Jump to content
BulForum.com

Cooolbox


Recommended Posts

Какво е значението, че гейта има малко по-високи закъснения, когато закъснението до отдалеченият хост е ниско и нямаш проблеми със свързаността ? :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Какво е значението, че гейта има малко по-високи закъснения, когато закъснението до отдалеченият хост е ниско и нямаш проблеми със свързаността ? :)

 

Наистина няма голямо значение, просто ме дразни като гледам графиката:

 

3967583S.jpg

 

( аз за това и спрях да я гледам де :D )

 

Та по скоро проблема е в толеранска който има пинг-а.Не е логично според мен.

А за форума им няма ли някой да даде инфо?Как може човек да се регистрира там майна? :)

Link to comment
Share on other sites

 

А за форума им няма ли някой да даде инфо?Как може човек да се регистрира там майна? :)

 

Обади се на обслужване на клиенти, кажи им, че нямаш одобрение на регистрацията. Те ще ти кажат да се регистрираш отново, но задължително от техен IP адрес. До няколко часа ще имаш одобрение. Ако пак не стане отново им се обаждаш казваш им потребителското си име и те ще говорят с администратора.

Link to comment
Share on other sites

Обади се на обслужване на клиенти, кажи им, че нямаш одобрение на регистрацията. Те ще ти кажат да се регистрираш отново, но задължително от техен IP адрес. До няколко часа ще имаш одобрение. Ако пак не стане отново им се обаждаш казваш им потребителското си име и те ще говорят с администратора.

 

Бахти топсекретния форум:bgrin:

Link to comment
Share on other sites

Бахти топсекретния форум:bgrin:

 

До колкото знам проблемите с липса на одобрение на регистрацията са възникнали, тъй като предишният администратор на някакъв етап почти не е изпълнявал задълженията си и са се натрупали голям брой потребители който чакат. Понастоящем одобрението става много бързо но ако заявката е от IP на ITD всичко е безпроблемно.

Link to comment
Share on other sites

Здравейте,

В четвъртък вечер (днес) срещу петък в часовете между 0:00 и 06:00 ще бъде проведена профилактика и тестове на интернет услугата. Възможно е влошаване на качеството или прекъсвания на интернет услугата, като останалите услуги не се очаква да бъдат засегнати. Тестовете ще продължат до 06:00 и ако забелязвате проблеми след приключване на работата, ви молим да ни уведомите по телефон или мейл.

Благодарим предварително за търпението!

Екипът на COOOLBOX

 

Това съобщение е копирано от форума на COOOLBOX, уважаемият cordier, можеше да пише и в този форум, след като е започнал но ....

Edited by poppopov
Link to comment
Share on other sites

А за форума им няма ли някой да даде инфо?Как може човек да се регистрира там майна? :)

 

Нещо не виждам чакаща регистрация с този ник. Може ли да опитате отново или да се свържете с обслужване на клиенти, както е казал poppopov.

 

poppopov, обявяването на профилактика е приоритет разбира се на форума на Cooolbox - не е правилно според мен да го пускам в други форуми.

Link to comment
Share on other sites

Нещо не виждам чакаща регистрация с този ник. Може ли да опитате отново или да се свържете с обслужване на клиенти, както е казал poppopov.

 

poppopov, обявяването на профилактика е приоритет разбира се на форума на Cooolbox - не е правилно според мен да го пускам в други форуми.

 

Не знаех за правилото, че трябва да си с ИП на cooolbox.Регистрацията я направих преди месеци с цел да питам някой неща, за да знам дали да стана Ваш клиент ( което явно няма как да стане ).

 

Нещо по питането за GW ?

Edited by exabyte
Link to comment
Share on other sites

Нещо по питането за GW ?

 

Здравейте,

Това, което посочвате е aggregation switch, както е написано, и въпроса е наистина на приоритизация. Ролята на този суич не е да отговаря на ICMP заявки и затова ping-a е такъв. Но това по никакъв начин не е фактор и няма отношение върху качеството на връзката.

От скрийншотовете не се вижда source IP-то - от това, както и от последния ви отговор - предполагам не сте потребител на Cooolbox?

 

По-голям абсурд от това да се обаждаш на доставчика, за да се регнеш, не съм срещал...

Обаждането на доставчика е само в случай на проблем с регистрацията, а не задължителна необходимост!

Edited by cordier
Link to comment
Share on other sites

Здравейте,

Това, което посочвате е aggregation switch, както е написано, и въпроса е наистина на приоритизация. Ролята на този суич не е да отговаря на ICMP заявки и затова ping-a е такъв. Но това по никакъв начин не е фактор и няма отношение върху качеството на връзката.

От скрийншотовете не се вижда source IP-то - от това, както и от последния ви отговор - предполагам не сте потребител на Cooolbox?

 

 

Обаждането на доставчика е само в случай на проблем с регистрацията, а не задължителна необходимост!

 

Напротив, клиент съм на cooolbox, въпреки че не можах да се регистрирам във форума Ви, за да си задам въпросите!

Защо трябва да се вижда нещо на скрийншотовете, при положение, че един пост по нагоре съм пейстнал traceroute-овете до въпросния aggregation switch ( 78.130.163.1 ) + tcptraceroute

Link to comment
Share on other sites

Днес установих, че телефона не работи, всъщност дава сигнал но каквото и да набереш дава заето от вън също не могат да ме набират – не е ясно от кога е така. Звъннах от мобилен телефон на съпорта преди час, естествено никой не вдига чакам да ми се обадят – може би, но надали. Интернета и телевизията си работят. Весело е с cooolbox.

 

 

EDIT: в момента и техният телефон 070045045 не е активен, явно проблема е доста сериозен.

 

EDIT 2: 30 минути по-късно 070045045 вече е активен, но пак никой не вдига.

 

EDIT 3: невероятно, но факт телефонът ми вече работи, е ако и съпорта връща обажданията (това обещават винаги) всичко ще е наред.

 

п.п. cordier: пиши няколко реда к`ъв е тоя панаир?

Edited by poppopov
Link to comment
Share on other sites

Преди малко говорих със съпорта по въпроса за телефона и казаха, че имали някакъв проблем с телефонията. Като го оправят щели да звъннат.

Link to comment
Share on other sites

Преди малко говорих със съпорта по въпроса за телефона и казаха, че имали някакъв проблем с телефонията. Като го оправят щели да звъннат.

 

Ами поздравления, тъй като съм един от низвергнатите, към мен подобни обещания не са поемали. Очевидно клиентите им се делят на две групи, очевидно аз попадам в лошата, ако имаш проблеми и мрънкаш ще чакаш, ако решат ще ти кажат проблема ако, решат няма. Ти сам си виновен. Т`ва е живота.

Link to comment
Share on other sites

Ами поздравления, тъй като съм един от низвергнатите, към мен подобни обещания не са поемали. Очевидно клиентите им се делят на две групи, очевидно аз попадам в лошата, ако имаш проблеми и мрънкаш ще чакаш, ако решат ще ти кажат проблема ако, решат няма. Ти сам си виновен. Т`ва е живота.

А според мен им е свършил боба и хората няма как да разберат на кого от тези с които не са разговаряли е трябвало да върнат обаждане.

 

П.п. И гадателската професия не е лесна... боб, кафе, карти - все наличен инвентар е нужен...

Edited by gado
Link to comment
Share on other sites

А според мен им е свършил боба и хората няма как да разберат на кого от тези с които не са разговаряли е трябвало да върнат обаждане.

 

П.п. И гадателската професия не е лесна... боб, кафе, карти - все наличен инвентар е нужен...

 

Абе gado, чуден хубавецо, май ти си по гаданията - нерде Ямбол нерде Стамбул от де се взе и съвети раздаваш. След като се обадя автоматичната им система завършва с – всички наши оператори са заети ще получите обаждане и това се случвало очевидно знаят кой ги е търсил.

П.П. Интересна е идеята да се неглежира проблема от хора близки до ITD, ако имаш да кажеш нещо по проблема – моля ако не си наясно това е откровенен спам.

 

 

Edit: е няма как да се сдържа, при проблем има хора който винаги и без да са наясно защитават ITD. Очевидно е че са пристрастни, било то по очевидна комплексарщина да защитиш доставчика си или по друга неясна за мен причина.

Edited by poppopov
Link to comment
Share on other sites

П.П. Интересна е идеята да се неглежира проблема от хора близки до ITD, ако имаш да кажеш нещо по проблема – моля ако не си наясно това е откровенен спам.

Ъхъм..., на заплата съм при тях, плащат ми дебело и пре дебело, та да неглИжирам проблемите на разни неориентирани главоноги, дето не ги бива много в разсъжденията.

Link to comment
Share on other sites

:laughing: не е лесно да си "умен".

 

 

А мен, колко ми плащат не си виждал толкова пари на куп. :laughing:

 

EDIT: Размиването на проблема пак продължава, моля модераторите да се намесят.

Edited by poppopov
Link to comment
Share on other sites

А според мен им е свършил боба и хората няма как да разберат на кого от тези с които не са разговаряли е трябвало да върнат обаждане.

 

П.п. И гадателската професия не е лесна... боб, кафе, карти - все наличен инвентар е нужен...

 

 

Това си е чист спам и ще бъде репорнат.

Link to comment
Share on other sites

Странно е да не можеш да се регистрираш в даден форум и да можеш да попиташ нещата които те вълнуват.....

Ще питам тук, дано някой знае. Предлагат ли cooolbox услугата смяна на "PTR"-записа с такъв по мое желание?

Link to comment
Share on other sites

Ми аз проблем не виждам. 2-3 часа след като говорих със съпорта хорицата се обадиха по домашния телефон и казаха, че проблема е отстранен и се извиниха за неудобството.

 

До сега съм им звънял 2 пъти и винаги са реагирали достатъчно адекватно и бързо. А по въпроса за форума им, аз имам регистрация там още когато бях към стария ми доставчик, така че едва ли проблема е в доставчика, а по-вероятно е да няма кой да види,че има заявки за регистрация.

Link to comment
Share on other sites

Доколкото успяхме да установим се е разпаднал интерконекта с традиционния оператор, което е довело до срив в рутинга на обажданията. Около час по-късно всичко отново е било наред, но по чия вина се е случило така и не се установи. Съжаляваме за причиненото неудобство - оттам са и неприетите или необслужени обаждания на съпорт телефона.

poppopov, разбира се че не делим клиентите на никакъв признак - при проблем с телефонната услуга се случват недоразумения в отговарянето и опашките на тикети, при положение, че е засегнат националния 0700 номер като част от проблема. Алтернативно можете да използвате и 0888045045, когато първия е отпаднал.

 

Странно е да не можеш да се регистрираш в даден форум и да можеш да попиташ нещата които те вълнуват.....

Ще питам тук, дано някой знае. Предлагат ли cooolbox услугата смяна на "PTR"-записа с такъв по мое желание?

Да, предлага се като опция - можете да го заявите както на телефона за технически съпорт, така и по мейл. Изискване е да сте със статичен IP адрес.

Ако имате проблем с регистрацията, моля направете втора заявка или ми пратете лс, за да проверим и одобрим акаунта. Основната трудност при тези неща са стотиците ботове, които пращат заявки за регистрации непрестанно и не винаги успяваме да отсеем правилно спама.

Link to comment
Share on other sites

Да, предлага се като опция - можете да го заявите както на телефона за технически съпорт, така и по мейл. Изискване е да сте със статичен IP адрес.

Ако имате проблем с регистрацията, моля направете втора заявка или ми пратете лс, за да проверим и одобрим акаунта. Основната трудност при тези неща са стотиците ботове, които пращат заявки за регистрации непрестанно и не винаги успяваме да отсеем правилно спама.

 

Благодаря за отговора,

заплаща ли се нещо за тази услуга или е достатъчно да си на по-високата тарифа (да имаш стат. ИП) ?

 

Имате лично !!

Edited by muta
Link to comment
Share on other sites

Благодаря за отговора,

заплаща ли се нещо за тази услуга или е достатъчно да си на по-високата тарифа (да имаш стат. ИП) ?

 

Имате лично !!

 

Не се заплаща - достатъчно е да имате статично IP.

Link to comment
Share on other sites

  • Midex changed the title to JoyDay на Cooolbox
  • Veno changed the title to Cooolbox

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...