gado Posted August 24, 2015 Share Posted August 24, 2015 (edited) ПМС или обикновен невротичен пристъп...? Тва се чудя. Окъси мощно медията и кажи, че е изгоряла от токов удар. Щат не щат - ще я сменят. Чш, кабеларката, мисли малко преди да се излагаш така, бе. Edited August 24, 2015 by gado Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted August 24, 2015 Share Posted August 24, 2015 Ако проблема е наистина в рутера, това как ще помогне? Той е убеден, че не е. При всички положения - нова медия. По-лошо няма как да стане. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted August 24, 2015 Share Posted August 24, 2015 Убеден е, но "няма време" да разкачи рутера за няколко часа и да види дали проблема е там.С какво са толкова заети тия хора вечер по нощите всяка вечер в продължение на месец и половина, че не могат да разкачат един кабел, не знам... Да чукна на дърво освен, че на мен ми остава време да седна да гледам някой филм след работа. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted August 25, 2015 Share Posted August 25, 2015 вече започва да ми писва от тоя прехвален cooolbox ... обадих се преди месец и нещо и им казах, че проблема е в медията им. вечерно време се налага по няколко пъти да я рестартирам ... не бил в тях проблема, затова нямало как да ми я сменят. имал съм проблем с wifi рутера ... възможно е. нямам време да се занимавам, затова ще си намеря доставчик, който да ми достави рутера и вече при наличието на проблем, да идва да си оправя/сменя я рутер, я медия, я кабели ... тва е положението. п.п. нямам намерение на 4-5 месеца да сменям рутери и някой да ми казва "проблема е в устройството зад медията". Здравейте, @samkijot, Моля, изпратете ни в лично съобщение трите имена на титуляр и телефон за връзка, за да направим проверка по случая. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
samkijot Posted August 26, 2015 Share Posted August 26, 2015 Здравейте, @samkijot, Моля, изпратете ни в лично съобщение трите имена на титуляр и телефон за връзка, за да направим проверка по случая. здравейте, няма смисъл да правите проверка, тъй като съм решил да се преместя на друго ISP ... до края на седмицата ще подам заявка за изключване от мрежата ви. проблемите в последно време не са основната причина за отказване от услугите на cooolbox ... просто не виждам смисъл да плащам 25 лв. само за интернет(стационарния телефон изобщо не го смятам за някакъв плюс в абонаментния ми план), при положение че вкъщи се ползва изцяло безжична свързаност(PC, лаптоп, телефони, таблети) и не мога да усетя този "толкова добър интернет" ... и все пак ще спомена, че преди малко свалих файл от тракер с бг пиъри(над 70) със средна скорост 1MB/s, а след рестарт на медията на cooolbox, при свалянето на абсолютно същия файл, средната скорост беше над 5MB/s ... коментара го оставям за поддръжката ви. желая ви всичко хубаво и дано доволните клиенти са повече от недоволните лека вечер Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
splendor Posted August 26, 2015 Share Posted August 26, 2015 здравейте, няма смисъл да правите проверка, тъй като съм решил да се преместя на друго ISP ... до края на седмицата ще подам заявка за изключване от мрежата ви. проблемите в последно време не са основната причина за отказване от услугите на cooolbox ... просто не виждам смисъл да плащам 25 лв. само за интернет(стационарния телефон изобщо не го смятам за някакъв плюс в абонаментния ми план), при положение че вкъщи се ползва изцяло безжична свързаност(PC, лаптоп, телефони, таблети) и не мога да усетя този "толкова добър интернет" ... и все пак ще спомена, че преди малко свалих файл от тракер с бг пиъри(над 70) със средна скорост 1MB/s, а след рестарт на медията на cooolbox, при свалянето на абсолютно същия файл, средната скорост беше над 5MB/s ... коментара го оставям за поддръжката ви. желая ви всичко хубаво и дано доволните клиенти са повече от недоволните лека вечер Като чета този коментар и неизменно се сещам за този цитат. Да бъдеш един от водещите двигатели на пазара е огромна отговорност, но носи изключително удовлетворение и е много вдъхновяващо! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gyumishev Posted August 26, 2015 Share Posted August 26, 2015 здравейте, няма смисъл да правите проверка, тъй като съм решил да се преместя на друго ISP ... до края на седмицата ще подам заявка за изключване от мрежата ви. проблемите в последно време не са основната причина за отказване от услугите на cooolbox ... просто не виждам смисъл да плащам 25 лв. само за интернет(стационарния телефон изобщо не го смятам за някакъв плюс в абонаментния ми план), при положение че вкъщи се ползва изцяло безжична свързаност(PC, лаптоп, телефони, таблети) и не мога да усетя този "толкова добър интернет" ... и все пак ще спомена, че преди малко свалих файл от тракер с бг пиъри(над 70) със средна скорост 1MB/s, а след рестарт на медията на cooolbox, при свалянето на абсолютно същия файл, средната скорост беше над 5MB/s ... коментара го оставям за поддръжката ви. желая ви всичко хубаво и дано доволните клиенти са повече от недоволните лека вечер Съветвам те да не прибързваш! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sasshko Posted August 27, 2015 Share Posted August 27, 2015 Те хората ти казаха- виж си рутера. Той продължава да коментира колко свалял с разбития рутер... Е как да стане пич? @splendor, ти да не си от платените тролове в интернет? Едно време мечтаех кулбокса да дойде в Изгрев за да мина на тях. Сега като, чета последните няколко страници започвам да си мисля, че няма за какво да съжалявам. Не си клиент иначе всичко ти е ясно. И мине замине пускаш само някакви токсични коментарчета в темата- браво !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted August 27, 2015 Share Posted August 27, 2015 Прав си е човека. 25лв. за нет на месец са много, още повече, че конкуренцията не спи. МТел, пак оптика 50 мегабита /реално са около 70/ за 9.90. Тея 20 мегабита разлика, хич няма да ги усети, но за 12 месеца ще плати 180лв. по-малко!!! Че той с парите за по-малко от 5 такси, ще ползва цяла година. Пакетната услуга на Кулбокс е на супер цена, но само за нет 25лв., на фона на всичките оператори, си е цифра. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted August 27, 2015 Share Posted August 27, 2015 Дам, ако не си на пакет се прецакваш, но все пак това е и идеята. Да те обвържат с колкото се може повече услуги и договири. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted August 27, 2015 Share Posted August 27, 2015 Идеята не знам каква е, но не всеки иска телевизия и тогава ще иде при конкуренцията. Кулбокс трябва да си преосмислят политиката. 24.90 да е безсрочен и под 20лв. за 18 месеца. Няма как. Познавам хора, които нямат телевизори. Защо им е тогава пакет? И защо като може да плащат 9.90, да плащат 24.90? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted August 27, 2015 Share Posted August 27, 2015 (edited) Договорите изтичат, пакетната цена остава. Малцина са тези, които са се отказали или преместили след изтичане на срока на договора за тройната услуга... ...не всеки иска телевизия и тогава ще иде при конкуренцията. Кулбокс трябва да си преосмислят политиката. 24.90 да е безсрочен и под 20лв. за 18 месеца. Няма как. Познавам хора, които нямат телевизори. Защо им е тогава пакет? И защо като може да плащат 9.90, да плащат 24.90? Напълно си прав. Вече има "свободни" доставчици на IP-TV, за които е достатъчен само добър интернет. А тепърва предстои поява на нови такива и насищане на тази пазарна ниша. Edited August 27, 2015 by plameni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted August 27, 2015 Share Posted August 27, 2015 Факт, така е за пакетната цена. Но другото също е факт. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sasshko Posted August 27, 2015 Share Posted August 27, 2015 Аз нямам против да платя малко повече, когато получавам това което търся. Всеки сам си преценя. Сега ако ползвах по 2ч на ден интернет. Само да си проверявам пощата и свалям филми и аз щях да мина на най- евтината тарифа на пазара. Прав си е човека. 25лв. за нет на месец са много, още повече, че конкуренцията не спи. МТел, пак оптика 50 мегабита /реално са около 70/ за 9.90. Тея 20 мегабита разлика, хич няма да ги усети, но за 12 месеца ще плати 180лв. по-малко!!! Че той с парите за по-малко от 5 такси, ще ползва цяла година. Пакетната услуга на Кулбокс е на супер цена, но само за нет 25лв., на фона на всичките оператори, си е цифра. Напълно си прав на мен ми се обадиха от Мтел да ми го предложат това. Само че е 9.90 за първата година от договора, а втората си ставаш на 19.90 или нещо такова. Сега не ми се търси в нета точната цифра. Наистина се спестяват пари и всеки трябва да си прецени. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
splendor Posted August 27, 2015 Share Posted August 27, 2015 @splendor, ти да не си от платените тролове в интернет? Не си клиент иначе всичко ти е ясно. И мине замине пускаш само някакви токсични коментарчета в темата- браво !!! Ще трябва да те разочаровам. Не съм. Доолкото знам булфорум е свободен форум и няма ограничение по това на кой си клиент. Ако не ти харесват коментарите ми или ги смяташ за обидни винаги може да сезираш някой от мод-овете или админите за това , но да използваш квалификация като платен трол си е леко обидно. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assasinN Posted August 27, 2015 Share Posted August 27, 2015 здравейте, няма смисъл да правите проверка, тъй като съм решил да се преместя на друго ISP ... до края на седмицата ще подам заявка за изключване от мрежата ви. проблемите в последно време не са основната причина за отказване от услугите на cooolbox ... просто не виждам смисъл да плащам 25 лв. само за интернет(стационарния телефон изобщо не го смятам за някакъв плюс в абонаментния ми план), при положение че вкъщи се ползва изцяло безжична свързаност(PC, лаптоп, телефони, таблети) и не мога да усетя този "толкова добър интернет" ... и все пак ще спомена, че преди малко свалих файл от тракер с бг пиъри(над 70) със средна скорост 1MB/s, а след рестарт на медията на cooolbox, при свалянето на абсолютно същия файл, средната скорост беше над 5MB/s ... коментара го оставям за поддръжката ви. желая ви всичко хубаво и дано доволните клиенти са повече от недоволните лека вечер Недоволните клиенти ще стават все повече. Mоже наистина медията да си е заминала...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted August 27, 2015 Share Posted August 27, 2015 Недоволните клиенти ще стават все повече. Mоже наистина медията да си е заминала...? Може. Ако недоволния клиент си беше направил труда да смени кабелите, щяхме да разберем. Не знам какъв е рутера, но за толкова много безжични устройства, трябва да е доста сериозен. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
samkijot Posted August 27, 2015 Share Posted August 27, 2015 Напълно си прав на мен ми се обадиха от Мтел да ми го предложат това. Само че е 9.90 за първата година от договора, а втората си ставаш на 19.90 или нещо такова. Сега не ми се търси в нета точната цифра. Наистина се спестяват пари и всеки трябва да си прецени. това е от сайта им и е посочено, че промоционалната цена е за целия период на договора, а не за първите 12 мес. ... това както и да е. по-горе бях писал, че тъй като това "проблема е във вашия рутер" е второто изречение на всяко ISP след като разберат, че се ползва wifi свързаност, аз съм решил да избера доставчик, който ти дава оборудването за безжична свързаност и вече при проблем от каквото и да е естество, те да се оправят ... за оптичния на Мтел чувам положителни отзиви. един приятел е на тях и разправя, че безжичния рутер няма нищо общо с евтините вариации на tplink на пазара. Turn off this option! iPhone Turn off this option! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted August 27, 2015 Share Posted August 27, 2015 (edited) Интересна логика като цяло. Да се ограничаваш до устройствата предложени ти от доставчика.Които, между другото, много често са ОЕМ китайски рутери купувани на килограм и са много, много податливи на инфекции, защото фирмуера им не се ъпдейтва. За тия устройства, които си накачил ти трябва нещо от ранга на TP-LINK 1043 или нагоре, за да имаш добра свързаност и стабилност. Можеш почти сигурно да се откажеш от това Близу/МТЕЛ да ти предложат нещо от този ранг. Edited August 27, 2015 by w00x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted August 27, 2015 Share Posted August 27, 2015 Здравейте, @samkijot, Както вече споделихме, ще се радваме да Ви съдействаме. Но няма как да установим къде е проблемът и дали наистина нашето оборудване работи некоректно, както твърдите, ако не разполагаме с Вашите данни. Оставаме на разположение. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assasinN Posted August 28, 2015 Share Posted August 28, 2015 Може. Ако недоволния клиент си беше направил труда да смени кабелите, щяхме да разберем. Не знам какъв е рутера, но за толкова много безжични устройства, трябва да е доста сериозен. Може просто му е писнало да включва, изключва, рестартира и т.н. Пък и 25 кинта само за Нет са си много. Медиите на куулбокса не са първа младост, за толкова пари може поне по-нови устройства да дават. Мтел не ги тача особено, ама може и пък да си струва да се пробва? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted August 28, 2015 Share Posted August 28, 2015 Това не е оправдание. Ако от втория път беше сложил директно в компютъра - до сега проблема щеше да е разрешен, било то и с нов медиа конвертер.25лв за интернет само наистина са много, въпреки, че преди няколко години като се закачих, ползвах само интернет. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted September 4, 2015 Share Posted September 4, 2015 Здравейте, От днес обновяваме ТВ листата си с три нови канала: RTL – немски канал с богата програма, който излъчва на живо състезанията на Formula 1. Канал 3 - новинарски канал, богат на анализи и провокативни коментари, включително футболните срещи от "В" група. ERT World HD – Националният гръцки канал. Пожелаваме Ви приятни емоции пред телевизионните екрани! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
londongunner Posted September 4, 2015 Share Posted September 4, 2015 Няма ли да има проблем с държателите на правата за България за Формула 1 ?! Turn off this option! iPhone Turn off this option! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted September 4, 2015 Share Posted September 4, 2015 (edited) Едно голямо БРАВО! Къф проблем да има? На Близу има и РТЛ и Словения 2 и можеш да си платиш Диема ако искаш. Edited September 4, 2015 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.