Jump to content
BulForum.com

Cooolbox


Recommended Posts

Споко ! Като се прехвърлиш там..., ще има.

Което ме подсеща, че един колега от Смирненски е техен абонат. Ще отида да тествам. Благодаря ти много за репликата.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Защо се карате? Защото скоростта ви не е 80, а 60, примерно? Ми и моята не е, ама какво от това. При предния ми доставчик за съшите пари беше на половина, че и повече като скорост надолу и имаше проблеми доста по-често. Не мисля, че sloter трябва да ходи до когото и да е да тества. Аз лично ако някога стигна до заключението, че ми е нарушен договора, съм напълно ясно как да го прекратя в моя полза. Само че според него скоростта е негарантирана. Какво значение има дали ще се свали даден файл за 4 или 5 минути? Друг е въпроса, ако нет-а наистина е зле. Там не коментирам, не разбирам. Ама за цифровата няма негарантирана скорост, така че, sloter, очаквам да напишеш това "в най-кратки срокове" точно за коя дата става въпрос. Не защото искам да се заяждам, а защото гледам телевизия, за да се отпусна от ежедневието, да релаксиран, за което си плащаме всички и очакваме услугата да е на ниво. А когато не е, се обеснява защо. А не от кол центъра да казват "в момента сме на етап събиране на информация", аз ли да знам защо има проблем, че събирате информация?

 

И все пак, ако утре трябва да си избера достачик за цифрова и интернет, пак ще избера cooolbox (добре, че няма Quarto при мен :) )

Link to comment
Share on other sites

Искам само да обърна внимание, как си говорят 4 човека в тая тема за един и същи проблем.

 

 

 

Най-интересното е, че tedy, дето е с най-много постове в темата, дори НЕ Е абонат.

 

Аз също не съм забелязал проблеми с интернета. Има някакви глупави лагове, но на нещо друго различно от фейсбук до сега не съм ги видял. Може и от браузъра да е проблема също при мен.

Edited by w00x
Link to comment
Share on other sites

victory, аз вярвам на колегите които са идвали многократно до вас. Не виждам смисъл да дублирам работата им. Предпочитам да отделя времето си за довършване на решението за вчерашния проблем, но когато това стане може да приема поканата ти ако не за друго поне да се видим и поговорим спокойно без трибуна пред която да повишаваме тон.

Link to comment
Share on other sites

victory, аз вярвам на колегите които са идвали многократно до вас. Не виждам смисъл да дублирам работата им. Предпочитам да отделя времето си за довършване на решението за вчерашния проблем, но когато това стане може да приема поканата ти ако не за друго поне да се видим и поговорим спокойно без трибуна пред която да повишаваме тон.

Не съм и очаквал друг отговор. Проблемите не се решават с висене във форуми и писане на клевети, както правиш ти.

 

Лек ден.

Link to comment
Share on other sites

Искам само да обърна внимание, как си говорят 4 човека в тая тема за един и същи проблем. . .

@w00x, не успях да схвана идеята на преброяването.

Точно в тази тема пиша повече от две години и като ги пресметна, се получава по един пост на 5-6 дена.

Това много ли е?

Link to comment
Share on other sites

@plameni, как е телевизията при теб?

 

До тази сутрин беше зле (сега не съм си вкъщи), както при всички.

Обикновено, когато имам проблем, се обаждам на съпорта и пиша във форума на доставчика.

Link to comment
Share on other sites

При мен телевизията е още зле. Гледах сега едно предаване по Нешанъл-а и насичаше през 5 минутки....Още явно не е решен проблема.:blink:

Link to comment
Share on other sites

Добро утро, момчета!

 

Някой от Кууул може ли да изпише командата: ping demonoid.com -t и да каже дали има загуби.

Ако може само един-двама от нашата мрежа да проверят, за да знам дали проблем е в демоноид или при мен.

Работим със съпорта по проблема и искам да знам дали да им пращам шот,понеже на мен ми изписва, че имам загуби.

Edited by NetZombie
Link to comment
Share on other sites

Ping statistics for 62.149.24.66:

Packets: Sent = 152, Received = 151, Lost = 1 (0% loss),

Approximate round trip times in milli-seconds:

Minimum = 64ms, Maximum = 69ms, Average = 65ms

Link to comment
Share on other sites

Ping statistics for 62.149.24.66:

Packets: Sent = 152, Received = 151, Lost = 1 (0% loss),

Approximate round trip times in milli-seconds:

Minimum = 64ms, Maximum = 69ms, Average = 65ms

 

Много благодаря!

Само да питам изчака ли поне 1-2 минути, като пингваше до демоноид?

 

И може ли да повериш дали имаш загуби до ping dir.bg -t

При мен ми дава загуби!

Link to comment
Share on other sites

Изчаках много ясно, 152 пакета не се пращат за секунда :)

Ето ти към dir.bg:

Ping statistics for 62.149.24.66:

Packets: Sent = 152, Received = 151, Lost = 1 (0% loss),

Approximate round trip times in milli-seconds:

Minimum = 64ms, Maximum = 69ms, Average = 65ms

Link to comment
Share on other sites

@w00x, не успях да схвана идеята на преброяването.

Точно в тази тема пиша повече от две години и като ги пресметна, се получава по един пост на 5-6 дена.

Това много ли е?

 

Ти просто попадна в бройката, защото съм копирал без да махам нищо.

 

Идеята ми беше за другите 3-ма. 2-ма които се оплакват и един който плюе срещу оптиката без да е абонат. Как темата е пълна с едни и същи мнения и ако някой иска реално да направи сравнение между доставчиците, до никъде няма да стигне.

 

 

Ping statistics for 62.149.24.66:

Packets: Sent = 149, Received = 149, Lost = 0 (0% loss),

Approximate round trip times in milli-seconds:

Minimum = 59ms, Maximum = 70ms, Average = 60ms

Edited by w00x
Link to comment
Share on other sites

Ти просто попадна в бройката, защото съм копирал без да махам нищо.

 

Идеята ми беше за другите 3-ма. 2-ма които се оплакват и един който плюе срещу оптиката без да е абонат. Как темата е пълна с едни и същи мнения и ако някой иска реално да направи сравнение между доставчиците, до никъде няма да стигне.

 

 

Ping statistics for 62.149.24.66:

Packets: Sent = 149, Received = 149, Lost = 0 (0% loss),

Approximate round trip times in milli-seconds:

Minimum = 59ms, Maximum = 70ms, Average = 60ms

 

Ти какво предлагаш, като има проблем да мълчим и да стискаме зъби ли?

Постовете ни били за едно и също...ми това, какво говори - че проблема го има от маса време и нищо не е променено.

Какво трябва да правим според теб?

Съпорта на Куул е запознат с проблемите...направили сме каквото трябва!

Link to comment
Share on other sites

Ами по тая логика, значи Куулбокс имат само 3-ма човека с проблеми, защото аз други оплаквания във форума не виждам. Доста добре за толкова много абонати..

 

Нито аз, нито който и да е друг пишещ тук и не свързан с Coolbox, ще може да реши проблемите ти. Затова обясняването на един и същи проблем по 100 пъти е безсмислено.

 

Лично мен не ме вълнува особенно ежедневното развитие на проблемът ти. Може да напишеш само като ти го разрешат.

 

Аз знам какво пишеш и просто ти прескачам постовете, но ако някой иска да влезе да потърси информация, ще трябва да ти ги препрочете всичките.

 

На мен също ми дреме ти, какво мислиш!

Няма значение колко са 1-2-3 или 100.

Има ли проблем - има!

Тези проблеми стоят ли от месеци - стоят!

Нещо променоло ли се е - Не!

Това не говори добре за съпорта!

Ти като нямаш проблем, не взима отношоние по нашите и това е!

 

Има много хора с проблеми, но са малко тези, които се проверяват нещата!

Link to comment
Share on other sites

NetZombie , правим и невъзможното да открием твоя проблем. Както знаеш всеки ден си пишем в другия форум. Все пак нека е ясно, че подобни проблеми имат 2-3-ма абоната . Нито сме затворили тикетите за същите нито сме спрели да се опитваме да задоволим огромните ти изисквания и когато ти се появи 1% загуба на пакети (обикновено 1 или 2 пакета загубени) да започваш да тръбиш във форумите, че услугата не ставала. Също така се получава и когато някои сайт вземе че ти върне малко по-бавен (jitter) пакет и отново се почва същото. Да не споменаваме и случайте в които искаш да видиш 100Mbps ама реално получиш 20 или 30 от някои сайт тогава вече трагедията е пълна.Знам, че отново ще се предизвика полемика, но въпреки огромното ми желание да си замълча, защото знам какво ще последва отново от 2-3-ма човека не искам останалите абонати да си мислят, че това е така в цялата мрежа и съм длъжен да отговоря по някакъв начин на тези лъжи които се пишат.

Link to comment
Share on other sites

Ping statistics for 62.149.24.66:
   Packets: Sent = 67, Received = 66, Lost = 1 (1% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
   Minimum = 113ms, Maximum = 1140ms, Average = 295ms

 

 

Ping statistics for 62.149.24.66:
   Packets: Sent = 58, Received = 58, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
   Minimum = 65ms, Maximum = 190ms, Average = 69ms

 

 

аз съм ей така - ту съм ОК, ту не съм. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

NetZombie , правим и невъзможното да открием твоя проблем. Както знаеш всеки ден си пишем в другия форум. Все пак нека е ясно, че подобни проблеми имат 2-3-ма абоната . Нито сме затворили тикетите за същите нито сме спрели да се опитваме да задоволим огромните ти изисквания и когато ти се появи 1% загуба на пакети (обикновено 1 или 2 пакета загубени) да започваш да тръбиш във форумите, че услугата не ставала. Също така се получава и когато някои сайт вземе че ти върне малко по-бавен (jitter) пакет и отново се почва същото. Да не споменаваме и случайте в които искаш да видиш 100Mbps ама реално получиш 20 или 30 от някои сайт тогава вече трагедията е пълна.Знам, че отново ще се предизвика полемика, но въпреки огромното ми желание да си замълча, защото знам какво ще последва отново от 2-3-ма човека не искам останалите абонати да си мислят, че това е така в цялата мрежа и съм длъжен да отговоря по някакъв начин на тези лъжи които се пишат.

 

Sloter, тези проблеми от колко време правите и невъзможното да ги разрешите?!

Подобни проблеми имали 2-3-ма абонати...от кога бройката има значение?! И като са 2-3-ма това говори още по-лошо, че на тези 2-3ма проблемите им не са мръднали!Ами ако бяха 20-30 сигурно ще трябва да чакат с години да се оправят нещата при тях!

Изискванията ми били огромни - ти сега по друг начин ли искаш да си говорим?!

Загубите били по 1-2%...какво като са по 1-2%?! Има ли значение да ли са 1-2% или 10-20%?!

 

И 0,5 да са това загуби ли са - загуби са!

Трябва ли да ги има - според мен не трябва?

Другите що нямат загуби?

Link to comment
Share on other sites

...

А ти пък орева орталъка по повод прословутия tedy, който вече сигурно от 2-3 страници насам не е написал и едно мнение, ама тоя път не издържах. Искаш ли пък аз да преброя колко пъти последните страници ти писа офтопици по повод tedy, който имал не знам си колко поста в тема на доставчик, на който не бил абонат вииш ли? Аз бях спрял, ама ти явно ми имаш зъб и нещо не виждам да спираш да ревеш против мен. Броиш постове, следиш кой колко и къде писал... Ай И ТИ се поспри малко, а... Мен не ми пука какво мислиш за мен и колко те дразня, ама и ти се оливаш вече. Не виждам да си по-светец от мен с нищо.

 

"ако някой иска да влезе да потърси информация"

- Помисли малко, каква аджеба информация някой сериозно си мисли, че може да потърси в тема за интернет доставчик, освен оплаквания, тук таме някой хвалещ, и т.н.?

Информация за доставчика се търси в сайта му, на супер съпорта му, тук най-много да намери мнения за даден район как вървят нещата, как се развива решението на даден проблем и т.н. Изключваме мен, който си признава, че е писал повече иронично по повод прословутата оптика и ултра-мега съпорта.

 

Да не говорим, че наистина поведението на sloter прави доста лошо впечатление, то не бяха иронии, сарказми, нещо което не се очаква от така прехвален съпорт, защото очевидно той се изживява като такъв в този форум, което е похвално, но това, че някои клиленти са изнервени и си изпускат чат пат нервите, съвсем не означава, че можеш да си позволяваш и ти подобно отношение към тях. Не говори добре за Кулбокс, чийто представител се явяваш ти тук. На запад за подобно отношение на съпорт или представител на фирма, която има самочувствието да е най-добрата на пазара, хвърчат глави. Независимо колко изнервени са няколко клиента, а в случая даже не виждам някой да те обижда или нещо кой знае какво. Замисли се малко и ти.

Edited by tedy
Link to comment
Share on other sites

Никога не съм казвал, че понеже от цялата мрежа са двама или трима недоволни от услугите които получават не е проблем за нас. Даже нарочно изрично го споменах в предния си пост, защото предполагах, че някои ще го спомене. При положение, че има по пет поста на страница от 2-3ма човека се чувствам задължен поне отчасти да представя и другата страна и да обясня за какви точно проблеми говорят хората и какво правим ние за да ги решим. Ирония и сарказъм не е имало, а представяне на фактите. Аз никого не посочвам с пръст и не бълвам обвинения.

Форума го приемам като неутрална точка където абонатите и доставчиците обсъждат предложения и коментари. Не мога да приема факта, че се очаква само да четем какво пишат абонатите и да нямаме право на отговор.

Link to comment
Share on other sites

  • Midex changed the title to JoyDay на Cooolbox
  • Veno changed the title to Cooolbox

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...