Jump to content
BulForum.com

Cooolbox


Recommended Posts

  • Replies 9.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Какви въпроси, какви отговори. Тук умишлено се заформят километри страници единствено и само от нападки, обиди, и заяждане и плюене.

 

Ето и един мой въпрос. Как мога да влезна в настройките на ата-тата и медията да видя могат ли да се изключват тия диоди или поне да се напише софтуер за да може да се изключат, както е при рутера ми. Благодаря.

 

Не може.

Link to comment
Share on other sites

Ясно, слухове няма :)

 

Каква е възможността за заявка на статично ip, доплаща ли се нещо? Благодаря :)

 

Не може :) Само високата/корпоративна тарифа има тази опция.

Link to comment
Share on other sites

От друга страна то не се сменя освен ако не изключиш устройството и го държиш изключено дълго време.

 

ПС: Освен това проблема с динамичното IP в 99% от случаите може да се избегне с услуги като dyndns

Link to comment
Share on other sites

1507026183.png1507028156.png1507032290.png

 

това е на най-високата тарифа за бизнес клиенти, след медиа конвертора има линукс пс рутер, 32 портов суич ,още един нетгиар суич 100Мбита и този комп, във вътрешната мрежа работят постоянно 40 компютъра с доста голям трафик.

Link to comment
Share on other sites

1507026183.png1507028156.png1507032290.png

 

това е на най-високата тарифа за бизнес клиенти, след медиа конвертора има линукс пс рутер, 32 портов суич ,още един нетгиар суич 100Мбита и този комп, във вътрешната мрежа работят постоянно 40 компютъра с доста голям трафик.

 

Тази която е 260лв на месец?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Сигурно е нещо локално при теб.

Опита ли да рестартираш суич/конвертора и да понаместиш кабелите?

 

ПП: Някой тук се оплакваше от липса на симетричен трафик. Нека потърси проблемите първо при себе си.

Вече повече от час свалям един BluRay. Пиърите са извън България и скоростта е 40/40.

 

EDIT:

Малко картинки за онагледяване:

 

2011_10_11_01.jpg 2011_10_11_04.jpg 2011_10_11_07.jpg

Edited by plameni
Link to comment
Share on other sites

ТВ-то не бачка :blink:

П.С. След хард ресет на бокса - тръгна :unsure:

 

И при мен беше така нищо не работеше, след рестарт (при мен всички са на един разклонител) и трите услуги си работят перфектно.

Link to comment
Share on other sites

за една седмица вече 2 пъти ми спира нета.

 

3.

 

Започнаха да ми лазят по нервите с тоя нет... Или ще има нет или няма да има ...бати ужаса ,1 час съпорта не може да разбере от къде идва проблема,и накрая звани и съобщава: Работим по проблема .Вече чакам да ми прекъсне за 3ти път тая неделя.Телевизията пък не е спирала.Мисля си че проблема иддва от медиа конвертор-а но съпорт-а една ли ще ми прати човек на място ...

Edited by TRIBALERO
Link to comment
Share on other sites

3.

 

Започнаха да ми лазят по нервите с тоя нет... Или ще има нет или няма да има ...бати ужаса ,1 час съпорта не може да разбере от къде идва проблема,и накрая звани и съобщава: Работим по проблема .Вече чакам да ми прекъсне за 3ти път тая неделя.Телевизията пък не е спирала.Мисля си че проблема иддва от медиа конвертор-а но съпорт-а една ли ще ми прати човек на място ...

 

Късметлия си, при мен нещата бяха доста по зле. Вчера следобед някъде след 4, жена ми почва да мрънка, че няма интернет, а телевизията спряла. Тъкмо бях легнал да спя, е няма как ставам рестартирам всичките им устройства никакъв резултат, рестартирам рутера не маже да вземе IP. Звъня им естествено от мобилен телефон техният не работи. Никакъв шанс за връзка, в продължение на три часа им звънях шест пъти и нищо. Е реших да им звънна от телефона на жена ми и след 30 минути ми връщат обаждането :confused . Момчето от съпорта любезно ми обяснява, че мен и още трима клиенти са ни изключили защото имало loop в мрежата и това е причината за спиранията и загуби на пакети при другите клиенти на този суич, вероятно от рутър който е повреден и изпраща твърде много заявки :angry1 . Добре обяснявам му, че рутерът ми tp-link 940n, ъпдетнат редовно рестартирам машината и е много малко вероятно да създава проблеми. Както и да е разбираме се, че ще ми пуснат интернета след посещение на техен служител в понеделник. Възникват няколко логични въпроса: Защо не ни се обадихте че , спирате всички услуги на трима клиенти (не на хиляда) и да обясните че има проблем и нямате човешкият ресурс за да го решите в неделя и това ще се случи в понеделник. И второ защо ми спряхте телефона и телевизията, те по никакъв начин не застрашават мрежата. Днес дойде техника огледа оптиката каза, че била малко прегънат кабела и това можело да създаде проблеми, той така си стои от месеци и всичко си беше добре но както и да е но не откри проблем при мен. Твърдеше , че ми били пуснали телефона и телевизията към 23 часа което не е вярно но нищо мълча си нали все пак са ми ги пуснали. Е ново 20 пускат ми интернета обаче се оказва, че някой ми е взел IP то. Е добре де как другите интернет доставчици си настройват DHCP сървръра да раздава IP та през няколко часа примерно и ако си сложиш статично да ти дава грешка? Е нейсе обаждат ми се от съпорта трябва да имате интернет невероятно но факт. В заключение , мисля че Йовков в случаят ще бъде прав със своето „Боже, колко мъка има по тоя свят, Боже!”, а аз бих добавил защо всичко трябва да е трудно когато може да е лесно? :confused :confused

Edited by poppopov
Link to comment
Share on other sites

Късметлия си, при мен нещата бяха доста по зле. Вчера следобед някъде след 4, жена ми почва да мрънка, че няма интернет, а телевизията спряла. Тъкмо бях легнал да спя, е няма как ставам рестартирам всичките им устройства никакъв резултат, рестартирам рутера не маже да вземе IP. Звъня им естествено от мобилен телефон техният не работи. Никакъв шанс за връзка, в продължение на три часа им звънях шест пъти и нищо. Е реших да им звънна от телефона на жена ми и след 30 минути ми връщат обаждането :confused . Момчето от съпорта любезно ми обяснява, че мен и още трима клиенти са ни изключили защото имало loop в мрежата и това е причината за спиранията и загуби на пакети при другите клиенти на този суич, вероятно от рутър който е повреден и изпраща твърде много заявки :angry1 . Добре обяснявам му, че рутерът ми tp-link 940n, ъпдетнат редовно рестартирам машината и е много малко вероятно да създава проблеми. Както и да е разбираме се, че ще ми пуснат интернета след посещение на техен служител в понеделник. Възникват няколко логични въпроса: Защо не ни се обадихте че , спирате всички услуги на трима клиенти (не на хиляда) и да обясните че има проблем и нямате човешкият ресурс за да го решите в неделя и това ще се случи в понеделник. И второ защо ми спряхте телефона и телевизията, те по никакъв начин не застрашават мрежата. Днес дойде техника огледа оптиката каза, че била малко прегънат кабела и това можело да създаде проблеми, той така си стои от месеци и всичко си беше добре но както и да е но не откри проблем при мен. Твърдеше , че ми били пуснали телефона и телевизията към 23 часа което не е вярно но нищо мълча си нали все пак са ми ги пуснали. Е ново 20 пускат ми интернета обаче се оказва, че някой ми е взел IP то. Е добре де как другите интернет доставчици си настройват DHCP сървръра да раздава IP та през няколко часа примерно и ако си сложиш статично да ти дава грешка? Е нейсе обаждат ми се от съпорта трябва да имате интернет невероятно но факт. В заключение , мисля че Йовков в случаят ще бъде прав със своето „Боже, колко мъка има по тоя свят, Боже!”, а аз бих добавил защо всичко трябва да е трудно когато може да е лесно? :confused :confused

 

И аз т'ва не мога да разбера,а уж се имат за сигурен провайдър за в Пловдив.

 

НЕКА ДА ИМ СПИРА ТОКА ПРЕЗ 10-20 МИНУТИ, И ДА ВИДИМ ДАЛИ ЩЕ ИМ Е ПРИЯТНО !!! ПОНЕ НЕКА МИ СПРАТ НАПЪЛНО (УЖ ЗА ПРОФИЛАКТИКА) ИНТЕРНЕТ-А ЗА 1 -2 ДНИ,А НЕ ПРЕЗ 10 МИНУТИ ДА МЕ ДРОПВА... ДОКАТО ОПРАВЯТ ПРОБЛЕМА.То човек не може да джътне един BattleNet. :allien

 

PS: много добре знам телефона на съпорта ...

:angry:

 

Не съм про в сферата на оптиките ,но в твоя случай нещата ми звучат абсурдно.

Edited by TRIBALERO
Link to comment
Share on other sites

Да след като поисках сметка от съпорта за случващото се и след като им зададох няколко логични въпроса, уважаемият господин от съпрота ми затвори телефон. След като се оплаках на обслужване на клиенти ми спря интернета дойде минута след като приключих разговора с шефката им. Час по късно интернета пак спря пак се обаждам на съпорта естествено никой не вдига. Да така наистина добре се подготвя почвата за м-тел, интересно дали шефовете на кулбокс са наясно със своеволията на служителите си?

Link to comment
Share on other sites

На мнение съм че една част от служителите им не могат да овладеят проблема ,който явно обхваща част от абонатите в региона.От горе може и да ги натиснат да пуснат на всички абонати услугите, но накрая резултата е същият.

Съмнявам се да е заради студеното време,оптиката не се влияе от метерологичните условия,просто услугата за сега е НЕстабилна .

 

Много маймунки на един клон ,и клона пада ...както много добре знаят хората из форума ни :tongue

Link to comment
Share on other sites

На мнение съм че една част от служителите им не могат да овладеят проблема ,който явно обхваща част от абонатите в региона.От горе може и да ги натиснат да пуснат на всички абонати услугите, но накрая резултата е същият.

Съмнявам се да е заради студеното време,оптиката не се влияе от метерологичните условия,просто услугата за сега е НЕстабилна .

 

Много маймунки на един клон ,и клона пада ...както много добре знаят хората из форума ни :tongue

 

като гледам как им вървят оптичните кабели (и особено тези тънките,белите до медиа конвертора)- по фасадите на блоковете, съвсем логично е след няколко години,изложени на студ и пек,да им се влошат параметрите и да почнат да създават проблеми.

Отделно "най добрата НЕПАСИВНА " FTTH технология - съответно има активно оборудване,увеличаващо допълнително вероятността за проблеми

 

Тук от Cooolbox описват "ползите от тази специфична топология" и недостатъците на "Единствената друга известна изцяло оптична мрежа, използва пасивна оптика, с което няма защо да правим сравнение." :lol:

http://forum.cooolbo....php?f=24&t=528

Edited by milenh
Link to comment
Share on other sites

Вече има някакво обяснение.

 

Здравейте,

 

Правим преконфигуриране и тестове на мрежата, които са свързани с предстоящ ъпгрейд на интернет услугите. Във връзка с това са вероятни временни прекъсвания на интернет услугата (в много редки случаи на тв или тел.услуга). Преконфигурирането ще отнеме няколко дни, но се надяваме да приключим до петък тази седмица. Моля при проблем рестартирайте устройствата си и ако проблема продължава, се свържете с телефона за поддръжка.

 

Благодарим ви предварително за търпението и ще ви уведомим след като конфигурациите приключат.

Екипът на Cooolbox

За съжаление съобщението пак идва след като е започнала профилактиката.

Link to comment
Share on other sites

  • Midex changed the title to JoyDay на Cooolbox
  • Veno changed the title to Cooolbox

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...