jovito Posted April 25, 2017 Share Posted April 25, 2017 Кулбокса и те ли са с Маговете, проблема за който споменавате имали го и при тивибг Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted April 25, 2017 Share Posted April 25, 2017 (edited) Това е някакъв БЕТА ъпдейт. В нито едно от цитираните изказвания не се споменава за проблемът, дискутиран тук. Най-вероятно той се дължи на клиентската част: Сталкер. В последната, официална информация на Инфомир е отбелязано, че след последният ъпдейт (говоря за за този от 24.02.2017), трябва задължително да се обнови и Сталкер с последната версия. Да не тръгваме да съдим компания като Инфомир ей-така - от въздуха. Не си прав, не спори @jovito - проблемът е при всички доставчици и е от някой драйвър! Теставал съм два бокса, на три доставчика. До рилийз 14, няма проблеми. 17 и 18 са проблемни. В момента 18 е свален и може да се ъпва само до 17, това е от тази сутрин, снощи 18 си беше наличен, като редовен ъпдейт. Тея Инфомир, съвсем изпушиха. Да не си ги поръсили с нещо... Edited April 25, 2017 by Lucky Luciano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted April 25, 2017 Share Posted April 25, 2017 На линка, който дадох все още е r18. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jovito Posted April 25, 2017 Share Posted April 25, 2017 Ок, мерси много, мислех да взимам маг 256 , но с тея проблеми Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
biodesign Posted April 25, 2017 Share Posted April 25, 2017 Явно Lucky Luciano и аз сме по-дребнави и заядливи Ъхъм. От което нито ще станете по-щастливи, нито ще получите по-добро от другите за парите си. Придавате си важност, безспорно, но файда никаква. На ваше място бих се радвал повече на живота, ако ме разбираш какво искам да кажа. За Сталкер си прав, моя грешка..., нещо ми се вмъкна между пръстите докато пишех. Посипвам си главата с пепел Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samo_minava Posted April 25, 2017 Share Posted April 25, 2017 (edited) Здравейте, направих една обиколка набързо тези дни до всички доставчици на интернет и телевизия. От любопитство. Впечатлението ми най-общо е, че навсякъде се обясняват едни и същи неща, общи и почти никой не се опитва да се "заиграе", за да те спечели. Аз уж се водят някакъв вид "търговци" това. Казвам го в шеговит тон, все пак срещу тях седи също такъв Просто не виждам смисъл в това да ти извадят брошурата си и да започнат да ти ограждат с химикал нещо, на което пише например "34.78лв" и има 6 подробности по цената...както и да е. Следват обученията, на които са били. Аз също си признавам, е пък не се опитах докрай да изтискам нещо, просто като кажеш благодаря и вече си "враг", сякаш са си загубили времето и са направили голяма грешка с теб Обръщам се специално към Кулбокс, в техния форум също ще го напиша, там преди редовно водихме дискусии. Най-малко време престой, най-кратък разговор проведох в техния офис. Бих формулирал нещата така: Плащаш 34.90лв, ставаш клиент, не плащаш, не ставаш И с това разговорът със служителя приключва. То...и той не изгаря от желание да те поразпита, то пък и да те...какво да предложи - няма други тарифи на интернета, на тв-пакетите, общо-взето нищо няма ... Лично мен това малко не ме удовлетворява и почти сигурно отпадат като опция за мен, поне за момента. Иначе само позитивни мнения за услугите им, особено за интернета. В случая просто приемам удобно позицията на обикновен, незапознат и търсещ информация, съответно решение на желанието си да има интернет и телевизия човек. Edited April 25, 2017 by Samo_minava Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted April 25, 2017 Share Posted April 25, 2017 Ъхъм. От което нито ще станете по-щастливи, нито ще получите по-добро от другите за парите си. Придавате си важност, безспорно, но файда никаква. На ваше място бих се радвал повече на живота, ако ме разбираш какво искам да кажа. Най-вероятно имаш проблем с възприемането на ироничните коментари и затова генерализираш. Фактът, че в крайна сметка по-качественото изображение беше възстановено, показва, че е имало смисъл от усилията ни и особено от тези на Lucky Luciano, който знам, че се опита да направи всичко възможно да предупреди Cooolbox за проблема, далеч преди да се появи "на светло". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
biodesign Posted April 25, 2017 Share Posted April 25, 2017 Фактът, че в крайна сметка по-качественото изображение беше възстановено, показва, че е имало смисъл от усилията ни и особено от тези на Lucky Luciano, който знам, че се опита да направи всичко възможно да предупреди Cooolbox за проблема, далеч преди да се появи "на светло". Нали проблема беше дефектния фърмуер. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsunamito Posted April 25, 2017 Share Posted April 25, 2017 (edited) При мен се появи проблем с четенето на филми и сериали от флашката, преди всичко си тръгваше, сега пробвах с няколко различни файла и половината не се отварят. Седи черен екран и нищо, бутона "exit" не бачка, трябва да се натисне "TV", за да може да се излезне от черния екран. Всички файлове, които пробвах са в "x264 .mkv" формат. Друг забелязал ли е такива проблеми? EDIT: След форматиране на флашката всичко се оправи... Edited April 25, 2017 by Tsunamito Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted April 25, 2017 Share Posted April 25, 2017 Здравейте, направих една обиколка набързо тези дни до всички доставчици на интернет и телевизия. От любопитство. Впечатлението ми най-общо е, че навсякъде се обясняват едни и същи неща, общи и почти никой не се опитва да се "заиграе", за да те спечели. Аз уж се водят някакъв вид "търговци" това. Казвам го в шеговит тон, все пак срещу тях седи също такъв Просто не виждам смисъл в това да ти извадят брошурата си и да започнат да ти ограждат с химикал нещо, на което пише например "34.78лв" и има 6 подробности по цената...както и да е. Следват обученията, на които са били. Аз също си признавам, е пък не се опитах докрай да изтискам нещо, просто като кажеш благодаря и вече си "враг", сякаш са си загубили времето и са направили голяма грешка с теб Обръщам се специално към Кулбокс, в техния форум също ще го напиша, там преди редовно водихме дискусии. Най-малко време престой, най-кратък разговор проведох в техния офис. Бих формулирал нещата така: Плащаш 34.90лв, ставаш клиент, не плащаш, не ставаш И с това разговорът със служителя приключва. То...и той не изгаря от желание да те поразпита, то пък и да те...какво да предложи - няма други тарифи на интернета, на тв-пакетите, общо-взето нищо няма ... Лично мен това малко не ме удовлетворява и почти сигурно отпадат като опция за мен, поне за момента. Иначе само позитивни мнения за услугите им, особено за интернета. В случая просто приемам удобно позицията на обикновен, незапознат и търсещ информация, съответно решение на желанието си да има интернет и телевизия човек. Ъъъ...? Ама пък квот такова, щото той къде, ама тя, ехее... И ако няма кво, айде и край.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted April 25, 2017 Share Posted April 25, 2017 @Samo_minava те си махнаха офисите, ти за зарибяване говориш. Когато станат като мобилните оператори (таргетиране), тогава може да очакваш повечко внимание (демек никога). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samo_minava Posted April 26, 2017 Share Posted April 26, 2017 Живи и здрави, под слънцето има място за всички. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted April 26, 2017 Share Posted April 26, 2017 Иии пак проблем с Нова! Пускам таймшифт и на около 10 минути, просто изключва и се връща в реално време... Дали е само при мен? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony_ Posted April 27, 2017 Share Posted April 27, 2017 Здравейте, @Lucky Luciano, Бихте ли ни дали повече информация дали за конкретно предаване се е отнасял проблемът (ако да, кое е било то) или се наблюдава и по време на други предавания. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samo_minava Posted April 27, 2017 Share Posted April 27, 2017 Здравейте, аз ще ви дам малко повече инфо по друг проблем, който от много, много месеци забелязвам. В неделя, мисля след полунощ, когато пробвам да върна някой канал назад, за да видя какво е излъчвано (примерно в 22:30ч) забелязвам следното: Натискам един път, за да проверя предишното събитие - не се случва нищо, натискам втори път - директно преминава на събота вечер. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted April 27, 2017 Share Posted April 27, 2017 Здравейте, @Lucky Luciano, Бихте ли ни дали повече информация дали за конкретно предаване се е отнасял проблемът (ако да, кое е било то) или се наблюдава и по време на други предавания. Господари на ефира. Малко след това връщах нещо друго на Нова и проблем нямаше. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted April 28, 2017 Share Posted April 28, 2017 Къде пише и къде е чейнджлога? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
biodesign Posted April 28, 2017 Share Posted April 28, 2017 Къде пише и къде е чейнджлога? Супер, вече имаме чейнджлог. Само дето в него не виждам да е пипано там, където те сърби: Changes in release 0.2.18-r18-250: Player: Fixed error in current postion while playing DVD. Fixed crash on some HLS streams. Fixed error while playing some RTSP streams. И упорито не отговаряш на въпроса ми как така от кулбокс оправиха проблема в дефектния фърмуер, след като те по фърмуера не могат да пипат. Предполагам се досещаш, че ако има проблем във фърмуера ( а Инфомир продават на 3 континента), то при наличие на такъв сериозен проблем, отдавна да беше излезнал нов фърмуер. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted April 28, 2017 Share Posted April 28, 2017 Супер, вече имаме чейнджлог. Само дето в него не виждам да е пипано там, където те сърби: Тотално бъркаш хронологията. Проблемът се появи в r17. Не е задължително промяната да е описана в чейнджлога. И упорито не отговаряш на въпроса ми как така от кулбокс оправиха проблема в дефектния фърмуер, след като те по фърмуера не могат да пипат. Кой твърди, че Кулбокс са оправили проблема? При мен и Lucky Luciano понижиха версията до r11, нямам представа дали са го направили за други потребители. Предполагам се досещаш, че ако има проблем във фърмуера ( а Инфомир продават на 3 континента), то при наличие на такъв сериозен проблем, отдавна да беше излезнал нов фърмуер. Цитат от форума на Кулбокс: Здравейте, @plameni, Направихме тестове и успяхме да възпроизведем проблема при 1080p, благодарение на вашата обратна връзка. Не забелязахме въпросното трептене при 1080i. Ескалирали сме проблема към производителя. Към момента не можем да се ангажираме с конкретни срокове, в които ще бъде отстранен. При развитие ще пишем отново. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony_ Posted April 28, 2017 Share Posted April 28, 2017 Здравейте, @Samo_minava, Бихте ли ни дали повече информация на кой канал наблюдавате този проблем, само в този ден от седмицата ли се наблюдава и за конкретно предаване ли става въпрос? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samo_minava Posted April 28, 2017 Share Posted April 28, 2017 Здрасти, Само в неделя го има. Със сигурност на БНТ, Бтв, Нова и следващите по default, които са в списъка ви. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony_ Posted April 28, 2017 Share Posted April 28, 2017 Здравейте, @Samo_minava, Благодарим ви за информацията. Бихте ли ни предоставили в лично съобщение три имена и телефон за връзка, за да направим проверка по сигнала ви. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
biodesign Posted April 28, 2017 Share Posted April 28, 2017 (edited) Кой твърди, че Кулбокс са оправили проблема? Някакъв пич с ник plameni: Фактът, че в крайна сметка по-качественото изображение беше възстановено Edited April 28, 2017 by biodesign Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted April 28, 2017 Share Posted April 28, 2017 Някакъв пич с ник plameni: Фактът, че в крайна сметка по-качественото изображение беше възстановено... Именно... Възстановено каквото си беше. А няколко поста преди това бяхме коментирали, че както бях поискал, фърмуерът е върнат до някоя от предходните версии. Не вкарвай друг смисъл в думите, които употребявам... — Когато аз употребявам една дума — рече Хъмпти-Дъмпти с доста презрителен тон, — тя означава точно онова, което аз искам. Ни повече, ни по-малко! "Алиса в огледалния свят" Луис Карол Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
biodesign Posted April 28, 2017 Share Posted April 28, 2017 (edited) Именно... Възстановено каквото си беше. А няколко поста преди това бяхме коментирали, че както бях поискал, фърмуерът е върнат до някоя от предходните версии. Не вкарвай друг смисъл в думите, които употребявам... Имаш някакви... да кажем глобални проблеми в невронната си система, пламени. Когато се коментира възникнал проблем в обновено нещо, което преди обновяването е работило добре и след него се е развалило, смисълът на думата "възстановено" се възприема като отстранен проблем на разваленото, но в контекста на новото, което е заменило старото. Алиса в страната на чудесата е може би отлична книжка за възрастта ти, но не и за моята. Научи се да се изразяваш правилно, за да те разберат другите. Със себе си, е ясно че се разбираш. Ще ме извиниш, но трябва да се приготвя за "Годишните времена" на Вивалди и Пиацола в изпълнение на Веско Ешкенази и няма да мога да ти обръщам внимание повече тази вечер. Edited April 28, 2017 by biodesign Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.