3dfx Posted January 12, 2013 Share Posted January 12, 2013 A за хората със не-LG телевизори? Накъде четох, че и за Samsung има... Но така или иначе все още не можеш да гледаш Cooolbox... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iso14496 Posted January 13, 2013 Share Posted January 13, 2013 Разбираме, че допълнителното устройство, което прескача всички хубави функции на умните телевизори, е неприятно. Сигурно не е и голям проблем да се напише "някакъв" софтуер. Тази тема е обсъждана обаче - докато не се измисли и въведе единен стандарт за IPTV излъчване и приемане, .... Това трябва ли да означава че IPTV-то което предлагате няма нищо общо с DVB IPTV. За незапознатите DVB се поддържа от всички приемници и телевизори на пазарът ни, защото това е европейският стандарт за цифрова телевизия - ефирна, кабелна и сателитна, и както е видно от горния линк, включва и някои методи за разпространение по мрежи. Любопитно ми е каква технология ползвате за вашите приемници, едва ли сте създали нещо от нулата. Просто кажете от коя съществуваща технология сте почнали да надграждате. Предполагам сте сложили допълнителни неща за криптиране, така че програмите да не могат да се гледат директно с компютър и чужд софтуер. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRIBALERO Posted January 28, 2013 Share Posted January 28, 2013 е кво е тва ?? Само при мен ли има проблем ? Спря всичко ,после тръгна ,и после пак спря. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
david_launcher Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 И при Вас ли няма ТВ? имам 10 канала на кръст.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poppopov Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 И при Вас ли няма ТВ? имам 10 канала на кръст.. В цялата им мрежа е така. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poppopov Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 (edited) В цялата им мрежа е така. Вече всичко е наред. EDIT: Доколкото знам, според вътрешните правила на cooolbox, в случай, че операторите не могат да обслужат обаждане на клиент, е необходимо да му се обадят, и да установят защо иска да се свърже със съпортът. До този момент никой от cooolbox, не ми е върнал обаждането. И молбата ми към колегите, който ползват услугите на същият доставчик и са се обаждали за проблемът. Да споделят някой върнал ли им е обаждане? Надявам се, в понеделник уважаемият tedet, да ни осветли, какво се случи с телевизията и защо колегите му нямат желание да спазват вече установени правила. EDIT2 : Около 16 часът, се обадих, на обслужване на клиенти, да разбера какво се е случило. Дамата с която се свързах ми обясни, че са имали технически проблем. Причината да не ми върнат обаждането била, че повече от 500 клиента се обадили. Но О, чудо десетина минути по-късно, същата дама ми се обажда, защото имало пропуснато повикване от моят номер. Освен като цирк, по-друг начин не мога да го определя. Дълбоко се съмнявам, че би ми върнала това обаждане, ако аз не и се бях обадил, за да поясня, че съм наясно с вътрешните им правила, според които е задължително да ми върне обаждане. Най малкото защото се обаждах както на обслужване клиенти така и на техническият отдел, но от тях нямам върнат разговор. Съмнявам се че и въпросните 500 човека да са получили върнато обаждане. И tedet, моля въведете някакъв ред, оставам с впечатление за хаос при Вас. Edited February 10, 2013 by poppopov Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavlan Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 Да цирк е , само дето ти го правиш На кой му пука за върнато обаждане , важното е да има услуга При мен прекъсването беше за около 10мин, не съм си и правил труда да се обаждам. Какво остава да си търся и обаждане от тях Че и обяснения по форумите да търся ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bate Pavcho Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 При мен проблемът беше за повече от един час, но когато звъннах веднага се свързах с оператор, който ми обясни, че има технически проблем. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poppopov Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 Да цирк е , само дето ти го правиш На кой му пука за върнато обаждане , важното е да има услуга При мен прекъсването беше за около 10мин, не съм си и правил труда да се обаждам. Какво остава да си търся и обаждане от тях Че и обяснения по форумите да търся ... И за мен е трудно да разбера теб какво те притеснява? Даже толкова са ти треперели ръцете като пишеш, че бе публикувал два еднакви поста! Спирането на повечето канали бе от 9и30 сутринта до около 12и20 на обяд днес. Причината да знам за тези вътрешни правила е, че дълго време се борех за мобилен телефон на съпротът, с който директно да се свързваш с тях. Обясниха ми, че това изисква пренаписване на правила и инвестиции в нова техника (вероятно милиони), защото понастоящем, според тях операторите са ДЛЪЖНИ да върнат обаждане на всички клиенти който не са успели да се свържат с тях, на базата на „опашките” от 070045045. В момента 0888045045 е пренасочен към 070045045 и когато той отпадне, а това се случва. Връзка със съпортът на практика няма. Поздрави и по-спокойно го давай, иначе ще си докараш инфаркт, диабет, рак, импотентност или кой знае какво още. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavlan Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 Трудни са ти доста неща явно. Ставаш само да пишеш глупости по форумите. Борецо за мобилен телефон... ходи си чакай обаждането xaxax Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedet Posted February 11, 2013 Share Posted February 11, 2013 Здравейте и благодарим на всички за отделеното време и отзивите Ви. Както и Вие сте описали, през почивните дни имаше технически проблеми, свързани с телевизионната услуга. При по-мащабни проблеми, които засягат повече потребители, основни приоритети на колегите са отстраняването им и поемането на максимален брой обаждания и връщане на възможно най-много пропуснати такива. @poppopov - бихме искали да отбележим, че връщането на толкова пропуснати обаждания коства време и това е причината да се свържат с Вас по-късно и категорично няма връзка с Вашето обаждане около 16 ч. Предала съм мнението Ви на заинтересованите лица и ще се постараем следващия път, когато контактувате с нас да нямате такова усещане. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
londongunner Posted February 14, 2013 Share Posted February 14, 2013 Интересува ме за нов абонат който иска да се включи към мрежата на кулбокс и също иска да прехвърли телефонен номер от виваком в мрежата на кулбокс ,как стоят нещата ,защото по телефона "колежката" беше напълно неадекватна да ми обясни? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted February 14, 2013 Share Posted February 14, 2013 Титуляра на номера при Виваком подава молба за прехвърляне на номера към Куулбокс и ти го прехвърлят. Ако имаш някакви задължения към Виваком, ще ти дойдат в последната фактура. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poppopov Posted February 14, 2013 Share Posted February 14, 2013 Интересува ме за нов абонат който иска да се включи към мрежата на кулбокс и също иска да прехвърли телефонен номер от виваком в мрежата на кулбокс ,как стоят нещата ,защото по телефона "колежката" беше напълно неадекватна да ми обясни? Отиваш до офисът на Богомил или се обаждаш на тях. Там ще ти обяснят всичко, включително и какво трябва да направиш за да парираш ударите под кръста който твоят досегашен доставчик ще се опита да ти нанесе. Не се доверявай на обслужване на клиенти, там текучеството е такова, че вече не мога да им запомня имената на момичетата и момчетата, обаждам се и все на някой/някоя нови попадам, а аз се обаждам често. Ако си от Кючукпариж, не те съветвам да осъществяваш подобно „процедура” от местния офис въпреки, че дамата обслужваща го първо ще се обади до офисът на Богомил за да попита какво да прави. Но не е сигурно, че ще го направи свястно. За нея и преди съм казвал, че най добре може да се охарактеризира, като перифразирам Илф и Петров. Те са написали култовото: Да обичаш съветската власт е хубаво, но трябва и да се работи. Аз бих го перифразирал: Да правиш добро впечатление е хубаво, но трябва и да се работи. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedet Posted February 15, 2013 Share Posted February 15, 2013 Здравейте, londongunner! Както са описали и в другите постове, единственото, което трябва да направите е да подадете завление за преносимост на номера към мрежата ни. За целта е необходимо да посетите някой от Coool центровете ни, където ние ще изготвим документа, който трябва да разпишете. В завлението се посочват трите имена и ЕГН на титуляра по договора за този номер. Адресите на касите и работното време ни можете да видите на страницата ни в интернет - http://cooolbox.bg/index.php/cat.76/subcat.91 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
londongunner Posted February 15, 2013 Share Posted February 15, 2013 Благодаря! Да за кичука става въпрос,но ще ползвам офиса на Богомил. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 Имам следния въпрос. В момента съм абонат на Кулбокс на 2 адреса. Май месец смятам да ползвам услугите на 3-ти адрес. Има ли някакви преференции по този случай? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ELySiuM Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 (edited) Има, да, постарай се договора да се води не на името на титуляра от другите два, за да може да се възползваш от препоръчаната им програмата, която ще ти спести двустранно 30 лева. Няма проблем да го напишеш договора на името на твой роднина примерно. Edited February 16, 2013 by ELySiuM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted February 23, 2013 Share Posted February 23, 2013 Дали няма да ни добавят нови канали? Някое HD примерно. Виждам, че другите оператори предлагат по 220 канала на абонатите си, а ние имаме само 110. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ELySiuM Posted February 23, 2013 Share Posted February 23, 2013 Не зависи от тях, те са заложници на Вестител. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
londongunner Posted February 23, 2013 Share Posted February 23, 2013 Говореше се за собствена плаформа,дали ще има развитие!? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedet Posted February 25, 2013 Share Posted February 25, 2013 Здравейте и благодарим за активността Ви. В момента много активно работим по телевизионната услуга. Още сме в процес на годишни преговори с различни праводържатели и се надяваме, че след финализирането им ще можем да се похвалим с разширен списък с канали, като в преговорите се стараем да потърсим варианти за всички канали, за които сме получавали запитвания през тази година, но предпочитаме да дадем конкретна информация след като постигнем споразумение. Колкото до собственото решение, работим и в тази насока, но проект като този изисква много време и ресурси и няма как да се ангажираме с конкретна информация, срокове и детайли. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
david_launcher Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 (edited) Nova Sport HD & bTV HD моля и подновявам за нови 18 Edited February 27, 2013 by david_launcher Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zynth Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 HBO HD, HBO Comedy HD, Cinemax HD, Cinemax 2 HD, FOX, FOX HD, CBS Drama, History, History HD и аз подновявам за нови 18 месеца Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 (edited) Аз съм по-скромен, оправете скапаната телевизия.Това замръзване ме вбесява вече.И не ми излизайте с номера "обадете са на поддръжката".Нищо не могат да направят от там.Знае се за този повсеместен проблем от години, всички абонати пишещи из форума тук и във вашия форум се оплакваме. Но по-вероятно е да пуснете нови 20 програми, отколкото да запретнете ръкави и да свършите малко работа.Е явно не съм толкова скромен.И явно няма да си подновя договора. Edited February 27, 2013 by magdanoz4o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.