Jump to content
BulForum.com

Cooolbox


Recommended Posts

  • Replies 9.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Чакаме отзиви ;)

 

Имам и аз едно леко странно питане: живея в комплекс от затворен тип. Кабелите са пуснати предварително (мрежа/кабелна ТВ). Ваш суич се намира в табло на приземен етаж, а аз съм на ет.1 Възможно ли е ваши техници да пуснат още един кабел, защото аз нямам необходимото "оборудване" :) ? Искам да имам втора точка.

 

Здравейте, моля да ни изпратите ваш актуален телефон за връзка в лично съобщение, за да съдействаме.

Link to comment
Share on other sites

Това за кой район? Или в сградата няма възможност/разрешение да се теглят влакна или е в зона, където Кутията ползват мрежа на N3 и последните не могат да осигурят достатъчно влакна.

 

 

@Lucky Luciano, не ползваме такава мрежа.

Link to comment
Share on other sites

Таймшифта на BTV Action HD е на "високо ниво"... пак...

Или го оправете или го махнете като функция. Човек реши да гледа нещо и греда - не може да захапе 10 минути. Накрая спре да насича и след 2-3мин. отново...

И не, няма да се обадя на съпорта, защото проблемът не е при мен. Предпочитам да се занимавам с друго, отколкото да говоря със съпорта и накрая да ми кажат:"Ще проследим услугата Ви и ще се чуем утре...".

Тествайте си всички таймшифт канали с натоварване. Проблемът е при Вас. Не е подсигурена функцията и когато много хора искат да гледат един и същ канал, оборудването кляка, но не крайното клиентско, а опорното ви такова...

Link to comment
Share on other sites

нещо при мен списъка с канали на "всички канали" стига до 31ви канал и после прескача дирекнто на 34ти канал? рестартирах черните декодери, пак е така... някой друг виждал ли е това

Link to comment
Share on other sites

 

Тествайте си всички таймшифт канали с натоварване. Проблемът е при Вас. Не е подсигурена функцията и когато много хора искат да гледат един и същ канал, оборудването кляка, но не крайното клиентско, а опорното ви такова...

 

За този проблем писах още преди половин година и нищо не се промени. Леко започнах да се разочаровам от Кулбокс, защото в началото всички услуги /макар и по-малко спрямо конкуренцията/ бяха с безкомпромисно качество, сега в желанието си да настигнат останалите започнаха да пускат "екстри", които са или неработещи, или недомислени. 

Link to comment
Share on other sites

Те реално няма кого да настигат, защото повечето оператори, които предлагат канали назад във времето, без Виваком, предлагат т.нар. минусови канали, което е доста по-различно, неудобно и т.н. Но правят нещо, което не е обезпечено, а не бива. Да не говорим, че могат да го обезпечат поне тройно, а те, незнайно защо, не го правят упорито.

Link to comment
Share on other sites

Да, но го имаха другите една година преди това, макар с час или два назад. 

Доколкото съм правил някакви тестове, ако има нещо боднато в USB-то на бокса, аз имам външен диск например, 

time shift-а работи много по-зле, накъсва, спира, забива далеч повече. 

Не знам дали има някаква закономерност, поне така ми се струва. 

Но проблем си има, особено сериозно на hd каналите разбира се. 

Link to comment
Share on other sites

Днес се заиграх на няколко места с иптв на кулбокс и това на мтел ,услугата е плачевна ...

Тотално се разочаровах ,изобщо нямам намерение да сменям Виваком с тези пародии!!!

 

 

Turn off this option! iPhone Turn off this option!

Link to comment
Share on other sites

И с какво боксовете на Виваком са по-добри с това на Кулбокс? С нуждата да се рестартират, почти през 2 часа, заради постоянния фрийз? Или 10-те пакета на Виваком, които изобщо не знаеш дали няма да се разделят на други пакети? Съпорта, който е на ниво:"Рестартирайте си рутера и ако не тръгне, ще ви пратим техници следващите дни..."...

Като качество, изключая фрийзването, са добре, но като пакет, поддръжка и цени - доста далеч.

Link to comment
Share on other sites

Бря, че то и акаунт мениджър ли има... Интересно кой е точно... Ако е нов, съм сигурен, че няма да изкара много, щом една седмица не може да напише един мейл...

Link to comment
Share on other sites

Интересна ми е реакцията на пишещите от фирмата в този случай... Интонацията да си я запази за у тях си. На такъв не съм попадал и ми е странно как са изтървали такъв "храбрец"...

Link to comment
Share on other sites

Извинявам се, че се намесвам, но на мен ми се вижда абсолютно нормално да се отказва да се дава информация по телефона за конкретни търговски условия на конкретна фирма на непознати.

Link to comment
Share on other sites

Извинявам се, че се намесвам, но на мен ми се вижда абсолютно нормално да се отказва да се дава информация по телефона за конкретни търговски условия на конкретна фирма на непознати.

 

Напълно съгласен съм. Не беше в това въпросът.

 

Все едно. Не съм искал да създавам проблем на който и да било за забавяне в изпращането на офертата. Затова и не съм се оплаквал официално, а съм написал пост в неофициален, независим форум.

Link to comment
Share on other sites

И с какво боксовете на Виваком са по-добри с това на Кулбокс? С нуждата да се рестартират, почти през 2 часа, заради постоянния фрийз? Или 10-те пакета на Виваком, които изобщо не знаеш дали няма да се разделят на други пакети? Съпорта, който е на ниво:"Рестартирайте си рутера и ако не тръгне, ще ви пратим техници следващите дни..."...

Като качество, изключая фрийзването, са добре, но като пакет, поддръжка и цени - доста далеч.

 

Аз за 3 години веднъж съм рестартирал боксовете , когато бях забравил да си платя таксата и ме бяха спряли . Веднъж съм имал и проблем с нета за това време който беше отстранен в рамките на 24 часа. Пакетите не ме греят ,договора ми е за всички канали без HBO пакета. EPG и връщането назад до 168 часа , никак не е малко, в тези функции също не съм забелязал някакви проблеми за толкова време. На кулбокс мага при второто превъртане назад заби, дали е било само еднократно не мога да кажа, факт ,че го направи при мен. Единственото което ми направи много добро впечатление при кулбокс беше ,че каналите не са намачкани а си вървят с битрейта с който идват. Друг оператор който да не ги мачка , не знам ... При мтел е още по-зле положението, там е мацаница като при була. А за цени да говориш , мисля ,че виваком , няма кой да им стъпи , сега ми предлагат да преподпиша договора на 28,80 лв на месец всички канали 100Мбита нет и 3 допълнителни приемника !!!

Link to comment
Share on other sites

Всички канали, включая HBO, Diema Sport и т.н.? Ако е така - цената е трепач, но имаш ли и друга услуга към тях? Ако нямаш и промото ти е само ТВ+Нет => супер оферта!

Обаче... Как ти гарантират тея 100 мегабита, ако всичко върви по UTP, а не си на влакно? Тоест какво се случва с нета, когато трите бокса /примерно/ са на HD канал? Или си с втори порт? Ако си с 2 порта - супер!

За фрийзването при Виваком. Не е имало място, където да гледам Виваком и да го няма. Днес, минавайки покрай новия им офис, току срещу Халите, загледах отвън ТВ-то, което беше на HBO - фрийза беше налице. Сещаш се за какво ти говоря, предполагам - през няколко секунди, фрийзва за момент. Оправя се временно с рестарт на бокса и след час-два - пак го има.

За Кулбокс - да, не пипат каналите, както са от сорса, така ги пускат. И за другото си прав - на момента таймшифта е отврат. Като цяло боксът им не е от най-бързите и като добавим и натоварен сървър, става...

Link to comment
Share on other sites

За мен скоростта в интерфейса на бокса е най-големият бич. Ако гледах телевизия по-често щях да съм срашно изнервен от това...

Какво причинява забавянето?  По-леки графики с по-лек растер без преливки в интерфейса няма ли да реши този проблем?

 

Не може процесора да е достатъчно мощен, за да пуска МКВ-та, но да не е достатъчно мощен за да се навигира комфортно из графичен интерфейс с картинки!

Edited by w00x
Link to comment
Share on other sites

  • Midex changed the title to JoyDay на Cooolbox
  • Veno changed the title to Cooolbox

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...