Gyumishev Posted March 3, 2017 Share Posted March 3, 2017 Цяла вечер нямам нито нет нито ТВ?Съпорта не вдига!!!Имам семеен празник!Провалихте ми празника!!!!! Искам бърз отговор и КОМПЕНСАЦИЯ!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted March 3, 2017 Share Posted March 3, 2017 Цяла вечер нямам нито нет нито ТВ?Съпорта не вдига!!!Имам семеен празник!Провалихте ми празника!!!!! Искам бърз отговор и КОМПЕНСАЦИЯ!!! Ако не е тайна, какъв е тоя семеен празник, при който най-важни са интернета и телевизията? С видео конференция ли го празнувате? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gyumishev Posted March 3, 2017 Share Posted March 3, 2017 Не е тайна .Семейния празник го празнувам у нас.В момента нямам нито телевизия,нито нет.Имам роднини в чужбина.Те искат да ни видят! Най много ме подразни отношението на досТавчика.Имат проблем,добре.Ами сложете там някаква кифла,която да вдига телефона и да казва"да в момента имаме проблем".Ще се замисля сериоьно фали да съм ви абонат ьа в бъдеще. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted March 4, 2017 Share Posted March 4, 2017 Няма доставчик, който да не изпитва технически проблеми. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted March 4, 2017 Share Posted March 4, 2017 Но пък има такива дето вдигат телефона. Тоя селски номер да се криеш, когатоси насран е вбесил не един и двама потребители и е най-селската възможна проява. Между другото едва ли има доставчик, който не го е практикувал. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted March 4, 2017 Share Posted March 4, 2017 Странно... Аз пък вчера имах съвсем краткотраен проблем с медия конвертора (май така му викаха), който се състоеше в това, че имах нет, но не и телевизия. И тъй като рестартирането от къде моя край на влакното не помогна, звъннах на съпорта. Вдигна ми едно девойче още на втория сигнал, рестартира нещата от тяхната страна и проблемът изчезна. П.п. Де да знам... Моят случай едва ли е представителен, щот може да имат некъв филтър в централата, който да отсява позвъняванията по степен на осраност.... Знам ли.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gyumishev Posted March 4, 2017 Share Posted March 4, 2017 Днес в 10:30 ми звънна едно девойче.Започна да обяснява как снощи имало много позвънявания и.т.н.Обичайните оправдания.Нещата се оправиха между другото към 0:30 часа снощи.Яд ме е,че до сега Кулбокс бяха един от малкото оператори,които се отнасяха коректно с абонатите си.Явно вече не е така.Аз за себе си съм си направил извода.До сега не обръщах внимание на предложенията на други оператори.Е вече ще започна да обръщам! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danzki Posted March 4, 2017 Share Posted March 4, 2017 Интересно ми е ,кой може да предложи по-добра алтернатива ? По времето на Визио и подобните се стоеше дни без нет, а не беше толкова отдавна. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gyumishev Posted March 4, 2017 Share Posted March 4, 2017 Тези времена отминаха отдавна.А операторите предлагат вече сходни условия.След като ме ми харесва отнощението на някой,пробвам другаде. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted March 4, 2017 Share Posted March 4, 2017 Днес в 10:30 ми звънна едно девойче.Започна да обяснява как снощи имало много позвънявания и.т.н.Обичайните оправдания.Нещата се оправиха между другото към 0:30 часа снощи.Яд ме е,че до сега Кулбокс бяха един от малкото оператори,които се отнасяха коректно с абонатите си.Явно вече не е така.Аз за себе си съм си направил извода.До сега не обръщах внимание на предложенията на други оператори.Е вече ще започна да обръщам! Обясни ли ти какво е била причината да нямаш нет. Щото много лесно да се обадят 12 часа по-късно и да говорят някакви неща. Не, че са имали позвънявания, а не е имало никой на работа, вероятно заради 3-ти март. Скоро ми се наложи да ги търся и да набивам чумбер в 23ч. - вдигнаха веднага, не е имало изчаквания и подобни неща. Но поне един е трябвало да има дежурен. Колкото и обаждания да имат друг път, винаги до минути е имало обратна връзка. До минути, а не след 12ч. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gyumishev Posted March 4, 2017 Share Posted March 4, 2017 Ами обясни ми,че проблема е в тяхно оборудване и е имало доста хора,които са се онаждали и ме е било възможно да се отговори веднага.А после е било късно и не са искали да ме притесняват!!!Аз обаче се съмнявам,защото не видях друг да се е оплакал от липса на ослуги тук. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
metodi_1912 Posted March 4, 2017 Share Posted March 4, 2017 Този Ботевист явно е платен провокатор ,вижте му постовете. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gyumishev Posted March 4, 2017 Share Posted March 4, 2017 Колега Методи не знам кой е платен провокатор,но ти внимавай с определенията!!!В този форум съм от доста години и много хора ме познават.Така,че другия път си мери приказките!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sheep Posted March 4, 2017 Share Posted March 4, 2017 Ти като си се обаждал по телефона - свободно ли е давало или заето? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gyumishev Posted March 4, 2017 Share Posted March 4, 2017 Свободно и се включва секретар на изчакване.След една минута казва,че всички оператори са заети и ще се свържат с мен по късно.Е свързаха се.След 15 часа!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sheep Posted March 4, 2017 Share Posted March 4, 2017 Еми горе-долу това обяснява нещата. Ти си се обаждал, за да ти се реши проблемът. Както ти сам обясни, след около 1 час нетът е тръгнал, нищо че не си успял да говориш със съпорта, т. е. целта на твоето обаждане е постигната в някакви разумни срокове като за през нощта на национален празник После вече на спокойствие и за да не те притесняват излишно през почивния ден са ти върнали обаждане от любезност, нищо че вече проблемът отдавна е бил отстранен. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gyumishev Posted March 4, 2017 Share Posted March 4, 2017 Еми не е така.Проблемът ми се реши не след 1час,а след 5 часа.Проблемът обаче не е във времето,а в отношението.От 19:30 до 23 часа звъня многократно и няма кой да ми обясни какъв е проблема?!!Ако неше вдигнал някой и беше казал"имаме проблем,работим"нямаше да има проблем.Аз не харесвам подобно отношение към клиента!До сега между другото това го нямаше при Кулбокс.За това ме е яд!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted March 4, 2017 Share Posted March 4, 2017 Хах, Митака да е провокатор... Той е от първите абонати в района му. 5 часа е много. Трябва да се даде възможност през сайта да се отварят тикети или нещо подобно за подаване на сигнал. Дори да няма кой да отговори, да има някой дежурен, който да чете. Както казах, вероятно е заради 3-ти март. Аз на 24 вечерта звънях около 23ч. и си вдигнаха веднага, след което на следващия ден, пак вечерта по някое време звънях, защото боксът беше нов и нямаше ъпдейт, та нямах таймшифт, нямах флашка под ръка да си го флашна аз и поисках да му дойде свише ъпдейта - беше изпълнено веднага. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted March 6, 2017 Share Posted March 6, 2017 Здравейте, Извиняваме се за причиненото неудобство на всички вас, които са имали проблем с услугите си в петък. Имаше наличен проблем от общ характер, а в такива случаи постъпват голям брой входящи обаждания. Обработката им отнема време, а политиката на компанията е да връща обаждания до 22:00 часа вечерта. Ако все пак останат необработени обаждания, то колегите ни продължават да се свързват с клиентите на следващия ден в работно време, докато не се чуят с всеки един. Центърът ни за обслужване на клиенти работи 24/7 и това е така, независимо дали е национален празник, делничен или почивен ден. Това означава, че винаги и по всяко време има дежурни колеги, които отговарят на националния ни телефон. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gyumishev Posted March 6, 2017 Share Posted March 6, 2017 (edited) Здравейте, Извиняваме се за причиненото неудобство на всички вас, които са имали проблем с услугите си в петък. Имаше наличен проблем от общ характер, а в такива случаи постъпват голям брой входящи обаждания. Обработката им отнема време, а политиката на компанията е да връща обаждания до 22:00 часа вечерта. Ако все пак останат необработени обаждания, то колегите ни продължават да се свързват с клиентите на следващия ден в работно време, докато не се чуят с всеки един. Центърът ни за обслужване на клиенти работи 24/7 и това е така, независимо дали е национален празник, делничен или почивен ден. Това означава, че винаги и по всяко време има дежурни колеги, които отговарят на националния ни телефон. Благодаря за извиненията,но аз все пак искам да попитам.Как така след като аз започнах да звъня в 19:30 часа никой от вашите дежурни колеги не намери време да ми върне обаждане до 22 часа?Толкова ли много са постъпилите обаждания,че да не намерите време за 2 часа и половина да отговорите на всички?!И как така никой друг във форума не се е оплакал от липса на услуга след като проблема е бил толкова глобален?!!Тука по скоро ми намирисва на нещо друго ама здраве да е!Както писах по горе аз моите изводи съм си ги направил!Между другото сега проверих и вашия форум!И там няма оплаквания за липса на услуга за въпросната дата?!! Edited March 6, 2017 by Gyumishev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaq Posted March 6, 2017 Share Posted March 6, 2017 Този за 25лв/месец ще поиска и св*рка да му направят за това че нямал няколко часа нет.Като не ти отърва си купуваш гарантиран и си ти.Звънял бил по телефона...То бърза помощ няма да се впрегне за това време за което са ти оправили нета. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gyumishev Posted March 6, 2017 Share Posted March 6, 2017 Този за 25лв/месец ще поиска и св*рка да му направят за това че нямал няколко часа нет.Като не ти отърва си купуваш гарантиран и си ти.Звънял бил по телефона...То бърза помощ няма да се впрегне за това време за което са ти оправили нета. Напоследък забелязвам,че са се навъдили много некултурни и отворени индивиди в този форум!!Не колега"този" не искам св*ирка,искам адекватно отношение от доставчика!А ти другия път обърни внимание на стилът си на изразяване!Все пак не си си на село на мегдана! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaq Posted March 7, 2017 Share Posted March 7, 2017 Какво адекватно отношение искаш бе мрънкало такова?Хората са ти оправили нета до 4-ри часа след аварията - в "Алиса в страната на чудесата ли живееш"?Ти какво локум и кафенце ли искаш да ти изпратят докато нямаш нет?Компенсации искал.Аре бягай. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gyumishev Posted March 7, 2017 Share Posted March 7, 2017 Какво адекватно отношение искаш бе мрънкало такова?Хората са ти оправили нета до 4-ри часа след аварията - в "Алиса в страната на чудесата ли живееш"?Ти какво локум и кафенце ли искаш да ти изпратят докато нямаш нет?Компенсации искал.Аре бягай. Виж какво съобразявай се малко как и към кой се обръщаш!За да нямаш проблеми!Изрази като "аре бягай" ти казах.....на мегдана на село! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted March 7, 2017 Share Posted March 7, 2017 Какво адекватно отношение искаш бе мрънкало такова?Хората са ти оправили нета до 4-ри часа след аварията - в "Алиса в страната на чудесата ли живееш"?Ти какво локум и кафенце ли искаш да ти изпратят докато нямаш нет?Компенсации искал.Аре бягай. Поради каква причина се обаждаш ти? От екипа на фирмата ли си? Ако не си не се намесвай в чужди проблеми, след като няма какво да кажеш адекватно. Считай това за устна забележка предвид начина ти на изразяване. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.