Jump to content
BulForum.com

Cooolbox


Recommended Posts

A за хората със не-LG телевизори?

Накъде четох, че и за Samsung има... Но така или иначе все още не можеш да гледаш Cooolbox...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Разбираме, че допълнителното устройство, което прескача всички хубави функции на умните телевизори, е неприятно. Сигурно не е и голям проблем да се напише "някакъв" софтуер. Тази тема е обсъждана обаче - докато не се измисли и въведе единен стандарт за IPTV излъчване и приемане, ....

Това трябва ли да означава че IPTV-то което предлагате няма нищо общо с DVB IPTV.

За незапознатите DVB се поддържа от всички приемници и телевизори на пазарът ни, защото това е европейският стандарт за цифрова телевизия - ефирна, кабелна и сателитна, и както е видно от горния линк, включва и някои методи за разпространение по мрежи.

 

Любопитно ми е каква технология ползвате за вашите приемници, едва ли сте създали нещо от нулата. Просто кажете от коя съществуваща технология сте почнали да надграждате. Предполагам сте сложили допълнителни неща за криптиране, така че програмите да не могат да се гледат директно с компютър и чужд софтуер.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

В цялата им мрежа е така.

 

Вече всичко е наред.

 

EDIT:

 

Доколкото знам, според вътрешните правила на cooolbox, в случай, че операторите не могат да обслужат обаждане на клиент, е необходимо да му се обадят, и да установят защо иска да се свърже  със съпортът. До този момент никой от cooolbox, не ми е върнал обаждането. И молбата ми към колегите, който ползват услугите на същият доставчик и са се обаждали за проблемът. Да споделят някой върнал ли им е обаждане?

Надявам се, в понеделник уважаемият tedet, да ни осветли, какво се случи с телевизията и защо колегите му нямат желание да спазват вече установени правила.

 

EDIT2 : Около 16 часът, се обадих, на обслужване на клиенти, да разбера какво се е случило. Дамата с която се свързах ми обясни, че са имали технически проблем. Причината да не ми върнат обаждането била, че повече от 500 клиента се обадили. Но О, чудо десетина минути по-късно, същата дама ми се обажда, защото имало пропуснато повикване от моят номер.  Освен като цирк, по-друг начин не мога да го определя. Дълбоко се съмнявам, че би ми върнала това обаждане, ако аз не и се бях обадил, за да поясня, че съм наясно с вътрешните им правила, според които е задължително да ми върне обаждане. Най малкото защото се обаждах както на обслужване клиенти така и на техническият отдел, но от тях нямам върнат разговор. Съмнявам се  че и въпросните 500 човека да са получили върнато обаждане. И tedet, моля въведете някакъв ред, оставам с впечатление за хаос при Вас.

 

Edited by poppopov
Link to comment
Share on other sites

Да цирк е , само дето ти го правиш :)

На кой му пука за върнато обаждане , важното е да има услуга

При мен прекъсването беше за около 10мин, не съм си и правил труда да се обаждам.

Какво остава да си търся и обаждане от тях :D

Че и обяснения по форумите да търся ...

Link to comment
Share on other sites

Да цирк е , само дето ти го правиш :)

На кой му пука за върнато обаждане , важното е да има услуга

При мен прекъсването беше за около 10мин, не съм си и правил труда да се обаждам.

Какво остава да си търся и обаждане от тях :D

Че и обяснения по форумите да търся ...

 

 

И за мен е трудно да разбера теб какво те притеснява? Даже

толкова са ти треперели ръцете като пишеш, че бе публикувал два еднакви поста!

Спирането на повечето канали бе от 9и30 сутринта до около 12и20 на обяд днес.  Причината да знам за тези вътрешни правила е,

че дълго време се борех за мобилен телефон на съпротът, с който  директно да се свързваш с тях. Обясниха ми, че

това изисква пренаписване на правила и инвестиции в нова техника (вероятно милиони), защото понастоящем, според

тях операторите са ДЛЪЖНИ да върнат обаждане на всички клиенти който не са

успели да се свържат с тях, на базата на „опашките” от 070045045. В момента

0888045045 е пренасочен към 070045045 и когато той отпадне, а това се случва. Връзка

със съпортът на практика няма. Поздрави и по-спокойно го давай, иначе ще си

докараш инфаркт, диабет, рак, импотентност или кой знае какво още.

Link to comment
Share on other sites

Трудни са ти доста неща явно. Ставаш само да пишеш глупости по форумите.

Борецо за мобилен телефон... ходи си чакай обаждането :D xaxax

Link to comment
Share on other sites

Здравейте и благодарим на всички за отделеното време и отзивите Ви. Както и Вие сте описали, през почивните дни имаше технически проблеми, свързани с телевизионната услуга. При по-мащабни проблеми, които засягат повече потребители, основни приоритети на колегите са отстраняването им и поемането на максимален брой обаждания и връщане на възможно най-много пропуснати такива.

@poppopov - бихме искали да отбележим, че връщането на толкова пропуснати обаждания коства време и това е причината да се свържат с Вас по-късно и категорично няма връзка с Вашето обаждане около 16 ч. Предала съм мнението Ви на заинтересованите лица и ще се постараем следващия път, когато контактувате с нас да нямате такова усещане. :)

Link to comment
Share on other sites

Интересува ме за нов абонат който иска да се включи към мрежата на кулбокс и също иска да прехвърли телефонен номер от виваком в мрежата на кулбокс ,как стоят нещата ,защото по телефона "колежката" беше напълно неадекватна да ми обясни?

Link to comment
Share on other sites

Титуляра на номера при Виваком подава молба за прехвърляне на номера към Куулбокс и ти го прехвърлят. Ако имаш някакви задължения към Виваком, ще ти дойдат в последната фактура.

Link to comment
Share on other sites

Интересува ме за нов абонат който иска да се включи към мрежата на кулбокс и също иска да прехвърли телефонен номер от виваком в мрежата на кулбокс ,как стоят нещата ,защото по телефона "колежката" беше напълно неадекватна да ми обясни?

 

 

 

Отиваш до офисът на Богомил или се обаждаш на тях. Там ще ти

обяснят всичко, включително и какво трябва 

да направиш за да парираш ударите под кръста който твоят досегашен

доставчик ще се опита да ти нанесе. Не се доверявай на обслужване на клиенти,

там текучеството е такова, че вече не мога да им запомня имената на момичетата

и момчетата, обаждам се и все на някой/някоя нови попадам, а аз се обаждам често.  Ако си от Кючукпариж, не те съветвам да осъществяваш

подобно „процедура”  от местния офис

въпреки, че дамата обслужваща го първо ще се обади до офисът на Богомил за да

попита какво да прави. Но не е сигурно, че ще го направи свястно. За нея и

преди съм казвал, че най добре може  да

се охарактеризира, като перифразирам Илф и Петров. Те са написали култовото: Да

обичаш съветската власт е хубаво, но трябва и да се работи. Аз бих го перифразирал:

Да правиш добро впечатление е хубаво, но трябва и да се работи.

Link to comment
Share on other sites

Здравейте, londongunner! Както са описали и в другите постове, единственото, което трябва да направите е да подадете завление за преносимост на номера към мрежата ни. За целта е необходимо да посетите някой от Coool центровете ни, където ние ще изготвим документа, който трябва да разпишете. В завлението се посочват трите имена и ЕГН на титуляра по договора за този номер. Адресите на касите и работното време ни можете да видите на страницата ни в интернет - http://cooolbox.bg/index.php/cat.76/subcat.91

 
Link to comment
Share on other sites

Имам следния въпрос. В момента съм абонат на Кулбокс на 2 адреса. Май месец смятам да ползвам услугите на 3-ти адрес. Има ли някакви преференции по този случай?

Link to comment
Share on other sites

Има, да, постарай се договора да се води не на името на титуляра от другите два, за да може да се възползваш от препоръчаната им програмата, която ще ти спести двустранно 30 лева.  Няма проблем да го напишеш договора на името на твой роднина примерно.

Edited by ELySiuM
Link to comment
Share on other sites

Дали няма да ни добавят нови канали? Някое HD примерно. Виждам, че другите оператори предлагат по 220 канала на абонатите си, а ние имаме само 110.

Link to comment
Share on other sites

Здравейте и благодарим за активността Ви. В момента много активно работим по телевизионната услуга. Още сме в процес на годишни преговори с различни праводържатели и се надяваме, че след финализирането им ще можем да се похвалим с разширен списък с канали, като в преговорите се стараем да потърсим варианти за всички канали, за които сме получавали запитвания през тази година, но предпочитаме да дадем конкретна информация след като постигнем споразумение.

Колкото до собственото решение, работим и в тази насока, но проект като този изисква много време и ресурси и няма как да се ангажираме с конкретна информация, срокове и детайли.

Link to comment
Share on other sites

Аз съм по-скромен, оправете скапаната телевизия.Това замръзване ме вбесява вече.И не ми излизайте с номера "обадете са на поддръжката".Нищо не могат да направят от там.Знае се за този повсеместен проблем от години, всички абонати пишещи из форума тук и във вашия форум се оплакваме.

Но по-вероятно е да пуснете нови 20 програми, отколкото да запретнете ръкави и да свършите малко работа.Е явно не съм толкова скромен.И явно няма да си подновя договора.

Edited by magdanoz4o
Link to comment
Share on other sites

  • Midex changed the title to JoyDay на Cooolbox
  • Veno changed the title to Cooolbox

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...