vebaev Posted June 27, 2016 Share Posted June 27, 2016 ? А мен ме интересува следният въпрос към Кулбокс - ще видим ли в близко бъдеще или някога изобщо онлайн ТВ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted June 27, 2016 Share Posted June 27, 2016 А мен ме интересува следният въпрос към Кулбокс - ще видим ли в близко бъдеще или някога изобщо онлайн ТВ? Здравейте, @vebaev, В краткосрочен план: не сме планирали разработване на подобна функционалност до края на годината, защото сме дефинирали приоритетите си и ги следваме стриктно. В дългосрочен план: както вече сме ви споделяли, непрекъснато обсъждаме идеи в екипа, които могат да подобрят потребителското изживяване. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted June 27, 2016 Share Posted June 27, 2016 А какво правите в случая с Нова? Очевадно е, че има стрийм/доставчик с по-добро качество. Работите ли в посока смяна на стрийма и намиране на този с НАЙ-ДОБРО качество. Същото питам и за Diema Sport, защото и там има пробойна, която ми се струва обща за групата Nova... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 27, 2016 Share Posted June 27, 2016 Еййй...ама голяма преса му правите на тоя съпорт - въздух не му оставяте да си поеме, напоследък това е най-вървежната тема във форума. П.П. "Нова" си е зле и това е... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiipeer_ Posted June 27, 2016 Share Posted June 27, 2016 Вземете си оправете тайм шифтинга най-накрая бе..... ТО бива, ама Вашето на нищо не прилича.... Когато се връща назад, да речем новините от 19:00 и пише примерно "Шоуто на слави" 12:45..., при положение че съм задал на 19:15.... Името на предаването е само пример, ама в крайна сметка как 1 година Ви е малко да си изгладите таймшифтинга...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanko Posted June 27, 2016 Share Posted June 27, 2016 (edited) Аз лично нищо ново не виждам в му.кулбокс. Като изключим фенси шаренииките. А като се има в предвид, че преди потребителското име беше клиентския номер, нищо нямаше да коства на програмистите ви (освен 5 реда код и 5 мин. време) да си генерират новите регистрации или да добавят автоматично клиентския профил. А ЕГН-то или ЕИК-то можеше да се се поиска с един попъп, без възможност за прескачане. 100 пъти по COOOL и по-лесно за 99% от хората който ползват портала. Сега не само, че затруднявате потребителите си (някой повече, други по-малко), но и ще си натоварите call съпорта с повече работа и въпроси. А за добавянето на нова услуга... че вие колко нови услуги имате? Едва ли има хора който плащат по 25 лв. за стационарен телефон или пак по толкова за ТВ, камоли пък 50 лв. за ТВ и тел./нет. 100%, че каквото и да сложите там, ще бъде с възможност за добавяне (увеличаване на месечната такса) с 1 клик на мишката, а за махане ще трябва най-вероятно да се ходи до офис или да се минава през сложна, тромава и неприятна процедура за да се откажем. П.С. Абе къде е тоя линк за по-хубавия стриим към нова (ако има и за други ТВ пуснете и тях), че съм го пропуснал и не го виждам? Edited June 27, 2016 by Nanko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted June 27, 2016 Share Posted June 27, 2016 П.С. Абе къде е тоя линк за по-хубавия стриим към нова (ако има и за други ТВ пуснете и тях), че съм го пропуснал и не го виждам? Не е публикуван линк, защото няма публичен такъв, който да е по-добър... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted June 27, 2016 Share Posted June 27, 2016 В събота, заедно със @swan222 записахме едновременно директно предаване по NovaSport HD, за да направим сравнение на стрийма излъчван от Cooolbox и този от N3. Останах много приятно изненадан, че този път битрейта на стрийма от Cooolbox беше 11.8 Mbps. Изображението беше доста по-добро от това по N3, а там стрийма беше 5.1 Mbps. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiipeer_ Posted June 27, 2016 Share Posted June 27, 2016 И въпреки всичко - разликата не е фрапантна, но е в полза на Cooolbox, което показва - че стрийма на N3 е доста оптимизиран! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swan222 Posted June 28, 2016 Share Posted June 28, 2016 Просто N3 нямат капацитет и мачкат канали наред, то не става 300 канала по коксиал - но все пак качеството е задоволително на основните канали. N3, просто трябва да махнат половината плява дето я излъчват и да вдигнат битрейта на макс на HD-тата, според капацитета на мрежата си. Вчера и ония ден, гледах ( опитах се ) мачовете по стандартната диема по булсат. МААААЛЕЕЕЕЕ направо картината вървеше като slideshow . А по нова тв, пак при булсат вчера на Слабаците и Исландия беше добре(за булсат) и след 10-15мин от мача - пак slideshow Не вярвах, че ще го кажа, но добре че беше ефирната Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiipeer_ Posted June 28, 2016 Share Posted June 28, 2016 Аз пък забелязах, че специално вчера мача по НОВА ТВ беше в прилично качество - да не би или от НОВА ТВ или от Cooolbox да са намерили решение на проблема? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted June 28, 2016 Share Posted June 28, 2016 А какво правите в случая с Нова? Очевадно е, че има стрийм/доставчик с по-добро качество. Работите ли в посока смяна на стрийма и намиране на този с НАЙ-ДОБРО качество. Същото питам и за Diema Sport, защото и там има пробойна, която ми се струва обща за групата Nova... @Lucky Luciano, както вече споделихме, в директна комуникация сме с Нова Броудкастинг груп, които лично са се ангажирали със случая. Получихме информация от Нова, че са направили някои промени и е възможно да има леко подобрение в качеството на сигнала. Комуникацията продължава. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiipeer_ Posted June 28, 2016 Share Posted June 28, 2016 (edited) @Lucky Luciano, както вече споделихме, в директна комуникация сме с Нова Броудкастинг груп, които лично са се ангажирали със случая. Получихме информация от Нова, че са направили някои промени и е възможно да има леко подобрение в качеството на сигнала. Комуникацията продължава. Значи все пак правилно съм забелязал, че мача вчера беше с по-добро качество... Edited June 28, 2016 by viiipeer_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted June 28, 2016 Share Posted June 28, 2016 Вземете си оправете тайм шифтинга най-накрая бе..... ТО бива, ама Вашето на нищо не прилича.... Когато се връща назад, да речем новините от 19:00 и пише примерно "Шоуто на слави" 12:45..., при положение че съм задал на 19:15.... Името на предаването е само пример, ама в крайна сметка как 1 година Ви е малко да си изгладите таймшифтинга...... Здравейте, @viiipeer_, За да проверим сигнала ни е нужна по-конкретна информация: времеви интервал, през който сте забелязали проблема, канал и още подробности. Например: вторник вечер в 18ч. исках да гледам БТВ Новините, но отдолу на EPG-то изписваше "Шоуто на Слави". Предприех тези и тези действия, за да се случи това и това. Ще ви помолим отново да спазвате рамките на добрия тон. Винаги сме се отнасяли уважително и не толерираме грубото отношение. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiipeer_ Posted June 28, 2016 Share Posted June 28, 2016 (edited) Този проблем съм го докладвал нееднократно във вашия форум, но така и не се предприеха някакви действия. Дори колега от форума тук @Lucky Luciano и@jozo Ви е докладвал за същия проблем, ако успея да открия поста му, ще го добавя. P.S. https://www.bulforum.com/index.php?showtopic=67257&page=292&do=findComment&comment=1495705159https://www.bulforum.com/index.php?showtopic=67257&page=292&do=findComment&comment=1495705967 Няма времеви интервал, когато и да се превърти, все неадекватна информация дава - за времето като час, иначе конкретното предаване си върви без проблеми, но ако се даде на пауза, и да речем е 20:00 за предаването, което е в режим таймшифт, то ще пише например 13:00.... Сващате ли идеята ми? Докога Ние потребителите ще Ви сочим с пръст - нямате ли си необходимия екип за да следи за изрядните услуги и за това какво пускате към потребителте си...?!? Както в случая с "директния" сигнал на НОВА ТВ, пък стрийма е по-лош, от този на конкурентите и това пак благодарение на НАС потребителите, които са активната част по тази страна, вместо Вие да предприемете инициативата.... Аз не съм излизал от рамките на добрия тон, и ако моите постове за Вас се считат като такива, то не смятам че причината е в мен. Пак ще се повторя - 1 година малък срок ли е за да имате изгладена услуга, след старта и ??? Здравейте, @viiipeer_, За да проверим сигнала ни е нужна по-конкретна информация: времеви интервал, през който сте забелязали проблема, канал и още подробности. Например: вторник вечер в 18ч. исках да гледам БТВ Новините, но отдолу на EPG-то изписваше "Шоуто на Слави". Предприех тези и тези действия, за да се случи това и това. Ще ви помолим отново да спазвате рамките на добрия тон. Винаги сме се отнасяли уважително и не толерираме грубото отношение. Edited June 28, 2016 by viiipeer_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
3dfx Posted June 28, 2016 Share Posted June 28, 2016 Стартира НОВИЯТ клиентски портал My Cooolbox. Той е съвършено различен, по-красив и по-функционален от всякога! Работихме по него месеци наред и планираме до края на годината да бъде още по-богат на функции. Най-важното условие, за да се възползвате от възможностите на новата платформа, е да се регистрирате отново, което става изключително лесно и бързо. Повече за нововъведенията вижте тук => http://bit.ly/28NizCx Здравейте, Моля да разрешите добавянето на повече от един клиентски номер на физическо лице към потребителски акаунт. Имам три клиентски номера, които се водят на различни физически лица. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted June 29, 2016 Share Posted June 29, 2016 Здравейте, Моля да разрешите добавянето на повече от един клиентски номер на физическо лице към потребителски акаунт. Имам три клиентски номера, които се водят на различни физически лица. Здравейте, Заложена е логика, която дава възможност едно физическо лице да бъде собственик само на един клиентски номер на физическо лице и на неограничен брой клиентски номера на юридически лица. Причините са: 1) Един титуляр (физическо лице) може да притежава само един клиентски номер на физическо лице, тъй като се подписва един единствен договор с даденото лице, променливата величина е само броят на услугите към този клиентски номер; 2) Само титулярът може да се разпорежда с данните и услугите към неговия клиентски номер, което изискване е заложено и в My Cooolbox. Но, порталът има и разширени възможности, като позволява на титуляра да даде оторизиран достъп на трети лица, които да могат да управляват неговия клиентски номер, като отговорността в този случай е изцяло негова и собствеността не се променя. Достъп може да се дава и прекратява. 3) В дългосрочен план предвиждаме обогатяване на функционалностите на портала, при които, ако има възможност едно физическо лице да е собственик на повече от един клиентски номер на физическо лице, то това би било предпоставка за злоупотреби. За вашия случай възможният вариант е всеки от титулярите да си направи еднократна регистрация и да ви оторизира. Така вие ще имате пълни права да управлявате клиентските номера на физическите лица, които са ви поканили за това, без възможност да давате оторизиран достъп на трети лица до тези клиентски номера. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted June 29, 2016 Share Posted June 29, 2016 Ако ще има възможност за активиране/деактивиране на допълнителни услуги, ще е стъпка напред. Възможността за оторизация един да управлява няколко си е благинка. За vivaonline, напр. ми трябват 5 отделни акаунта за управление на 5 фирми в холдингова група... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted June 29, 2016 Share Posted June 29, 2016 За да се знае, че е напълно нормално и възможно - в EVN командвам до 5 клиентски номера с един акаунт. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted June 29, 2016 Share Posted June 29, 2016 Не само там... Преди да се пренесат номерата и в Мтел беше така... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted July 1, 2016 Share Posted July 1, 2016 Този проблем съм го докладвал нееднократно във вашия форум, но така и не се предприеха някакви действия. Дори колега от форума тук @Lucky Luciano и@jozo Ви е докладвал за същия проблем, ако успея да открия поста му, ще го добавя. P.S. https://www.bulforum.com/index.php?showtopic=67257&page=292&do=findComment&comment=1495705159 https://www.bulforum.com/index.php?showtopic=67257&page=292&do=findComment&comment=1495705967 Няма времеви интервал, когато и да се превърти, все неадекватна информация дава - за времето като час, иначе конкретното предаване си върви без проблеми, но ако се даде на пауза, и да речем е 20:00 за предаването, което е в режим таймшифт, то ще пише например 13:00.... Сващате ли идеята ми? Докога Ние потребителите ще Ви сочим с пръст - нямате ли си необходимия екип за да следи за изрядните услуги и за това какво пускате към потребителте си...?!? Както в случая с "директния" сигнал на НОВА ТВ, пък стрийма е по-лош, от този на конкурентите и това пак благодарение на НАС потребителите, които са активната част по тази страна, вместо Вие да предприемете инициативата.... Аз не съм излизал от рамките на добрия тон, и ако моите постове за Вас се считат като такива, то не смятам че причината е в мен. Пак ще се повторя - 1 година малък срок ли е за да имате изгладена услуга, след старта и ??? Дали към момента все още наблюдавате описания проблем? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted July 2, 2016 Share Posted July 2, 2016 А нещо за трептенето на старите тръбни ТВ-та? Направо е ужас... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 3, 2016 Share Posted July 3, 2016 (edited) Нова е такова мазало, че нямам думи. Не знам как е на N3 или на ефира, мързи ме да проверя, но при Кулбокс е направо да повърнеш. Отива към VHS... По Диема Спорт го гледам, но и там като че ли не е много наред... Edited July 3, 2016 by Lucky Luciano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiipeer_ Posted July 4, 2016 Share Posted July 4, 2016 Дали към момента все още наблюдавате описания проблем? Ще проверя и ще пиша. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 5, 2016 Share Posted July 5, 2016 Гледам тук разни доставчици и си мисля, че дори не подозирате, колко неща има за оправяне при телевизионната услуга и по-точно функционалността ѝ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.