w00x Posted December 19, 2015 Share Posted December 19, 2015 За смарт телевизорите ще е нужно да се разработят поне 10-15 различни приложения, или се бъркам? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted December 19, 2015 Share Posted December 19, 2015 Не е задължително да е с приложение. Трябва да може през браузър да се зареди. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted December 19, 2015 Share Posted December 19, 2015 Да оставим на страна, че поне 90% от клиентите не разполагат с телевизори за N на брой К левове.... От доста време има смарт телевизори и за под 1/2К... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vebaev Posted December 19, 2015 Share Posted December 19, 2015 (edited) Това имам в предвид през браузър, кеф смартТВ, кеф ти компютър, пък било то и в локалната мрежа с заключен по мак ПЦ или други рестрикции, ама да може ако ти трябва! Другите могат па ние дето сме кууул не.... хм.... Не е задължително да е с приложение. Трябва да може през браузър да се зареди. Edited December 19, 2015 by vebaev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted December 19, 2015 Share Posted December 19, 2015 То реално и сега можеш да го ползваш бокса за други работи, но трябва като откачен да го закачаш ту за CPE, ту за рутера... Нямам време да се заиграя с няколко донгъла, да видим как ще се държи закачен през Wi-Fi, но тогава, за зареди неговата си "среда", ще трябва да се омагьоса малко. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted January 11, 2016 Share Posted January 11, 2016 Здравейте, От днес, 11.01.16 г., ТВ листата ни е обновена с каналите BIT на позиция 86 и Bloomberg TV Bulgaria на позиция 104. BIT (Bulgarian International Television) е телевизия за българските общности в Америка и по света. През септември 2015 г. телевизията открива студио в София и започва излъчване в България и Европа. Bloomberg TV Bulgaria е телевизионен канал на български език, фокусиран върху икономически и финансови новини, пазарна информация и широко разнообразие от теми за бизнеса от България и света. Каналът JUCE TV, който беше на позиция 86, вече ще бъде наличен само вечер, на мястото на Smile of Child. Обновения списък с канали ще откриете тук >>> http://www.cooolbox.bg/za-doma/tv-paketi Желаем Ви приятно гледане! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted January 29, 2016 Share Posted January 29, 2016 Пореден плюс за екипа на Кулбокс. По време на снеговалежа, имаше няколко последователни серии от токови удари. След един от тях, забелязах странно поведение от страна на единия бокс за телевизия. Следващите дни няколко пъти имаше забивания и имаше нужда от рестарт, до днес, когато нацяло отказа. Звъннах на съпорта около 17:30ч., за да съобщя, че единия бокс е дал фира и трябва да се смени. Казаха, че ме записват за посещение от техници и ще дойдат или тази вечер или утре. Точно в 19:15 ми звъннаха, за да ме попитат дали е удобно тази вечер да минат, за да сменят бокса или да го оставим за утре. Казах, че е удобно и в 19:30 вече имах нов, работещ бокс. Няма такъв съпорт. Почти след работно време, два часа след подаване на сигнала... Адмирации! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gyumishev Posted January 29, 2016 Share Posted January 29, 2016 (edited) Куулбокс нямат забележки Петко,не го ли знаеш?!! Edited January 29, 2016 by Gyumishev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted January 30, 2016 Share Posted January 30, 2016 Малко по-полека. Вече като клиент мога да кажа, че още откъм включването имах забележки. Вярно, че не са нещо съществено, но ги има. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bukalex Posted January 30, 2016 Share Posted January 30, 2016 Здр, гледам в предишни постове запитвания за канали, реших да пиша и аз. Нещо което бих гледал със сигурност е Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted January 30, 2016 Share Posted January 30, 2016 Куулбокс нямат забележки Петко,не го ли знаеш?!! Забележки имат, но ги коригират, макар и сред време. Аз продължавам да си настоявам за възможност за четвърти бокс, което е елементарно за изпълнение и също така за преразглеждане на цената на допълнителен приемник. Кулбокс е единственият оператор, при който допълнителен приемник е 5лв./месец. Около година обяснявах, че има възможност да се добави часовник - накрая добавиха. Сигурен съм, че и другите неща ще се направят, аз не бързам. Но реакцията вчера и като цяло услугата е без аналог, каквото и да си говорим. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vkirov Posted January 31, 2016 Share Posted January 31, 2016 (edited) Няма такъв съпорт. Почти след работно време, два часа след подаване на сигнала... Адмирации! Напълно подкрепям! И на мен преди време ми изгоря адаптера на бокс-а и за няколко часа беше разрешено. Честно казано, откакто съм на Куулбокс забравих що е то проблеми с Интернет и телевизия. А в годините много мъка съм набрал, особено с Визио, така че мога да направя разлика Edited January 31, 2016 by vkirov Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted February 1, 2016 Share Posted February 1, 2016 Само при мен ли таймшифта вчера беше ужасен? Накъсва, спира, не иска да захапе..... Рестартирах приемника, същата работа.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted February 1, 2016 Share Posted February 1, 2016 Не! И при мен беше така. През 20 секунди насичане, докато не го пуснеш на пауза, за да буферира малко. Поне така си го обяснявам, защото действаше. Като цяло ходенето по менюто за таймшифт беше мъка вчера. Сега не съм гледал как е, но вчера беше проблем. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanko Posted February 1, 2016 Share Posted February 1, 2016 Освен с даването на пауза става и със загасяне и пускане на телевизора. Много помага когато лагва самото меню, а картината и звука са ОК. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted February 1, 2016 Share Posted February 1, 2016 Освен с даването на пауза става и със загасяне и пускане на телевизора. Много помага когато лагва самото меню, а картината и звука са ОК. Не и при мен, дори рестарт на устройството не помогна... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted February 1, 2016 Share Posted February 1, 2016 (edited) MAG-овете са с отлична картина и звук, но с малко памет и лагването при повече канали, както е при нас е неизбежно. Това е. MAG 254 е доста по-бърз, но и малко по-скъп, а и не знам дали и новите не са по европроекта, защото ако е така, то финансирането вероятно се отнася за конкретен модел устройство. Факт е, че се свиква на бавното меню, вярно, че трябва време, но вече не ми прави впечатление. Edited February 1, 2016 by Lucky Luciano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted February 1, 2016 Share Posted February 1, 2016 Щастливи сме да Ви информираме, че до края на месец Април 2016 Cooolbox ще има пълно покритие в ж.к. Тракия, гр. Пловдив. Подготвили сме специално предложение за всички, които с нетърпение ни очакваха: Всеки клиент, направил заявка за оптичен интернет, цифрова телевизия, телефон или троен пакет Cooolbox за адрес в гр. Пловдив, ж.к. “Тракия” (Зони от А7 до А13) до 30.04.2016 г., получава безплатен месец. От днес можете да каните Ваши приятели и познати, които живеят в посочените райони, и да се възползвате от отстъпката "Покани приятел". Подробности за промоционалното предложение ще откриете ТУК. Следете картата на покритие ТУК. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted February 1, 2016 Share Posted February 1, 2016 Здравейте, @bukalex, ние излъчваме канал Discovery Science. Той е в SD вариант и се намира на позиция 36 в списъка с канали. Благодарим на @jozo и @Lucky Luciano за подадените сигнали, ще направим проверка. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted February 9, 2016 Share Posted February 9, 2016 Здравейте, @jozo и @Lucky Luciano, По повод сигналите, които ни подадохте за timeshift на 31.01, моля, при появя на нов проблем да ни сигнализирате на националния телефон по всяко време, за да можем да извършим проверка на момента, докато се наблюдава проблемът. Благодарим Ви! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted February 10, 2016 Share Posted February 10, 2016 Понеже ми се спи и съм полуадекватен, телефонът ми е в другата стая и като цяло ме домързява да говоря... В момента наблюдавам същия проблем с таймшифта. Върнал съм BTV и през 2-3мин. прекъсва, фрийзва, черен екран и после пак тръгва. Все едно буферира. Няколко минути е ок и после 30 секунди циклене, след което тръгва нормално. Дали някой го наблюдава това? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted February 10, 2016 Share Posted February 10, 2016 (edited) Аз го наблюдавах вчера като гледах отново бТВ. Преди нямаше такъв проблем.Освен това отново има проблем с превъртането на записаните предавания. Превъртането започва от където си реши след като веднъж е превъртяно.Също така, ако се избере предаване с краткия гид "бутон ОК", започваш да гледаш и гида седи долу докато сам не се махне. Не може да се махне с повторно натискане на бутона Ок, защото записа започва от начало и така без край. Edited February 11, 2016 by w00x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted February 11, 2016 Share Posted February 11, 2016 Лъки, утре може да коментираме друг един по-сериозен проблем с цялостна липса на сигнал, но нека стигна до иточника... Най-добри my ass ми се струва, че още като закачаха признаха за лоша връзка. Да видим - телевизор ли ще връщам, доставчик ли ще попръжвам..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted February 11, 2016 Share Posted February 11, 2016 Цялостната липса на сигнал, ако предполагам правилно - включаваш си HDMI кабела в ТВ, приемникът е включен, а на телевизора, все едно, че няма нищо включено, се дължи на стар/несъвместим HDMI кабел. Сменяш кабела и ще запали. Ако е това де. Другото - грешна резолюция, което по-малко вероятно и би трябвало инсталаторите да са я настроили. @w00x - това с махането на бара с OK и започването отначало, го имаше и при мен, но преди месец някъде. В момента този проблем го няма, а насичането на таймшифта е спорадично. Онази вечер пак гледах на таймшифт и около 2 часа - никакво прекъсване, освен дежурните на около 20мин. черен екран за 2-3 секунди и си тръгва нормално. Но това го има от самото начало и не ми прави впечатление особено. Гледал съм таймшифт и на Виваком и на БургасНет, като и на двете места това го има. Тоест вероятно е някакъв буфер, знам ли. Това на БТВ, ми прилича на някакво претоварване на канал. Тоест когато много хора гледат едно и също по едно и също време назад, нещо сгъва. Тук трябва Кулбокс да си наблюдават вечер оборудването и ако трябва един сяда и започва да гледа основните канали назад, докато забележи проблема и тръгне да го търси. Надали е голям проблем, просто трябва да се хване. Снощи адски ми се спеше и изобщо не ми се разговаряше с никого, камо ли да правя тестове... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted February 11, 2016 Share Posted February 11, 2016 Лъки, утре може да коментираме друг един по-сериозен проблем с цялостна липса на сигнал, но нека стигна до иточника... Най-добри my ass ми се струва, че още като закачаха признаха за лоша връзка. Да видим - телевизор ли ще връщам, доставчик ли ще попръжвам..... Здравейте, RaptoR, Бихте ли ни предоставили в лично съобщение три имена на титуляр и телефон за връзка, за да направим проверка и да дадем обратна връзка. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.