plameni Posted October 12, 2016 Share Posted October 12, 2016 Смяната на режима рутер/бридж също води до смяна на IP-то. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted October 12, 2016 Share Posted October 12, 2016 (edited) По-скоро са някакви... преконфигурации по класа или не знам и аз, защото разликата е от пита: преди x.x.x.14 , сега x.x.x.9 Едва ли е проблем да ми се задели същото, което дори и при събнетната мрежа е мн близко, но... ходи та разбери каква им е идеята/реализацията. Edited October 12, 2016 by exabyte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted October 17, 2016 Share Posted October 17, 2016 (edited) На Алекдандър стамболийски 35 от към тунелчето седи отворем шкафа и стърчат суичовете Едит: затвориха го Edited October 17, 2016 by exabyte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vkirov Posted October 19, 2016 Share Posted October 19, 2016 Дали трябва да казвам, че тайм шифта е пълен кенеф отново, или вие си го знаете? Аз само искам да питам - вие - драга ми кутия - докога си мислите, че можете да се ебавате с клиентите си и това да остава без последствие? Аз в момента не получавам това, за което плащам, какво мислите по този въпрос??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted October 20, 2016 Share Posted October 20, 2016 Таймшифта е пълен леш, нещо взе да ми писва, то са месеци вече. Спира, насича, не зарежда, излизане на съобщение, че файла не в наличен.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted October 20, 2016 Share Posted October 20, 2016 Таймшифта е пълен леш, нещо взе да ми писва, то са месеци вече. Спира, насича, не зарежда, излизане на съобщение, че файла не в наличен.... Във форума на Cooolbox, на 17.10 е постната следната официална информация: Здравейте, Установихме наличие на технически проблем, който касае timeshift. От няколко дни работим по неговото отстраняване и ще ви информираме когато той бъде разрешен, за да тествате и потвърдите дали всичко е наред и при вас. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted October 20, 2016 Share Posted October 20, 2016 Ако vipeeer не беше баннат щеше да има 3 страници кал по въпроса.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted October 20, 2016 Share Posted October 20, 2016 Не те е срам...заради тебе тая тема стана толкова скучна. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted October 20, 2016 Share Posted October 20, 2016 Във форума на Cooolbox, на 17.10 е постната следната официална информация: Трябваше да пишат, че са го причинили, а не че са го установили, ама айде... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted October 20, 2016 Share Posted October 20, 2016 Това е напълно нормален начин на изразяване.На теб не са ли ти казвали: "А бе нещо ми се скапа компютъра... а вчера нищо му нямаше" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony_ Posted October 20, 2016 Share Posted October 20, 2016 (edited) Здравейте,Причината за проблема с timeshift беше в наше оборудване. Към момента той е разрешен. Функционалността е под постоянен мониторинг. Поради появилия се проблем е възможно да липсват записи на минали предавания или изцяло да липсва функцията timeshift при някои от каналите. Ще ви бъдем благодарни да наблюдавате и споделите дали при вас вече всичко е наред. Edited October 20, 2016 by Tony_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vkirov Posted October 20, 2016 Share Posted October 20, 2016 Здравейте, Причината за проблема с timeshift беше в наше оборудване. Т.е. да разбираме, че в месечната такса този "проблем" ще бъде отразен и сумата ще бъде редуцирана за времето, поради което ние - абонатите - не можехме да ползваме услугата, за която сме платили? Нали правилно разбрах??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted October 20, 2016 Share Posted October 20, 2016 Ако vipeeer не беше баннат щеше да има 3 страници кал по въпроса.... Подозирам, че @vkirov му е брат Таймшифтинга за мен е екстра, която когато я има гледам. Като гледам по другите оператори какви проблеми имат, това си е направо бях кахър (при положение, че проблема е технически и е остранен за 48ч). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted October 20, 2016 Share Posted October 20, 2016 Напротив - много е прав човека. Абсолютно прав. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted October 20, 2016 Share Posted October 20, 2016 Може да е прав, но това не пречи да му е брат или поне брат'чет. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted October 21, 2016 Share Posted October 21, 2016 Т.е. да разбираме, че в месечната такса този "проблем" ще бъде отразен и сумата ще бъде редуцирана за времето, поради което ние - абонатите - не можехме да ползваме услугата, за която сме платили? Нали правилно разбрах??? Колко плащаш за timeshift-а? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted October 21, 2016 Share Posted October 21, 2016 (edited) Хм. Явно скопяването на скоростта е идвала от рутера, а не от слаб компютър, както си мислех. Тъкмо реших да пробвам за пръв път без рутера, директно в компа. Speedtest Кофти, но явно ще трябва да се свиква с около 700 мбит макс през рутера. Edit: Оказа се, че не е от рутера! Имам две ланки на дъното, като първата е в WIndows bridge конфигурация заради VPN-a. Сега пробвах на втората ланка включих от рутера, и пак постигам 940мбит на нея! Явно уиндоуския бридж или не е много потентен, или товари много повече и оттам е идвала лимитацията. Edited October 21, 2016 by tedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted October 21, 2016 Share Posted October 21, 2016 Колко плащаш за timeshift-а? Тъкмо и аз щях да го питам това, ама си ме изпреварил Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted October 21, 2016 Share Posted October 21, 2016 Реално това е бонус, а не отделна услуга, за която се плаща...още повече, че вече са я оправили доколкото прочетох. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted October 21, 2016 Share Posted October 21, 2016 Някак си никога никъде не съм видял да се раздават безплатни обяди (пардон - бонуси) в тоя свят. Стойността на тази услуга е вградена в цената на пакета, който плащат потребителите. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted October 21, 2016 Share Posted October 21, 2016 Може да е вградена, но не е на отделна услуга с отделно плащане. Освен това вече живеем в свободен свят - на който не му харесва, че известно време услугата не е работила както трябва, може спокойно да се оплаче където си иска или направо да премине на друг оператор. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted October 21, 2016 Share Posted October 21, 2016 Тук може да се почне един изключително глупав разговор а ла vipeer... След като се предлага услуга - тази услуга трябва да работи. Особено след като ЯВНО се ползва МАСОВО. Факт е, че само тук в Булфорум многократно сериозна бройка потребители се оплаква. Да не кажа постоянно. Тоест проблем ИМА и не е от вчера. Всъщност май проблем след проблем има. Дано си го оправят по-скоро и да се спре с оплакванията. Аз не позлвам услугата при себе си, но я плащам и ако ми беше нужен тоя шифт, вЕрвай ми и аз щах да вдигна скандал. Като не им е готов и/или не работи и/или не могат го вкарат в пътя - да го спрат докато се научат да го доставят правилно. Така поне хората ще знаят, че няма и толкоз. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted October 21, 2016 Share Posted October 21, 2016 Тоест проблем ИМА и не е от вчера. Всъщност май проблем след проблем има. Дано си го оправят по-скоро и да се спре с оплакванията. Здравейте, Причината за проблема с timeshift беше в наше оборудване. Към момента той е разрешен. Функционалността е под постоянен мониторинг. Поради появилия се проблем е възможно да липсват записи на минали предавания или изцяло да липсва функцията timeshift при някои от каналите. Ще ви бъдем благодарни да наблюдавате и споделите дали при вас вече всичко е наред. Доколкото разбирам - проблемът вече е оправен и му се прави постоянен мониторинг. След самоподпалващите се последни модели Самсунги, не знам кой все още очаква в този свят да има нещо идеално и работещо перфектно във всяка една ситуация и 100 процента от времето. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted October 21, 2016 Share Posted October 21, 2016 Някак си никога никъде не съм видял да се раздават безплатни обяди (пардон - бонуси) в тоя свят. Стойността на тази услуга е вградена в цената на пакета, който плащат потребителите. Въвеждането на тази функционалност преди година по никакъв начин не промени цената. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted October 21, 2016 Share Posted October 21, 2016 Най-тъпото е, че сами си пречат, тоест сами правят услугата бавна и проблемна, защото, по незнайна причина, държат на тъпия интерфейс/среда, която натоварва боксовете и оттам всичко по веригата става бавно. Абонатите не искат жълто/черно/зелено райе, а искат нормални приемници. Обсъждахме го това със Щипков /shtip/, обеща да предаде нагоре. Другото нещо, което ми направи странно впечатление за оператор като Кулбокс беше, че всеки си отговаря за неговия си отдел и когато стане дума за нещо в друг отдел, се казва:"Това си е задача на колегите от отдел "Х", те да си го оправят...", което е пълно безумие и което според мен идва да обясни бавните темпове на някои неща. Животът и услугите са динамични и не е особено нормално да се прехвърля топката, а вместо това да се съберат всичките, да си нахвърлят на една дъска проблемите и да се обсъди ЗАЕДНО кой как ще действа! Направо ви се чудя - разполагате със зверски ресурс и както казах на колегата - досега трябваше да сте издухали другите оператори, защото не виждам причина, поради която технически, а и не само това да не може да се реализира. Просто лявата ръка да следи дясната и обратно. Когато двете знаят какво се прави, нещата ще се случват. Когато едната казва, че ѝ е все тая другата какво прави - тъпчете на едно място. Таймшифтът се дъвче откак е пуснат. Ми минете си към нормалния интерфейс, там боксът лети... Да, по-грозен е, ама е по-бърз в пъти. Мога нагледно да ви демонстрирам, как таймшифт тръгва за части от секундата и при превъртане, всичко захапва моментално... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.