djadomraz Posted April 24, 2012 Share Posted April 24, 2012 +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted April 24, 2012 Share Posted April 24, 2012 Новата подредба на каналите не е зле, то и старата си беше ОК, но се чудя, защо всички оператори пробутват БТВ(турската)на първа позиция? За мен нормалното е да е канал1 (държавната телевизия) и чак след това да са кабеларките. Имам чувството, че всички оператори изкуствено бутат БТВ да е с най-висок рейтинг. На същото мнение съм и аз. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cordier Posted April 24, 2012 Share Posted April 24, 2012 Донякъде така изглежда, но то се получава и обратното - защото е с най-висок рейтинг, отива на първо място. Както и да е - важното е, че вече като има опция за пренареждане, всеки може да го направи както му харесва. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sharkbg Posted April 24, 2012 Share Posted April 24, 2012 Дали тези ефирните телевизии не се слагат на челните позиции по договор между оператор и телевизия? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted April 24, 2012 Share Posted April 24, 2012 Дали тези ефирните телевизии не се слагат на челните позиции по договор между оператор и телевизия? Какво значение има? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sharkbg Posted April 25, 2012 Share Posted April 25, 2012 Оператора е длъжен да поставя винаги на челните позиции някои от българските канали, няма избор. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRIBALERO Posted April 25, 2012 Share Posted April 25, 2012 (edited) Само при мен ли има леко забавяне при зареждането на страниците Рестартирах си рутера към обяд.Но усещам ,че нещо влаче и се чуди при зареждането. към facebook.com ,с 20 пакета имам - 185 ms. към abv.bg - 4 http://www.mixcloud.com - 52 twitter - 200 youtube - 39 www.bulforum.com - 6 zamunda - 47 arenabg.com - 137. Edited April 25, 2012 by TRIBALERO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRIBALERO Posted April 30, 2012 Share Posted April 30, 2012 Утре работи ли офиса ? Тъкмо от нощна,и няма да успея днес. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cordier Posted May 7, 2012 Share Posted May 7, 2012 Здравейте приятели, Каналът bTV Lady, който много от Вас очакваха, вече е част от програмата на вашата любима COOOLBOX телевизия. Пожелаваме Ви много приятни моменти с bTV Lady, a и с всички други канали, които излъчваме за Вас! Активирането на канала ще бъде поетапно в мрежата до края на деня, като можете да рестартирате set-top-box устройствата си, за да проверите дали вече го приемате. Каналът ще бъде поставен за абсолютно всички наши клиенти на последна позиция след излъчваните радиопрограми. След това имате възможност да го поставите на избрана от Вас позиция чрез пренареждането на канали или да изберете функцията "начален списък канали", което ще постави bTV Lady на 19-та позиция на мястото на канал VTV, а Канал VTV ще се премести на последна позиция от телевизионните програми след Nickelodeon Jr. Поздрави! Екипът на COOOLBOX Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
galaxi Posted May 7, 2012 Share Posted May 7, 2012 Уха-а-а,вече няма да търсим шоуто на Виктория Сикрет по торентите... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lubomir Posted May 15, 2012 Share Posted May 15, 2012 Имат ли покритие в Прослав? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted May 15, 2012 Share Posted May 15, 2012 Вие нормални ли сте?Подигравате ли се с клиентите си? 4 стотинки лихва за това, че вместо до 12-ти платих на 14-ти....Вие за 4-ри стотинки ли сте?Аз не съм...но имам кофти вкус в устата...Честно много ми паднахте в очите...Няколко години ползвам услугите, доволен съм, но това е...без думи. Усещам как като ми изтече договора, ще ви разкарам... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
galaxi Posted May 15, 2012 Share Posted May 15, 2012 Колега,не се излагай така.Да не мислиш,че някой седи там и мисли как да те глоби за просрочие на плащането?!Има си софтуер,чрез който се оформят фактури и сметки.По същия начин работят и останалите търговски дружества.В и К,елекктроснабдяване и прочие.А и май по-скоро ти правиш проблем.Ще си вкараш автогол. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted May 15, 2012 Share Posted May 15, 2012 Колега,не се излагай така.Да не мислиш,че някой седи там и мисли как да те глоби за просрочие на плащането?!Има си софтуер,чрез който се оформят фактури и сметки.По същия начин работят и останалите търговски дружества.В и К,елекктроснабдяване и прочие.А и май по-скоро ти правиш проблем.Ще си вкараш автогол. Точно А и те почват да пращат смс-и 15 дена преди лихвите. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
future Posted May 15, 2012 Share Posted May 15, 2012 Вие нормални ли сте?Подигравате ли се с клиентите си? 4 стотинки лихва за това, че вместо до 12-ти платих на 14-ти....Вие за 4-ри стотинки ли сте?Аз не съм...но имам кофти вкус в устата...Честно много ми паднахте в очите...Няколко години ползвам услугите, доволен съм, но това е...без думи. Усещам как като ми изтече договора, ще ви разкарам... Момент само. При кулбокс как се плаща: предлаща се или се плаща след ползване на услугата? В смисъл, фактурата с лихвите за месец април ли е или за месец юни? Защото ако са ти начислили лихви за предплащането за юни... нямам думи и аз, но ако е за просрочено задължение - те са си прави. Всички търговски дружества го правят, без изключение. Освен това, те предлагат и телефонна услуга, която (предполагам) се фактурира в следващия месец заедно с предплащането (ако се предплаща) на другите услуги. В този случай (ако е така), то те пак са прави да ти начислят лихва на просрочието, но само за него а не за цялата фактура, която включва и предплащане на други услуги. Аз лично не бих взел обаче такова категорично решение да се откажа само заради тази причина. Но, все пак говоря за себе си. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jijane Posted May 15, 2012 Share Posted May 15, 2012 (edited) При шмуулбокса е някаква странна системата. До 12-ти на настоящия месец ти е срока, за да платиш за следващия иначе почват да се начисляват лихви. Аз имам 9 стотинки лихва по фактура, но сумата за плащане си е пак 24.99 лв. То още малко ще стане два месеца по-рано да си предплащаш нета. Простотия някаква ми се струва, като ида да платя в края на този месец ще разпитам булките в офиса какви са тези тъпотии. Edited May 15, 2012 by jijane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted May 15, 2012 Share Posted May 15, 2012 (edited) Какви търговски дружества ми цитираш?Монополисти....там щеш не щеш си наебан...Не говори глупости. Аз плащам с 15 дни по-рано за услуга която все още не съм ползвал...и на това ще ми начисляват лихви..що не се ебЪт в гЪза а?До сега съм "закъснял" точно три пъти с плащането.Единия път ми напомниха със СМС, втория и третия път не получих такъв.И сега лихва...Смешно е..трагично просто...И то за нещо, което все още не съм ползвал..Политика на фирмата ще кажете, добре, политика е..,ама защо така педерастки и тихомълком ги вкараха тея лихви, а?Да разпратят по един имейл на клиентите и да ги уведомят....колко е простичко само, че дори и безплатно..аман от некадърни печелбари, които ловят маймуни с трици.... Edited May 15, 2012 by magdanoz4o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poppopov Posted May 15, 2012 Share Posted May 15, 2012 Това винаги е било така, и при срочните и при безсрочните договори, поне от като съм им клиент (от година и поливна). Лично аз им предплащам и така ползвам допълнителни отстъпки, и според мен това е огромно предимство. Спестяваш пари и не се занимаваш да плащаш всеки месец. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ELySiuM Posted May 15, 2012 Share Posted May 15, 2012 Интересно, аз плащам винаги накрая на месеца, две седмици след 12то число и никога не са ми начислявали стотинки лихва. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordeath Posted May 15, 2012 Share Posted May 15, 2012 (edited) @magdanoz4o представям си ако ти беше 1 или 2 лева лихвата. @ELySiuM аз винаги плащам след 15 число тоест чакам да ми пуснат смс. никога не съм имал лихва. Edited May 15, 2012 by mordeath Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
future Posted May 16, 2012 Share Posted May 16, 2012 При шмуулбокса е някаква странна системата. До 12-ти на настоящия месец ти е срока, за да платиш за следващия иначе почват да се начисляват лихви. Аз имам 9 стотинки лихва по фактура, но сумата за плащане си е пак 24.99 лв. То още малко ще стане два месеца по-рано да си предплащаш нета. Простотия някаква ми се струва, като ида да платя в края на този месец ще разпитам булките в офиса какви са тези тъпотии. Еми както се казва: sorry guys. Добре, че не са банкова институция защото ако приложат това "пионерско" решение при отпускане на кредитна карта, то ситуацията би била следната: Сключваш договор за кредитна карта с лимит 1000 лева и независимо, че не си похарчил и лев от нея почваш да плащаш наказателни лихви върху цялата сума всеки месец защото не си го ползвал. Ще питам после при моя доставчик как стоят нещата. Може да е някоя новост и вече всички така да процедират. В края на краищата в българия всичко е възможно. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted May 16, 2012 Share Posted May 16, 2012 (edited) @magdanoz4o представям си ако ти беше 1 или 2 лева лихвата. @ELySiuM аз винаги плащам след 15 число тоест чакам да ми пуснат смс. никога не съм имал лихва. Не е въпроса в парите..И 5лв. да беше.Както казах не съм умрял за тези пари...Поне да кажат нещо, имейл, съобщение на сайта и форума...нещо, някъде...А те по най-педерасткия начин забиват ножа в гърба..Трагично е, ама то така като повечето велики български "бизнесмени"..смешно.. Edited May 16, 2012 by magdanoz4o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted May 16, 2012 Share Posted May 16, 2012 Интересното в случая е, че не се прилага на всички. Нещо сбъркано има в тази фирма, що се отнася до това. Както и другото - ако искаш да се откажеш от услугите им, има двумесечно предизвести, а не както при всички едномесечно... или ако искаш в даден момент да се откажеш, трябва да платиш 14лв. или нещо такова... Идеята да се вземат едни пари, независимо дали ползваш или не ползваш... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
future Posted May 16, 2012 Share Posted May 16, 2012 (edited) Проверих как е при моя оператор: Ако не се предплати за следващия месец, услугата се ограничава (спира) и след това се начислява такса включване към мрежата в размер на 1,90 лева. Т.е.: Този месец ми се начислява таксата за следващия (както е и при всички други оператори), аз не я плащам по някаква причина, следващия месец ми се спира интернет достъпа и ако желая да платя за да ползвам услугата, плащам такса включване към мрежата. Но!, лихви върху таксата не се дължат. Интересното в случая е, че не се прилага на всички. Софтуера третира всички равноправно. Както писах и по-горе: най-вероятно тази лихва е била начислена за просрочие на плащане на телефонни разговори (само те се плащат следващия месец, а таксата за ползване на телефон при кулбокс е безплатна при ползване на комбинирана услуга, т.е. няма такса телефон. Поне това пише на сайта им). С две думи: във фактурата от настоящия месец (май) се начислят таксите (предплащане) за ползване на услугите (интернет, тв, телефон и т.н.) за следващия месец (юни) плюс телефонните разговори от предния месец (април). Най-добре магданозчо да пита кулбокс, а не да се гадае. Защото накрая може да се окаже, че не е прав той, а кулбокс са правите. Edited May 16, 2012 by future Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cordier Posted May 16, 2012 Share Posted May 16, 2012 Здравейте, за да изключим възможността да има грешка в системата при нас, моля тези от вас, които имат съмнения за неправомерно начислени лихви - пратете ми на ЛС три имена на акаунта си по договор. Ще проверим всеки сигнал и ще върнем точна информация дали има проблем в съответната фактура и ако има такъв, ще направим необходимите корекции. Предварително благодаря! cordier Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.