Jump to content
BulForum.com

Cooolbox


Recommended Posts

Информация от преди 10 мин.

 

Здравейте,

Проблемът е дефектирали core рутери - за съжаление след изгорялата машина бекъпа също не заработи. В момента се осигурява алтернативно оборудване от друг дейтацентър, но се очаква още поне един час downtime.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Аз залагам на > 3ч ;) Интересно дали става въпрос за hardware-ния backup или за backup-а на конфигурацията на изгорялата машина.Защото, ако трябва тепърва да се конфигурира...

Edited by exabyte
Link to comment
Share on other sites

еб.л съм им и бекъпа, и мрежата. На мен ми трябва локалната свързаност в Пловдив, която естествено не работи защото DHCPто за Пловдив е в София.

А не може да задам статични ИПта (макар че нашите са такива) защото трябвало да се обновяват/регистрират през 24ч.

Нищо, вече има и други приемливи оптични доставчици.

Но все пак жалко за кооолбокс, след еврокомската сага ми дойдоха дюшеш преди 3 години. А и цената вече не е толкова атрактивна.

 

пс exabyte, 3те часа минаха. За толкова време приемам оправдания само ако ми прережат моя оптичен кабел и не им се разкарва за едно влакно, особено вечер, всички други кабели трябва да са резервирани. А активно оборудване трябва да имат на стендбай.

 

пс2 май се оправиха

Edited by EEK!
Link to comment
Share on other sites

как няма да е нестабилен, като в момента връзката ми от виваком у нас до работата минава през Франкфурт.

Но по-добре така, пък пиъринга после да си го оправят.

А иначе и двете точки са в Пловдив

Edited by EEK!
Link to comment
Share on other sites

Хъм светлината отиде в мрака,но нищо вече съм в покритието на Гаров и скоро време ще се разделяме.

Ако това им е голямата изненада още утре ще им занеса чарколяците .

Edited by mordeath
Link to comment
Share on other sites

Интернет рутинга е възстановен. Имайте предвид, че е възможно някои международни сайтове да са ни поставили в dumping лист и не рутират трафик към нас, въпреки че ги виждаме, но това зависи от тях - обикновено трае 15 мин. според настройката на доставчика. В момента се работи по peering-a, всеки момент трябва да тръгне и това. Оптичните портове са вдигнати, всички сесии работят. Надявам се след малко да потвърдя, че услугата е изцяло възстановена. Наложи се да пишем нови конфигурации, тъй като дефектиралото оборудване повлия на работещите рутери, така че ще остане под наблюдение при всички положения, но хардуерно сме ОК, така че не се очаква падане на възстановена услуга.

Ще пиша веднага щом имам информация, че всичко е ОК.

Link to comment
Share on other sites

Искени съболезнования на Трио пакетните клиенти :D

Що така си мислиш, а?

Цяла вечер си гледам телевизия...Без никакви проблеми...

 

Само едно нещо не мога да разбера..Какво сте се разревали като карпатски мечки..На всеки доставчик може да се случи.Тука вече взехте да хвърляте чарколяци, да плюете яко, да се отказвате от услуги... все едно света е свършил.За две години вече, за първи път нямам нет.Но още преди да се прибера вкъщи знаех че няма, също така знаех и защо няма.И отне около 4-ри часа възстановяването на услугата...Разбирам да плащате наета линия с гарантиран трафик и т.н. да мрънкате ама...

Link to comment
Share on other sites

Що така си мислиш, а?

Цяла вечер си гледам телевизия...Без никакви проблеми...

 

Само едно нещо не мога да разбера..Какво сте се разревали като карпатски мечки..На всеки доставчик може да се случи.Тука вече взехте да хвърляте чарколяци, да плюете яко, да се отказвате от услуги... все едно света е свършил.За две години вече, за първи път нямам нет.Но още преди да се прибера вкъщи знаех че няма, също така знаех и защо няма.И отне около 4-ри часа възстановяването на услугата...Разбирам да плащате наета линия с гарантиран трафик и т.н. да мрънкате ама...

 

Съгласен съм. Някои други доставчици 1 месец не можаха да възстановят услугата.

Link to comment
Share on other sites

Що така си мислиш, а?

Цяла вечер си гледам телевизия...Без никакви проблеми...

 

Само едно нещо не мога да разбера..Какво сте се разревали като карпатски мечки..На всеки доставчик може да се случи.Тука вече взехте да хвърляте чарколяци, да плюете яко, да се отказвате от услуги... все едно света е свършил.За две години вече, за първи път нямам нет.Но още преди да се прибера вкъщи знаех че няма, също така знаех и защо няма.И отне около 4-ри часа възстановяването на услугата...Разбирам да плащате наета линия с гарантиран трафик и т.н. да мрънкате ама...

 

 

Защото сигурно имам идея какво е да нямаш и интернет и телевизия едноременно. Колкото до по-бурните реакции - отдавам го на факта, че хората очакваха да научат нещо за нови промоции, а вместо това се случи този срив. Кофти съвпадение, ама шанс...

Link to comment
Share on other sites

Добре. 40/40 - 24,90лв. плюс безплатен телефон, който аз никога не съм ползвал.

Не че нямат трески за дялане, но кой ли няма от нашите "прекрасни" мобилни, телевизионни и интернет доставчици.Не искам да споря с никой, и не защитавам никой, но просто реакциите са супер остри, а не виждам сериозна и основателна причина за това.На който не му харесва има други доставчици, прекратява си договора и отива при друг.Но само да се плюе ей така за спорта......

Link to comment
Share on other sites

Щом и google заработи,значи всичко е ток и жица... (или поне е на път да стане )

 

не съвсем ...

 

... възможно някои международни сайтове да са ни поставили в dumping лист и не рутират трафик към нас, въпреки че ги виждаме, но това зависи от тях - обикновено трае 15 мин. според настройката на доставчика....

 

аз не мога да отворя страницата на една уеб базирана онлайн игра, явно поради тази причина ... и това от самото начало на проблемите.

Link to comment
Share on other sites

Мога да потвърдя, че услугите са възстановени и работят нормално. Мрежата остава под наблюдение, като администраторите ще продължат тази нощ да пишат по ядрото на мрежата, тъй като част от конфигурациите трябва да се върнат ръчно, но повече проблеми не би трябвало да изпитвате по отношение на услугите. Рестартирайте устройствата си, ако не сте го направили и се обадете на телефона за поддръжка, ако имате нужда от съдействие. Cooolbox се справи със едно доста сериозно предизвикателство и благодарим на всички за проявеното разбиране.

Извиняваме се за прекъсването и причиненото неудобство!

Лека и спокойна вечер.

Cooolbox

Link to comment
Share on other sites

  • Midex changed the title to JoyDay на Cooolbox
  • Veno changed the title to Cooolbox

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...