Jump to content
BulForum.com

Cooolbox


Recommended Posts

И аз пак питам абонатите на студената кутия.......Чакате ли по 10мин да ви зареди клип от вбокса ? ...повече от 100кб/с не вдига

Вбокс винаги си е бил мизерен сайт. И сега и на предишните ми доставчици е имало моменти когато е зареждал светкавично, но в повечето случаи се е влачил по корем...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Тъй, понеже гледам, че sloter ме намесва, се включвам с един поуст в дискусията или скандала или... както там се води.

Първо заявката ми за другия адрес е дадена преди да дам заявката за този, на който ползвам в момента. На адреса, за който е дадена заявката, нямахте покритие и към момента нямате. Дал съм заявка защото знам, че когато има повече заявки за даден район, той става приоритет. Не съм отказал заявката си за там, защото искрено се надявам предоставяната там услуга да е с качеството на всички други райони на Пловдив, с изключение на Славееви Гори, където както на всички е известно е проблемната централа.

Второ качеството на услугата, която ползвам в момента, снощи реших, че се е оправило, което и казах на човека от съпорта, който ми звънна преди малко /предполагам беше sloter/. Но добре, че казах да се чуем след 2-3 дни, за да мога да видя как е.

Е сега е така:

Ping statistics for 195.149.248.130:

Packets: Sent = 500, Received = 475, Lost = 25 (5% loss),

Approximate round trip times in milli-seconds:

Minimum = 24ms, Maximum = 30ms, Average = 24ms

 

Тестът е към дата.бг Същият тест снощи беше без проблеми, както и нямаше загуби. Сега какво става не знам. Тестът е директно с кабел от медията. Отдавам сегашния проблем на промените, които текат в момента.

Снощи при тестване на доста места нямаша загуби, пинга беше постоянен, както и скоростите. Единственото, което забелязах като проблем, беше много леко забавяне на брауза към 21ч.

 

Да видим дали като минат всички промени, ще се оправи всичко.

 

И за да не каже някой, че може да е от дата.бг, сега пуснах пинг на 50 пакета и към абв.бг

Ето:

 

Ping statistics for 194.153.145.104:

Packets: Sent = 50, Received = 46, Lost = 4 (8% loss),

Approximate round trip times in milli-seconds:

Minimum = 23ms, Maximum = 26ms, Average = 24ms

 

Иначе скоростите на даунлоуд са добре, а ъплоуда падна на 30 мегабита към Пловдив.

Снощи дауна беше 95, а ъпа 75.

Това е към момента:

1140630679.png

 

Edit: Занапред ще помоля sloter, да не дава оценки от мое име, а ако иска такива, да ми пише на ЛС или да ми звънне.

Edited by Lucky Luciano
Link to comment
Share on other sites

И аз пак питам абонатите на студената кутия.......Чакате ли по 10мин да ви зареди клип от вбокса ? ...повече от 100кб/с не вдига

 

Нямам проблеми със зареждането на клиповете във Vbox, брат!

Пробвах, като отворих 3-4 клипа от главната страница и ми се заредиха веднага.

Ако имаш предвид конкретно някой клип, кажи кой е да го изпробвам и него.

Пусни един пинг до Vbox да видим как е положението при теб.

Edited by NetZombie
Link to comment
Share on other sites

vbox е последният сайт който трябва да тествате по отношение на скорост. Сайта като цяло е бавен поради натовареността си. Друг момент е на кой точно сървър е качен клипа който искате да гледате. Имат доста сървъри и всеки е с различна натовареност. Да не ви казвам от извън страната с каква скорост се зареждат клипчетата от сайта. Ще измеря довечера, но е много под 50К. По - скоро може да тествате клиповете в youtube. Там поне са по постоянни по отношение на скоростта. Прави ми впечатление обаче, че тестовете които повече правят са много ненадеждни. Speedtest не бих го имал за еталон. Сървърите на data.bg още по - малко.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Нямам проблеми със зареждането на клиповете във Vbox, брат!

Пробвах, като отворих 3-4 клипа от главната страница и ми се заредиха веднага.

Ако имаш предвид конкретно някой клип, кажи кой е да го изпробвам и него.

Пусни един пинг до Vbox да видим как е положението при теб.

Няма значение кой клип,тествал съм с най-различни клипове от вибокса ( е окей наясно съм че вибокса си е шитнат но ми прави впечатление на други доставчици че зарежда за секунди целият даден клип)

и все пак 100кб/с ...... .... и в 4 сутринта съм правил тестове но уви същата манджа си е ;) Бях им писал по празниците и естественно си знаех че ще ми върнат шаблонен отговор като "В момента сървърите са ни претоварени" :)

ping-а ми е 3мс ... загуби 0

Link to comment
Share on other sites

Няма значение кой клип,тествал съм с най-различни клипове от вибокса ( е окей наясно съм че вибокса си е шитнат но ми прави впечатление на други доставчици че зарежда за секунди целият даден клип)

и все пак 100кб/с ...... .... и в 4 сутринта съм правил тестове но уви същата манджа си е ;) Бях им писал по празниците и естественно си знаех че ще ми върнат шаблонен отговор като "В момента сървърите са ни претоварени" :)

ping-а ми е 3мс ... загуби 0

 

Как си измерваш скоростта с която ти зарежда клип-а? Ако е точно 100, може да е ограничена. Пробва ли с други браузъри?

Link to comment
Share on other sites

Как си измерваш скоростта с която ти зарежда клип-а? Ако е точно 100, може да е ограничена. Пробва ли с други браузъри?

Да пробвах работя с Chrome и firefox 100кб/с е максимума в същност ... средно играе 40-70кб/с

И тези невероятни скорости които вадите по 100mbps(speedtest) ми бъркате в здравето честно ! че аз повече от 50mpbs не съм извадил със или без рутер от както съм абонат

Edited by KyPo
Link to comment
Share on other sites

Я да те питам нещо, мои приятели са се обадили за включване на нет и тв при вас, но с изричната уговорка, че ще си пуснат и тв, ако им предложите и услугата предлагана от ДСС с 1, 2 и з часа връщане назад на определени канали. Вие сте им казали, че работите по този въпрос и тази услуга ще е налична скоро. Това наистина ли е така, ще я има ли тази услуга?

Също така ме интересува, ще пуснете ли най-накрая NG WILD, както и ЮСБ - тата от задната страна на приемника ще започнат ли да функционират, както ми бяхте обещали преди 3 години когато минах към вас?

Благодаря. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Да пробвах работя с Chrome и firefox 100кб/с е максимума в същност ... средно играе 40-70кб/с

И тези невероятни скорости които вадите по 100mbps(speedtest) ми бъркате в здравето честно ! че аз повече от 50mpbs не съм извадил със или без рутер от както съм абонат

 

 

Ако имаш предвид speedtest.net, то той не е верен.

Link to comment
Share on other sites

charmock, преди три години не съм сигурен, че е имало cooolbox все още ?

Колегите от вестител работят над USB-тата и над гледането на програми (за които има права) след излъчването им, но връщане на канала 1,2,3 часа назад няма да има, защото е незаконно.

Технически реализацията на пускане на канали със заксъснение 1-2-3 часа е доста проста :( за съжаление телевизиите не искат и да чуят за подобно нещо , а за тези които са ОК с тях няма никакъв смисъл да се прави, защото никои няма да ги гледа.

 

Повече инфо на този етап не мога да ви дам.

 

Lucky Luciano, прав си, но разбрах от NetZombie че сте говорили и че си доволен както и заявката за включване. Нямаше как да знам, че тя е стара и е нямало покритие. Сори ако съм те засегнал, но не съм и казал кои знае какво все пак ;)

Link to comment
Share on other sites

Слотер, щом си позволяваш да изваждаш на показ неща, които съм ти писал на ЛС аз се чувствам длъжен да отговоря:

 

Ето ЛС на Sloter към мен,което потвърждава безсилието и некомпетентността му да се справи с моя проблем:

Sloter:

Има хора които просто не знаят какво е човешка комуникация.

Моля, спри да ми пишеш на лични и от мен повече няма да получиш личен съпорт.

Докато комуникацията беше клиент - доставчик нещата бяха ок. Нямам нерви да чета обидите на някои в чисто личностен план. Свободен си да пишеш каквото искаш по форумите и да се свързваш с нашия съпорт. Никои няма да ти откаже съпорт или да покаже лично отношение.

С мен обаче комуникацията ти приключва днес.

 

Кой казваше, че съпорта на Cooolbox бил уникален?

 

Лъки Лучано показа нагледно в пост малко по-горе, колко е доволен!

 

Проблема "Славееви гори" вероятно няма да бъде решен никога, защото истината май е в некадърно изградената мрежа!

Така, че който е в "Кичука" да си има едно на ум, ако мисли да минава на Кууулбокс!

Edited by NetZombie
Link to comment
Share on other sites

Да пробвах работя с Chrome и firefox 100кб/с е максимума в същност ... средно играе 40-70кб/с

И тези невероятни скорости които вадите по 100mbps(speedtest) ми бъркате в здравето честно ! че аз повече от 50mpbs не съм извадил със или без рутер от както съм абонат

 

Аз какво да кажа като повече от 20mbps не съм вдигнал от 3-4 месеца вече (откакто вързаха братовчед ми отгоре :) Жалко, че когато идваха преди известно време аз не си бях вкъщи, а баща ми нищо не разбира... и така и си остана, недовършена работа. :ph34r: Иначе са учтиви де.

Edited by JiMbo
Link to comment
Share on other sites

Тази тема отново започва да смърди!

Не можете ли да се държите като зрели хора ?

Link to comment
Share on other sites

Като те бъзикат костюмарчета с гръмки реклами и още по-гръмки обещания и оферти ,просто няма как.Толкова ли не можаха да им решат проблема ? Божествената оптика и съпътствашия съпорт нещо се изложиха...Аз до сега да им бях бил 4320490 шута.

Edited by Danzki
Link to comment
Share on other sites

Тук преглеждам чат пат темата и от 1-2 месеца виждам долу-горе едни и същи хора постоянно да плюят и да се оплакват. Защо си причинявате главоболия ? Просто сменяте доставчика и край ! Освен ако...

целта не е постоянно да се пишат негативизми и обиди.

Лично аз останах с такова впечатление. Щото едно е да се оплачеш когато имаш проблем - това е естествено и задължително. Но месеци наред да се оплаваш само... при тази силна конкуренция... не знам !

 

---

Ясно ми е, че в темите на доставчиците ще се натрупват повече оплаквания отколкото хвалби - логично. Но като са едни и същи хора става подозрително.

Link to comment
Share on other sites

charmock, преди три години не съм сигурен, че е имало cooolbox все още ?

Колегите от вестител работят над USB-тата и над гледането на програми (за които има права) след излъчването им, но връщане на канала 1,2,3 часа назад няма да има, защото е незаконно.

Технически реализацията на пускане на канали със заксъснение 1-2-3 часа е доста проста :( за съжаление телевизиите не искат и да чуят за подобно нещо , а за тези които са ОК с тях няма никакъв смисъл да се прави, защото никои няма да ги гледа.

Добре не бяха три години а 2 и нещо, просто беше образно казано. След като връщането с 1,2,3 часа назад е незаконно, защо сте обещали, че ще го има като услуга и работите по въпроса?

Не разбрах какво ми отговори за NG WILD?

 

Добре де, ми като е незаконно онези ч......и от ДСС-то що го имат?

Link to comment
Share on other sites

Слотер, щом си позволяваш да изваждаш на показ неща, които съм ти писал на ЛС аз се чувствам длъжен да отговоря:

 

Ето ЛС на Sloter към мен,което потвърждава безсилието и некомпетентността му да се справи с моя проблем:

 

 

Кой казваше, че съпорта на Cooolbox бил уникален?

 

Лъки Лучано показа нагледно в пост малко по-горе, колко е доволен!

 

Проблема "Славееви гори" вероятно няма да бъде решен никога, защото истината май е в некадърно изградената мрежа!

Така, че който е в "Кичука" да си има едно на ум, ако мисли да минава на Кууулбокс!

 

Аз пък напълно подкрепям Слотер, много правилно ти го е казал. Евала му за търпението и за отношението.

Мисля че не заслужавате лично отношение каквото той се опитва да покаже.

 

Mного си далече от това да даваш професионални квалификации. Най-малкото нямаш нужното за да ги правиш B)

 

Тва вашето се обърна на агитация ...

 

Проблема според мен е главно в задклавиатурните устройства :) и в тая връзка да запитам защо нито веднъж не видях пинг до

GW и двата DNS на кулбокс ???

Link to comment
Share on other sites

Проблема според мен е главно в задклавиатурните устройства :) и в тая връзка да запитам защо нито веднъж не видях пинг до

GW и двата DNS на кулбокс ???

на: http://rghost.net/4175275

2-3 страници назад, но кой да чете?! Чукча писатель.

на ти и супер дупер нет:

http://rghost.net/4117081

от такъв да се не отървеш :)

Edited by victory
Link to comment
Share on other sites

@NetZombie, иди при по кадърни доставчици след като не ти харесва,при мен в кючука нета е огън.

То на теб и златен кабел да ти пуснат пак ще плачеш,и аз се чудя как са те издържали досега.

Link to comment
Share on other sites

Ето и как изглежда нета от хотелската ми стая... нейде из балкана. Рутера е някъде из коридора, през няколко стени. Доставчика... не го знам. Свързаността варира между 1 мегабит до 18 мегабита... само по време на правене на клипчето. Правете си сметка за какво става въпрос. В момента е заковала на 6 мегабита :laughing:

Обаче, при този кирлив нет и още по-кирливо изградена мрежа вижте за какъв рефреш говорим. И не се знае колко маймуна сме на клона в момента.

 

http://rghost.net/4192675

 

edit:

Доставчика: Bulgarian Telecommunications Company Plc.

Рутера... някакъв йофтин Едимакс :laughing:

Edited by victory
Link to comment
Share on other sites

Като те бъзикат костюмарчета с гръмки реклами и още по-гръмки обещания и оферти ,просто няма как.Толкова ли не можаха да им решат проблема ? Божествената оптика и съпътствашия съпорт нещо се изложиха...Аз до сега да им бях бил 4320490 шута.

Чек' да та питам нещо..., ти абонат ли си? Не си, нали !? От къде тогава тази категорична информация от първа ръка ?

Това, че някои хора си позволяват да използват тази тема за лична изповедалня и място за лични нападки, съвсем не е критерии за генерална оценка на доставчикът! Още повече, че тези трима-четирима мрънкалници*, съвсем не могат да представляват представителна извадка.

Не желая да ставам адвокат на Sloter, но ситуацията започва да ми прилича на:

- Подай му пръст, да ти отхапе ръката.

 

*Мрънкалници по простата причина, че тук се изписаха цели странници от упоменатите господа, а съм сигурен, че във форума на доставчика не са писали и 5% от това което ореваха тук!

 

П.с. Работата съвсем сериозно започва да смърди! Явно рязането на влакна вече не е модно, та се преминава на спамене по форумите. ;)

П.с.2 След като предишният ми доставчик не можа да си оправи бакиите в продължение на два месеца... просто го смених (без да занимавам до втръсване хората по форумите с личните си драми)

Link to comment
Share on other sites

Правилното е, когато се взима конкретно становище по даден случай да се гледа двете страни на монетата!

Значи били сме мрънкалници, при това става въпрос за 3-4 такива!

Е като сме само 3-4 мрънкалници защо съпорта на този доставчик не вземе в крайна сметка да се справи с проблемите на тези мрънкалници?!

Тогава няма да има кой да мрънка и за този доставчик ще се сипят само суперлативи!

Истината е, че Sloter и екипа му бяха разкрити - нямат необходимата компетенция да разрешат така наболелия проблем "Славееви гори".

Само така мога да си обясня "измъкването му по терлици" от този случай.

Когато не знаеш и неможеш да се справиш с даден проблем, не ти остава нищо друго, освен да избягаш...поне така постъпват слабите.

Това, което Sloter ми каза в ЛС и съм го цитирал тук дословно слабо ме интересува!В крайна сметка аз си плащам за доставка на интернет, а не за приятелство или нещо друго.

Държа да подчертая, че съм оказал пълно съдействие на Sloter за да се разреши този проблем!

 

Аз имам интерес да се оправят нещата, а не да влизам в конфронтации или да се правя на интересен.

Отдавна съм минал възрастовата граница да се изживявам като форумен герой!

Link to comment
Share on other sites

 

Истината е, че Sloter и екипа му бяха разкрити - нямат необходимата компетенция да разрешат така наболелия проблем "Славееви гори".

Само така мога да си обясня "измъкването му по терлици" от този случай.

Когато не знаеш и неможеш да се справиш с даден проблем, не ти остава нищо друго, освен да избягаш...поне така постъпват слабите.

Това, което Sloter ми каза в ЛС и съм го цитирал тук дословно слабо ме интересува!В крайна сметка аз си плащам за доставка на интернет, а не за приятелство или нещо друго.

 

Именно ! Плащаш за услуга, а не си си купил и персонален човек за подръжка!

Това ми е любимото - някой след като съм му направил жеста да му дам лична връзка с мене, да започне да изисква и 24х7 да съм му на линия, та да му решавам проблемите... Чест му прави на човека, че не ти е теглил майните (въпреки, че сигурно си е губил от личното време). Обикновенно след подобна ситуация с мене..., някой остава силно огорчен... и това не съм аз ;)

 

П.с. И за да докажеш, че си подминал онази гранница... не ти остава нищо друго освен да му се извиниш и да му благодариш за полаганите усилия на човека.

От мен толкова! Баси и детската ясла дето стана тук....

Edited by gado
Link to comment
Share on other sites

  • Midex changed the title to JoyDay на Cooolbox
  • Veno changed the title to Cooolbox

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...