JiMbo Posted November 20, 2013 Share Posted November 20, 2013 Аз сам си препрограмирах и двете дистанционни, че ги бяха омазали, така че можеш Пише го как става и в книжчицата на новите устройства.От програмируемите бутони на достанционното натискаш и задържаш за около 3 секунди бутон SET и червената лампичка остава да свети. След това натискаш веднъж бутона, който искаш да програмираш и лампичката започва да примигва.Насочваш двете устройства плътно едно срещу друго (инфраредите да са на мах. 1см разстояние) и натискаш пак за около 3 секунди бутона на дистанционното на телевизора, за да се синхронизират. След това натискаш бутон SET, за да излезнеш от програмен режим. И така за всеки от бутоните(общо 5). Успех! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted November 20, 2013 Share Posted November 20, 2013 Никаква нужда няма от влизане в SET 5 пъти за петте бутона. Програмират се с едно влизане, като се натискат последователно. За резолюцията влез в сервизното и виж на какво ти е настроена. После долу в ляво, го правиш на Разпънато, ако ТВ-то ти е 16:9. Резолюциите са си коректни. При принцип в комплекта на приемника няма HDMI, а само композитен. HDMI се дава отделно. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
londongunner Posted November 21, 2013 Share Posted November 21, 2013 Защо в новите приемници няма опция за заключване на определен канал ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
david_launcher Posted November 21, 2013 Share Posted November 21, 2013 Защо в новите приемници няма опция за заключване на определен канал ? Аз пък искам просто да изтрия SD версиите на повтарящите се, но уви. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedet Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 david_launcher, можете да си пренаредите каналите и SD версиите да останат накрая. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavlan Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 Здравейте, в последните няколко дни се наблюдаваше сериозно претоварване на сървърите ни, облужващи новaта ТВ платформа. В най-голям мащаб претоварването беше забелязавно в два поредни дни - вчера и днес в 4:00 и 8:30. Взели сме всички необходими мерки за отстраняване на проблема на всички възможни места. Молим при забелязани нередности да ни уведомявате своевременно на националния ни телефон 0700 45 0 45, за да можем да реагираме по-бързо и акуратно, тъй като може да се забавим с отразяването на информацията от форума. Помислете за по-мощни машини Вечер наистина се забелязва лаг като се разлистват каналите. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mita6ky Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 Здравейте, колеги. Мисля скоро да се вързвам на кулбокс, не, че не съм доволен от близу, напротив изключително доволен съм, до сега не съм имал проблеми. Та ще ви помоля за спийд тестове от www.speedtest.net . Гледам, че всички пакети(за дома) са с едни и същи скорости. Смятам да взема интернет+телефон+телевизия. Гледам няколко поста по-нагоре, че сега имат проблем със сървърите. Като цяло доволни ли сте и от телевизията? Искам вашето мнение в реално време. Тоест сега какво е положението, защото мнения от месеци назад няма да са актуални. Благодаря ви за отделеното време. Пропуснах да кажа, че става въпрос за кв. Капана. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vkirov Posted November 28, 2013 Share Posted November 28, 2013 (edited) Това е при мен. Телевизията е добре, не прекъсва, не насича, не забива, мога да я сравня с Булсат и е по-добре от нея. С новия stb съм. Имам чувството, че със стария - motorola 1003 - беше по-добре, но .... така са решили. PS: Ще добавя и още нещо, което поне за мен, при избора на какъвто и да е тип услуги, може както да ме откаже незабавно, така и да ме направи клиент - и това е обслужването! Като цяло Куулбокс са много любезни и при проблем реагират наистина мигновено. Когато монтират нещо и влизат в дома ти - винаги слагат от онези найлоновите върху обувките ... да не ти цапат. Абе културна работа. По отношение на обслужването - единствено кофти впечатление ми е правила девойката в офиса в Кичука - винаги навъсена, намръщена, сърдита - абе като банкова касиерка е Поради тази причина вече повече от година ходя да плащам в офиса срещу мола, където дамата е винаги много приветлива. Просто никак не ме радва подобни индивиди да ми развалят деня, който и без това не е лесен. Edited November 28, 2013 by vkirov Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
david_launcher Posted November 28, 2013 Share Posted November 28, 2013 (edited) Здравейте, колеги. Мисля скоро да се вързвам на кулбокс, не, че не съм доволен от близу, напротив изключително доволен съм, до сега не съм имал проблеми. Та ще ви помоля за спийд тестове от www.speedtest.net . Гледам, че всички пакети(за дома) са с едни и същи скорости. Смятам да взема интернет+телефон+телевизия. Гледам няколко поста по-нагоре, че сега имат проблем със сървърите. Като цяло доволни ли сте и от телевизията? Искам вашето мнение в реално време. Тоест сега какво е положението, защото мнения от месеци назад няма да са актуални. Благодаря ви за отделеното време. Пропуснах да кажа, че става въпрос за кв. Капана. Здр, новите приемници наистина си имат недостатъци. Проблемите от последните страница-две обаче са отстранени. ТВ- каналите са доволно, с добро качество. Май всяко футболно първенсво е в HD вече. Загуба на пакети не помня за 2-3 те години, откакто съм абонат да е имало изобщо. Нисък пинг. Телефон- еми телефон Съпорт- основния им плюс всъщност... 24/7, бърза реакция, обратна връзка. Мога да сравня единствено с Бившите Евроком и ДЦЦ, тук е доста по-добре. Давай за 18 месеца смело Edited November 28, 2013 by david_launcher Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JiMbo Posted November 28, 2013 Share Posted November 28, 2013 +++ "По отношение на обслужването - единствено кофти впечатление ми е правила девойката в офиса в Кичука - винаги навъсена, намръщена, сърдита..." И аз като ходя да си плащам там и направо се чувствам много неудобно, все едно съм виновен за нещо. Но просто друг офис няма в кичука Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted November 28, 2013 Share Posted November 28, 2013 Плащай онлайн тогава.За последно бях в офис на Cooolbox през Януари 2011-а. Мисля, че и това ходене можех да си спестя, но отказаха подписването на договора да стане с електронен подпис. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted November 29, 2013 Share Posted November 29, 2013 Тази в Кючука вярно е отвратителна, нелюбезна и пред самоубийство. Ходил съм там 2 пъти. Първия ми направи изключително лошо впечатлени, поради факта, че дори не поздрави, а стоеше набурсучена, все едно съм и прекъснал пасианса. Втория път ми беше безуспешен, защото в 17:50 вече беше затворила офиса и се правеше, че не вижда, че отвън има човек, въпреки, че работното и време беше до 18ч. Понеже нямах време да се разправям и да звъня, просто на следващия ден платих в друг офис. Щях да се обаждам на националния, но ми е изхвърчало от главата... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedet Posted November 29, 2013 Share Posted November 29, 2013 Здравейте! Благодарим за хубавите думи в коментарите Ви и за отделеното време и обратната връзка, относно обслужването. Предала съм мненията Ви на мениджмънта, за да ги имат предвид и да вземат необходимите мерки. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted November 29, 2013 Share Posted November 29, 2013 tedet, ще се радвам, ако обсъдите и възможността за сключване на договори по електронен път. Не разбирам, защо след като издавате електронно подписани документи, да не започнете и да приемате такива. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedet Posted November 30, 2013 Share Posted November 30, 2013 Здравейте, приятели,От днес на страницата ни има нов раздел, наречен Помощ, в който сме поместили упътване за ползване на TV интерфейс и такова за програмиране на дистанционно управление.За Ваше улеснение в двата документа сме опитали да съберем полезна информация за новата TV платформа и пълно описание на всички бутони и менюта, както и как сами да програмирате новото дистанционно според Вашите предпочитания. В случай че все пак не откривате отговора на някой въпрос в упътванията, можете винаги да се объщате към нас на националния ни телефон 0700 45 0 45. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted November 30, 2013 Share Posted November 30, 2013 Както писах по-напред имам проблем с резолюцията на единия телевизор. Телевизора е Finlux Full HD, рестартирам приемника и държа меню-то, давам му картината да е 1080п-50 херца и резолюция 1920Х1080. Съхранявам, приемника зарежда и всичко е О.К. до момента в който спра телевизора. Пускам го и моментално картината тръгва в резолючиа 1024Х768.... Мисля утре да звъня на съпорта да питам, защо става така. Ако някой има съвет и знае от кои други настойки се оправя да свирка. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted November 30, 2013 Share Posted November 30, 2013 Пробвай на 1080i 50Hz и TV Res или както там се водеше за втората позиция от менюто. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted December 2, 2013 Share Posted December 2, 2013 (edited) Оправих проблема, оказа се че съм бил голяма балама. Звъня вчера на съпорта и обяснявам проблема, една учтива дама ми каза след малко ще ви се обадим. Звъни ми след малко и казва проблема не е в приемника, размърдайте настройките на ТВ-то. Оказа се че ТВ-то било пуснато на 4:3 и за това става проблема. Тук вече се чудя как един път бачка на 16:9 после тръгва на 4:3 ама както и да е, поне разучих и другото меню. Сега си е на 1080p 50Hz и работи без грешка. П.П. По телефона ме информираха и за новата информация на сайта за дистанционните, която вече знаех от тук. Edited December 2, 2013 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedet Posted December 2, 2013 Share Posted December 2, 2013 Здравейте приятели,Наскоро зарадвахме спортните фенове, а днес сме приготвили нещо и за малчуганите. Готови сме да донесем нови срещи с любимите Мики Маус и Мечо Пух и много нови емоции на малките зрители, тъй като детският канал Disney Junior от днес вече ще бъде част от нашия ТВ списък! А на мястото на спрялата излъчване наскоро NBT пускаме друга пловдивска телевизия – Православна ТВ.Тези от Вас, които вече използват новите STB MAG 250 ще получат автоматично стандартната Cooolbox подредба, в която новите канали са разпределени тематично. Клиентите със STB Motorola и тези, направили индивидуална подредба, ще получат новите канали накрая, след последния в списъка. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavlan Posted December 2, 2013 Share Posted December 2, 2013 Youtube да очакваме ли ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted December 2, 2013 Share Posted December 2, 2013 Въпрос. Какво се случва с каналите на AXN ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiToMeN Posted December 3, 2013 Share Posted December 3, 2013 Да споделя впечатления. Вчера през деня са ми сменили Моторолата с "нов" приемник. Не знам какви са причините да сменят платформата, но новия приемник е бавен, бавен... изнервящо бавен. Не само в менютата, но и за превключване на каналите. Качеството на HD-каналите е по-лошо. Дистанционното без коментар. Ако можех да си задържа Моторолката, с удоволствие щях да го направя. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedet Posted December 4, 2013 Share Posted December 4, 2013 gado, вече всичко е наред. PiToMeN, не би следвало да наблюдавате подобни проблеми. Ще се радваме ако ни се обадите на телефон 0700 45 0 45 в удобно за Вас време, когато сте пред телевизора да проверим заедно направените настройки и да проверим за обстойно услугата Ви. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted December 4, 2013 Share Posted December 4, 2013 gado, вече всичко е наред. PiToMeN, не би следвало да наблюдавате подобни проблеми. Ще се радваме ако ни се обадите на телефон 0700 45 0 45 в удобно за Вас време, когато сте пред телевизора да проверим заедно направените настройки и да проверим за обстойно услугата Ви. Всъщност не е наред. Появиха се, но вече без преводи. Не че нещо, ама е леко дразнещо да го еа... Все пак ние простите хорица не знаем по 5 - 6 езика, та да не ни дреме за такивата подробности Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiToMeN Posted December 4, 2013 Share Posted December 4, 2013 В работно време нямам възможност да Ви се обадя. И това е адски досадно, когато спреш телевизора и го пуснеш, да трябва да натиснеш два пъти ОК, за да стигнеш до телевизията. Разбирам... украинската платформа е с безплатен билинг и приемниците са по-евтини... но и реално са си евтин продукт. Вие си решавате. Разваляте добре работеща система заради бъгава линукс недоизпипана система. Пожелавам Ви да я оправите, в противен случай само ще загубите. Моето IP: 78.130.212.197 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.