Кулбокс . Все пак, поне допреди около 1 седмица преди да настроя нещата както са в момента, имаше проблем, та надали от тяхна страна точно през тази седмица (след близо 2 месеца експерименти) нещо са пипали в тази насока.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted July 17, 2017 Share Posted July 17, 2017 @tedy, от наша страна промени не са правени. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted July 17, 2017 Share Posted July 17, 2017 Ок, но моята сага продължава, както явно и експериментите. От днес (вече е вчера де) отново започна проблемът с пълна сила, ей така от нищото. Даже преди малко ме търсиха по всички възможни IM в продължение на 10 минути, и накрая се принудиха по телефон да ме намерят. Вече не знам къде да търся проблема, пак прекарвам телефона през другия рутер и нет за поне 10 дни да проследя. Последно ще остане да сложа стария си рутер да рутира кулбокс, да отхвърля (или потвърдя) проблем със самите Кулбокс. И тогава ще реша кое да сменям, доставчик или рутер. Съмнявам се в микротика, той вече остана почти само "гол" с defconf, но пак ме съмнява вече стабилността на тия микротици! Ще видим. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danzki Posted July 17, 2017 Share Posted July 17, 2017 В hwbg ги хвалиш,тук се съмняваш. Толкова ли е трудно да сложиш сапунерка и да разбереш къде е проблема? Пък и Гаров едва ли ще ти откаже гигабит,ако проблема е в кутията.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted July 18, 2017 Share Posted July 18, 2017 (edited) В hwbg ги хвалиш,тук се съмняваш. Толкова ли е трудно да сложиш сапунерка и да разбереш къде е проблема? Пък и Гаров едва ли ще ти откаже гигабит,ако проблема е в кутията.. Нещо не си разбрал значението на думата "хваля" и това да си "опозиция" на крайна гледна точка. Не ти отива подобен коментар. И да, за момента не ми е толкова лесно и това. Най-вече защото за да съм сигурен трябва отново да направя сравнение между различните setups, което отнема време. Чети (т.е. мислИ) повече преди да пишеш. Колкото до Гаров, не знам защо си останал с впечатление, че едва ли не сме първи приятели, и да му поискам и 10Ge ще ми пусне "специално". Ако си забелязал, във всички постове се стремя да не обвинявам Кулбокс, нито рутера. Предимно търся причината в процеса на експериментиране и дали някой друг има подобен проблем. Поне за момента извода ми е, че има проблем или в доставчика, или в рутера. Затова за да съм по-сигурен, ще пробвам още 10 дена комбинацията ISP2+стар_рутер. Edited July 18, 2017 by tedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerasim Panteleev Posted July 18, 2017 Share Posted July 18, 2017 Аз вече изгубих нишката. През мобилния нет телефонът имаше ли проблем с месинджърите? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.