jozo Posted April 15, 2016 Share Posted April 15, 2016 (edited) Тея хич не са за пример. Списък с канали да имат? Показват ти един лист, даже за и вас не може да го снимаш. Гледаш и толкова..... Днес имат, утре не.. Edited April 15, 2016 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gyumishev Posted April 15, 2016 Share Posted April 15, 2016 Аз като клиент искам дадена услуга!Щом даден доставчик я предлага за същата (дори и по малка)цена!Аз я изисквам и от моя доставчик!А дали е легална или не това не мога да знам! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted April 15, 2016 Share Posted April 15, 2016 Вариантът да я получиш, е да смениш доставчика. Там колко време ще я има, обаче, е съвсем друга тема. Иначе си прав - готино ще е да има таймшифт на всеки един канал, без значение допълнително платен ли е той или не, но тук си говорим за права, за определено време, в което трябва да се излъчи нещо, което да се гледа точно в този момент, а не в следващ и т.н. и т.н. Може да се предложат много работи, но после има едни глоби и неустойки... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted April 19, 2016 Share Posted April 19, 2016 Здравейте, @w00x, Цветовете на началния екран съдържат и двата посочени цвята. Моля, имайте предвид, че има разлика в цветоподаването на LCD и LED екраните, защото технологиите са различни. От това произхождат и разлики в нюансите, което е съвсем нормално. Не смятаме, че има наличие на проблем Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted April 19, 2016 Share Posted April 19, 2016 Няма особена разлика в това как изглежда началният екран при LED/LCD. Осезаема е между Plasma и LED/LCD. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted April 19, 2016 Share Posted April 19, 2016 На плазма-та нямам изобщо зелено. Екрана е тъмно жълт.Точно затова и попитах. Защото LCD-то не беше калибрирано, а плазмата е. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JiMbo Posted April 20, 2016 Share Posted April 20, 2016 Някой друг с проблеми? От 3 дена ми прекъсва телевизията, а днес съвсем нямам нито интернет нито ТВ. Не си вдигат и телефоните... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted April 20, 2016 Share Posted April 20, 2016 Да не ги търсиш от техния телефон? Вариант да не вдигат почти няма, освен ако няма голяма авария някъде. Вероятно ти е опукало захранването на CPE-то. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted April 20, 2016 Share Posted April 20, 2016 Някой друг с проблеми? От 3 дена ми прекъсва телевизията, а днес съвсем нямам нито интернет нито ТВ. Не си вдигат и телефоните... Здравейте, Бихте ли ни изпратили в лично съобщение трите имена на титуляр и телефон за връзка, за да направим проверка. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JiMbo Posted April 20, 2016 Share Posted April 20, 2016 Свързах се, те ме набраха. Оказа се че наистина имало сериозен технически проблем при тях и профилактиката продължила повечко време. Сега всичко е наред. Явно доста хора са звъняли и докато ми дойре реда за прозвъняване... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanko Posted April 20, 2016 Share Posted April 20, 2016 Има ли опция временно спиране на услугата? Може би за 6 месеца някъде. На безсрочен договор съм вече, ако това има значение. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted April 20, 2016 Share Posted April 20, 2016 Има. Някакви 15лв. се плащаха еднократно. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted April 21, 2016 Share Posted April 21, 2016 Има ли опция временно спиране на услугата? Може би за 6 месеца някъде. На безсрочен договор съм вече, ако това има значение. Здравейте, @Nanko, Има такава възможност само при безсрочните договори. Еднократната такса е 14,90 лв. Временното спиране може да бъде за срок не по-малко от 2 месеца и не повече от 6 месеца в рамките на една календарна година и за този период може да бъде заявено само веднъж. Заявката за временно спиране се осъществява чрез подаване на заявление от титуляра в Coool център, в което се определя периодът, за който желаете услугата ви да бъде спряна. Необходимо е също да бъде върнато предоставеното ви оборудване. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted April 23, 2016 Share Posted April 23, 2016 Имам кабел за втори телевизор пуснат към едната стая от главната кутия.Искам да закача второ устройство в същата стая, но не искам да пускам втори кабел по цялата дължина. Мога ли да разклоня кабела по следния начин (Coolbox Главна кутия > рутер > суич > Coolbox ТВ кутия) и телевизията пак да си работи или трябва кабела да е включен директно от едната Куулбокс кутия до другата? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted April 23, 2016 Share Posted April 23, 2016 Дай пак цялата идея и схема? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted April 23, 2016 Share Posted April 23, 2016 Искам да използвам вече прекарания кабел за телевизията и да го разклоня при телевизора, за да включа още едно устройство. Реално искам от Медиа конвертера телевизията да влезе в рутера, от рутера да го закарам до другата стая и в другата стая от един суич да влезе в ТВ кутията пак, а аз от суича да си го сложа и във второто устройство. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted April 23, 2016 Share Posted April 23, 2016 Така както искаш, не може да стане. Телевизията е в intranet и ако порта види друг MAC или втори хоп, директно гаси. Може да направиш само едно, ако правилно съм разбрал, че искаш в стаята, в която отива тоя кабел, да сложиш друго устройство, което да захраниш с нет. "Цепиш" кабела на 2 четворки. Едната 100MBits отива към CPE и бокс, а втората от рутер към желаното от теб устройство. Телевизията не може да мине нито през суич, нито през рутер, защото порта "пада", така ги конфигурират, уж да няма рестрийм, но... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted April 23, 2016 Share Posted April 23, 2016 Има начин за "рестрийм", но е не е толкова просто. В момента планирам как да си взема единият применик да си го гледам в чужбина. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted April 23, 2016 Share Posted April 23, 2016 То има, но трябва да се направи "тунел", което при него надали е необходимо. Реално каквато и защита да има операторът, при "тунел", тя се прескача. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted April 25, 2016 Share Posted April 25, 2016 (edited) Иии каква е тая простотия? Първо в 22:30 ъпдейт на приемници, после в 0:25ч. услугата спря? Портът е вдигнат, но няма никой. Съпорта е на запис "моля изчакайте" и след 5сек. прекъсва разговора? Случайно ми трябва спешно нет, кво прайм? Edit 3min. по-късно се възстанови. Утре очаквам логично обяснение. И пак не е напълно въстановена. Viber и Skype циклят, няма връзка. Пинг до половината сайтове няма, като ги зарежда на иди ми, дойди ми... Първо ъпдейт по никое време, после това... Ако нещо правите, обявете го. Ако не - не затваряйте телефона /вратата си/ към клиента. Edited April 25, 2016 by Lucky Luciano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evropata Posted April 25, 2016 Share Posted April 25, 2016 Същата история и при мен. Нещо се омаза стабилно и не вдигат да си признаят. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted April 25, 2016 Share Posted April 25, 2016 (edited) Телевизия категорично няма. Ако е голяма аварията - приемам донякъде невдигането на телефона, но поне може да се запише един месидж, за да знаем. Реакцията за нета беше бърза - 13мин. Едит: В 0:56 нетът е на 90% възстановен, телевизия няма, но все тая. Не си изпуснах търга Edited April 25, 2016 by Lucky Luciano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JiMbo Posted April 26, 2016 Share Posted April 26, 2016 (edited) И при мен снощи по същото време спря всичко. Даже изобщо не съм им звънял, тъй като имаше светкавици и вероятно някъде нещо при тях е дало фира. Само заради това не съм им звънял, иначе за последните 2 седмици имах към 7-8 спирания... Edited April 26, 2016 by JiMbo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted April 26, 2016 Share Posted April 26, 2016 Здравейте, Винаги сме били открити и сме споделяли с вас, когато възникне проблем. Снощи имаше отпадане на услугите ни, което беше породено от профилактика на наш поддоставчик. Ние не бяхме информирани за това, не сме получавали и официално уведомление, за да можем да предприемем някакви действия. Поради прекъсването на услугите имаме генериран голям брой обаждания, което е най-вероятната причина да не сте се свързали с нас. Колегите ни продължават да обработват входящите обаждания от снощи и на всички пропуснати обаждания ще бъде върнат отговор в рамките на днешния ден. Ако нямате налична услуга към момента, моля, рестартирайте устройствата, които сме ви предоставили, за да бъде възстановена. Извиняваме се за причиненото неудобство! Оставаме на разположение за съдействие. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted April 26, 2016 Share Posted April 26, 2016 (edited) При мен сутринта нямаше ТВ, но след рестарт на CPE си тръгна, тоест вероятно още през нощта е възстановена, но е трябвало рестарт. Така и не разбрах за ъпдейта на приемника по никое време?! Edited April 26, 2016 by Lucky Luciano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.