plameni Posted April 28, 2017 Share Posted April 28, 2017 (edited) Когато се коментира възникнал проблем в обновено нещо, което преди обновяването е работило добре и след него се е развалило, смисълът на думата "възстановено" се възприема като отстранен проблем на разваленото, но в контекста на новото, което е заменило старото. Коментирал се е определен проблем, в определен контекст. Дано така се ориентираш по-добре. Контекст: Моля, до намирането на решение на проблема, фърмуерът на сет-топ-боксовете, които ползвам, да бъде заменен с някоя от предходните му версии. И аз очаквам да получа стара версия... ...Аз вчера се обадих и поисках да ми върнат старата версия... Сега виждам, че е получил свише ъпдейт, но с версия R11. Нямахте ли версия, базирана на R14? 11-а е била последната: ...в крайна сметка по-качественото изображение беше възстановено... Имаш някакви... да кажем глобални проблеми в невронната си система, пламени. Проблемът е по-скоро в твоята система. Не за първи път четеш едно, а възприемаш друго... или нещо ти се вмъква между пръстите докато пишеш... Пореден пример: Цитирам една книга, отговаряш ми за друга... Offtopic: Алиса в страната на чудесата е може би отлична книжка за възрастта ти, но не и за моята. Не губи надежда! Някой ден може и да израснеш достатъчно, за да прочетеш творенията на Чарлс Латуидж Доджсън. Edited April 29, 2017 by plameni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony_ Posted May 3, 2017 Share Posted May 3, 2017 Здравейте, Налични са нови функции в портала My Cooolbox. С помощта на няколко клика можете да заявите своя допълнителен ТВ пакет. Вече не е нужно да се съобразявате с работно време или ден от седмицата - онлaйн всичко е възможно! От 09.05.2017 г. (вторник) няма да е възможно активирането и спирането на допълнителни ТВ пакети от coool центровете ни. Това ще се случва единствено през My Cooolbox. За да се възползвате от нововъведените функции е необходимо да имате регистрация в My Cooolbox. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted May 3, 2017 Share Posted May 3, 2017 Край, всичко е сАвАршеНно, закривайте форОма! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted May 3, 2017 Share Posted May 3, 2017 Край, всичко е сАвАршеНно, закривайте форОма! Пепел ти на езика Има още забележки към портала в частта "Мрежови настройки". Писани са преди повече от половин година, но се надявам, че и на тях ще им дойде времето. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted May 3, 2017 Share Posted May 3, 2017 Е, ти ся... То има цяло десетилетие за довършване. Какво значи тук, някакво си време... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted May 3, 2017 Share Posted May 3, 2017 Именно. Затова съм против закриването на форОма. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted May 8, 2017 Share Posted May 8, 2017 Шифта на Нова е леш. През 5мин. изхвърля. Все едно го няма... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samo_minava Posted May 9, 2017 Share Posted May 9, 2017 Привет, аз също да отбележа, че проблемът с програмата на повечето канали в неделя вечер, забелязах и понеделник вечер, продължава да е актуален. Отново описвам случая: Когато върнеш назад, за да прегледаш отминалите събития директно те прехвърля на събота вечер, а в понеделник вечер ако се прави проверка - прехвърля те на неделя вечер. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted May 9, 2017 Share Posted May 9, 2017 По-коректно е TimeShift-а да се пише без 'F'. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gyumishev Posted May 9, 2017 Share Posted May 9, 2017 Да отбележа и аз таймшифта на НОВА ме изхвърля постояно?!!!ЗАЩО?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted May 9, 2017 Share Posted May 9, 2017 За цвят. Не може све да е наред При мен - гледам bTV на таймшифт, но според инфобара съм на Fox Crime в реално време. Нито мога да излезна от таймшифта, нито да превъртя или сменя предаването. Боксът е твърдо убеден, че гледам друго. Салатата е пълна, но е забавно След рестарт, всичко е наред, но работи само на един канал, няма менюта, няма инфобар - тоя MAG е с характер - не го интересува желанието на зрителя или командите на дистанционното, които очевидно приема /съдейки по мигащия диод/, но не изпълнява Даже на съпорта не ми се звъни, че може да ми развалят забавата Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted May 10, 2017 Share Posted May 10, 2017 Благодарим ви за отзивите. Ескалирани са към колегите от технически отдел. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted May 15, 2017 Share Posted May 15, 2017 (edited) Найс, а? Гида е твърдо убеден, че от час и нещо се гледа Nova. И нищо не може да го убеди в противното. Edited May 15, 2017 by Lucky Luciano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JiMbo Posted May 15, 2017 Share Posted May 15, 2017 Какво става с тоя ТаймШит, постоянно ме изхвърля, един филм не може да се изгледа като хората! Звънях на съпорта, беше една дама и каза, че ще предаде на отдела... Вече 5 дена нито е оправено, нито са ме потърсили! Не съм сигурен дали е предадено на някой Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted May 15, 2017 Share Posted May 15, 2017 Една инвестицийка и ще стане един път! Не знам що я бавят, очевидно няма да стане така. Проблемът нараства, броят на абонатите също... Предадено е 100%, ама... Що се отнася до отваряне на тикети, предаване нагоре по веригата - пропуски няма. И то защото е по-лесно да ескалират... Така че е предадено... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
botev72 Posted May 15, 2017 Share Posted May 15, 2017 Здравейте, Имам следното питане. Днес ми се обади оператор и ми каза, че е необходимо да премина от стария ми план Duo Standard, който включва и телефонна услуга, към новия план с 1 Gbps скорост, без телефонна услуга, като цената остава същата - 24.90 лв. За момента съм удовлетворен от услугата и не ми е ми необходима по-висока интернет скорост. Въпросът ми е задължен ли съм да премина към новия план с по-висока скорост или мога да остана на текущия си план? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted May 15, 2017 Share Posted May 15, 2017 Ако разсъждаваме логично, не би трябвало да те закачат, още повече, че си доволен. Но логиката куца на моменти... Откажи, да видим какво ще направят. Откъде накъде, при безсрочен договор, ще те карат да си сменяш плана?! А договорът ти 100% е безсрочен, защото този план не се предлага отдавна. Просто ги отрежи. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
botev72 Posted May 15, 2017 Share Posted May 15, 2017 Благодаря за отговора, Lucky Luciano. Така и ще направя. Не знам на какво основание започнаха да ме натискат да минавам на новия план. Само ми казаха, че с него ще ми поставят ново оборудване, при условие че днес ми смениха медия конвертора с нов, който поддържа и телефонната услуга. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted May 16, 2017 Share Posted May 16, 2017 Аз пък не разбирам защо при еквивалентна цена да не се премине към по-доброто? Още повече, че с новия план (като договорът си остава безсрочен) се предоставя и по-съвременно оборудване. А и според мен, тези стационарни телефони са нужни точно толкова, колкото и трето мъдо Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted May 16, 2017 Share Posted May 16, 2017 Аз пък не разбирам защо при еквивалентна цена да не се премине към по-доброто? Още повече, че с новия план (като договорът си остава безсрочен) се предоставя и по-съвременно оборудване. А и според мен, тези стационарни телефони са нужни точно толкова, колкото и трето мъдо Защото няма телефон към новата услуга. Ако ми предложат новата скорост със същата услуга - ще я сменя, но аз си ползвам телефона и искам да си го запазя. При обявяването на новите скорости, беше казано, че може да си седиш на стария план за старата цена. Ако ми се обадят на мен със същото изискване за смяна на плана, ще трябва да плащам по 5лв повече на месец, което за мен е неоправдано. Ако за 35лв ми пуснат новата скорост и два телевизора - да заповядат. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DONTONI Posted May 16, 2017 Share Posted May 16, 2017 Бравос, Майна- тва си е супер предложение и трябва да се замислят леваците , ама няма кой да чуе!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted May 16, 2017 Share Posted May 16, 2017 Правилно. От доста време дъвчем, че цената за втория бокс е висока. Аз също си ползвам телефона и ако бях на двойния план и ми се обадят, за да го сменя - шута. На безсрочен договор съм, коректен съм, тоест плащам си таксата и по никоя сила не могат да ми сменят плана. Искам си телефона, гигабит не ми трябва... Финито. Един друго доставчик, скоро ще предложи към основната такса и втори ТВ с цифрова, та се замислете... А трети доставчик, в цената на първия бокс, ти пуска общо 3 БЕЗПЛАТНО! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted May 16, 2017 Share Posted May 16, 2017 (edited) На мен също гигабитов нет не искам и не ми трябва, за това си седя на стария план. Обапе на единия адрес имам 3 приемника и повече ме устройва да имам повече приемници в пакет. Кои са тея доставчици? Edited May 16, 2017 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samo_minava Posted May 22, 2017 Share Posted May 22, 2017 В тази връзка отново да споделя като човек, който от самото им прохождане в Пловдив има наблюдения над тях и е следял дискусиите във форума им, като това включва и проблемите, а и периодичните нововъведения. Изключително "стерилни" от гледна точка на предложения и гъвкавост. Поне с новата функционалност за плащане и заявяване на тв пакети направиха нещо, за което още преди години бях попитал в техния форум. И пак да се повторя - не е нормално да влезе един потенциален клиент в офиса ти, да разговаря с теб с желанието да стане твой абонат и разговорът да протече 30-40 секунди, след което да си тръгнеш. Какво остава, когато говорим за настоящ такъв, който иска и на друг адрес да стане твой абонат. Вместо това чуваш едно: "Това ни е пакетът, отделно интернетът ни е това, няма други варианти. Ето ви брошура." Точно затова няма да съм абонат на Кулбокс, а исках да съм. Ще се помотая при другите, ще видим кога ще се срещнем пак. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted May 22, 2017 Share Posted May 22, 2017 Е, ти какво очакваш? Да те нападат като Виваком/Ментел ли? Какво не му е наред точно на това? Казват ти с 2 думи - това са каналите, които предлагаме, това е нетът. Толкова. Защо са 15 различни пакета, кой от кой по-безсмислени? Според мен, лично, това им е наред. Не им е наред цената на втория/третия бокс и не им е наред, ако е така, че принуждават абонати да минават на по-висок план, че им режат и телефона, което е некоректно. Другото си е ок... Ааа, не е наред и НоваТВ - кофти сорс Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.