Jump to content
BulForum.com

Cooolbox


Recommended Posts

Какви лоши впечатление оставя tedet? Като предлага персонална поддръжка и помощ?
Той plameni хубаво го е локализирал, но нали някой трябва да го реши?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ами проблема не е персонален за Dumpeg, а за цялата мрежа на Cooolbox (включително  и мен), а Exabyte е разшилрил още повече диагностиката.  За ник'ъф чеп не и трябват имена и  телефони, а ако не разбира какво означава горния трасерт, да го препрати на админите си. Които пък би трябвало да са наясно отдавна.

Edited by EEK!
Link to comment
Share on other sites

Здравейте, ЕЕК! Както съм споменала и по-горе, имената и телефон за връзка бяха необходими, за да получим по-подробна информация за проблема, тъй като първо, той не е валиден за всички наши мрежи и второ, клиентът е посочил, че се е обаждал вече за този случай - нещо, което бихме искали вътрешно да проверим и да избегнем подобна ситуация занапред.

Съжалявам, ако това Ви е направило лошо впечатление, но подобна обратна връзка би ни била полезна.

Link to comment
Share on other sites

Сега погледнах, че въпросните сайтове се отварят от офиса, пак на Cooolbox. От вкъщи не се отварят.

А при мен и от служебния не се отварят:
Tracing route to www.transfermarkt.de [5.159.57.195]
over a maximum of 30 hops:

  1    <1 ms    <1 ms    <1 ms  192.168.10.3
  2     1 ms    <1 ms    <1 ms  ge-0.aggregation.cooolbox.bg [78.130.216.225]
  3     2 ms     2 ms     2 ms  94.155.94.252
  4     2 ms     2 ms     2 ms  31.210.10.161
  5    29 ms    29 ms    28 ms  PANTEL.edge5.Frankfurt1.Level3.net [212.162.4.34]
  6    43 ms    28 ms    28 ms  xe-5-3-3.edge5.Frankfurt1.Level3.net [212.162.4.33]
  7    38 ms    38 ms    38 ms  te0-0-0-12.ccr21.fra06.atlas.cogentco.com [130.117.15.125]
  8    43 ms    38 ms    38 ms  te0-4-0-5.mpd22.fra03.atlas.cogentco.com [154.54.61.169]
  9    49 ms    48 ms    44 ms  te0-6-0-5.ccr22.ham01.atlas.cogentco.com [154.54.76.46]
 10    44 ms    44 ms    48 ms  te1-1.mag01.ham01.atlas.cogentco.com [130.117.51.218]
 11     *        *        *     Request timed out.
Link to comment
Share on other sites


Tracing route to www.transfermarkt.de [5.159.57.194]
over a maximum of 30 hops:

1
2 3 3 ms 3 ms 3 ms 10.0.61.2
4 3 ms 3 ms 3 ms 31.210.10.130
5 3 ms 3 ms 3 ms 31.210.10.129
6 29 ms 29 ms 29 ms PANTEL.edge5.Frankfurt1.Level3.net [212.162.4.34]
7 29 ms 29 ms 29 ms xe-5-3-3.edge5.Frankfurt1.Level3.net [212.162.4.33]
8 39 ms 39 ms 38 ms te0-0-0-3.ccr21.fra06.atlas.cogentco.com [130.117.15.129]
9 39 ms 43 ms 43 ms te0-5-0-5.mpd21.fra03.atlas.cogentco.com [154.54.73.138]
10 44 ms 44 ms 44 ms te0-2-0-4.ccr22.ham01.atlas.cogentco.com [130.117.49.222]
11 120 ms 211 ms 194 ms te1-1.mag01.ham01.atlas.cogentco.com [130.117.51.218]
12 40 ms 40 ms 41 ms 149.6.142.83
13 41 ms 40 ms 41 ms 5.159.57.49
14 41 ms 41 ms 41 ms 5.159.57.194
Link to comment
Share on other sites

@Dumpeg, спокойно, и при мен Zamunda.net не се отваря от вчера (през мтел/мегалан)

@WooX, това трасерт от служебния ти интернет ли е? Различен е от останалите.

 

@Тедет, няколко човека ви съобщиха и показаха нагледно за проблема, каква още персонална информация търсиш при вас?!  Не и с тези заучени фрази на хелпдесковете, не и в този форум/тема.

 

 

моите ge-0.aggregation.cooolbox.bg  са 78.130.201.225 и 78.130.219.97 (нататък е същото) и нямам достъп до този сайт.

Link to comment
Share on other sites

Zamunda.net вече се отваря безпроблемно ,проблемите със transfermarkt не са отстранени.

 

@Dumpeg, спокойно, и при мен Zamunda.net не се отваря от вчера (през мтел/мегалан)

Link to comment
Share on other sites

w00x, ти си с връзки предвид работодателя ти, връзката ти до transfermarkt минава през USA :)

Ако може да се вярва на Cogent де.

 

А иначе и на ITD/Level3 им е странна работата ...

Link to comment
Share on other sites

Да, но той влиза някъде другаде в level3. Всъщност и level3, и cogent имат присъствие в Сф, но не ми се пише. Бати прерутирането дето (не) го правят ИТД.

Да кандидатсваме за компенсации? :)

Link to comment
Share on other sites

нормално ли е в момента, директно с кабел(не минава през рутера) да свалям от data.bg с 1MB/s, а преди това през рутера - с около 3MB/s .... флашнах рутера с dd-wrt и скоростта от тогава падна двойно. днес примерно дръпнах "игра на тронове", имаше доста сийдъри и скоростта не мина 3MB/s, а преди с фабричния firmware винаги си беше между 5-6MB/s.

Link to comment
Share on other sites

нормално ли е в момента, директно с кабел(не минава през рутера) да свалям от data.bg с 1MB/s, а преди това през рутера - с около 3MB/s .... флашнах рутера с dd-wrt и скоростта от тогава падна двойно. днес примерно дръпнах "игра на тронове", имаше доста сийдъри и скоростта не мина 3MB/s, а преди с фабричния firmware винаги си беше между 5-6MB/s.

 

Аз съм от време оно с dd-wrt на един TP-Link и си свалям с тавана за таригата (3Мб Близу).По скоро се е получило някакво съвпадение между проблемите на замунда (ако си свалял от там) и флаша на рутъра.Или ако се навържи и скороста на дата-та, може да имаш някакъв проблем с интернета ;)

Ако искаш за тест мога да ти дам линк да дръпнеш нещо от мене (Кулбокс) за да видиш колко ще стигне локалната скорост.

 

Проблемите със замунда.нет и замунда.се са си друга бира.Редуват се на се ДоС-ват.Все пак става дума за бая $$$

 

Не линчувайте @tedet, все пак това не е официален форум на доставчика и всичко тук се прави/чете на доброволни начала!

Link to comment
Share on other sites

Здравейте,

По въпроса със сайтовете на transfermarkt - вчера изпробвахме да прерутираме трафика през различни маршрути, като използвахме и информацията, която сте публикували тук, но проблемът остава за определени IP адреси. Отправили сме официално запитване към сайта за възможни рестрикции, направени от тяхна страна, но към този час все още нямаме отговор.

Link to comment
Share on other sites

Tracing route to www.transfermarkt.de [5.159.57.195]

over a maximum of 30 hops:

 

  1    <1 ms    <1 ms    <1 ms  ge-0.aggregation.cooolbox.bg [78.130.232.225]

  2     2 ms     2 ms     2 ms  94.155.94.252

  3    29 ms     2 ms     2 ms  31.210.10.129

  4    29 ms    29 ms    30 ms  PANTEL.edge5.Frankfurt1.Level3.net [212.162.4.34

]

  5    28 ms    29 ms    29 ms  xe-5-3-3.edge5.Frankfurt1.Level3.net [212.162.4.

33]

  6    39 ms    38 ms    38 ms  te0-0-0-3.ccr21.fra06.atlas.cogentco.com [130.11

7.15.129]

  7    43 ms    39 ms    38 ms  te0-2-0-5.mpd21.fra03.atlas.cogentco.com [130.11

7.50.201]

  8    47 ms    49 ms    48 ms  te0-4-0-2.ccr21.ham01.atlas.cogentco.com [154.54

.63.42]

  9    44 ms    48 ms    48 ms  te2-1.mag01.ham01.atlas.cogentco.com [130.117.51

.226]

 10     *        *        *     Request timed out.

При мен положението е същото.Не се отваря нищо.Не че ми трябва де, ама да споделя и аз. :grin:

Link to comment
Share on other sites

Здравейте tedet, преди седем дни отправих запитване към Вас -

Здравейте tedet, първо искам да благодаря на ITD за всички положителни промени който направиха: като започнем от функционалността за записване, увеличаването на интернет скоростите, възможността за пренареждане на кaнали и значителното увеличаване наброят им. Разбира се благодарностите ми са и към Вас  като представител на ITD в този форум, защото за разлика от преди, комуникацията е бърза и лесна. Ще си позволя да задам и един въпрос, свързан с телефонната услуга. До сега  там промени почти няма за разлика от другите, пример вашите колеги. За мен не е най важно увеличаването на броят минути, а както и при повечето оператори предоставящи пакетна услуга, в тях да бъде включена зона 1.

До сега не съществуват индикации, че сте го видели. Всъщност вашият колега cordier, действаше по същият начин, правеше се, че не забелязва запитванията ми.   И в този смисъл, много от нещата написани от мен, в цитираният пост, очевидно са силно преувеличени, за което съжалявам и се извинявам, няма да се повтори. Ако все пак имате няколко свободни минути, все пак ще се радвам да отговорите, но с оглед случилото се до сега, имам определени съмнения.

Link to comment
Share on other sites

Здравейте, poppopov. Видях запитването Ви, но за съжаление на този етап не мога да Ви предоставя конкретна информация, тъй като получаваме различни запитвания от клиенти (домашни и корпоративни), като всеки има различни изисквания. Към момента обсъждаме няколко основни идеи за нововъведения в телефонните услуги, но не можем да се ангажираме с конкретни срокове за тяхното имплементиране, тъй като е необходимо всяка промяна да се обезпечи технически, а и правно. Извинявам се, че не Ви уведомих за това по-рано.

Link to comment
Share on other sites

Здравейте,

По въпроса със сайтовете на transfermarkt - вчера изпробвахме да прерутираме трафика през различни маршрути, като използвахме и информацията, която сте публикували тук, но проблемът остава за определени IP адреси. Отправили сме официално запитване към сайта за възможни рестрикции, направени от тяхна страна, но към този час все още нямаме отговор.

 

 

Отговор от сайта може никога да не получите ,а и не са длъжни да ви дават каквито и да било обяснения.

Мина точно една седмица и проблема продължава да не е отстранен и ми писна да ползвам проксита.

Отговорете тук ,а не на лични ще отстраните ли проблема или не можете/не искате да го направите?

Link to comment
Share on other sites

Ти какво очакваш да направи доставчика,ако проблема е в трета страна?!?!?!?!

Нещо много командорски се държите някои... :busted2:

а и не са длъжни да ви дават каквито и да било обяснения

Те ако не са длъжни да дават някакво обяснение тогава и интернет провайдера може да си мълчи по поставени въпроси!

Link to comment
Share on other sites

Ти какво очакваш да направи доставчика,ако проблема е в трета страна?!?!?!?!

Нещо много командорски се държите някои... :busted2:

Те ако не са длъжни да дават някакво обяснение тогава и интернет провайдера може да си мълчи по поставени въпроси!

 

Я не ми се прави на модератор да ми казваш как ,какво и защо шматарок!!!

Link to comment
Share on other sites

Я не ми се прави на модератор да ми казваш как ,какво и защо шматарок!!!

Но пък е прав. Ако сайта са те баннали по някаква причина се сърди на себе си не на доставчика. Може и да не са банвали теб точно а някой друг и ти да си сега с неговото IP или божа работа поради каква причина не се отваря. Ако е извън мрежата на cooolbox не виждам как те биха могли да го оправят. И си коригирай тона. Никой не е ДЛЪЖЕН да се занимава с твоите проблеми в този форум. Всички които изчетоха терзанията ти го направиха по собствено желание. 

Link to comment
Share on other sites

Но пък е прав. Ако сайта са те баннали по някаква причина се сърди на себе си не на доставчика. Може и да не са банвали теб точно а някой друг и ти да си сега с неговото IP или божа работа поради каква причина не се отваря. Ако е извън мрежата на cooolbox не виждам как те биха могли да го оправят. И си коригирай тона. Никой не е ДЛЪЖЕН да се занимава с твоите проблеми в този форум. Всички които изчетоха терзанията ти го направиха по собствено желание. 

 

 

Така ,сайта са ме баннали мен и още няколко човека ,които писаха по проблема след като никога не са го ползвали въпросния сайт според теб А?  Вие четете ли преди да се направите на най-великите ,има човек който от служебния адрес отваря сайта ,а от домашния не така ,че след като не си наясно с нещата не взимай отношение. Тона ще си го коригирам когато аз реша и когато такива като теб и другия спрат да се изказвате неподготвени и надменно. Доколкото това кой е длъжен да се занимава с моите ПРОБЛЕМИ и да чете ТЕРЗАНИЯТА ми си е лично негов проблем не четете ,някой насила да ви кара да четете? Това е тема за куулбох ,съответно влизат техни служители и предлагат новини ,промоцийки ,помощ и тн...защо да не си споделя проблема тук?

Ти нещо цензурираш ли ме или какво ,че не мога да се сетя?

Link to comment
Share on other sites

Момчета не се карайте, безсмислено е. Ние сме потребители и по-логично е да се подкрепяме при нужда. И аз не мога да отворя въпросните сайтове  въпреки, че до сега никога не съм ги посещавал. Мисля си, че пак проблемът идва от прехваленото de-six.

Edited by poppopov
Link to comment
Share on other sites

  • Midex changed the title to JoyDay на Cooolbox
  • Veno changed the title to Cooolbox

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...