victory Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 Споко ! Като се прехвърлиш там..., ще има. Което ме подсеща, че един колега от Смирненски е техен абонат. Ще отида да тествам. Благодаря ти много за репликата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danzki Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 Хайде да видим дали sloter ще отиде... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zynth Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 Защо се карате? Защото скоростта ви не е 80, а 60, примерно? Ми и моята не е, ама какво от това. При предния ми доставчик за съшите пари беше на половина, че и повече като скорост надолу и имаше проблеми доста по-често. Не мисля, че sloter трябва да ходи до когото и да е да тества. Аз лично ако някога стигна до заключението, че ми е нарушен договора, съм напълно ясно как да го прекратя в моя полза. Само че според него скоростта е негарантирана. Какво значение има дали ще се свали даден файл за 4 или 5 минути? Друг е въпроса, ако нет-а наистина е зле. Там не коментирам, не разбирам. Ама за цифровата няма негарантирана скорост, така че, sloter, очаквам да напишеш това "в най-кратки срокове" точно за коя дата става въпрос. Не защото искам да се заяждам, а защото гледам телевизия, за да се отпусна от ежедневието, да релаксиран, за което си плащаме всички и очакваме услугата да е на ниво. А когато не е, се обеснява защо. А не от кол центъра да казват "в момента сме на етап събиране на информация", аз ли да знам защо има проблем, че събирате информация? И все пак, ако утре трябва да си избера достачик за цифрова и интернет, пак ще избера cooolbox (добре, че няма Quarto при мен ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 (edited) Искам само да обърна внимание, как си говорят 4 човека в тая тема за един и същи проблем. tedy151 victory131 plameni129 NetZombie116 Най-интересното е, че tedy, дето е с най-много постове в темата, дори НЕ Е абонат. Аз също не съм забелязал проблеми с интернета. Има някакви глупави лагове, но на нещо друго различно от фейсбук до сега не съм ги видял. Може и от браузъра да е проблема също при мен. Edited January 28, 2011 by w00x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordeath Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 Темата е за заключване. Толкова глупости не бях чел. Обладани сте от тоя умрял спеед тест. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sloter Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 victory, аз вярвам на колегите които са идвали многократно до вас. Не виждам смисъл да дублирам работата им. Предпочитам да отделя времето си за довършване на решението за вчерашния проблем, но когато това стане може да приема поканата ти ако не за друго поне да се видим и поговорим спокойно без трибуна пред която да повишаваме тон. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
victory Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 victory, аз вярвам на колегите които са идвали многократно до вас. Не виждам смисъл да дублирам работата им. Предпочитам да отделя времето си за довършване на решението за вчерашния проблем, но когато това стане може да приема поканата ти ако не за друго поне да се видим и поговорим спокойно без трибуна пред която да повишаваме тон. Не съм и очаквал друг отговор. Проблемите не се решават с висене във форуми и писане на клевети, както правиш ти. Лек ден. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sloter Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 И аз не съм очаквал друг от теб. Аз съм все още на линия и работя над проблема... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 Искам само да обърна внимание, как си говорят 4 човека в тая тема за един и същи проблем. . . @w00x, не успях да схвана идеята на преброяването. Точно в тази тема пиша повече от две години и като ги пресметна, се получава по един пост на 5-6 дена. Това много ли е? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alchemy Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 @plameni, как е телевизията при теб? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 @plameni, как е телевизията при теб? До тази сутрин беше зле (сега не съм си вкъщи), както при всички. Обикновено, когато имам проблем, се обаждам на съпорта и пиша във форума на доставчика. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 При мен телевизията е още зле. Гледах сега едно предаване по Нешанъл-а и насичаше през 5 минутки....Още явно не е решен проблема. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NetZombie Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 (edited) Добро утро, момчета! Някой от Кууул може ли да изпише командата: ping demonoid.com -t и да каже дали има загуби. Ако може само един-двама от нашата мрежа да проверят, за да знам дали проблем е в демоноид или при мен. Работим със съпорта по проблема и искам да знам дали да им пращам шот,понеже на мен ми изписва, че имам загуби. Edited January 29, 2011 by NetZombie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zynth Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 Ping statistics for 62.149.24.66: Packets: Sent = 152, Received = 151, Lost = 1 (0% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 64ms, Maximum = 69ms, Average = 65ms Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NetZombie Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 Ping statistics for 62.149.24.66: Packets: Sent = 152, Received = 151, Lost = 1 (0% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 64ms, Maximum = 69ms, Average = 65ms Много благодаря! Само да питам изчака ли поне 1-2 минути, като пингваше до демоноид? И може ли да повериш дали имаш загуби до ping dir.bg -t При мен ми дава загуби! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zynth Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 Изчаках много ясно, 152 пакета не се пращат за секунда Ето ти към dir.bg: Ping statistics for 62.149.24.66: Packets: Sent = 152, Received = 151, Lost = 1 (0% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 64ms, Maximum = 69ms, Average = 65ms Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 (edited) @w00x, не успях да схвана идеята на преброяването. Точно в тази тема пиша повече от две години и като ги пресметна, се получава по един пост на 5-6 дена. Това много ли е? Ти просто попадна в бройката, защото съм копирал без да махам нищо. Идеята ми беше за другите 3-ма. 2-ма които се оплакват и един който плюе срещу оптиката без да е абонат. Как темата е пълна с едни и същи мнения и ако някой иска реално да направи сравнение между доставчиците, до никъде няма да стигне. Ping statistics for 62.149.24.66: Packets: Sent = 149, Received = 149, Lost = 0 (0% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 59ms, Maximum = 70ms, Average = 60ms Edited January 29, 2011 by w00x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NetZombie Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 Ти просто попадна в бройката, защото съм копирал без да махам нищо. Идеята ми беше за другите 3-ма. 2-ма които се оплакват и един който плюе срещу оптиката без да е абонат. Как темата е пълна с едни и същи мнения и ако някой иска реално да направи сравнение между доставчиците, до никъде няма да стигне. Ping statistics for 62.149.24.66: Packets: Sent = 149, Received = 149, Lost = 0 (0% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 59ms, Maximum = 70ms, Average = 60ms Ти какво предлагаш, като има проблем да мълчим и да стискаме зъби ли? Постовете ни били за едно и също...ми това, какво говори - че проблема го има от маса време и нищо не е променено. Какво трябва да правим според теб? Съпорта на Куул е запознат с проблемите...направили сме каквото трябва! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NetZombie Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 Ами по тая логика, значи Куулбокс имат само 3-ма човека с проблеми, защото аз други оплаквания във форума не виждам. Доста добре за толкова много абонати.. Нито аз, нито който и да е друг пишещ тук и не свързан с Coolbox, ще може да реши проблемите ти. Затова обясняването на един и същи проблем по 100 пъти е безсмислено. Лично мен не ме вълнува особенно ежедневното развитие на проблемът ти. Може да напишеш само като ти го разрешат. Аз знам какво пишеш и просто ти прескачам постовете, но ако някой иска да влезе да потърси информация, ще трябва да ти ги препрочете всичките. На мен също ми дреме ти, какво мислиш! Няма значение колко са 1-2-3 или 100. Има ли проблем - има! Тези проблеми стоят ли от месеци - стоят! Нещо променоло ли се е - Не! Това не говори добре за съпорта! Ти като нямаш проблем, не взима отношоние по нашите и това е! Има много хора с проблеми, но са малко тези, които се проверяват нещата! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sloter Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 NetZombie , правим и невъзможното да открием твоя проблем. Както знаеш всеки ден си пишем в другия форум. Все пак нека е ясно, че подобни проблеми имат 2-3-ма абоната . Нито сме затворили тикетите за същите нито сме спрели да се опитваме да задоволим огромните ти изисквания и когато ти се появи 1% загуба на пакети (обикновено 1 или 2 пакета загубени) да започваш да тръбиш във форумите, че услугата не ставала. Също така се получава и когато някои сайт вземе че ти върне малко по-бавен (jitter) пакет и отново се почва същото. Да не споменаваме и случайте в които искаш да видиш 100Mbps ама реално получиш 20 или 30 от някои сайт тогава вече трагедията е пълна.Знам, че отново ще се предизвика полемика, но въпреки огромното ми желание да си замълча, защото знам какво ще последва отново от 2-3-ма човека не искам останалите абонати да си мислят, че това е така в цялата мрежа и съм длъжен да отговоря по някакъв начин на тези лъжи които се пишат. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
samkijot Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 Ping statistics for 62.149.24.66: Packets: Sent = 67, Received = 66, Lost = 1 (1% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 113ms, Maximum = 1140ms, Average = 295ms Ping statistics for 62.149.24.66: Packets: Sent = 58, Received = 58, Lost = 0 (0% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 65ms, Maximum = 190ms, Average = 69ms аз съм ей така - ту съм ОК, ту не съм. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NetZombie Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 NetZombie , правим и невъзможното да открием твоя проблем. Както знаеш всеки ден си пишем в другия форум. Все пак нека е ясно, че подобни проблеми имат 2-3-ма абоната . Нито сме затворили тикетите за същите нито сме спрели да се опитваме да задоволим огромните ти изисквания и когато ти се появи 1% загуба на пакети (обикновено 1 или 2 пакета загубени) да започваш да тръбиш във форумите, че услугата не ставала. Също така се получава и когато някои сайт вземе че ти върне малко по-бавен (jitter) пакет и отново се почва същото. Да не споменаваме и случайте в които искаш да видиш 100Mbps ама реално получиш 20 или 30 от някои сайт тогава вече трагедията е пълна.Знам, че отново ще се предизвика полемика, но въпреки огромното ми желание да си замълча, защото знам какво ще последва отново от 2-3-ма човека не искам останалите абонати да си мислят, че това е така в цялата мрежа и съм длъжен да отговоря по някакъв начин на тези лъжи които се пишат. Sloter, тези проблеми от колко време правите и невъзможното да ги разрешите?! Подобни проблеми имали 2-3-ма абонати...от кога бройката има значение?! И като са 2-3-ма това говори още по-лошо, че на тези 2-3ма проблемите им не са мръднали!Ами ако бяха 20-30 сигурно ще трябва да чакат с години да се оправят нещата при тях! Изискванията ми били огромни - ти сега по друг начин ли искаш да си говорим?! Загубите били по 1-2%...какво като са по 1-2%?! Има ли значение да ли са 1-2% или 10-20%?! И 0,5 да са това загуби ли са - загуби са! Трябва ли да ги има - според мен не трябва? Другите що нямат загуби? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 (edited) ... А ти пък орева орталъка по повод прословутия tedy, който вече сигурно от 2-3 страници насам не е написал и едно мнение, ама тоя път не издържах. Искаш ли пък аз да преброя колко пъти последните страници ти писа офтопици по повод tedy, който имал не знам си колко поста в тема на доставчик, на който не бил абонат вииш ли? Аз бях спрял, ама ти явно ми имаш зъб и нещо не виждам да спираш да ревеш против мен. Броиш постове, следиш кой колко и къде писал... Ай И ТИ се поспри малко, а... Мен не ми пука какво мислиш за мен и колко те дразня, ама и ти се оливаш вече. Не виждам да си по-светец от мен с нищо. "ако някой иска да влезе да потърси информация" - Помисли малко, каква аджеба информация някой сериозно си мисли, че може да потърси в тема за интернет доставчик, освен оплаквания, тук таме някой хвалещ, и т.н.? Информация за доставчика се търси в сайта му, на супер съпорта му, тук най-много да намери мнения за даден район как вървят нещата, как се развива решението на даден проблем и т.н. Изключваме мен, който си признава, че е писал повече иронично по повод прословутата оптика и ултра-мега съпорта. Да не говорим, че наистина поведението на sloter прави доста лошо впечатление, то не бяха иронии, сарказми, нещо което не се очаква от така прехвален съпорт, защото очевидно той се изживява като такъв в този форум, което е похвално, но това, че някои клиленти са изнервени и си изпускат чат пат нервите, съвсем не означава, че можеш да си позволяваш и ти подобно отношение към тях. Не говори добре за Кулбокс, чийто представител се явяваш ти тук. На запад за подобно отношение на съпорт или представител на фирма, която има самочувствието да е най-добрата на пазара, хвърчат глави. Независимо колко изнервени са няколко клиента, а в случая даже не виждам някой да те обижда или нещо кой знае какво. Замисли се малко и ти. Edited January 29, 2011 by tedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sloter Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 Никога не съм казвал, че понеже от цялата мрежа са двама или трима недоволни от услугите които получават не е проблем за нас. Даже нарочно изрично го споменах в предния си пост, защото предполагах, че някои ще го спомене. При положение, че има по пет поста на страница от 2-3ма човека се чувствам задължен поне отчасти да представя и другата страна и да обясня за какви точно проблеми говорят хората и какво правим ние за да ги решим. Ирония и сарказъм не е имало, а представяне на фактите. Аз никого не посочвам с пръст и не бълвам обвинения. Форума го приемам като неутрална точка където абонатите и доставчиците обсъждат предложения и коментари. Не мога да приема факта, че се очаква само да четем какво пишат абонатите и да нямаме право на отговор. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KyPo Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 on topic А дали се очаква скоро Nat Geo Wild да го видим ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.