Jump to content
BulForum.com

Cooolbox


Recommended Posts

  • Replies 9.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Някой на Cooolbox да има проблеми с отварянето на замундите ? Пише ми на .net -  403 Forbidden, a .se даже не ми я отваря ? В доставчика ли е проблема или ?

Link to comment
Share on other sites

Няколко въпроса към Cooolbox:

 

- SIP сървърът ви отворен ли е? Тоест позволява ли се набиране от друг SIP сървър? Предполагам, че не е, но да попитам.

- Имам ли достъп до SIP паролата/настройките?

- Може ли да се ползва втора регистрация на SIP аканута едновременно с регистрацията на АТА бокса, като да речем Softphone на РС?

- Сървърът ви позволява ли функцията "call without registration" - тоест да мога да се обаждам, без да съм региистриран към SIP сървъра. Идеята е да не ми званят на мен? Или ако мога да си сложа едно DND също става.

- Въобще имам ли уеб достъп до АТА устройството?

 

Тенкс

Link to comment
Share on other sites

Няколко въпроса към Cooolbox:

 

- SIP сървърът ви отворен ли е? Тоест позволява ли се набиране от друг SIP сървър? Предполагам, че не е, но да попитам.

- Имам ли достъп до SIP паролата/настройките?

- Може ли да се ползва втора регистрация на SIP аканута едновременно с регистрацията на АТА бокса, като да речем Softphone на РС?

- Сървърът ви позволява ли функцията "call without registration" - тоест да мога да се обаждам, без да съм региистриран към SIP сървъра. Идеята е да не ми званят на мен? Или ако мога да си сложа едно DND също става.

- Въобще имам ли уеб достъп до АТА устройството?

 

Тенкс

 

Здравейте @slick,

 

отправили сме запитване относно тези функционалности, ще се свържем с Вас след като имаме повече информация.

 

Едно голямо "Не" :))

 

Аз имам друг въпрос към CB... Какво става с GBit-a ? :))

 

Здравейте @pavlan,

 

Към момента не предоставяме такава услуга, но в случай, че има промяна в тази насока тя ще бъде обявена на уеб сайта ни, както и на официалната ни Facebook страница.

Link to comment
Share on other sites

 

Оптиката за звука се взима от Сет-Топ-Бокса и няма нищо общо с оптиката на Cooolbox.

 

Имай в предвид че звука по оптичен кабел идва със закъснение ! Не много но ако пуснеш едновременно и от ТВ дразни много

 

 

Turn off this option! iPhone Turn off this option!

Link to comment
Share on other sites

Няколко въпроса към Cooolbox:

 

- SIP сървърът ви отворен ли е? Тоест позволява ли се набиране от друг SIP сървър? Предполагам, че не е, но да попитам.

- Имам ли достъп до SIP паролата/настройките?

- Може ли да се ползва втора регистрация на SIP аканута едновременно с регистрацията на АТА бокса, като да речем Softphone на РС?

- Сървърът ви позволява ли функцията "call without registration" - тоест да мога да се обаждам, без да съм региистриран към SIP сървъра. Идеята е да не ми званят на мен? Или ако мога да си сложа едно DND също става.

- Въобще имам ли уеб достъп до АТА устройството?

 

Тенкс

 

Здравейте @slick,

 

Телефонната услуга, която се предоставя за пакета Cooolbox или CooolTel е посредством стандартен аналогов телефонен интерфейс, като потребителят няма достъп до настройките на предоставеното му устройството.

 

При пакетите CooolOffice Advanced и Premium има възможност за предоставяне на телефонна услуга по SIP протокол, като в този случай потребителското име и парола се предоставят на клиента.

Link to comment
Share on other sites

Здравейте @slick,

 

Телефонната услуга, която се предоставя за пакета Cooolbox или CooolTel е посредством стандартен аналогов телефонен интерфейс, като потребителят няма достъп до настройките на предоставеното му устройството.

 

При пакетите CooolOffice Advanced и Premium има възможност за предоставяне на телефонна услуга по SIP протокол, като в този случай потребителското име и парола се предоставят на клиента.

 

Благодаря за отговора.

 

Те и двата варианта домашен/бизнес се предоставят по един и същи начин - SIP - но сте решили да дадете свобода само на бизнес клиентите си, което е жалко. Повечето големи VoIP провайдери по света позволяват на потребителите си опцията да използват (и) собствен клиент за телефонната услуга.

 

Не знам дали мозъзният тръст на Кулбокс е обсъждал този въпрос, но ако дадете повече свобода (с поне името/паролата на СИП сървъра) на клиентите си потенциално се отваря нов маркетингов хит за вас, защото ще си сложа един SIP клиент на смартфона и така ще мога да използвам "домашния телефон" докато съм в кафето или на път или на работа, ще мога да приемам обаждания и прочие. Изведнъж от "домашен" телефона ви става и "мобилен". Сигурен съм, че маркетинговия потенциал на подобно нещо е огромен, с все по-навлизащите смарт устройства.

 

Ако пък предоставянето на реалните име и парола на СИП сървъра представлява някакво притеснение от ваша страна, вие сте достатъчно сериозна фирма, можете да наемете екип, който да разработи приложение за Андроид и Ууиндоус, с което фините настройки на СИП да бъдат внедрени в приложението и да се измисли някакво формално име и парола - за приложението само - Cooolbox Phone App. :thumbs-up: (По подобие на Viber, като груб пример)

Link to comment
Share on other sites

Тези неща по ред причини (които мозъчния тръст се е сетил :)) ) немогат да станат , като само една от тях е регулация от КРС. CB предлагат стационарен тел. с географски код.

 

За бизнес услугата ти дават с идеята клиента да си сложи една астериск централа в офиса...

 

Благодаря за отговора.

 

Те и двата варианта домашен/бизнес се предоставят по един и същи начин - SIP - но сте решили да дадете свобода само на бизнес клиентите си, което е жалко. Повечето големи VoIP провайдери по света позволяват на потребителите си опцията да използват (и) собствен клиент за телефонната услуга.

 

Не знам дали мозъзният тръст на Кулбокс е обсъждал този въпрос, но ако дадете повече свобода (с поне името/паролата на СИП сървъра) на клиентите си потенциално се отваря нов маркетингов хит за вас, защото ще си сложа един SIP клиент на смартфона и така ще мога да използвам "домашния телефон" докато съм в кафето или на път или на работа, ще мога да приемам обаждания и прочие. Изведнъж от "домашен" телефона ви става и "мобилен". Сигурен съм, че маркетинговия потенциал на подобно нещо е огромен, с все по-навлизащите смарт устройства.

 

Ако пък предоставянето на реалните име и парола на СИП сървъра представлява някакво притеснение от ваша страна, вие сте достатъчно сериозна фирма, можете да наемете екип, който да разработи приложение за Андроид и Ууиндоус, с което фините настройки на СИП да бъдат внедрени в приложението и да се измисли някакво формално име и парола - за приложението само - Cooolbox Phone App. :thumbs-up: (По подобие на Viber, като груб пример)

Link to comment
Share on other sites

Благодаря за отговора.

 

Те и двата варианта домашен/бизнес се предоставят по един и същи начин - SIP - но сте решили да дадете свобода само на бизнес клиентите си, което е жалко. Повечето големи VoIP провайдери по света позволяват на потребителите си опцията да използват (и) собствен клиент за телефонната услуга.

 

Не знам дали мозъзният тръст на Кулбокс е обсъждал този въпрос, но ако дадете повече свобода (с поне името/паролата на СИП сървъра) на клиентите си потенциално се отваря нов маркетингов хит за вас, защото ще си сложа един SIP клиент на смартфона и така ще мога да използвам "домашния телефон" докато съм в кафето или на път или на работа, ще мога да приемам обаждания и прочие. Изведнъж от "домашен" телефона ви става и "мобилен". Сигурен съм, че маркетинговия потенциал на подобно нещо е огромен, с все по-навлизащите смарт устройства.

 

Ако пък предоставянето на реалните име и парола на СИП сървъра представлява някакво притеснение от ваша страна, вие сте достатъчно сериозна фирма, можете да наемете екип, който да разработи приложение за Андроид и Ууиндоус, с което фините настройки на СИП да бъдат внедрени в приложението и да се измисли някакво формално име и парола - за приложението само - Cooolbox Phone App. :thumbs-up: (По подобие на Viber, като груб пример)

Още в края на миналата година бях заинтересован за такъв вариант. Най-вече заради цените за международни разговори и когато съм чужбина да си говоря с БГ номера. Сега ползвам друг voip доставчик, но ако от кулбокс направят опция да може да се ползва телефона от смартфони веднага се прехвърлям към тях.

Link to comment
Share on other sites

Имам някакъв спомен, че старите ATA устройства, имаха достъп, ама как беше точно? Имам една АТА някъде, чисто нова, неползвана, трябва да се ровна как се логваше и какво имаше като опции.

Link to comment
Share on other sites

Ръководство

На 30-а стр. има команди, които се набират от телефонния апарат, но освен да разбереш IP-адреса и да прецакаш настройките, не виждам какво друго можеш да направиш.

Link to comment
Share on other sites

Не знам какво ще направи, но е сууупер тъпо от страна на Кулбокс първо да говори глупости, че за домашни клиенти гласовата била една, а за корпоративни друго и второ да ограничава домашните потребители за нещо, което спокойно може да им даде като възможност...

Link to comment
Share on other sites

А ти не се ли сещаш, че като се предостави на сульо и пульо съответните логинс детайли първо ще има изтичане и логване + кражба на трафик и второ - трябва да се назначат 10 човека съпорт за да обясняват на всеки "пъпчив" младеж как да си пусне сип централата на компютъра за да обслужва целия свят. К'во правим тогава с цената на услугата? Кое е сууупер тъпо сега?

Link to comment
Share on other sites

Ами пак да кажа - ограничаването и лъжите от страна на съпорта. Що не излезнат като пичове и не кажат - не ни се назначава съпорт и няма да имате услугата, а лъжат, че за едните една услуга, а за другите друга.

Като цяло съпорта на Кулбокс е читав, но и доста лъжлив, което малко абонати го хващат.

Още помня, преди години, когато имах проблем с услугата им на едно място и тук беше много разпалено положението, как на мен на ЛС ми се пишеше от съпорта, че видяли проблема, че сменяли нещо си, че тествали нещо си, а в темата се обясняваше как проблем няма и как аз едва ли не си измислям. Иначе ако се чуят поне 30-те ни разговора със спорта, истината ще лъсне, но не беше удобна тогава. Как да е - малко след като спрях да пиша по темата, всичко ми се изясни от човек, който работи в Кулбокс и на който, по стечение на обстоятелствата, върших работа. И да тогава проблем имаше, но sloter /Ники от съпорта на Кулбокс в София/, се правеше на луд в продължение на месеци. Та така. Съпорта си върши донякъде работата, но няма доблестта да казва в очите някои работи, а се измъква със заучени реплики или други тъпи такива, като се надяват, срещу себе си да имат неграмотни хора, които да им се вържат на приказките.

 

А и още нещо интересно за съпорта на Кулбокс. Преди около година, незнайно защо имах сложен шейпър на 40 мегабита даун. Звъннах им, почна се традиционното:"Имате ли рутер, нямате ли рутер, ми с кабел ли е, ми Wi-Fi ли е, ми 100 глупости". Изчаках им тирадата, след което обясних, че съм тествал и с рутер и без рутер, като и при двата варианта дауна ми е 40 мегабита, а ъпа нормален. И попитах к'во прайм? Те не виждали проблем, но щели да пратят някой. Държа да подчертая, че услугата там е с новите CPE, които се програмират. Докато пратят някой, защото все пак съм ангажиран и не мога да се съобразявам с тях, аз си направих тестове, с обикновена, "прозрачна" медия, която е само за нет и с която логично нямах ТВ. Слагам прозрачната медия - 94 мегабита. Слагам рутер 1043 на TPLink, който бях ползвал до момента - пак 94 мегабита. Слагам програмируемата медия - 40 мегабита. Идва момчето от Кулбокс и се почват тестове с неговия лаптоп - същото дередже. С прозрачна има, с друга шейпър. Самият той каза:"Все едно имаш шейпър. Странно." Сменя медия, сменя траф, смени всичко, що му дойде на акъла - греда. Два пъти звъня по телефона да преконфигурират услугата, като пита дали има сложен шейпър - отговорът беше, че няма. Ходи до централата смени и SFP-то. Пак същата хубост. Накрая вдигна ръце и каза, че проблем има, вероятно е шейпър и някой отгоре не знае какво прави. Няколко дни след това, ми се обади друго момче от съпорта на Кулбокс, което познавам и поиска да дойде да направи други тестове, но в този момент изобщо не бях в града и му казах, че проблемът не е при мен и някой не знае какво прави при тях, на което момчето каза, че ще види услугата от тях и ако има нещо ще се чуем. 3 дни след обаждането, се прибрах и установих, че без никой да е идвал вкъщи, изведнъж скоростта се е възстановила и нета е нормален. Та така...

Edited by Lucky Luciano
Link to comment
Share on other sites

Глупости пишеш! Това се отразява пряко върху цената на услугата! Лилавите да не би да предоставят логинс за сип телефоните си? Кой въобще предлага тази услуга за частни клиенти?


Пример ще ти дам с мен. Аз съм пуснал специализирани системи с компютри и оператори на тях. Нямат никъде пароли за админ достъп. Имат ги в плик - на шефа и в касата, ако с мен се случи нещо. Докато аз им правя съпорт никой друг не се бърка в настройките. Та с Кулбокс - прибира се майката вечер, телефона не бачка, що не бачка? Щото Иванчо си играл на хакер и оплескал настройките. Кво правим? Звъним на Лъки Лучано? Не! Звъним на съпорта на Кулбокс и им нареждаме с истеричен женски глас какви простаци са и как не могат една услуга да предоставят на хората :)

 

Стана ли ти ясно Лъки, защо понякога такива елементарни неща и на пръв поглед безобидни, могат да станат сизифов камък?

Link to comment
Share on other sites

Тогава от съпорта да конфигурират по искане на клиента. Звъни клиента Х и казва, че иска това и това, от съпорта го правят, без Иванчо, Петканчо и Драганчо да ровят. Пак става. Искат ли, ще го направят, а няма да лъжат и да се оправдават.

Каква е гаранцията, че на корпоративна услуга, няма някой "хакер" от фирмата да се заиграе и да такова мамата на услугата - никаква, нали?

Дай да не влизаме в полемики, няма смисъл.

 

Това, не съм го написал аз.

 

 

Здравейте @slick,

 

Телефонната услуга, която се предоставя за пакета Cooolbox или CooolTel е посредством стандартен аналогов телефонен интерфейс, като потребителят няма достъп до настройките на предоставеното му устройството.

При пакетите CooolOffice Advanced и Premium има възможност за предоставяне на телефонна услуга по SIP протокол, като в този случай потребителското име и парола се предоставят на клиента.

 
Edited by Lucky Luciano
Link to comment
Share on other sites

Още в края на миналата година бях заинтересован за такъв вариант. Най-вече заради цените за международни разговори и когато съм чужбина да си говоря с БГ номера. Сега ползвам друг voip доставчик, но ако от кулбокс направят опция да може да се ползва телефона от смартфони веднага се прехвърлям към тях.

 

Далеч няма да си единствения.

 

Според мен Lucky е прав. Вероятно има хиляди съображения поради които КБ не желаят да го направят, но би било добре да излязат с някакво по-.... социално издържано становище, след като така или иначе са в диалг с клиентите си тук.

 

Хипотезата за "какво прави мама при развален телефон" за мен не стои. Конфигурацията на АТА устройствата си им остава същата и достъпът също остава забранен. Т.е. потребителите няма да могат да 'развалят' телефона дори да искат. Идеята е да се позволи втора sip регистрация наред с тази на 'домашния телефон' и двата да звънят едновременно. В най-лошия сличай "сульо" ще 'прецака' настройките на телефона си, но не и на стационарния телефон, който КБ е предоставил.

 

Ако пък има някакви съображения по сигурността, и вярвам, че има - решението е да изработят приложения за РС и смарт устройства, където настройките по сигурността наред с останалите настройки ще бъдат внедрени в кода. Прави се един уеб интерфейс, дава ти се някаква формална парола да влезеш и изтеглиш приложението - и до там. От телефона ще виждаш колко минути ти остават, кои са ти входящи/изходящи обаждания и прочие.

 

Със сигурност не е толкова лесно като да щракнеш с пръсти, но, няма и съмнение, че може да бъде направено, професионално и удобно. Аз и сега не виждам защо да не се даде името паролата - мой акаунт, мои минути, мои пари. И най-вече не разбирам разделението - бизнес/домашен клиент. Дали ще е Астериск или друга PBX централа или просто един елементарен, допълнителен СИП клиент на смартфона или РС - лично мнение.

Edited by slick
Link to comment
Share on other sites

  • Midex changed the title to JoyDay на Cooolbox
  • Veno changed the title to Cooolbox

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...