Lucky Luciano Posted July 16, 2015 Share Posted July 16, 2015 Точно така, цената не се променя, договорът става безсрочен. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
splendor Posted July 16, 2015 Share Posted July 16, 2015 Значи тези, които не подпишат първоначално срочен договор 18месеца са прецакани. Весело Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 16, 2015 Share Posted July 16, 2015 А при N3 как е? Като не подпишеш срочен, колко е пакета? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
splendor Posted July 16, 2015 Share Posted July 16, 2015 Какво значение има колко е пакета при Н3? Тук е темата за кулбокс. Заповядай в темата на Н3 и питай колко е цената(не, че не киснеш редовно и в темата на Н3 де) Стана ми забавно, че няма смисъл да сключваш безсрочен договор на цена 36.90, по-добре изкарай 18 месеца и след това мини на безсрочен. Весело Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiipeer_ Posted July 16, 2015 Share Posted July 16, 2015 @JoyDay - благодаря Ви много за информацията, която споделихте! Похвално е, че скоро ще я има въпросната функция. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 16, 2015 Share Posted July 16, 2015 Какво значение има колко е пакета при Н3? Тук е темата за кулбокс. Заповядай в темата на Н3 и питай колко е цената(не, че не киснеш редовно и в темата на Н3 де) Стана ми забавно, че няма смисъл да сключваш безсрочен договор на цена 36.90, по-добре изкарай 18 месеца и след това мини на безсрочен. Весело Добре знам какви са им цените на N3 и как ако не подпишеш срочен, ще плащаш почти двойно. Опитваш се да изкараш гроздето кисело, ама не става. Какво трябваше да означава коментарът ти:"Значи тези, които не подпишат първоначално срочен договор 18месеца са прецакани. Весело :)"? Нещо? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
splendor Posted July 16, 2015 Share Posted July 16, 2015 (edited) В голяма заблуда си, нищо не се опитвам да изкарвам.(разбирам, че си върлостен защитник на кулбокса и ги пазиш ревностно. За мен просто всички са кабеларки, които могат да бъдат сменени, когато почнат да не ми харесват) Просто си казах мнението какво мисля за тази оферта, от която не виждам логика. Защо да даваш 36.90 след като може да подпишеш срочен договор за 18 месеца на 29.90 и след това да минеш на безсрочен и да продължиш на 29.90. И да тези, които са подписали безсрочен договор за 36.90 на месец са се прецакали. Edited July 16, 2015 by splendor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 16, 2015 Share Posted July 16, 2015 Не, колега, изобщо не съм им ревностен защитник. Дори, преди години, бях набеден, че съм служител на друг оператор, който ги плюе нарочно .Можеш да се заровиш в темата назад, цели фермани има. Когато имам проблем, не мирясвам, докато не го реша. Да, няма незаменим оператор. Има логика да си на безсрочен, ако ще пребиваваш на адреса/в града по-малко от 18 месеца. Примерно студенти - тук са 9-10 месеца, после я са в тая квартира, я не са. Ако са на друго място, където Кулбокс няма покрие? Ще са прецакани, ако подпишат срочен и им се наложи да плащат наеми, за време, в което не са тук, само заради срочния договор. Рийш? Логика има, просто са малко тези, които са на 36.90, но ги има. Преди време, Мегалан и Близу бяха направили специални оферти за студенти - 11 месечен договор при Близу и 12 месечен, но с възможност да не се плащат и съответно ползват три месеца при Мегалан. Нещо такова. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
splendor Posted July 17, 2015 Share Posted July 17, 2015 В това си приличаме. Аз също не мирясвам докато не се разреши. Нямам време да чета фермани а и не виждам смисъл. Всичко е в миналото а то няма да се върне. От студенска точка има логика, за това не се замислих(може би защото одъртях вече) но все пак сумата 36.90 за студент, който живее на квартира не е малка, но има и деца на богати татковци, които няма да имат проблем. За всички други 29.90 е решенкето. Turn off this option! A0001 Turn off this option! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vebaev Posted July 17, 2015 Share Posted July 17, 2015 (edited) Аз за мобилно приложение нямам претенции, но искам да си гледам ТВ на таблета/компютър или телефона вкъщи, зад моята медия и на моята услуга Кулбокс. Това е лесно изпълнимо. То и аз това искам ако не може да е по нета за сега, баси този бокс има сумати възможности, кутийката му е на 5см от компа ми и да не мога да си гледам на компютъра..... Както казаха тази календатна година няма да е...ами здраве да е след 18-те месеца Булсата ме зове значи Явно да си по-куул ще включва бонус туткавост за който не съм знаел... Edited July 17, 2015 by vebaev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted July 17, 2015 Share Posted July 17, 2015 В голяма заблуда си, нищо не се опитвам да изкарвам.(разбирам, че си върлостен защитник на кулбокса и ги пазиш ревностно. За мен просто всички са кабеларки, които могат да бъдат сменени, когато почнат да не ми харесват) Просто си казах мнението какво мисля за тази оферта, от която не виждам логика. Защо да даваш 36.90 след като може да подпишеш срочен договор за 18 месеца на 29.90 и след това да минеш на безсрочен и да продължиш на 29.90. И да тези, които са подписали безсрочен договор за 36.90 на месец са се прецакали.С кое са прецакани? Не съществува услуга която да няма отстъпки когато подпишеш договор който те обвързва. Интересно ми е къде намираш такива услуги? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted July 17, 2015 Share Posted July 17, 2015 (edited) Колегата нещо е в заблуда явно... Логично е, когато те обвържат да плащаш по-малко. Kакво правим, ако си на 18 месеца договор, но след 2рия решиш, че това което ти предлага оператора не те устройва? Плащаш останалите 16 само и само да се откачиш или седиш и мрънкаш как не си доволен? Ето за това има безсрочен. Плащаш си дебело и когато ти е кеф си ги сменяш. Свободата струва кинти! (не само тук) Edited July 17, 2015 by exabyte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
splendor Posted July 17, 2015 Share Posted July 17, 2015 (edited) Колегата нещо е в заблуда явно... Логично е, когато те обвържат да плащаш по-малко. Kакво правим, ако си на 18 месеца договор, но след 2рия решиш, че това което ти предлага оператора не те устройва? Това би било супер глупаво да подписваш 18 месечен договор и на втория месец да решиш, че не те устройва. По-принцип това се разбира още първите дни и преспокойно може да си прекъснеш договора. Единственото логично нещо да минеш на 36.90 е както каза колегата Лучано е да си студент и да не знаеш в коя квартира ще си. Edited July 17, 2015 by splendor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted July 20, 2015 Share Posted July 20, 2015 (edited) Здравейте, Бизнес клиентите също са ограничени да ползват SIP акаунтите си само през cooolbox услугата си. В тази връзка не се прави дискриминация между бизнес и домашни, а просто бизнес клиентите плащат допълнително за по-голяма функционалност (да ползват номерата си през собствена централа). Причините да ограничаваме ползването са много, но двете основни са: - Регулационни - нямаме право да предоставяме мобилни номера (реално свободният SIP акаунт е мобилен номер).Номерата трябва да са фиксирани към физически адрес. - Технически - много често се случва, колкото и добре да смята клиента, че е защитил SIP акаунта си, да бъде хакнат. Сдобият ли се хакерите с акаунта на клиента започват опити да пуснат през него огромно количество международен трафик от различни краища на света, като всичко това се трупа на сметката на клиента. От тази гледна точка ограничението да се провеждат разговори се приема от повечето ни клиенти като екстра. Въпреки това ние се вслушваме в мнението на всичките си клиенти и ще помислим дали има начин да преодолеем неудобствата и да предложим подобна услуга. Подхващам старата тема на нов глас, защото и в тази област (VoIP), претенциите Да бъдеш един от водещите двигатели на пазара... са на светлинни години от други оператори. Как те успяват да преодолеят ограниченията, за които пишете, че даже и приложения за Андроид и iOS са пуснали: Докато само си говорим, а вие мислите и обмисляте, хората пускат екстра след екстра... EDIT: Ако КЗК одобри сделката и лилавите станат оранжеви, тогава ще видите какво значи конкуренция... Edited July 20, 2015 by plameni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 20, 2015 Share Posted July 20, 2015 Айдеее, обръщам нещо. След 20 дни в дъжд и 18 градуса, от час е ясно и 33 градуса, което пак не е вярно, но поне не "вали" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted July 21, 2015 Share Posted July 21, 2015 Подхващам старата тема на нов глас, защото и в тази област (VoIP), претенциите са на светлинни години от други оператори. Как те успяват да преодолеят ограниченията, за които пишете, че даже и приложения за Андроид и iOS са пуснали: Докато само си говорим, а вие мислите и обмисляте, хората пускат екстра след екстра... EDIT: Ако КЗК одобри сделката и лилавите станат оранжеви, тогава ще видите какво значи конкуренция... Искам и аз такава екстра Ако това сливане стане, определено ще стане интересно. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ant69 Posted July 21, 2015 Share Posted July 21, 2015 Това го знае всяко хлапе, че Теленор Близалки ще яде Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanko Posted July 21, 2015 Share Posted July 21, 2015 plameni, браво! От кога чакам такава финкция. Сега най-накрая и кулбокса трябва да се задействат. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted July 21, 2015 Share Posted July 21, 2015 Айдеее, обръщам нещо. След 20 дни в дъжд и 18 градуса, от час е ясно и 33 градуса, което пак не е вярно, но поне не "вали" Работихме по отстраняване на проблема и вече всичко трябва да е наред Ако забележите отново несъответствия, не се колебайте да ни сигнализирате. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 21, 2015 Share Posted July 21, 2015 Никакъв Теленор. Виваком са купили Близу. @JoyDay - дано да няма поводи да сигнализирам. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gyumishev Posted July 22, 2015 Share Posted July 22, 2015 Искам да попитам някой от отговорните,които четат тук.Нещо за Канал 3?!Днес там ще дават мача Марица-ЦСКА!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 22, 2015 Share Posted July 22, 2015 И аз се присъединявам към питането на колегата. Очертава се там да дават доста мачове. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted July 22, 2015 Share Posted July 22, 2015 Здравейте, Към момента не предвиждаме връщане на Канал 3 в нашата програмна схема. Има възможност каналът да бъде гледан онлайн на техния уеб сайт >> http://kanal3.bg/live Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 22, 2015 Share Posted July 22, 2015 (edited) Оправете звука на СитиТВ - "криви" ужасно. Edit: Или го оправихте бързо или е било моментно. Сега е ок. Edited July 22, 2015 by Lucky Luciano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted July 22, 2015 Share Posted July 22, 2015 @Lucky Luciano, ние направихме проверка веднага след Вашия сигнал, но не установихме проблем при възпроизвеждането на звука. Щяхме да Ви питаме за повече подробности, но се радваме, че всичко е наред. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.