Prometheus Posted January 7, 2015 Share Posted January 7, 2015 Не знам за политиката Ви, но или е съвпадение или сте пипнали нещо, защото звукът на MovieStar и BNT2 е коригиран. Мерси за VH1 Classic! Обмислете варианта са замяна на MTV с MTV Hits, защото MTV от доста време е всичко друго, но не и музикален канал. В същото време MTV Hits е не лош канал. Също така проучете възможността за пускане на HD версията на Eurosport 2, както и канал Auto Motor und Sport. Благодарим за добрите думи @Lucky Luciano Ще вземем под внимание и препоръките Ви за MTV Hits, Europosrt 2 HD и Auto Motor und Sport. При положително развитие ще пишем допълително. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jay Posted January 7, 2015 Share Posted January 7, 2015 @exabyte имате лично съобщение Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poppopov Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 (edited) Тази нощ пак ми спря интернетът (напоследък тези спирания доста зачестиха) три, четири минути по късно, след рестарт на медия конверторът и липса на интернет се обадих на съпортът. Казаха ми че има профилактика, след като попитах къде е обявена, от съпортът промениха мнението си, авария било, но екипите вече били на място и ще отстранят проблемът. Трудно ми е да си обясня как в 2 през нощта екипът е на място до 5 минути от настъпването и. Според мен това действие предварително е планирано. Наясно съм, че услугата не е гарантирана, но момчета, няма да ви откъснат ръцете ако напишете няколко реда във форумите, във вашият или тук за планирана профилактика. Edited January 8, 2015 by poppopov Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jay Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 Здравейте @poppopov,Съжаляваме за недоразумението, което е станало. Колегата се е заблудил, защото имаме обявена профилактика за друг град и той несъзнателно Ви е подвел с информацията, която Ви е предоставил относно статута на услугите Ви. Искрено се извиняваме за това недоразумение и сме взели необходимите мерки. Относно липсата на услуги, за която сте ни сигнализирали, проблема е бил, че UPS-а преди нашето оборудване е аварирал от зачестелите токови удари и това е довело до спомената авария Взети са мерки и UPS-a е подменен.Както знаете ние от CooolBox се стараем да предоставим на нашите абонати отлично качество на услугите, като постоянно следим това да е така. Нашият технически център е с 24/7 поддръжка. След своевременното реагиране на екипа, който поддържа центъра проблема е бил отстранен. Благодарим ви за проявеното разбиране Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Exiled Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 Вчера дойха хората и ме вързаха, като цяло съм много доволен - учтиви служители, бърза, чиста и професионална работа. Дистанционното което управлява и телевизора е голямо удобство за майка ми. Днес обаче има някакви проблеми с интернета - от време на време прекъсва за няколко секунди. Малко, но достатъчно за дисконект. Ето скрийншот отдолу. Ping-a е до гуугъл. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jay Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 Здравейте @Exiled,Моля в удобно за Вас време да се свържете с наш сътрудник на денонощният ни национален телефон 0700 45 0 45, за да можем да направим съвместна проверка на интернет услугата Ви. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poppopov Posted January 9, 2015 Share Posted January 9, 2015 (edited) Здравейте jay, благодаря за отговорът Ви. Но или аз не съм обяснил ясно какво е предложението ми, или Вие не сте ме разбрали. Съдя за това по написаното от Вас: Колегата се е заблудил, защото имаме обявена профилактика за друг град и той несъзнателно Ви е подвел с информацията, която Ви е предоставил относно статута на услугите Ви. Къде е обявена тази профилактика за въпросният град? Поне аз не открих нищо на сайтът Ви. Как се информираха потребителите за нея? За мен лично най удобно би било да създадете във Вашият форум раздел профилактика. Така всеки който е заинтересован ще може да научи за нея. Edited January 9, 2015 by poppopov Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jay Posted January 9, 2015 Share Posted January 9, 2015 @poppopov профилактиката, която сме имали е засегнала само наши клиенти на офис услуги, като те се уведомяват по различен начин и време от физическите лица. В нашият форум, в под форум "Услуги" http://forum.cooolbox.bg/viewforum.php?f=7можете да видите темите, които сме създавали при такива профилактики за физически лица. Обявяваме ги също и на нашата Facebook страница, за да може поста да достигне клиентите, които са я харесали. Ще обмислим Вашето предложение да се създаде под форум "Профилактика" в нашият форум за улеснение на клиентите ни Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted January 10, 2015 Share Posted January 10, 2015 За пореден път ми прави номер на BGMusicChannel. Отида ли на този канал /за момента само на него го забелязвам/, приемникът става изключително лагав. Реагира след 4-5 секунди на всяка команда. Индикацията за звука забива в едно недозаредено положение и след 4-5 секунди, изведъж увеличава докрай или намаля звука. След смяна на канала или рестарт на бокса, проблемът се оправя. Също забелязвам едно пукане при смяна от SD на HD канал. Поне тогава е доста отчетливо. При 3 различни бокса и 3 различни телевизора, тоест факторът телевизор/бокс отпада. HDMI кабелите също съм сменял за проба - без промяна. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jay Posted January 12, 2015 Share Posted January 12, 2015 @Lucky Luciano имате лично съобщение. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vebaev Posted January 14, 2015 Share Posted January 14, 2015 Смятате ли да пуснете някога Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prometheus Posted January 14, 2015 Share Posted January 14, 2015 (edited) Здравейте @vebaev,В момента проучваме възможното включване на този канал. Ще Ви информираме след като имаме повече информация. Edited January 14, 2015 by Prometheus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted January 14, 2015 Share Posted January 14, 2015 Само да вметна, че проблема със субс на Синемаксите още го има (поне при мен). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted January 14, 2015 Share Posted January 14, 2015 Здравейте @plameni, .... Относно вторият Ви въпрос ще проверим възможните варианти да бъде публикуван списък с функциите до момента. Дали изминалите два месеца бяха достатъчни, за да проверите възможните варианти да бъде публикуван списък с кодовете на наличните функции? ... или ви трябват още няколко години... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted January 14, 2015 Share Posted January 14, 2015 Само да вметна, че проблема със субс на Синемаксите още го има (поне при мен). Не е само при теб. Все едно ги спускат с нещо Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted January 14, 2015 Share Posted January 14, 2015 При мен също го има проблема. Затова спирам субтитрите, но това не е решение за всички. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jay Posted January 15, 2015 Share Posted January 15, 2015 Здравейте,Относно субтитрите на Cinemax сме ескалирали проблема до най-високо ниво и очакваме решение.Съжаляваме за причиненото неудобство.@plameni ще бъде публикуван списък с кодовете на наличните функции, като в момента се изготвя варианта за предоставянето му към крайният клиент. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted January 15, 2015 Share Posted January 15, 2015 @jay - от известно време когато се налага да сменям каналите чувам едно пропукване. Чува се неопределено между лявата плешка и 6-7 прешлен на гръбначния стълб, броени отгоре надолу. Не знам как се броят по стандарт. Проблема е, че се получава само когато се навеждам за вашето дистанционно! Имам още две на други оператори - при тях този проблем го няма! Оплаках се на жипито но той ме насочи да търся проблема във вас! сериозно - за проблема относно успиването на смяна на канал и временна загуба на всякакви команди виновно е дистанционното, а не сеттопа както е нормално да се предположи. Открих го като пратих команди и на телевизора, а той не ги приема. Три пъти ми се случи за седмица и все е по този начин. Надявам се да съм помогнал с дебъга на проблема. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted January 15, 2015 Share Posted January 15, 2015 Тц. Не е виновно дистанционното или поне не във всеки случай. Няма как при проблем от дистанционното, да ми лагва индикацията на звука от приемника. Определено бокса увисва, незнайно защо, но го прави. Ако имаш проблем с командите към ТВ-то от дистанционното на Кулбокс, препрограмирай го. При мен на някоя от командите, не се беше получило качествено, та на моменти ми лагваше. След препрограмиране на дадения бутон, всичко се оправи. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted January 16, 2015 Share Posted January 16, 2015 И аз съм на мнение, че е виновно дистанционото. Вече всеки ден се случва да му махам батериите, понеже в един момент отказва тотално. Натискаш бутон и зеления светодиод примигва или адски бързо или остава да свети постоянно и се получава пълен блокаж. Преди да се бъгне, дори да усилиш звука става след 3 4 5 секунди. Като махна батериите и почва да реагира на мига, така до след няколко часа когато пак забие. Трябва да сменя първо батериите ако не ще звъня по телефона. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
samkijot Posted January 16, 2015 Share Posted January 16, 2015 Имам следното питане към хората работещи в кулбокс(знам че има такива четящи и пишещи в този форум) - баща ми ще прекратява договора(на негово име се води) за стационарен телефон с виваком. В същото време му казах, че към Интернет абонамента ни има и услуга за телефон. Преди време питах за това да запазим номера и той да се прехвърли към кулбокс и разбрах, че не е проблем, но тъй като не се стигна до тази стъпка, забравих какво и що... та да питам сега - за да се прехвърли номера на стационарната линия аз трябва ли да известя кулбокс(интернета се води на мое име) или само баща ми трябва да го заяви в предизвестието си за прекратяване на договора към виваком? Turn off this option! HTC Desire S Turn off this option! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted January 16, 2015 Share Posted January 16, 2015 Аз ще ти отговоря, защото бях в същата ситуация - трябва и двата договора да са на едно име, но телефона към Виваком трябва да е действащ. Желанието ти за прехвърляне на номера се подава към Кулбокс. Всичко това научих от 0700 45 0 45 Обади се, много са любезни и ще отговорят на всички въпроси. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
samkijot Posted January 16, 2015 Share Posted January 16, 2015 ... в случая телефона е "на баща" ми, а интернета е "мой". ся ще звънна да питам де. мерси Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jay Posted January 16, 2015 Share Posted January 16, 2015 Здравейте @бат Ицо,Благодарим Ви за информацията. Ще я предадем на нашите колеги, за да могат да направят проверка по нея. Имате лично съобщение.@jozo след като направите смяна на батериите и ако все още имате проблем с дистанционното, моля свържете се с нас на националният ни телефон 0700 45 0 45, за да можем да Ви съдействаме относно проблема.@samkijot Имате лично съобщение.@Lucky Luciano Имате лично съобщение. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted January 16, 2015 Share Posted January 16, 2015 (edited) Имам следното питане към хората работещи в кулбокс(знам че има такива четящи и пишещи в този форум) - баща ми ще прекратява договора(на негово име се води) за стационарен телефон с виваком. В същото време му казах, че към Интернет абонамента ни има и услуга за телефон. Преди време питах за това да запазим номера и той да се прехвърли към кулбокс и разбрах, че не е проблем, но тъй като не се стигна до тази стъпка, забравих какво и що... та да питам сега - за да се прехвърли номера на стационарната линия аз трябва ли да известя кулбокс(интернета се води на мое име) или само баща ми трябва да го заяви в предизвестието си за прекратяване на договора към виваком? Turn off this option! HTC Desire S Turn off this option! 2 Може и да не са на едно име, но в този случай, в офиса на Кулбокс отивате ти и баща ти. Подавате заявленията, като в неговото пише, че ти прехвъля номера си. Оттам Кулбокс си теглят номера от Виваком, без да им обясняват, че има смяна на собственост и когато получат номера, си го закачат към твоя акаунт и вече е твой. @jozo - може при проблем с дистанционното да се забавя цялостната реакция на бокса, но не и да насичат менютата, тоест да се зареждат на части, ако ме разбираш. Edited January 16, 2015 by Lucky Luciano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.