Gyumishev Posted July 7, 2014 Share Posted July 7, 2014 Здравейте, както и преди сме писали, имаме техническа възможност за предоставяне на такава услуга, но нямаме правата за излъчването и. Добре де другите(почти всички) оператори как предоставят тази услуга?Мен не ме интересуват вашите права и възможности.Просто искам да я ползва,както я ползват всички в града!!Или направете нещо по въпроса,или да се ориентираме към други оператори! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted July 8, 2014 Share Posted July 8, 2014 Добре де другите(почти всички) оператори как предоставят тази услуга?Мен не ме интересуват вашите права и възможности.Просто искам да я ползва,както я ползват всички в града!!Или направете нещо по въпроса,или да се ориентираме към други оператори! Преди беше писано по въпроса, че закупуването на въпросните права ще доведе до оскъпяване на услугата.Това пък от своя страна, най-вероятно ще отблъсне много повече клиенти, отколкото липсата на т.н. минусови канали. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
londongunner Posted July 9, 2014 Share Posted July 9, 2014 Защо при другите не се оскъпява услугата а тук ще се оскъпи ? Просто не им се дават пари защото повече от това което имат в момента няма как да печелят. И особенно след магарешкия им инат да пускат частни клиенти в Тракия вече 6г. Turn off this option! iPad Turn off this option! HD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 9, 2014 Share Posted July 9, 2014 (edited) Тц, не позна. Оскъпява се. При Близу за няколко канала е 2.99лв. на месец. При Бибаком май нямат минусови, а имаш възможност за запис, също като при Кулбокс. Ето в другия форум. Иначе оправданието на Кулбокс за Тракия е уникално - много неудобно било с тея блокове, навсякъде да се вадят оптики... Обаче за техни служители, доколкото знам имат домашен нет на няколко места Реално погледнато, обаче, ако в Тракия имаше и Кулбокс, Ментел нямаше да имат никакъв шанс. Ти им беше първият абонат, доколкото помня, но ако имаше Кулбокс, щеше ли да пуснеш Ментел или щеше директно на Кутията да се вържеш? Edited July 9, 2014 by Lucky Luciano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
londongunner Posted July 9, 2014 Share Posted July 9, 2014 Да бях им първия абонат на мегалан и ако мтел след това не ми го бяха начукали с таксата още щях да съм. От миналата година съм абонат на виваком ,имат само бнт с часове назад като канал но пък 90% от всички канали могат да се връщат назад една седмица което е същото само с каналите на бтв е 12 часа връщането, отделно имам 2 usb за запис ,нета не е спирал нито веднъж досега,не ме задължават да ползвам тяхни у-ва,ползвам си моите. Преди няколко седмици са взели решение вече да не пускат лан до клиента а директно да опъват влакно, сега чакам и при мен да дойдат да го сменят. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 9, 2014 Share Posted July 9, 2014 (edited) Верно ли им е дойде акъла. Имам трима приятели, които работят при тях и коментарите им бяха, че са вече като LAN-ка. Дали на старите ще сменят UTP-тата? Ако е така - супер, но не вярвам... Да си отворят толкова работа... Иначе в момента в Гагарин пускат само влакна. В Тракия, обаче, не вярвам да преработват. Иначе изначалното им решение беше толкова тъпо, че няма накъде. Вкарай повече от 3 UTP във вход с 8 етажа, по 5 апартамента на етаж... Мисия невъзможна... Трябваше да махнат старата медна мрежа нацяло, да вкарат при всеки влакно и да пуснат промоция с домашен телефон+ТВ за 1-2лв. отгоре и щяха доста работа да имат. Обаче техническият за Пловдив е един полуидиот, който колата си не може да паркира, а да взима адекватни решения - забрави. Само ще спомена, че въпросния марул, беше предвидил за целия Ритейл Парк на Баумакс, 6 телефонни чифта... За над 20 магазина, заведения и т.н... Сещаш се оттам защо се пуска UTP, при възможност за FTTH... Edited July 9, 2014 by Lucky Luciano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted July 9, 2014 Share Posted July 9, 2014 Защо при другите не се оскъпява услугата а тук ще се оскъпи ? Просто не им се дават пари защото повече от това което имат в момента няма как да печелят. И особенно след магарешкия им инат да пускат частни клиенти в Тракия вече 6г. Turn off this option! iPad Turn off this option! HD Защото пиратят @Lucky Luciano по-скоро нямат файда да има оптика.Самата технология при бокса е дуга (смрямо ментел) и явно са сметнали, че инвестицията не си заслужава. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 9, 2014 Share Posted July 9, 2014 Нищо не им пречеше да направят като Ментел. Въпросът е, че изобщо нищо не са сметнали. Накрая като теглиха чертата, видяха, че са решението е пълна глупост. Заради проходимостта, понякога, се налага външно полагане или дупчене на плоча, което се прави само с решение на входа. Сещаш се, че не всеки е съгласен и често пъти ги отсвирват, което води до НТВ като причина за разваляне на договор. След това започва мрънкане от магазините, че ги натискат да правят договори, но когато НТВ, договорите се развалят и магазините не си хващат таргетите. Едно влакно минава като масло, стига да не се скъса. Разправяха ми за монтаж на високите блокове на Борба, където трябвало да качат до 14-ти етаж. Обаче пак ненормално взето решение за оптиката. Влакното винаги било с накрайник в единия край, който не можело да демонтират и който накрайник трябвало да е в избата. Оттам следва, че могат да теглят само нагоре. Та стигнали до 10-ти етаж, тръгнали към 11 и влакното се скъсало. Оттук следва, вадена на вече прекараното влакно, и започване отначало от изба към 14-ти етаж. Абе тъпа работа. Ако мениджърите и техническите им знаеха какво правят, почти нямаше да имат конкуренция в страната, ама... Но да се оправят де, на мен все ми е тая. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted August 20, 2014 Share Posted August 20, 2014 (edited) Кулбокс пак ме изненадаха днес, този път, обаче, неприятно... Вчера пуснах заявка за 2 адреса, тройна услуга с по 1 допълнителен приемник - тоест 70лв. на месец за 18 месеца и днес, след като никой не ми се обади, пак аз звънях, за да ми кажат, че всички били отпускари и най-рано в началото на септември... Не знам дали по върховете на фирмата знаят колко е ценен всеки клиент и как се планират отпуски, но да дадеш вероятно време за включване около 15 дни, никак не е нормално, при положение, че Близу, Виваком, N3 и DCC ще реагират до 24 часа максимум... А не е като на адресите, на които са заявките да няма абонати и трасе на Кулбокс... Че услугата им е добра, спор няма, но как се стои 15 дни без услуги... Edited August 20, 2014 by Lucky Luciano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jay Posted August 21, 2014 Share Posted August 21, 2014 Здравейте @Lucky Luciano, относно написаното във Вашият пост бихме желали да Ви информираме, че имаме следните корекции : При прослушване на разговора, който сте провели с наш сътрудник не Ви е предоставена информация, че наши колеги са в отпуск и че това е причината, поради която Ви е даден такъв срок за инсталация. В момента плановият ни график за инсталации е запълнен до 1-Ви Септември, като той се прави на база поредността на подадените заявки. ITD Network винаги се стреми да обслужи максимално бързо и качествено своите клиенти. Имайте предвид, че когато дадена уговорена инсталация за деня е отпаднала поради една или друга причина, ние придвижваме чакаща инсталация на нейно място, било то от днешният или от друг ден, за да може нашите клиенти да не чакат напразно, при възможност от наша страна за изпълнение на заявката. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanko Posted August 21, 2014 Share Posted August 21, 2014 На мен в последния месец 3 пъти ми спира услугата за различен период от време. От 1 час до 15 минути. Вчера вечерта също имах проблем с телевизията и интернета, но докато чаках да се свържа с оператор сигнала се възстанови. Бих искал да попитам jay или някой от колегите му дали могат да дадат повече информация и дали някой друг не е имал същия проблем? Намирам се в Пловдив. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prometheus Posted August 21, 2014 Share Posted August 21, 2014 Здравейте @Nanko, Моля да ни предоставите на ЛС абонатния си номер в Cooolbox , за да направим проверка на предоставяната от нас услуга. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted August 22, 2014 Share Posted August 22, 2014 При мен не е имало проблеми (освен спиранията на тока ). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted August 22, 2014 Share Posted August 22, 2014 (edited) Здравейте @Lucky Luciano, относно написаното във Вашият пост бихме желали да Ви информираме, че имаме следните корекции : При прослушване на разговора, който сте провели с наш сътрудник не Ви е предоставена информация, че наши колеги са в отпуск и че това е причината, поради която Ви е даден такъв срок за инсталация. В момента плановият ни график за инсталации е запълнен до 1-Ви Септември, като той се прави на база поредността на подадените заявки. ITD Network винаги се стреми да обслужи максимално бързо и качествено своите клиенти. Имайте предвид, че когато дадена уговорена инсталация за деня е отпаднала поради една или друга причина, ние придвижваме чакаща инсталация на нейно място, било то от днешният или от друг ден, за да може нашите клиенти да не чакат напразно, при възможност от наша страна за изпълнение на заявката. Това, че в официалните разговори не се споменава причина, не означава, че не съм водил такива с други ваши служители... И сами знаете, че това е причината и че в момента има 4 човека за целия град, да не ги изброявам по имена... Днес разбирам, че на едното място, където ползвам услугите ви, само за този месец е имало две прекъсвания, като днес аз улучих трето, като разбрах, че в същия район също е имало прекъсвания. На ЛС ще ви изпратя адреса и титуляра на договора, но предполагам, че е проблемът не е локален при мен, а в целия квартал. Става дума за района срещу кино Арена/Фламинго - улиците Трайко Китанчев, Бунтовнишка и пл. Кочо Честименски. Едит: И като ви изпратих данни, за да проверите, та много проверихте и някой се свърза с нас... Edited September 6, 2014 by Lucky Luciano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted September 5, 2014 Share Posted September 5, 2014 Хм, сега се загледах на един музикален канал (Box TV ) и картината ми е леко зумната.Опитах всичките настройки по ТВ-то (дори и 4:3), но пак реже в двата края.Някой дали може да погледне да каже как е при него. Сега проверих и на всичките музикални е така.Примерно "Планета" под логото мисля има 16x9, но се вижда само до 16. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted September 6, 2014 Share Posted September 6, 2014 Пробвай настройките на приемника. Трябва да е на "Разпънато" или някаква подобна идиотщина като превод. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted September 6, 2014 Share Posted September 6, 2014 Да, така е по-добре.Мерси Бях забравил, че и приемника има такава опция. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 (edited) # cat /etc/resolv.conf; generated by /sbin/dhclient-scriptnameserver 89.25.0.253nameserver 84.22.22.14 # nslookup github.com;; connection timed out; trying next origin;; connection timed out; no servers could be reached # nslookup github.com 8.8.8.8Server: 8.8.8.8Address: 8.8.8.8#53Non-authoritative answer:Name: github.comAddress: 192.30.252.129 Някой от съпорта може ли да вземе становище? Edited September 27, 2014 by exabyte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 Обади им се и ги наритай, веднага ще вземат становище. Тук надали ще реагират веднага, а по телефона са като пършинги. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lil Scrappy Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 Да попитам че в сайта не ми вади както преди картата за покритие, тъй като разбрах близо до нас има хора които са се вързали вече ! Имали вече покритие в Пловдив на бул. България 25 да съм по точен точно до трето районно МВР ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 Огледай за кутии де, все някъде ще има кутия или касета. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jay Posted September 28, 2014 Share Posted September 28, 2014 Здравейте @exabyte, по повод на Вашето запитване е регистриран тикет в нашата система под номер 48613. При нова информация по него ще Ви уведомим своевременно. Здравейте @Lil Scrappy, моля обадете се на националният ни телефон, за да можем да пуснем проучване за Вашият адрес и да Ви върнем обратна информация. Можете да пуснете и заявка през нашият сайт http://cooolbox.bg/index.php/cat.76/subcat.89. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prometheus Posted September 29, 2014 Share Posted September 29, 2014 (edited) Здравейте @exabyte, след извършената проверка не откриваме причина, която да е довела до проблема с този домейн. В момента той се резолва: Name: github.com Address: 192.30.252.128 Edited September 29, 2014 by Prometheus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted September 30, 2014 Share Posted September 30, 2014 Може ли някой клиент на бокса да провери дали при него има проблем?Защото при мен все още има. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted September 30, 2014 Share Posted September 30, 2014 Няма проблеми. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.