Jump to content
BulForum.com

Cooolbox


Recommended Posts

Аудиото на HBO е 5.1 само английското. От APP го прехвърляш на английски и имаш 5.1.

За картината няма вариант за 24Hz. За да избегнеш трептенето, пробвай на 1080p/50Hz. На 60 не всички се държат адекватно. Най-лесно ще разбереш, когато пуснеш ТВЕвропа /примерно/ и там следи тунела. Ако прескача, значи не се обработва добре. На 50Hz, би трябвало да изчезне. Поне така го реших на едно ТВ аз. На 60Hz тунела беше на пресекулки.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Аудиото на HBO е 5.1 само английското. От APP го прехвърляш на английски и имаш 5.1.

За картината няма вариант за 24Hz. За да избегнеш трептенето, пробвай на 1080p/50Hz. На 60 не всички се държат адекватно. Най-лесно ще разбереш, когато пуснеш ТВЕвропа /примерно/ и там следи тунела. Ако прескача, значи не се обработва добре. На 50Hz, би трябвало да изчезне. Поне така го реших на едно ТВ аз. На 60Hz тунела беше на пресекулки.

Ясно ще пробвам, но когато отида на настройки никъде не намирам из менютата за смяна на 1080p/50hz, хората които ми го сложиха ме питаха дали е full hd всичко и им казах че е и че подържа 60hz и те го настоиха на 60, сега мога ли аз ръчно от някъде да го сменя да пробвам или ?

Edited by Lil Scrappy
Link to comment
Share on other sites

Изключваш захранването, включваш го и веднага започваш да "помпаш" Menu на дистанционното. Влизаш в сервизното-> upgrade tools -> най-горе ти е резолюцията. Сменяш само на този ред и само с дясната стрелка. Стигаш до 1080p 50Hz, след това надолу, save&exit->ok->дясна стрелка->ok и чакаш рестарта и си готов.
Тук е моментът Кулбокс да обърнат внимание на инсталаторите за резолюциите и да правят проба, защото не всички телевизори работят коректно на 60Hz, защото, все пак са правени за европейския пазар и са за 50Hz. Това, че "палят" на 60, не значи, че е вярната резолюция. Най-елементарната проба е на ТВ Европа. Има ли тунел /надписите, които вървят долу/, веднага се разбира дали и нормално или не.

 

 

Иии, нека някой сериозно се занимае с VH1, защото забиването по 15 пъти на песен е доста дразнещо...

Edited by Lucky Luciano
Link to comment
Share on other sites

Здравейте @Lucky Luciano,


 


Благодарим за препоръката, ще я вземем под внимание :) Колегите са информирани относно проблема с канал VH1 и той вече е отстранен.


 


@Lil Scrappy ако имате някакви въпроси свързани с услугата Ви, винаги може да ни потърсите денонощно на националният ни телефон 0700 45 0 45, за да Ви съдействаме :)


Link to comment
Share on other sites

Lucky Luciano:

Много благодаря вмомента го ресетнах и го пуснах на 1080p/50hz, и мисля че проблема го няма вече и нещата се виждат по приятно на голям екран !

Даже и във втората стая на плазмата full hd го забелязах този проблем, и там го пуснах на 1080p/50hz и нещата станаха също по добре !

Link to comment
Share on other sites

Здравейте @Cayenne,

 

Все още проучваме въпросните канали Диема Спорт и Диема Екстра. Ако се вземе решение за пускането им, то ще бъде обявено тук, както на нашата Facebook страница така и във форума ни. :)

Link to comment
Share on other sites

То и да го проучвате и да не го проучвате, си е отявлен рекет.

Искат ви заплащане за минимален брой абонати на тези канали, нищо, че може и 20 човека само да искат да го гледат.

До момента само Близалките имат договор, а пазарлъците с Виваком са на финална права, уж.

Другите май няма да се разберат и толкова ще просъществува тоя канал.

Правят номерата на bosforTV и зависи само от операторите, дали ще минат.

Link to comment
Share on other sites

Здравейте @vebaev,

 

Моля свържете се с нас на националният ни денонощен телефон 0700 45 0 45, за да извършим съвместна проверка на услугата Ви. Ако желаете можете да ни изпратите на лично съобщение имената на титуляр по договор с нас, както и телефон за връзка с Вас, за да можем да ги предадем на колегите за проверка :)

Link to comment
Share on other sites

Да ще звънна но май е ок сега!

 

 

Здравейте @vebaev,
 
Моля свържете се с нас на националният ни денонощен телефон 0700 45 0 45, за да извършим съвместна проверка на услугата Ви. Ако желаете можете да ни изпратите на лично съобщение имената на титуляр по договор с нас, както и телефон за връзка с Вас, за да можем да ги предадем на колегите за проверка :)

 

Link to comment
Share on other sites

То и да го проучвате и да не го проучвате, си е отявлен рекет.

Искат ви заплащане за минимален брой абонати на тези канали, нищо, че може и 20 човека само да искат да го гледат.

До момента само Близалките имат договор, а пазарлъците с Виваком са на финална права, уж.

Другите май няма да се разберат и толкова ще просъществува тоя канал.

Правят номерата на bosforTV и зависи само от операторите, дали ще минат.

Този  канал  е  жива трагедия.  Чудно  ми  е  лятото  с  какво ще  компенсират  тези 4лв.  :)

Link to comment
Share on other sites

Този  канал  е  жива трагедия.  Чудно  ми  е  лятото  с  какво ще  компенсират  тези 4лв.   :)

Ами нали е на месец! Плащаме само когато ще гледаме! ;) Лятото никой няма да гледа Диема Екстра! :D

Link to comment
Share on other sites

Ами нали е на месец! Плащаме само когато ще гледаме! ;) Лятото никой няма да гледа Диема Екстра! :D

Така е,    като  никой  не  плаща през  лятото  като  нищо  да  преустанови  есента :D :D :D 

Link to comment
Share on other sites

Уважаеми Клиенти,

 

Във връзка с предстоящия Национален празник на България 3-ти март, работното време на касите ни ще бъде както следва :

 

02.03.2015г ( понеделник ) почивен ден

03.03.2015 ( вторник ) почивен ден

 

Екипът на CooolBox Ви пожелава Весел Празник !

 

Оставаме на Ваше разположение на националният ни денонощен телефон 0700 45 0 45.

Link to comment
Share on other sites

Привет @Lucky Luciano,

 

Уведомили сме доставчика на конкретния стрийм, очакваме отговор от негова страна.

 

------------

 

Проблема е отстранен, каналът се излъчва отново в HD формат.

Edited by Prometheus
Link to comment
Share on other sites

Скоро смених квартирата, но на новото място няма покритие на доставчикът ми на интернет и цифрова телевизия. Остават ми още 6 месеца и няма друг вариант, освен да прехвърля договора си на друг абонат, където има покритие. Ако някой планира да смени доставчикът си на Cooolbox, нека ми пише лично съобщение - ще платя полвината от оставащите такси (от април до октомври 2015) в размер на 180 лв. Прави се тристранно споразумение. Не знам дали има такса за прехвърляне.


Link to comment
Share on other sites

Аз имам въпрос. Тая година явно Ф+ няма да дават Формула 1, спряхте и РТЛ, ми ся какво правим?

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

А кой ще го излъчва? Аз знам, че ще е F+HD, ама...

Мда - правата не са купени още от никого и май така ще остане.

Възстановявайте RTL, макар да е невъзможно, по независещи от вас причини...

Edited by Lucky Luciano
Link to comment
Share on other sites

В такъв случай, би тррябвало да се прекрати договора без неустойки.

 

Скоро смених квартирата, но на новото място няма покритие на доставчикът ми на интернет и цифрова телевизия. Остават ми още 6 месеца и няма друг вариант, освен да прехвърля договора си на друг абонат, където има покритие. Ако някой планира да смени доставчикът си на Cooolbox, нека ми пише лично съобщение - ще платя полвината от оставащите такси (от април до октомври 2015) в размер на 180 лв. Прави се тристранно споразумение. Не знам дали има такса за прехвърляне.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Midex changed the title to JoyDay на Cooolbox
  • Veno changed the title to Cooolbox

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...