Jump to content
BulForum.com

Cooolbox


Recommended Posts

  • Replies 9.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Чакам официален отговор от Joy!

Нещо много се умълча!

Сега поздрав за всички, които със своето остроумие се опитваха да ме убедят, че съм искал фунцкия, която е невъзможна!

Пояснявам - направих си експеримент с вече отдавна направен запис - изводите ги оставям на вас....

 

Да не може да се превърта вече записано предаване от ХАРДА? - ВЪНШЕН НОСИТЕЛ?
Или подобно на бутона за диалоговия прозорец, който междудругото отново премахнах с натискането на алтернативен такъв, който вече с месеци чака фикс - превъртането на вече записан файл се осъществява с някои от числата може би......?

 

Просто се чудя, това ли Ви е интерактивното на телевизията....???

Edited by viiipeer_
Link to comment
Share on other sites

Здравейте, viiipeer_,

Винаги, когато Вие сте подавали сигнал към нас относно проблем или бъг в телевизионната ни платформа, ние сме го регистрирали и съответно насочвали към въпросното звено, което може да го разреши. Процеса по докладване, възпроизвеждане и тестване на бъгове или проблеми е времеизискуем, като в него са замесени няколко отдела, които се занимават с определеният сигнал. След като Вие сте ни сигнализирали, случаят бива разгледан и насочван към звеното, което трябва да го разреши.

Бъг-а за който сте ни сигнализирали :

"Или подобно на бутона за диалоговия прозорец, който междудругото отново премахнах с натискането на алтернативен такъв, който вече с месеци чака фикс "

Вече е разрешен, но все още новият firmware не е пуснат в продукционата ни среда, като към момента не можем да Ви предоставим информация кога точно ще случи това.

Сигнала, който сте ни подали относно това : "Да не може да се превърта вече записано предаване от ХАРДА? - ВЪНШЕН НОСИТЕЛ?" също е разгледан. Не е предвидена такава функционалност в нашата телевизионна платформа.

Link to comment
Share on other sites

Моите адмирации, вместо да добавяте функции, вие ги отнемате! Как това беше възможно преди? Къде остана възможността да се записват няколко предавания по различни канали наведнъж?

Въобще интерактивна работа.....  Колкото до отстраняването на бъга - ми с много мудни темпове работите - мина повече от 2 месеца време....

Вземете поне да го обявите някъде във форума официално , какви бъгове имате по платформата и и кога ще бъдат отстранени,  както правите когато дойдат техниците на адрес и след това вашите телфонисти звънят ненужно, колкото да отметнат че са свършили нещо. Това е голям пропуск от ваша страна,  че не сте си признали за бъговете, защото повярвайте ми не всеки е заровен във форумите да търси, защо дадената услуга не работи като хората!

 

И пак питам, КОГА ще мине ТВ платформата Ви от БЕТА стадий към ФИНАЛЕН такъв...?!?

Edited by viiipeer_
Link to comment
Share on other sites

Един въпрос към jay. Абе приятелю много често ми се случва като тръгна да записвам нещо и шибания приемник забие и няма излизане от менюто, ето вече 10 мин. се мъча да изляза и не става. това ми се случва вече за не знам кой път и накрая ще го метна в стената тоя приемник. И телевизора рестартирам и приемника и все ме връща на същто място. Отделно вече няколко пъти ми се случва да пусна някакъв филм от флашка и той върви 10-15 мин и се изключи. Аз почти не пиша тук щото като цяло съм доволен от вас, ама сега тоя приемник вече препълни чашата на търпение. Отделно от това искам да питам и дали си решихте проблема с Sharp-овете, че това постоянно влизане в менюто на телевизора да му изключа и включа аудиото за да ви тръгне приемника...някак си почна да става тегаво, а аз определено не смятам да минавам на друга марка телевизор.

Edited by charmock
Link to comment
Share on other sites

Един въпрос към jay. Абе приятелю много често ми се случва като тръгна да записвам нещо и шибания приемник забие и няма излизане от менюто, ето вече 10 мин. се мъча да изляза и не става. това ми се случва вече за не знам кой път и накрая ще го метна в стената тоя приемник. И телевизора рестартирам и приемника и все ме връща на същто място. Отделно вече няколко пъти ми се случва да пусна някакъв филм от флашка и той върви 10-15 мин и се изключи. Аз почти не пиша тук щото като цяло съм доволен от вас, ама сега тоя приемник вече препълни чашата на търпение. Отделно от това искам да питам и дали си решихте проблема с Sharp-овете, че това постоянно влизане в менюто на телевизора да му изключа и включа аудиото за да ви тръгне приемника...някак си почна да става тегаво, а аз определено не смятам да минавам на друга марка телевизор.

 

Здравей колега! Това със забиването на приемника при мен вече е норматив, ако не забие значи нещо не е както трябва. Като цяло цялостното усещане за качествена услуга отива подяволите... Или ще забие когато реша да връщам в режим таймшифт и единственото решение е да дръпна щепсела, или другото нещо което най-редовно става - изписва грешка в свързването, след което няма канали в списъка, а само празно меню, при което пак разкачай кабели, е те така...

Link to comment
Share on other sites

Да ви се чуди човек какво работите и правите по цял ден, та имате толкова време да се ровите в ТВ-тата :D Да сте на хонорар към конкуренцията... малко вероятно, но тогава... ?
 
@viiipeer_ този приемник има някакви параметри/хардуер и след като хората са премахнали или заменили нещо, е напълно възможно това да е направено с цел по-стабилно държане/представяне на устройството.

Edited by exabyte
Link to comment
Share on other sites

Отделно от това искам да питам и дали си решихте проблема с Sharp-овете, че това постоянно влизане в менюто на телевизора да му изключа и включа аудиото за да ви тръгне приемника...някак си почна да става тегаво, а аз определено не смятам да минавам на друга марка телевизор.

Ние имахме Шарп и подобен проблем не се наблюдаваше.

Дори не съм сигурен какво точно се случва при теб, но при нас не се наблюдаваше никакъв проблем.

Link to comment
Share on other sites

Да ви се чуди човек какво работите и правите по цял ден, та имате толкова време да се ровите в ТВ-тата :D Да сте на хонорар към конкуренцията... малко вероятно, но тогава... ?

 

@viiipeer_ този приемник има някакви параметри/хардуер и след като хората са премахнали или заменили нещо, е напълно възможно това да е направено с цел по-стабилно държане/представяне на устройството.

 

Може би не знаеш, но аз лично телевизия почти не гледам, това не означава че като има проблем, няма да го докладвам.

Определено знам че приемниците им са скапани/слаби. В такъв случай да си оптимизират фофтуерната платформа, вместо да режат. Почти сигурен съм, че стоковия фирм предвага много повече функционалност!

Link to comment
Share on other sites

Ние имахме Шарп и подобен проблем не се наблюдаваше.

Дори не съм сигурен какво точно се случва при теб, но при нас не се наблюдаваше никакъв проблем.

Ами на мен ми казаха, че това се случва при повечето модели Шарпове, с други марки нямало проблеми.

Link to comment
Share on other sites

Ами техниците...когато сменяха новите приемници. За да стартирам приемника трябва да вляза в менюто на телевизора и от аудио настройките да му дам off и после пак on иначе не иска да тръгне. Тогава момчетата ми обясниха, че това е било проблем на Шарповете.

Link to comment
Share on other sites

Колега, успя ли да премахнеш диалоговия прозорец по посочения от мен начин?

Не колега, стана с рестарт на цялата система. Но благодаря ти за съветите, в бъдеще ще ги имам предвид.

Link to comment
Share on other sites

Аз ако бях на момчето с Шарпа, щях да отида в магазина, от където съм го купил и там да им докладвам за проблема на ТЕЛЕВИЗОРА! Но тук е по-удобно май...

Link to comment
Share on other sites

Ами техниците...когато сменяха новите приемници. За да стартирам приемника трябва да вляза в менюто на телевизора и от аудио настройките да му дам off и после пак on иначе не иска да тръгне. Тогава момчетата ми обясниха, че това е било проблем на Шарповете.

 

На Аудио изхода да дадеш off/on? Явно проблема идва от начина, по който се интерпретира сигнала. Това май може да се реши единствено ако се махне момента, в който приемника работи само ако има устройство, което да приеме сигнала. Мноооооооооооооооооооооого дразнеща функционалност. Направо ме изкарва извън нерви. Чувствам се все едно съм в 1990 година.

Link to comment
Share on other sites

На Аудио изхода да дадеш off/on? Явно проблема идва от начина, по който се интерпретира сигнала. Това май може да се реши единствено ако се махне момента, в който приемника работи само ако има устройство, което да приеме сигнала. Мноооооооооооооооооооооого дразнеща функционалност. Направо ме изкарва извън нерви. Чувствам се все едно съм в 1990 година.

Прав си, че е ултра дразнещо. Аз въобще не знам дали може да се отстрани този проблем

Link to comment
Share on other sites

Не че е по темата, ама това от HDMI CEC ли идва?

Кое? Спирането ли? Не.

А другия проблем надали идва от CEC, защото моя ресивер си го има, а нямам проблема на charmock. Освен това, приемника май не поддържа HDMI CEC, защото не мога да го командвам с другите дистанционни.

Link to comment
Share on other sites

Може би не знаеш, но аз лично телевизия почти не гледам, това не означава че като има проблем, няма да го докладвам.

Определено знам че приемниците им са скапани/слаби. В такъв случай да си оптимизират фофтуерната платформа, вместо да режат. Почти сигурен съм, че стоковия фирм предвага много повече функционалност!

 

Така е, явно не знаех ;)

За това, че са слаби - не е точно така. Има и много по-слаби.

Нали точно това се опитват да направят. Да оптимизират фърма си, така че хем да има много благини, хем да не дразни лагаво при скролване по менюта и разни други много по-дразнещи проблеми породени от претоварването на кутийката.

 

P.S. Защо до заглавието на темата седи аватара на @beku? Няма ли да е по-добре лого на фирмата или нещо подобно?

Edited by exabyte
Link to comment
Share on other sites

P.S. Защо до заглавието на темата седи аватара на @beku? Няма ли да е по-добре лого на фирмата или нещо подобно?

 

Темите тук се правят от потребителите, за да споделят в тях вижданията си и проблемите, които имат с доставчиците, а представителите на доставчиците дори и не са задължени да дават отговори в Булфорум, но някои го правят на добро желание, просто защото така е тръгнало. Предполагам, че всеки доставчик си има към сайта собствен форум, където вече би трябвало да е задължен своевременно да отговаря на въпросите на клиентите си.

Така че нека beku да си остане създател на темата, както е и при повечето други теми от този раздел, направени от други съфорумци.

Link to comment
Share on other sites

Ok, но защо да не се промени за тези раздели и да седи това на някой от съпорта примерно? Така хем ще се знае кой е представител на фирмата.

Link to comment
Share on other sites

  • Midex changed the title to JoyDay на Cooolbox
  • Veno changed the title to Cooolbox

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...