Jump to content
BulForum.com

Cooolbox


Recommended Posts

Цяла вечер нямам нито нет нито ТВ?Съпорта не вдига!!!Имам семеен празник!Провалихте ми празника!!!!! Искам бърз отговор и КОМПЕНСАЦИЯ!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Цяла вечер нямам нито нет нито ТВ?Съпорта не вдига!!!Имам семеен празник!Провалихте ми празника!!!!! Искам бърз отговор и КОМПЕНСАЦИЯ!!!

 

Ако не е тайна, какъв е тоя семеен празник, при който най-важни са интернета и телевизията? С видео конференция ли го празнувате?

Link to comment
Share on other sites

Не е тайна .Семейния празник го празнувам у нас.В момента нямам нито телевизия,нито нет.Имам роднини в чужбина.Те искат да ни видят!

Най много ме подразни отношението на досТавчика.Имат проблем,добре.Ами сложете там някаква кифла,която да вдига телефона и да казва"да в момента имаме проблем".Ще се замисля сериоьно фали да съм ви абонат ьа в бъдеще.

Link to comment
Share on other sites

Но пък има такива дето вдигат телефона. Тоя селски номер да се криеш, когатоси насран е вбесил не един и двама потребители и е най-селската възможна проява. Между другото едва ли има доставчик, който не го е практикувал.  

Link to comment
Share on other sites

Странно... Аз пък вчера имах съвсем краткотраен проблем с медия конвертора (май така му викаха), който се състоеше в това, че имах нет, но не и телевизия. И тъй като рестартирането от къде моя край на влакното не помогна, звъннах на съпорта. Вдигна ми едно девойче още на втория сигнал, рестартира нещата от тяхната страна и проблемът изчезна.

 

П.п. Де да знам... Моят случай едва ли е представителен, щот може да имат некъв филтър в централата, който да отсява позвъняванията по степен на осраност.... Знам ли....

Link to comment
Share on other sites

Днес в 10:30 ми звънна едно девойче.Започна да обяснява как снощи имало много позвънявания и.т.н.Обичайните оправдания.Нещата се оправиха между другото към 0:30 часа снощи.Яд ме е,че до сега Кулбокс бяха един от малкото оператори,които се отнасяха коректно с абонатите си.Явно вече не е така.Аз за себе си съм си направил извода.До сега не обръщах внимание на предложенията на други оператори.Е вече ще започна да обръщам! ;)

Link to comment
Share on other sites

Интересно ми е ,кой може да предложи по-добра алтернатива ? По времето на Визио и  подобните се стоеше дни без нет, а не беше толкова отдавна. 

Link to comment
Share on other sites

Тези времена отминаха отдавна.А операторите предлагат вече сходни условия.След като ме ми харесва отнощението на някой,пробвам другаде.

Link to comment
Share on other sites

Днес в 10:30 ми звънна едно девойче.Започна да обяснява как снощи имало много позвънявания и.т.н.Обичайните оправдания.Нещата се оправиха между другото към 0:30 часа снощи.Яд ме е,че до сега Кулбокс бяха един от малкото оператори,които се отнасяха коректно с абонатите си.Явно вече не е така.Аз за себе си съм си направил извода.До сега не обръщах внимание на предложенията на други оператори.Е вече ще започна да обръщам! ;)

 

Обясни ли ти какво е била причината да нямаш нет. Щото много лесно да се обадят 12 часа по-късно и да говорят някакви неща. Не, че са имали позвънявания, а не е имало никой на работа, вероятно заради 3-ти март. Скоро ми се наложи да ги търся и да набивам чумбер в 23ч. - вдигнаха веднага, не е имало изчаквания и подобни неща. Но поне един е трябвало да има дежурен. Колкото и обаждания да имат друг път, винаги до минути е имало обратна връзка. До минути, а не след 12ч.

Link to comment
Share on other sites

Ами обясни ми,че проблема е в тяхно оборудване и е имало доста хора,които са се онаждали и ме е било възможно да се отговори веднага.А после е било късно и не са искали да ме притесняват!!!Аз обаче се съмнявам,защото не видях друг да се е оплакал от липса на ослуги тук.

Link to comment
Share on other sites

Колега Методи не знам кой е платен провокатор,но ти внимавай с определенията!!!В този форум съм от доста години и много хора ме познават.Така,че другия път си мери приказките!!

Link to comment
Share on other sites

Свободно и се включва секретар на изчакване.След една минута казва,че всички оператори са заети и ще се свържат с мен по късно.Е свързаха се.След 15 часа!!!!

Link to comment
Share on other sites

Еми горе-долу това обяснява нещата. Ти си се обаждал, за да ти се реши проблемът. Както ти сам обясни, след около 1 час нетът е тръгнал, нищо че не си успял да говориш със съпорта, т. е. целта на твоето обаждане е постигната в някакви разумни срокове като за през нощта на национален празник :) После вече на спокойствие и за да не те притесняват излишно през почивния ден са ти върнали обаждане от любезност, нищо че вече проблемът отдавна е бил отстранен.

Link to comment
Share on other sites

Еми не е така.Проблемът ми се реши не след 1час,а след 5 часа.Проблемът обаче не е във времето,а в отношението.От 19:30 до 23 часа звъня многократно и няма кой да ми обясни какъв е проблема?!!Ако неше вдигнал някой и беше казал"имаме проблем,работим"нямаше да има проблем.Аз не харесвам подобно отношение към клиента!До сега между другото това го нямаше при Кулбокс.За това ме е яд!!!

Link to comment
Share on other sites

Хах, Митака да е провокатор... Той е от първите абонати в района му.

5 часа е много. Трябва да се даде възможност през сайта да се отварят тикети или нещо подобно за подаване на сигнал. Дори да няма кой да отговори, да има някой дежурен, който да чете. Както казах, вероятно е заради 3-ти март. Аз на 24 вечерта звънях около 23ч. и си вдигнаха веднага, след което на следващия ден, пак вечерта по някое време звънях, защото боксът беше нов и нямаше ъпдейт, та нямах таймшифт, нямах флашка под ръка да си го флашна аз и поисках да му дойде свише ъпдейта - беше изпълнено веднага.

Link to comment
Share on other sites

Здравейте, 

 

Извиняваме се за причиненото неудобство на всички вас, които са имали проблем с услугите си в петък. Имаше наличен проблем от общ характер, а в такива случаи постъпват голям брой входящи обаждания. Обработката им отнема време, а политиката на компанията е да връща обаждания до 22:00 часа вечерта. Ако все пак останат необработени обаждания, то колегите ни продължават да се свързват с клиентите на следващия ден в работно време, докато не се чуят с всеки един. 

 

 

Центърът ни за обслужване на клиенти работи 24/7 и това е така, независимо дали е национален празник, делничен или почивен ден. Това означава, че винаги и по всяко време има дежурни колеги, които отговарят на националния ни телефон.

Link to comment
Share on other sites

 

Здравейте, 

 

Извиняваме се за причиненото неудобство на всички вас, които са имали проблем с услугите си в петък. Имаше наличен проблем от общ характер, а в такива случаи постъпват голям брой входящи обаждания. Обработката им отнема време, а политиката на компанията е да връща обаждания до 22:00 часа вечерта. Ако все пак останат необработени обаждания, то колегите ни продължават да се свързват с клиентите на следващия ден в работно време, докато не се чуят с всеки един. 

 

 

Центърът ни за обслужване на клиенти работи 24/7 и това е така, независимо дали е национален празник, делничен или почивен ден. Това означава, че винаги и по всяко време има дежурни колеги, които отговарят на националния ни телефон.

 

Благодаря за извиненията,но аз все пак искам да попитам.Как така след като аз започнах да звъня в 19:30 часа никой от вашите дежурни колеги не намери време да ми върне обаждане до 22 часа?Толкова ли много са постъпилите обаждания,че да не намерите време за 2 часа и половина да отговорите на всички?!И как така никой друг във форума не се е оплакал от липса на услуга след като проблема е бил толкова глобален?!!Тука по скоро ми намирисва на нещо друго ама здраве да е!Както писах по горе аз моите изводи съм си ги направил!Между другото сега проверих и вашия форум!И там няма оплаквания за липса на услуга за въпросната дата?!!

Edited by Gyumishev
Link to comment
Share on other sites

Този за 25лв/месец ще поиска и св*рка да му направят за това че нямал няколко часа нет.Като не ти отърва си купуваш гарантиран и си ти.Звънял бил по телефона...То бърза помощ няма да се впрегне за това време за което са ти оправили нета.

Link to comment
Share on other sites

Този за 25лв/месец ще поиска и св*рка да му направят за това че нямал няколко часа нет.Като не ти отърва си купуваш гарантиран и си ти.Звънял бил по телефона...То бърза помощ няма да се впрегне за това време за което са ти оправили нета.

Напоследък забелязвам,че са се навъдили много некултурни и отворени индивиди в този форум!!Не колега"този" не искам св*ирка,искам адекватно отношение от доставчика!А ти другия път обърни внимание на стилът си на изразяване!Все пак не си си на село на мегдана!
Link to comment
Share on other sites

Какво адекватно отношение искаш бе мрънкало такова?Хората са ти оправили нета до 4-ри часа след аварията - в "Алиса в страната на чудесата ли живееш"?Ти какво локум и кафенце ли искаш да ти изпратят докато нямаш нет?Компенсации искал.Аре бягай.

Link to comment
Share on other sites

Какво адекватно отношение искаш бе мрънкало такова?Хората са ти оправили нета до 4-ри часа след аварията - в "Алиса в страната на чудесата ли живееш"?Ти какво локум и кафенце ли искаш да ти изпратят докато нямаш нет?Компенсации искал.Аре бягай.

Виж какво съобразявай се малко как и към кой се обръщаш!За да нямаш проблеми!Изрази като "аре бягай" ти казах.....на мегдана на село!

Link to comment
Share on other sites

Какво адекватно отношение искаш бе мрънкало такова?Хората са ти оправили нета до 4-ри часа след аварията - в "Алиса в страната на чудесата ли живееш"?Ти какво локум и кафенце ли искаш да ти изпратят докато нямаш нет?Компенсации искал.Аре бягай.

 

Поради каква причина се обаждаш ти? От екипа на фирмата ли си? Ако не си не се намесвай в чужди проблеми, след като няма какво да кажеш адекватно. Считай това за устна забележка предвид начина ти на изразяване. 

Link to comment
Share on other sites

  • Midex changed the title to JoyDay на Cooolbox
  • Veno changed the title to Cooolbox

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...