Lucky Luciano Posted February 17, 2015 Share Posted February 17, 2015 Аудиото на HBO е 5.1 само английското. От APP го прехвърляш на английски и имаш 5.1. За картината няма вариант за 24Hz. За да избегнеш трептенето, пробвай на 1080p/50Hz. На 60 не всички се държат адекватно. Най-лесно ще разбереш, когато пуснеш ТВЕвропа /примерно/ и там следи тунела. Ако прескача, значи не се обработва добре. На 50Hz, би трябвало да изчезне. Поне така го реших на едно ТВ аз. На 60Hz тунела беше на пресекулки. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lil Scrappy Posted February 17, 2015 Share Posted February 17, 2015 (edited) Аудиото на HBO е 5.1 само английското. От APP го прехвърляш на английски и имаш 5.1. За картината няма вариант за 24Hz. За да избегнеш трептенето, пробвай на 1080p/50Hz. На 60 не всички се държат адекватно. Най-лесно ще разбереш, когато пуснеш ТВЕвропа /примерно/ и там следи тунела. Ако прескача, значи не се обработва добре. На 50Hz, би трябвало да изчезне. Поне така го реших на едно ТВ аз. На 60Hz тунела беше на пресекулки. Ясно ще пробвам, но когато отида на настройки никъде не намирам из менютата за смяна на 1080p/50hz, хората които ми го сложиха ме питаха дали е full hd всичко и им казах че е и че подържа 60hz и те го настоиха на 60, сега мога ли аз ръчно от някъде да го сменя да пробвам или ? Edited February 17, 2015 by Lil Scrappy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted February 17, 2015 Share Posted February 17, 2015 (edited) Изключваш захранването, включваш го и веднага започваш да "помпаш" Menu на дистанционното. Влизаш в сервизното-> upgrade tools -> най-горе ти е резолюцията. Сменяш само на този ред и само с дясната стрелка. Стигаш до 1080p 50Hz, след това надолу, save&exit->ok->дясна стрелка->ok и чакаш рестарта и си готов.Тук е моментът Кулбокс да обърнат внимание на инсталаторите за резолюциите и да правят проба, защото не всички телевизори работят коректно на 60Hz, защото, все пак са правени за европейския пазар и са за 50Hz. Това, че "палят" на 60, не значи, че е вярната резолюция. Най-елементарната проба е на ТВ Европа. Има ли тунел /надписите, които вървят долу/, веднага се разбира дали и нормално или не. Иии, нека някой сериозно се занимае с VH1, защото забиването по 15 пъти на песен е доста дразнещо... Edited February 18, 2015 by Lucky Luciano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jay Posted February 18, 2015 Share Posted February 18, 2015 Здравейте @Lucky Luciano, Благодарим за препоръката, ще я вземем под внимание Колегите са информирани относно проблема с канал VH1 и той вече е отстранен. @Lil Scrappy ако имате някакви въпроси свързани с услугата Ви, винаги може да ни потърсите денонощно на националният ни телефон 0700 45 0 45, за да Ви съдействаме Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lil Scrappy Posted February 18, 2015 Share Posted February 18, 2015 Lucky Luciano:Много благодаря вмомента го ресетнах и го пуснах на 1080p/50hz, и мисля че проблема го няма вече и нещата се виждат по приятно на голям екран ! Даже и във втората стая на плазмата full hd го забелязах този проблем, и там го пуснах на 1080p/50hz и нещата станаха също по добре ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cayenne Posted February 19, 2015 Share Posted February 19, 2015 Нещо за този новият канал на Нова да се знае? Ще излъчвате ли Диема Спорт и как евентуално ще се плаща? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jay Posted February 19, 2015 Share Posted February 19, 2015 Здравейте @Cayenne, Все още проучваме въпросните канали Диема Спорт и Диема Екстра. Ако се вземе решение за пускането им, то ще бъде обявено тук, както на нашата Facebook страница така и във форума ни. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted February 20, 2015 Share Posted February 20, 2015 То и да го проучвате и да не го проучвате, си е отявлен рекет. Искат ви заплащане за минимален брой абонати на тези канали, нищо, че може и 20 човека само да искат да го гледат. До момента само Близалките имат договор, а пазарлъците с Виваком са на финална права, уж. Другите май няма да се разберат и толкова ще просъществува тоя канал. Правят номерата на bosforTV и зависи само от операторите, дали ще минат. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cayenne Posted February 20, 2015 Share Posted February 20, 2015 Аз нямам и намерение да плащам за него. Просто ми е интересно какви им са намеренията. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vebaev Posted February 20, 2015 Share Posted February 20, 2015 (edited) Някой да забелязва страници да му отказват да се заредят? Ту се оправя ту пак не се зареждат от около час? Edited February 20, 2015 by vebaev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jay Posted February 20, 2015 Share Posted February 20, 2015 Здравейте @vebaev, Моля свържете се с нас на националният ни денонощен телефон 0700 45 0 45, за да извършим съвместна проверка на услугата Ви. Ако желаете можете да ни изпратите на лично съобщение имената на титуляр по договор с нас, както и телефон за връзка с Вас, за да можем да ги предадем на колегите за проверка Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanko Posted February 20, 2015 Share Posted February 20, 2015 (edited) При мен преди малко, но за много кратко 30-40 секунди и се оправи. Edited February 20, 2015 by Nanko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vebaev Posted February 20, 2015 Share Posted February 20, 2015 Да ще звънна но май е ок сега! Здравейте @vebaev, Моля свържете се с нас на националният ни денонощен телефон 0700 45 0 45, за да извършим съвместна проверка на услугата Ви. Ако желаете можете да ни изпратите на лично съобщение имената на титуляр по договор с нас, както и телефон за връзка с Вас, за да можем да ги предадем на колегите за проверка Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
splendor Posted February 20, 2015 Share Posted February 20, 2015 То и да го проучвате и да не го проучвате, си е отявлен рекет. Искат ви заплащане за минимален брой абонати на тези канали, нищо, че може и 20 човека само да искат да го гледат. До момента само Близалките имат договор, а пазарлъците с Виваком са на финална права, уж. Другите май няма да се разберат и толкова ще просъществува тоя канал. Правят номерата на bosforTV и зависи само от операторите, дали ще минат. Този канал е жива трагедия. Чудно ми е лятото с какво ще компенсират тези 4лв. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ascona Posted February 20, 2015 Share Posted February 20, 2015 Този канал е жива трагедия. Чудно ми е лятото с какво ще компенсират тези 4лв. Ами нали е на месец! Плащаме само когато ще гледаме! Лятото никой няма да гледа Диема Екстра! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted February 20, 2015 Share Posted February 20, 2015 И при мен имаше някакъв проблем с определени сайтове, но за 10мин. се оправи. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
splendor Posted February 20, 2015 Share Posted February 20, 2015 Ами нали е на месец! Плащаме само когато ще гледаме! Лятото никой няма да гледа Диема Екстра! Така е, като никой не плаща през лятото като нищо да преустанови есента :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jay Posted February 27, 2015 Share Posted February 27, 2015 Уважаеми Клиенти, Във връзка с предстоящия Национален празник на България 3-ти март, работното време на касите ни ще бъде както следва : 02.03.2015г ( понеделник ) почивен ден 03.03.2015 ( вторник ) почивен ден Екипът на CooolBox Ви пожелава Весел Празник ! Оставаме на Ваше разположение на националният ни денонощен телефон 0700 45 0 45. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted March 2, 2015 Share Posted March 2, 2015 Какво се случва с Auto Motor und Sport и по-точно - защо е в SD? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prometheus Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 (edited) Привет @Lucky Luciano, Уведомили сме доставчика на конкретния стрийм, очакваме отговор от негова страна. ------------ Проблема е отстранен, каналът се излъчва отново в HD формат. Edited March 4, 2015 by Prometheus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikktor Posted March 8, 2015 Share Posted March 8, 2015 Скоро смених квартирата, но на новото място няма покритие на доставчикът ми на интернет и цифрова телевизия. Остават ми още 6 месеца и няма друг вариант, освен да прехвърля договора си на друг абонат, където има покритие. Ако някой планира да смени доставчикът си на Cooolbox, нека ми пише лично съобщение - ще платя полвината от оставащите такси (от април до октомври 2015) в размер на 180 лв. Прави се тристранно споразумение. Не знам дали има такса за прехвърляне. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted March 9, 2015 Share Posted March 9, 2015 (edited) Аз имам въпрос. Тая година явно Ф+ няма да дават Формула 1, спряхте и РТЛ, ми ся какво правим? Edited March 9, 2015 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evropata Posted March 9, 2015 Share Posted March 9, 2015 Канех се да попитам същото. Добре, че интернета им е здрав, че да гледаме стриймове Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted March 9, 2015 Share Posted March 9, 2015 (edited) А кой ще го излъчва? Аз знам, че ще е F+HD, ама... Мда - правата не са купени още от никого и май така ще остане. Възстановявайте RTL, макар да е невъзможно, по независещи от вас причини... Edited March 9, 2015 by Lucky Luciano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiipeer_ Posted March 11, 2015 Share Posted March 11, 2015 В такъв случай, би тррябвало да се прекрати договора без неустойки. Скоро смених квартирата, но на новото място няма покритие на доставчикът ми на интернет и цифрова телевизия. Остават ми още 6 месеца и няма друг вариант, освен да прехвърля договора си на друг абонат, където има покритие. Ако някой планира да смени доставчикът си на Cooolbox, нека ми пише лично съобщение - ще платя полвината от оставащите такси (от април до октомври 2015) в размер на 180 лв. Прави се тристранно споразумение. Не знам дали има такса за прехвърляне. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.