Jump to content
BulForum.com

Cooolbox


Recommended Posts

Тея хич не са за пример. Списък с канали да имат? Показват ти един лист, даже за и вас не може да го снимаш. Гледаш и толкова..... Днес имат, утре не..

 

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Аз като клиент искам дадена услуга!Щом даден доставчик я предлага за същата (дори и по малка)цена!Аз я изисквам и от моя доставчик!А дали е легална или не това не мога да знам!

Link to comment
Share on other sites

Вариантът да я получиш, е да смениш доставчика. Там колко време ще я има, обаче, е съвсем друга тема. Иначе си прав - готино ще е да има таймшифт на всеки един канал, без значение допълнително платен ли е той или не, но тук си говорим за права, за определено време, в което трябва да се излъчи нещо, което да се гледа точно в този момент, а не в следващ и т.н. и т.н.

Може да се предложат много работи, но после има едни глоби и неустойки...

Link to comment
Share on other sites

Здравейте, @w00x,

Цветовете на началния екран съдържат и двата посочени цвята. Моля, имайте предвид, че има разлика в цветоподаването на LCD и LED екраните, защото технологиите са различни. От това произхождат и разлики в нюансите, което е съвсем нормално. Не смятаме, че има наличие на проблем :)

Link to comment
Share on other sites

На плазма-та нямам изобщо зелено. Екрана е тъмно жълт.
Точно затова и попитах. Защото LCD-то не беше калибрирано, а плазмата е.

Link to comment
Share on other sites

Някой друг с проблеми? От 3 дена ми прекъсва телевизията, а днес съвсем нямам нито интернет нито ТВ. Не си вдигат и телефоните...

Link to comment
Share on other sites

Да не ги търсиш от техния телефон? Вариант да не вдигат почти няма, освен ако няма голяма авария някъде. Вероятно ти е опукало захранването на CPE-то.

Link to comment
Share on other sites

Някой друг с проблеми? От 3 дена ми прекъсва телевизията, а днес съвсем нямам нито интернет нито ТВ. Не си вдигат и телефоните...

 

 

Здравейте,

 

Бихте ли ни изпратили в лично съобщение трите имена на титуляр и телефон за връзка, за да направим проверка.

Link to comment
Share on other sites

Свързах се, те ме набраха. Оказа се че наистина имало сериозен технически проблем при тях и профилактиката продължила повечко време. Сега всичко е наред. Явно доста хора са звъняли и докато ми дойре реда за прозвъняване... :)

Link to comment
Share on other sites

Има ли опция временно спиране на услугата? Може би за 6 месеца някъде. На безсрочен договор съм вече, ако това има значение. 

Link to comment
Share on other sites

Има ли опция временно спиране на услугата? Може би за 6 месеца някъде. На безсрочен договор съм вече, ако това има значение. 

 

Здравейте, @Nanko, 

 

Има такава възможност само при безсрочните договори. Еднократната такса е 14,90 лв.

Временното спиране може да бъде за срок не по-малко от 2 месеца и не повече от 6 месеца в рамките на една календарна година и за този период може да бъде заявено само веднъж. Заявката за временно спиране се осъществява чрез подаване на заявление от титуляра в Coool център, в което се определя периодът, за който желаете услугата ви да бъде спряна. Необходимо е също да бъде върнато предоставеното ви оборудване.

Link to comment
Share on other sites

Имам кабел за втори телевизор пуснат към едната стая от главната кутия.

Искам да закача второ устройство в същата стая, но не искам да пускам втори кабел по цялата дължина. Мога ли да разклоня кабела по следния начин (Coolbox Главна кутия > рутер > суич > Coolbox ТВ кутия) и телевизията пак да си работи или трябва кабела да е включен директно от едната Куулбокс кутия до другата?

Link to comment
Share on other sites

Искам да използвам вече прекарания кабел за телевизията и да го разклоня при телевизора, за да включа още едно устройство. Реално искам от Медиа конвертера телевизията да влезе в рутера, от рутера да го закарам до другата стая и в другата стая от един суич да влезе в ТВ кутията пак, а аз от суича да си го сложа и във второто устройство.

Link to comment
Share on other sites

Така както искаш, не може да стане. Телевизията е в intranet и ако порта види друг MAC или втори хоп, директно гаси. Може да направиш само едно, ако правилно съм разбрал, че искаш в стаята, в която отива тоя кабел, да сложиш друго устройство, което да захраниш с нет. "Цепиш" кабела на 2 четворки. Едната 100MBits отива към CPE и бокс, а втората от рутер към желаното от теб устройство. Телевизията не може да мине нито през суич, нито през рутер, защото порта "пада", така ги конфигурират, уж да няма рестрийм, но...

Link to comment
Share on other sites

Има начин за "рестрийм", но е не е толкова просто. В момента планирам как да си взема единият применик да си го гледам в чужбина.

Link to comment
Share on other sites

То има, но трябва да се направи "тунел", което при него надали е необходимо. Реално каквато и защита да има операторът, при "тунел", тя се прескача.

Link to comment
Share on other sites

Иии каква е тая простотия? Първо в 22:30 ъпдейт на приемници, после в 0:25ч. услугата спря? Портът е вдигнат, но няма никой. Съпорта е на запис "моля изчакайте" и след 5сек. прекъсва разговора? Случайно ми трябва спешно нет, кво прайм?

 

Edit 3min. по-късно се възстанови. Утре очаквам логично обяснение. И пак не е напълно въстановена. Viber и Skype циклят, няма връзка. Пинг до половината сайтове няма, като ги зарежда на иди ми, дойди ми... Първо ъпдейт по никое време, после това... Ако нещо правите, обявете го. Ако не - не затваряйте телефона /вратата си/ към клиента.

Edited by Lucky Luciano
Link to comment
Share on other sites

Телевизия категорично няма.

 

Ако е голяма аварията - приемам донякъде невдигането на телефона, но поне може да се запише един месидж, за да знаем.

Реакцията за нета беше бърза - 13мин.

 

Едит: В 0:56 нетът е на 90% възстановен, телевизия няма, но все тая. Не си изпуснах търга  :grin:

Edited by Lucky Luciano
Link to comment
Share on other sites

И при мен снощи по същото време спря всичко. Даже изобщо не съм им звънял, тъй като имаше светкавици и вероятно някъде нещо при тях е дало фира. Само заради това не съм им звънял, иначе за последните 2 седмици имах към 7-8 спирания...

Edited by JiMbo
Link to comment
Share on other sites

Здравейте, 

Винаги сме били открити и сме споделяли с вас, когато възникне проблем. Снощи имаше отпадане на услугите ни, което беше породено от профилактика на наш поддоставчик. Ние не бяхме информирани за това, не сме получавали и официално уведомление, за да можем да предприемем някакви действия. 

Поради прекъсването на услугите имаме генериран голям брой обаждания, което е най-вероятната причина да не сте се свързали с нас. Колегите ни продължават да обработват входящите обаждания от снощи и на всички пропуснати обаждания ще бъде върнат отговор в рамките на днешния ден. 

Ако нямате налична услуга към момента, моля, рестартирайте устройствата, които сме ви предоставили, за да бъде възстановена. 

Извиняваме се за причиненото неудобство! Оставаме на разположение за съдействие.

Link to comment
Share on other sites

При мен сутринта нямаше ТВ, но след рестарт на CPE си тръгна, тоест вероятно още през нощта е възстановена, но е трябвало рестарт. Така и не разбрах за ъпдейта на приемника по никое време?!

Edited by Lucky Luciano
Link to comment
Share on other sites

  • Midex changed the title to JoyDay на Cooolbox
  • Veno changed the title to Cooolbox

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...