Lucky Luciano Posted May 14, 2016 Share Posted May 14, 2016 FoxHD - Nice!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted May 14, 2016 Share Posted May 14, 2016 FoxHD - Nice!!! Да, от тази седмица имаме timeshift и HD качество за канали от семейството на FOX. Желанието ви е изпълнено Повече ще откриете тук >>> https://www.cooolbox.bg/blog/novi-funkcii-i-hd-kachestvo-za-kanali-ot-semeistvoto-na-fox Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted May 14, 2016 Share Posted May 14, 2016 Благодарим, за което Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted May 16, 2016 Share Posted May 16, 2016 Чакаме отзиви Имам и аз едно леко странно питане: живея в комплекс от затворен тип. Кабелите са пуснати предварително (мрежа/кабелна ТВ). Ваш суич се намира в табло на приземен етаж, а аз съм на ет.1 Възможно ли е ваши техници да пуснат още един кабел, защото аз нямам необходимото "оборудване" ? Искам да имам втора точка. Здравейте, моля да ни изпратите ваш актуален телефон за връзка в лично съобщение, за да съдействаме. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted May 16, 2016 Share Posted May 16, 2016 Това за кой район? Или в сградата няма възможност/разрешение да се теглят влакна или е в зона, където Кутията ползват мрежа на N3 и последните не могат да осигурят достатъчно влакна. @Lucky Luciano, не ползваме такава мрежа. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted May 16, 2016 Share Posted May 16, 2016 Друго инфо имам аз... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted May 20, 2016 Share Posted May 20, 2016 Таймшифта на BTV Action HD е на "високо ниво"... пак... Или го оправете или го махнете като функция. Човек реши да гледа нещо и греда - не може да захапе 10 минути. Накрая спре да насича и след 2-3мин. отново... И не, няма да се обадя на съпорта, защото проблемът не е при мен. Предпочитам да се занимавам с друго, отколкото да говоря със съпорта и накрая да ми кажат:"Ще проследим услугата Ви и ще се чуем утре...". Тествайте си всички таймшифт канали с натоварване. Проблемът е при Вас. Не е подсигурена функцията и когато много хора искат да гледат един и същ канал, оборудването кляка, но не крайното клиентско, а опорното ви такова... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted May 23, 2016 Share Posted May 23, 2016 нещо при мен списъка с канали на "всички канали" стига до 31ви канал и после прескача дирекнто на 34ти канал? рестартирах черните декодери, пак е така... някой друг виждал ли е това Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vkirov Posted May 23, 2016 Share Posted May 23, 2016 Тествайте си всички таймшифт канали с натоварване. Проблемът е при Вас. Не е подсигурена функцията и когато много хора искат да гледат един и същ канал, оборудването кляка, но не крайното клиентско, а опорното ви такова... За този проблем писах още преди половин година и нищо не се промени. Леко започнах да се разочаровам от Кулбокс, защото в началото всички услуги /макар и по-малко спрямо конкуренцията/ бяха с безкомпромисно качество, сега в желанието си да настигнат останалите започнаха да пускат "екстри", които са или неработещи, или недомислени. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted May 24, 2016 Share Posted May 24, 2016 Те реално няма кого да настигат, защото повечето оператори, които предлагат канали назад във времето, без Виваком, предлагат т.нар. минусови канали, което е доста по-различно, неудобно и т.н. Но правят нещо, което не е обезпечено, а не бива. Да не говорим, че могат да го обезпечат поне тройно, а те, незнайно защо, не го правят упорито. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vkirov Posted May 24, 2016 Share Posted May 24, 2016 Да, но го имаха другите една година преди това, макар с час или два назад. Доколкото съм правил някакви тестове, ако има нещо боднато в USB-то на бокса, аз имам външен диск например, time shift-а работи много по-зле, накъсва, спира, забива далеч повече. Не знам дали има някаква закономерност, поне така ми се струва. Но проблем си има, особено сериозно на hd каналите разбира се. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
londongunner Posted May 24, 2016 Share Posted May 24, 2016 Днес се заиграх на няколко места с иптв на кулбокс и това на мтел ,услугата е плачевна ... Тотално се разочаровах ,изобщо нямам намерение да сменям Виваком с тези пародии!!! Turn off this option! iPhone Turn off this option! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted May 24, 2016 Share Posted May 24, 2016 Почти не разбрах какво написа. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted May 24, 2016 Share Posted May 24, 2016 И с какво боксовете на Виваком са по-добри с това на Кулбокс? С нуждата да се рестартират, почти през 2 часа, заради постоянния фрийз? Или 10-те пакета на Виваком, които изобщо не знаеш дали няма да се разделят на други пакети? Съпорта, който е на ниво:"Рестартирайте си рутера и ако не тръгне, ще ви пратим техници следващите дни..."... Като качество, изключая фрийзването, са добре, но като пакет, поддръжка и цени - доста далеч. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wbyte Posted May 25, 2016 Share Posted May 25, 2016 Доволен съм Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted May 25, 2016 Share Posted May 25, 2016 (edited) А аз не съм. .... Edited May 26, 2016 by w00x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted May 25, 2016 Share Posted May 25, 2016 Бря, че то и акаунт мениджър ли има... Интересно кой е точно... Ако е нов, съм сигурен, че няма да изкара много, щом една седмица не може да напише един мейл... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted May 25, 2016 Share Posted May 25, 2016 (edited) ..... Edited May 26, 2016 by w00x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted May 25, 2016 Share Posted May 25, 2016 Интересна ми е реакцията на пишещите от фирмата в този случай... Интонацията да си я запази за у тях си. На такъв не съм попадал и ми е странно как са изтървали такъв "храбрец"... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sheep Posted May 25, 2016 Share Posted May 25, 2016 Извинявам се, че се намесвам, но на мен ми се вижда абсолютно нормално да се отказва да се дава информация по телефона за конкретни търговски условия на конкретна фирма на непознати. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted May 26, 2016 Share Posted May 26, 2016 Извинявам се, че се намесвам, но на мен ми се вижда абсолютно нормално да се отказва да се дава информация по телефона за конкретни търговски условия на конкретна фирма на непознати. Напълно съгласен съм. Не беше в това въпросът. Все едно. Не съм искал да създавам проблем на който и да било за забавяне в изпращането на офертата. Затова и не съм се оплаквал официално, а съм написал пост в неофициален, независим форум. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
londongunner Posted May 26, 2016 Share Posted May 26, 2016 И с какво боксовете на Виваком са по-добри с това на Кулбокс? С нуждата да се рестартират, почти през 2 часа, заради постоянния фрийз? Или 10-те пакета на Виваком, които изобщо не знаеш дали няма да се разделят на други пакети? Съпорта, който е на ниво:"Рестартирайте си рутера и ако не тръгне, ще ви пратим техници следващите дни..."... Като качество, изключая фрийзването, са добре, но като пакет, поддръжка и цени - доста далеч. Аз за 3 години веднъж съм рестартирал боксовете , когато бях забравил да си платя таксата и ме бяха спряли . Веднъж съм имал и проблем с нета за това време който беше отстранен в рамките на 24 часа. Пакетите не ме греят ,договора ми е за всички канали без HBO пакета. EPG и връщането назад до 168 часа , никак не е малко, в тези функции също не съм забелязал някакви проблеми за толкова време. На кулбокс мага при второто превъртане назад заби, дали е било само еднократно не мога да кажа, факт ,че го направи при мен. Единственото което ми направи много добро впечатление при кулбокс беше ,че каналите не са намачкани а си вървят с битрейта с който идват. Друг оператор който да не ги мачка , не знам ... При мтел е още по-зле положението, там е мацаница като при була. А за цени да говориш , мисля ,че виваком , няма кой да им стъпи , сега ми предлагат да преподпиша договора на 28,80 лв на месец всички канали 100Мбита нет и 3 допълнителни приемника !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted May 27, 2016 Share Posted May 27, 2016 Всички канали, включая HBO, Diema Sport и т.н.? Ако е така - цената е трепач, но имаш ли и друга услуга към тях? Ако нямаш и промото ти е само ТВ+Нет => супер оферта! Обаче... Как ти гарантират тея 100 мегабита, ако всичко върви по UTP, а не си на влакно? Тоест какво се случва с нета, когато трите бокса /примерно/ са на HD канал? Или си с втори порт? Ако си с 2 порта - супер! За фрийзването при Виваком. Не е имало място, където да гледам Виваком и да го няма. Днес, минавайки покрай новия им офис, току срещу Халите, загледах отвън ТВ-то, което беше на HBO - фрийза беше налице. Сещаш се за какво ти говоря, предполагам - през няколко секунди, фрийзва за момент. Оправя се временно с рестарт на бокса и след час-два - пак го има. За Кулбокс - да, не пипат каналите, както са от сорса, така ги пускат. И за другото си прав - на момента таймшифта е отврат. Като цяло боксът им не е от най-бързите и като добавим и натоварен сървър, става... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted May 27, 2016 Share Posted May 27, 2016 (edited) За мен скоростта в интерфейса на бокса е най-големият бич. Ако гледах телевизия по-често щях да съм срашно изнервен от това... Какво причинява забавянето? По-леки графики с по-лек растер без преливки в интерфейса няма ли да реши този проблем? Не може процесора да е достатъчно мощен, за да пуска МКВ-та, но да не е достатъчно мощен за да се навигира комфортно из графичен интерфейс с картинки! Edited May 27, 2016 by w00x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted May 27, 2016 Share Posted May 27, 2016 Честно казано и мен ме дразни адски много това бавно меню.Ужасно е. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.