w00x Posted March 7, 2017 Share Posted March 7, 2017 Поради каква причина се обаждаш ти? От екипа на фирмата ли си? Ако не си не се намесвай в чужди проблеми, след като няма какво да кажеш адекватно. Считай това за устна забележка предвид начина ти на изразяване. Въпреки грубият тон, в случая не е нужно да е от екипа на фирмата, за да коментира отношението и очакванията на друг потребител. Както го направих и аз по-рано в темата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted March 7, 2017 Share Posted March 7, 2017 Човекът не е казал нищо лошо, а е абсолютно прав в това, което казва. Ползвайте главите си и правете разлика между това да ти "решат проблема" за 4 часа и да не ти вдигнат телефона 4 часа тия с претенциите да са най най. Оттам нататък пък и груб тон не се толерира. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted March 7, 2017 Share Posted March 7, 2017 Всеки има право да коментира каквото иска и да изложи своята гледна точка, стига комуникацията с останалите да е в рамките на добрия тон. 1. Добрият тон е абсолютно задължителен! Уважавайте останалите участници във форума, дори когато не сте съгласни с тях. Отнасяйте се с другите така, както искате те да се отнасят с Вас. Горещо препоръчваме да се изразявате на кирилица! 2. Не е разрешено използването на псувни, цинизми, обидни думи, преки характеристики или самоцелни саркастични забележки, особено когато целят разпалване или подклаждане на конфликт. 3. Отправянето на заплахи (вкл. и чрез системата за лични съобщения) е недопустимо. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted March 7, 2017 Share Posted March 7, 2017 Реално никой доставчик не е 100% гарантиран откъм липса на проблеми. Всеки доставчик, в това число и Кулбокс помни големи аварии - Близу /няколко пъти оставаха без услуги с часове и то почти 24 часа/, Виваком /два пъти падаха MAN сървърите в телефонната палата в София и резултат - цяла България без IPTV и нет за 4-5 часа/, MTel преди месеци имаха драма с IPTV, Булсатком са пословични с драмите си, както и DCC. При N3 също имаше момент без услуги за час и нещо. Тук проблемът е в Кулбокс, които се рекламират като супер доставчик, със мигновен съпорт и т.н., което повишава много очакванията на клиента. Е, аз съм същия. Ако ми спре услугата и нямам връзка с доставчика, ще реагирам точно като Митака, че може и по-зле. Когато се говори как сме номер 1, трябва да сме номер 1. Ако има авария в даден район - пращайте SMS на абонатите, че има това и това и ще се оправи в срок от ... Все ще се измисли вариант. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted March 7, 2017 Share Posted March 7, 2017 Може да се слага и предварително записано съобщение за аварията, като при EVN. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted March 11, 2017 Share Posted March 11, 2017 Я да питам нещо. Какъв е варианта с фърмуеъра на Кулбокс, при зададена от бокса резолюция 1080p/50Hz, да подава 1080i/50Hz? Някой ако може да погледне телевизора каква резолюция разпознава, при подадена 1080p/50Hz? Има нещо, не знам дали съм прав, обаче. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanko Posted March 14, 2017 Share Posted March 14, 2017 Искам да прекратя безсрочния си договор за неопределен срок от време и имам няколко въпроса. Тъй като се предплаща един месец напред, реално имам платена такса до 30-ти Април. Мога ли да подам от сега едномесечното предизвестие и услуга да бъде прекратена на 30-ти Април, а аз да си ползвам услугата до тогава? Връщането на оборудването кога трябва да стане? Защото ако трябва да стане заедно с подаването на предизвестието и не се възстановява предплатената такса изобщо няма да се замислям дали да преподписвам с вас отново за в бъдеще. Само два ли са офисите в Пловдив, където мога да подам заявлението? Ул. "Арх. Камен Петков" №1A и Ул. "Богомил" № 59? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted March 14, 2017 Share Posted March 14, 2017 Едномесечно предизвестие, означава един месец след подаването. Тоест подаваш го утре и ползваш до 15 април или с уговорката до 30. На 30 или ден-два след това, отиваш и връщаш оборудването. Когато решиш да пуснеш отново - заявяваш и идват да ти донесат устройствата. Няма как да си платил и да си оставиш оборудването, освен ако ти сам не поискаш това - примерно заминаваш след два дни за някъде си и няма да те имам с месеци, което предполага, че няма как да си върнеш оборудването след месец. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony_ Posted March 15, 2017 Share Posted March 15, 2017 Здравейте, @Nanko, Бихте ли ни предоставили в лично съобщение три имена и телефон за връзка, за да се свържем с вас и да ви консултираме лично. Важно е да уточним, че coool центърът в Пловдив, който работи с клиенти е само един и той се намира на ул. "Богомил" №59. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted April 3, 2017 Share Posted April 3, 2017 (edited) Докога ще е тая простотия с НоваТВ? Колко време трябва да се смени сорса и защо още сте на този. Долните редове омазани, отдясно някакви бленди, картината пиксели... Гледам си "Капките", на рекламата се прехвърлих на N3... Баси... Дъвкахме го, разбрахме кой е оптималния доставчик на стрийма и пак - греди. The Voice същата история - звукът като от Веф... да не обиждам радиото. И още нещо - трети ден, през определено време спира Disney Junior, от което дъщеря ми никак не е щастлива, защото точно в тези моменти дават нейните предавания. На националния номер - всички оператори са заети... Edited April 4, 2017 by Lucky Luciano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
biodesign Posted April 10, 2017 Share Posted April 10, 2017 Много си е добре телевизията, г-н Лучано. На моя телевизор всичко е супер. Да не сте си купили някое евтино китайче 50" втора употреба? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted April 10, 2017 Share Posted April 10, 2017 Много си е добре телевизията, г-н Лучано. На моя телевизор всичко е супер. Да не сте си купили някое евтино китайче 50" втора употреба? По-скоро е обратното. На по-добрите телевизори се виждат повече дефекти на нискокачествено съдържание. На по-лошите телевизори не се виждат дефектите. Същото е и по отношение на звука. Качеството на Нова ТВ не е добро. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted April 10, 2017 Share Posted April 10, 2017 Много си е добре телевизията, г-н Лучано. На моя телевизор всичко е супер. Да не сте си купили някое евтино китайче 50" втора употреба? Хмм... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted April 19, 2017 Share Posted April 19, 2017 Какви са подобренията в новия фърмуер за кутийката? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted April 20, 2017 Share Posted April 20, 2017 (edited) Освен, че има нещо омазано и при резолюция 1080p 50Hz има трептене на HD каналите, друго няма. А и има промяна в титрите на някои канали, мисля. Edit: И сега пускайки Disney Junior на малката, видях бъг във визуализацията на менюто, часовника и т.н. - през ред. Edited April 20, 2017 by Lucky Luciano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony_ Posted April 21, 2017 Share Posted April 21, 2017 Здравейте, @w00x, поетапно беше извършен софтуерен ъпдейт на всички цифрови приемници, който приключи днес. Най-значимите подобрения са свързани с производителността на устройствата и визуализирането на субтитрите при някои HD канали. @Lucky Luciano, относно качеството на Нова ТВ, въпросът е коментиран многократно. Ползваме официално посочения сорс от Нова - BIX. Относно отзива ви след ъпдейта на фърмуеъра - бихте ли ни описали в лично съобщение на кой канал наблюдавате това трептене и какъв модел е телевизорът. За Disney Junior - бихте ли пояснили за кое меню става въпрос? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted April 21, 2017 Share Posted April 21, 2017 Тъй, коментирано е, обаче не го оправихте. Нова могат и Булсатком да ви посочат, където е още по-голямо мазало... Ще излъчвате ли от там? В темата за ТиВи.бг, се повдигна този въпрос и там специално пуснаха Нова от четири сорса, включително Bix и се изясни, че не той е най-добрият. Прочетете, вижте всичко. Относно трептенето - на всички HD канали, без изключение при 1080p 50Hz, което преди това го нямаше. Няма го и с версия 2.16, пак вашата. За дисни - инфобара, тоест можеше да се появи на всеки друг канал. Нещо са омазали украинците във видеодрайвъра. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted April 21, 2017 Share Posted April 21, 2017 (edited) ... относно качеството на Нова ТВ, въпросът е коментиран многократно. Ползваме официално посочения сорс от Нова - BIX. То да беше само Нова ТВ, с мед да ги намажеш BIX. Що нещо се изписа и показа за каналите от Diema Extra (за които заплащаме допълнително, при това с увеличение на цената), но както се казва: "Гюрултия – чок, файда - йок". Стигнахте до там, публично да ми предлагате, аз да съм си опишел случая (все едно е само мой) и да съм го ескалирал директно към Нова Броудкастинг Груп И тъй като за пет месеца не постигнахте никакъв напредък, отново потвърждавам, че съм готов да "ескалирам" случая ми (ТТ 65402), само върнете отговор на техническите въпроси, които зададох на 28.10.2016 в лично съобщение. Edited April 21, 2017 by plameni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted April 21, 2017 Share Posted April 21, 2017 Я кажи ти, дали и при теб има проблема с HD каналите, при описаната резолюция... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted April 21, 2017 Share Posted April 21, 2017 На 1080p/50Hz съм. Не забелязвам описания от теб проблем. На кои канали виждаш трептене? Можеш ли да снимаш клип? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted April 21, 2017 Share Posted April 21, 2017 Къде да го кача клипа? Мислех, че телефонът ще го коригира, но не успява. Просто забавя трептенето, но се вижда ясно. Пусни BNT1, на резолюция Just Scan или както там се води при твоя ТВ и се загледай в горния край на екрана, хоризонтално. Има трептене както на логото на BNT1, така и на горния ред. Това трябва да го видиш от близо, защото отдалече се замазва малко. Видиш ли го отблизо, ще го виждаш винаги. Същото е на всички HD канали. Нещо е омазано, в предната версия всичко е наред. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerasim Panteleev Posted April 21, 2017 Share Posted April 21, 2017 streamable.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
metodi_1912 Posted April 21, 2017 Share Posted April 21, 2017 При мен образа е отличен ,май телевизорите ви са пресакани с кофти матрици Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danzki Posted April 21, 2017 Share Posted April 21, 2017 (edited) Това ще им е проблема. Добре,че има кой да ги светне. Edited April 21, 2017 by Danzki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted April 21, 2017 Share Posted April 21, 2017 Методи май отвори кутията на Пандора - сега чакам Лъки и Пламени с пуканки в двете ръце. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.