ARPAnet Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 Какво е значението, че гейта има малко по-високи закъснения, когато закъснението до отдалеченият хост е ниско и нямаш проблеми със свързаността ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted October 26, 2011 Share Posted October 26, 2011 Какво е значението, че гейта има малко по-високи закъснения, когато закъснението до отдалеченият хост е ниско и нямаш проблеми със свързаността ? Наистина няма голямо значение, просто ме дразни като гледам графиката: ( аз за това и спрях да я гледам де ) Та по скоро проблема е в толеранска който има пинг-а.Не е логично според мен. А за форума им няма ли някой да даде инфо?Как може човек да се регистрира там майна? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poppopov Posted October 26, 2011 Share Posted October 26, 2011 А за форума им няма ли някой да даде инфо?Как може човек да се регистрира там майна? Обади се на обслужване на клиенти, кажи им, че нямаш одобрение на регистрацията. Те ще ти кажат да се регистрираш отново, но задължително от техен IP адрес. До няколко часа ще имаш одобрение. Ако пак не стане отново им се обаждаш казваш им потребителското си име и те ще говорят с администратора. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stenli Posted October 26, 2011 Share Posted October 26, 2011 Обади се на обслужване на клиенти, кажи им, че нямаш одобрение на регистрацията. Те ще ти кажат да се регистрираш отново, но задължително от техен IP адрес. До няколко часа ще имаш одобрение. Ако пак не стане отново им се обаждаш казваш им потребителското си име и те ще говорят с администратора. Бахти топсекретния форум Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poppopov Posted October 26, 2011 Share Posted October 26, 2011 Бахти топсекретния форум До колкото знам проблемите с липса на одобрение на регистрацията са възникнали, тъй като предишният администратор на някакъв етап почти не е изпълнявал задълженията си и са се натрупали голям брой потребители който чакат. Понастоящем одобрението става много бързо но ако заявката е от IP на ITD всичко е безпроблемно. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poppopov Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 (edited) Здравейте, В четвъртък вечер (днес) срещу петък в часовете между 0:00 и 06:00 ще бъде проведена профилактика и тестове на интернет услугата. Възможно е влошаване на качеството или прекъсвания на интернет услугата, като останалите услуги не се очаква да бъдат засегнати. Тестовете ще продължат до 06:00 и ако забелязвате проблеми след приключване на работата, ви молим да ни уведомите по телефон или мейл. Благодарим предварително за търпението! Екипът на COOOLBOX Това съобщение е копирано от форума на COOOLBOX, уважаемият cordier, можеше да пише и в този форум, след като е започнал но .... Edited October 27, 2011 by poppopov Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cordier Posted October 28, 2011 Share Posted October 28, 2011 А за форума им няма ли някой да даде инфо?Как може човек да се регистрира там майна? Нещо не виждам чакаща регистрация с този ник. Може ли да опитате отново или да се свържете с обслужване на клиенти, както е казал poppopov. poppopov, обявяването на профилактика е приоритет разбира се на форума на Cooolbox - не е правилно според мен да го пускам в други форуми. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted October 28, 2011 Share Posted October 28, 2011 (edited) Нещо не виждам чакаща регистрация с този ник. Може ли да опитате отново или да се свържете с обслужване на клиенти, както е казал poppopov. poppopov, обявяването на профилактика е приоритет разбира се на форума на Cooolbox - не е правилно според мен да го пускам в други форуми. Не знаех за правилото, че трябва да си с ИП на cooolbox.Регистрацията я направих преди месеци с цел да питам някой неща, за да знам дали да стана Ваш клиент ( което явно няма как да стане ). Нещо по питането за GW ? Edited October 28, 2011 by exabyte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiipeer_ Posted October 28, 2011 Share Posted October 28, 2011 По-голям абсурд от това да се обаждаш на доставчика, за да се регнеш, не съм срещал... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cordier Posted October 28, 2011 Share Posted October 28, 2011 (edited) Нещо по питането за GW ? Здравейте, Това, което посочвате е aggregation switch, както е написано, и въпроса е наистина на приоритизация. Ролята на този суич не е да отговаря на ICMP заявки и затова ping-a е такъв. Но това по никакъв начин не е фактор и няма отношение върху качеството на връзката. От скрийншотовете не се вижда source IP-то - от това, както и от последния ви отговор - предполагам не сте потребител на Cooolbox? По-голям абсурд от това да се обаждаш на доставчика, за да се регнеш, не съм срещал... Обаждането на доставчика е само в случай на проблем с регистрацията, а не задължителна необходимост! Edited October 28, 2011 by cordier Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted October 28, 2011 Share Posted October 28, 2011 Здравейте, Това, което посочвате е aggregation switch, както е написано, и въпроса е наистина на приоритизация. Ролята на този суич не е да отговаря на ICMP заявки и затова ping-a е такъв. Но това по никакъв начин не е фактор и няма отношение върху качеството на връзката. От скрийншотовете не се вижда source IP-то - от това, както и от последния ви отговор - предполагам не сте потребител на Cooolbox? Обаждането на доставчика е само в случай на проблем с регистрацията, а не задължителна необходимост! Напротив, клиент съм на cooolbox, въпреки че не можах да се регистрирам във форума Ви, за да си задам въпросите! Защо трябва да се вижда нещо на скрийншотовете, при положение, че един пост по нагоре съм пейстнал traceroute-овете до въпросния aggregation switch ( 78.130.163.1 ) + tcptraceroute Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cordier Posted October 28, 2011 Share Posted October 28, 2011 OK, разбирам. Не би трябвало да имате проблем с интернет - този ping на гейта е нормално поведение. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poppopov Posted October 30, 2011 Share Posted October 30, 2011 (edited) Днес установих, че телефона не работи, всъщност дава сигнал но каквото и да набереш дава заето от вън също не могат да ме набират – не е ясно от кога е така. Звъннах от мобилен телефон на съпорта преди час, естествено никой не вдига чакам да ми се обадят – може би, но надали. Интернета и телевизията си работят. Весело е с cooolbox. EDIT: в момента и техният телефон 070045045 не е активен, явно проблема е доста сериозен. EDIT 2: 30 минути по-късно 070045045 вече е активен, но пак никой не вдига. EDIT 3: невероятно, но факт телефонът ми вече работи, е ако и съпорта връща обажданията (това обещават винаги) всичко ще е наред. п.п. cordier: пиши няколко реда к`ъв е тоя панаир? Edited October 30, 2011 by poppopov Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jijane Posted October 30, 2011 Share Posted October 30, 2011 Преди малко говорих със съпорта по въпроса за телефона и казаха, че имали някакъв проблем с телефонията. Като го оправят щели да звъннат. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poppopov Posted October 30, 2011 Share Posted October 30, 2011 Преди малко говорих със съпорта по въпроса за телефона и казаха, че имали някакъв проблем с телефонията. Като го оправят щели да звъннат. Ами поздравления, тъй като съм един от низвергнатите, към мен подобни обещания не са поемали. Очевидно клиентите им се делят на две групи, очевидно аз попадам в лошата, ако имаш проблеми и мрънкаш ще чакаш, ако решат ще ти кажат проблема ако, решат няма. Ти сам си виновен. Т`ва е живота. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted October 30, 2011 Share Posted October 30, 2011 (edited) Ами поздравления, тъй като съм един от низвергнатите, към мен подобни обещания не са поемали. Очевидно клиентите им се делят на две групи, очевидно аз попадам в лошата, ако имаш проблеми и мрънкаш ще чакаш, ако решат ще ти кажат проблема ако, решат няма. Ти сам си виновен. Т`ва е живота. А според мен им е свършил боба и хората няма как да разберат на кого от тези с които не са разговаряли е трябвало да върнат обаждане. П.п. И гадателската професия не е лесна... боб, кафе, карти - все наличен инвентар е нужен... Edited October 30, 2011 by gado Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poppopov Posted October 30, 2011 Share Posted October 30, 2011 (edited) А според мен им е свършил боба и хората няма как да разберат на кого от тези с които не са разговаряли е трябвало да върнат обаждане. П.п. И гадателската професия не е лесна... боб, кафе, карти - все наличен инвентар е нужен... Абе gado, чуден хубавецо, май ти си по гаданията - нерде Ямбол нерде Стамбул от де се взе и съвети раздаваш. След като се обадя автоматичната им система завършва с – всички наши оператори са заети ще получите обаждане и това се случвало очевидно знаят кой ги е търсил. П.П. Интересна е идеята да се неглежира проблема от хора близки до ITD, ако имаш да кажеш нещо по проблема – моля ако не си наясно това е откровенен спам. Edit: е няма как да се сдържа, при проблем има хора който винаги и без да са наясно защитават ITD. Очевидно е че са пристрастни, било то по очевидна комплексарщина да защитиш доставчика си или по друга неясна за мен причина. Edited October 30, 2011 by poppopov Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted October 30, 2011 Share Posted October 30, 2011 П.П. Интересна е идеята да се неглежира проблема от хора близки до ITD, ако имаш да кажеш нещо по проблема – моля ако не си наясно това е откровенен спам. Ъхъм..., на заплата съм при тях, плащат ми дебело и пре дебело, та да неглИжирам проблемите на разни неориентирани главоноги, дето не ги бива много в разсъжденията. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poppopov Posted October 30, 2011 Share Posted October 30, 2011 (edited) не е лесно да си "умен". А мен, колко ми плащат не си виждал толкова пари на куп. EDIT: Размиването на проблема пак продължава, моля модераторите да се намесят. Edited October 30, 2011 by poppopov Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ELySiuM Posted October 30, 2011 Share Posted October 30, 2011 А според мен им е свършил боба и хората няма как да разберат на кого от тези с които не са разговаряли е трябвало да върнат обаждане. П.п. И гадателската професия не е лесна... боб, кафе, карти - все наличен инвентар е нужен... Това си е чист спам и ще бъде репорнат. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
muta Posted October 31, 2011 Share Posted October 31, 2011 Странно е да не можеш да се регистрираш в даден форум и да можеш да попиташ нещата които те вълнуват..... Ще питам тук, дано някой знае. Предлагат ли cooolbox услугата смяна на "PTR"-записа с такъв по мое желание? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jijane Posted October 31, 2011 Share Posted October 31, 2011 Ми аз проблем не виждам. 2-3 часа след като говорих със съпорта хорицата се обадиха по домашния телефон и казаха, че проблема е отстранен и се извиниха за неудобството. До сега съм им звънял 2 пъти и винаги са реагирали достатъчно адекватно и бързо. А по въпроса за форума им, аз имам регистрация там още когато бях към стария ми доставчик, така че едва ли проблема е в доставчика, а по-вероятно е да няма кой да види,че има заявки за регистрация. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cordier Posted October 31, 2011 Share Posted October 31, 2011 Доколкото успяхме да установим се е разпаднал интерконекта с традиционния оператор, което е довело до срив в рутинга на обажданията. Около час по-късно всичко отново е било наред, но по чия вина се е случило така и не се установи. Съжаляваме за причиненото неудобство - оттам са и неприетите или необслужени обаждания на съпорт телефона. poppopov, разбира се че не делим клиентите на никакъв признак - при проблем с телефонната услуга се случват недоразумения в отговарянето и опашките на тикети, при положение, че е засегнат националния 0700 номер като част от проблема. Алтернативно можете да използвате и 0888045045, когато първия е отпаднал. Странно е да не можеш да се регистрираш в даден форум и да можеш да попиташ нещата които те вълнуват..... Ще питам тук, дано някой знае. Предлагат ли cooolbox услугата смяна на "PTR"-записа с такъв по мое желание? Да, предлага се като опция - можете да го заявите както на телефона за технически съпорт, така и по мейл. Изискване е да сте със статичен IP адрес. Ако имате проблем с регистрацията, моля направете втора заявка или ми пратете лс, за да проверим и одобрим акаунта. Основната трудност при тези неща са стотиците ботове, които пращат заявки за регистрации непрестанно и не винаги успяваме да отсеем правилно спама. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
muta Posted October 31, 2011 Share Posted October 31, 2011 (edited) Да, предлага се като опция - можете да го заявите както на телефона за технически съпорт, така и по мейл. Изискване е да сте със статичен IP адрес. Ако имате проблем с регистрацията, моля направете втора заявка или ми пратете лс, за да проверим и одобрим акаунта. Основната трудност при тези неща са стотиците ботове, които пращат заявки за регистрации непрестанно и не винаги успяваме да отсеем правилно спама. Благодаря за отговора, заплаща ли се нещо за тази услуга или е достатъчно да си на по-високата тарифа (да имаш стат. ИП) ? Имате лично !! Edited October 31, 2011 by muta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cordier Posted October 31, 2011 Share Posted October 31, 2011 Благодаря за отговора, заплаща ли се нещо за тази услуга или е достатъчно да си на по-високата тарифа (да имаш стат. ИП) ? Имате лично !! Не се заплаща - достатъчно е да имате статично IP. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.