jay Posted October 21, 2015 Share Posted October 21, 2015 Здравейте, Nanko,Към момента не планираме промяна в цените на нашите услуги, но ще вземем предвид Вашето предложение. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted October 21, 2015 Share Posted October 21, 2015 Преименуваме се от ITD Network на Cooolbox Новото име на компанията вече е в сила. Защо решихме така и какво ново предстои за нашите клиенти? Вижте повече тук >>> http://www.cooolbox.bg/blog/novo-nachalo-za-cooolbox Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viking Posted November 4, 2015 Share Posted November 4, 2015 Имаше преди на стартовия екран времето в момента..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted November 4, 2015 Share Posted November 4, 2015 Сега го няма. И няма смисъл да го има, след като по 2 дни показваше едно и също. Това е и причината, за да го няма. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted November 4, 2015 Share Posted November 4, 2015 Преди да го махнат показваше правилно и се ъпдейтваше често. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted November 4, 2015 Share Posted November 4, 2015 Преди да го махнат вечерта показваше какво е било времето през деня, а сутрин какво е времето през нощта. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted November 4, 2015 Share Posted November 4, 2015 И при мен беше така, даже дата си седеше 1-2 дни в миналото... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poppopov Posted November 4, 2015 Share Posted November 4, 2015 Весело е с Cooolbox, тази вечер случайно установих, че един от адаптерите осигуряващи захранване на устройствата на въпросната фирма е много горещ. Обаждам се, обяснявам, че не изключвам устройствата, изразявам загриженост от възможен пожар. Разговарям с момиченце с което диалогът е трудно осъществим. Известно е, че използването на NO NAME техника не води до нищо добро, например при мен, от както съм клиент, всички устройства на доставчика са сменени. Молбата ми към клиентите на Cooolbox, е да проверят състоя нито на адаптерите и ако е възможно да пишат. Към Cooolbox, молбата ми е да предоставят в електронен вариант във форумът сертификатите на устройствата им с което да е ясно че могат да се използват в ЕС. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted November 5, 2015 Share Posted November 5, 2015 То това е от основните проблеми на услугата, реално. Не знам имат или нямат сертификати, но захранванията на CPE главно, са барливи. Самите захранвания скапват устройствата и съм 99% сигурен в това. Когато ползвах от старите медии и ATA устройства, съм сменил поне 2 захранвания на АТА, 2 или 3 на медии и още 2 цели медии. Накрая реших проблема с някакви мои, едното от които беше от стар касов апарат и разликата беше, че бе с по-висок ампераж, което не е никакъв проблем. Познай дали нещо се развали от тогава. Аз се питам друго - защо не се предлагат устройства на Huawei, примерно. Мегалан дават такива, че са и с вграден рутер за по-непретенциозните. Техните не се развалят. Ъптайм с месеци, докато EVN не решат да го "рестартират". Вероятно цената играе тук, но знае ли се. Има и други варианти, не само на Huawei - споменавам техните, защото имам пряко наблюдение. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jay Posted November 5, 2015 Share Posted November 5, 2015 (edited) Здравейте, @poppopov,Благодарим Ви за споделената обратна връзка за нашата услуга, впечатленията от разговора с нашия служител и притесненията Ви относно устройствата ни.На Ваше място ние също бихме били загрижени за възможен проблем, предизвикан от високата температура на устройството. Имайте предвид, че всеки адаптер, който е свързан към електрическата мрежа и консумира енергия в затворена среда, излъчва количество топлина. За съжаление, няма как да проверим от разстояние температурата на адаптера дали е в норма, затова, моля, посредством лично съобщение да ни изпратите три имена на титуляр по договор с Вас, телефон за връзка, както и удобен часови интервал, в който може наш технически специалист да Ви посети на адреса, за да провери дали излъчваната топлина е повече от нормалната, както и дали устройството е излязло от нормални параметри на работа. При установяване на проблем, адаптерите Ви ще бъдат сменени с нови такива.Имайте предвид, че ние от CooolBox не сме производители на оборудване, а използваме закупено такова, като всички устройства в нашата мрежа имат сертификат или декларация за съответствие, че отговарят на изискванията за използване в Европейския съюз, издадени от техния производител или вносител. Ще очакваме да се свържете с нас! Edited November 5, 2015 by jay Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vebaev Posted November 5, 2015 Share Posted November 5, 2015 (edited) От няколко седмици не ми се отваря сайта http://www.skyscrapercity.com, на някой с Кулбокс отваря ли му се? Интересното е че като се вържа през ВПН с работния нет ми се отваря (т.е нямам проблем с компютъра локално)? Edited November 5, 2015 by vebaev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted November 5, 2015 Share Posted November 5, 2015 При мен се зарежда нормално. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vebaev Posted November 5, 2015 Share Posted November 5, 2015 Хм....е как става тая магия....нещо при мен е мистерията Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted November 5, 2015 Share Posted November 5, 2015 Звънни на съпорта, ще го решат. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted November 6, 2015 Share Posted November 6, 2015 Здравейте, @vebaev, Моля да ни изпратите три имена на титуляр и телефон за връзка в лично съобщение, за да направим проверка. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cayenne Posted November 8, 2015 Share Posted November 8, 2015 Някой друг да забелязва, че са изчезнали функциите на бутон APP в режим медия плеър? Единствената възможна опция при мен е Оплакване, другите ги има в режим ТВ и Радио. Дразнещото е, че не се тръгват субтитрите като пусна нещо от външно устройство. Предполагам са омазали нещо с последното обновяване. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted November 9, 2015 Share Posted November 9, 2015 Здравейте, @Cayenne, Благодарим Ви, че ни писахте. Ще направим проверка. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poppopov Posted November 9, 2015 Share Posted November 9, 2015 Здравейте, @poppopov, Благодарим Ви за споделената обратна връзка за нашата услуга, впечатленията от разговора с нашия служител и притесненията Ви относно устройствата ни. На Ваше място ние също бихме били загрижени за възможен проблем, предизвикан от високата температура на устройството. Имайте предвид, че всеки адаптер, който е свързан към електрическата мрежа и консумира енергия в затворена среда, излъчва количество топлина. За съжаление, няма как да проверим от разстояние температурата на адаптера дали е в норма, затова, моля, посредством лично съобщение да ни изпратите три имена на титуляр по договор с Вас, телефон за връзка, както и удобен часови интервал, в който може наш технически специалист да Ви посети на адреса, за да провери дали излъчваната топлина е повече от нормалната, както и дали устройството е излязло от нормални параметри на работа. При установяване на проблем, адаптерите Ви ще бъдат сменени с нови такива. Имайте предвид, че ние от CooolBox не сме производители на оборудване, а използваме закупено такова, като всички устройства в нашата мрежа имат сертификат или декларация за съответствие, че отговарят на изискванията за използване в Европейския съюз, издадени от техния производител или вносител. Ще очакваме да се свържете с нас! Здравейте, изпратих Ви лично съобщение на дата 06.11.2015 г. До сега нищо. Никой не се е свързал с мен. От трите адаптера за захранване на Вашите устройства единият е осезаемо по-горещ, т.е. потенциално повреден или опасен. Но въпреки изразената от Вас загриженост дори не се обадихте да разберете какъв точно е проблемът. Вие сте пример за фирма изпълняваща обещанията си и очевидно се грижите за проблемите на клиентите Ви свързани с Вашата услуга. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted November 10, 2015 Share Posted November 10, 2015 Здравейте, @poppopov, Имате получено лично съобщение. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poppopov Posted November 10, 2015 Share Posted November 10, 2015 (edited) Здравейте JoyDay, благодаря за съобщението, то изцяло изяснява ситуацията. Първо бих искал, да се извиня на екипът на cooolbox, изводите ми в предишният пост са прибързани и неверни. По мое недоглеждане вместо на Jay съм изпратил лично съобщение на JoyDay, който сигурно е бил озадачен, тъй като информацията в съобщението, не бе достатъчна за да разбере за какво става дума. Това е и причината да не се свържете с мен. По настоящем проблемът със захранването при мен е решен благодарение на идеята на Lucky Luciano, вече съм с друго захранване с което гарантирано няма да имам притеснения. Но проблемът за другите Ви клиенти си остава. След като вече имаме Time shifting, качеството на устройствата който предоставяте става недостатък номер едно за cooolbox. Edited November 10, 2015 by poppopov Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted November 11, 2015 Share Posted November 11, 2015 Никовете им са близки, може да се обърка човек. На кое устройство смени захранването? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted November 11, 2015 Share Posted November 11, 2015 Някой друг да забелязва, че са изчезнали функциите на бутон APP в режим медия плеър? Единствената възможна опция при мен е Оплакване, другите ги има в режим ТВ и Радио. Дразнещото е, че не се тръгват субтитрите като пусна нещо от външно устройство. Предполагам са омазали нещо с последното обновяване. Здравейте отново, Колегите ни са уведомени за проблема и предстои той да бъде решен. Благодарим Ви! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exo Posted November 13, 2015 Share Posted November 13, 2015 Въпрос към някой от cooolbox: какво представляват крайните устройства, с които включвате в момента? Помня че преди години беше медия конвертор, но сега разбрах че май е нещо повече... Може ли някаква техническа спецификация (data sheet) да постнете? Благодаря. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted November 14, 2015 Share Posted November 14, 2015 Не че нещо, ама да ти дадат и координати на производителя и префернциални договорени цени? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted November 14, 2015 Share Posted November 14, 2015 Не че нещо, ама коментарът ти е абсолютно неуместен. Вярно е, че устройствата са собственост на доставчика, но от друга страна, потребителят има пълното право, да знае какво точно се монтира в дома/офиса му, както и на какви стандарти отговаря оборудването. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.