pAbLo_ Posted January 26, 2011 Share Posted January 26, 2011 Вбох-а ми е бил лагав почти винаги - и на БТК и на Куул и на ДСС. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KyPo Posted January 26, 2011 Share Posted January 26, 2011 (edited) Няколко шота ..... Vbox top40 и Youtube произволни http://img341.imageshack.us/g/vbox.jpg/ тест направих и на dancetrippin.tv повече от 200-300кб/с за зареждане на видео не вдига а тва сайтче от където с какъвто и нет да го лоадна клиповете ги зарежда прекалено добре ... като за клип средно между 40-60мин незнам колко са компресирани но средно един клип е около 100-150мб vimeo.com Сериозен сайт със сериозни Hd клипове там грижа нямам 1mb/sec ... и все пак не мога да стигна до извода че останалите сървъри са скапани за vbox7 може някак си да го преглътна там нещата са типично български..... но за изброените Edited January 26, 2011 by KyPo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
samkijot Posted January 26, 2011 Share Posted January 26, 2011 Вбох-а ми е бил лагав почти винаги - и на БТК и на Куул и на ДСС. и при мен винаги е било така. преди бях на дцц и този сайт винаги е бил "тегав" при зареждането на клиповете. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted January 26, 2011 Share Posted January 26, 2011 (edited) Брех как познах за "голямата изненада" Само немога ра разбера що ползвате такива гръмки слова(едва ли не уникално, невиждано и т.н.)? При мойта жeна има Булсатком и ТВ+ и не е нищо кой знае какво, голяма тайна един нов канал. Ако трябва ще ти дам кординатите си на П.М. да не ми го пускате няма да премра без тая "изненада" По скоро поработете над прекъсванията, че тея 2 дни ми се скъсват нервичките. Снощи 2-та ми приемника работят 20 минути на един канал и замръзнат. Трябва да превключа за да тръгне пак. Рестартирах и 2-та и се оправи. Днес пък на 30 секунди на БТВ спираше и тръгваше..... П.П. Преди 20-на минути пак трябваше да ресетвам 2-та приемника. Картината просто изчезна на всички канали... Edited January 27, 2011 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_mouse Posted January 26, 2011 Share Posted January 26, 2011 (edited) ТВ+ e телевизия на Булсат и до скоро много зорко я пазеха да я има само в тяхната мрежа, даже приканхава зрителите си да сигнализират ако я видят в мрежата на друг оператор, тъй като "била предназначена за излъчване само в мрежата на Булсат". Явно са постигнали споразумение да я излъчват и при CooolBox, поздрави за което. Отделно според мен е правен казус една телевизия да купи правата за мач чрез компанията-майка (Булсат), която впоследствие да реши да не дава телевизията на други оператори, щото иска само тя да дава съответните мачове. Поздрави! Edited January 26, 2011 by the_mouse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pAbLo_ Posted January 26, 2011 Share Posted January 26, 2011 (edited) Тази вечер имах честта да видя така желания канал ТВ+ в мрежата на Булсат. Първи впечатления - Сапунка,Коритаров,Нещо си друго,Сапунка... Извода ми на прима виста е - Нищо ново под слънцето! Да не кажа че Канал 1 имат по забавна програмна схема - а тях не ги гледам Edited January 26, 2011 by pAbLo_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordeath Posted January 26, 2011 Share Posted January 26, 2011 Ъпа е перфектен- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRIBALERO Posted January 26, 2011 Share Posted January 26, 2011 (edited) Ъпа е перфектен ++ колкото до vbox ... от 20 пратени пакета средната латенция измерих че е 2 ms. Проблема може да е във vbox...и да зависи от натоварването на сървъра (ако е един). Edited January 26, 2011 by TRIBALERO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
samkijot Posted January 27, 2011 Share Posted January 27, 2011 искам да отбележа, че интернета при мен се подобри. вече много рядко имам голямо закъснение при отварянето на страници и загуба на пакети. не съм сменял или променял нищо по настройките на рутера/мрежата, та май май проблема не е бил при мен Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
victory Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 (edited) ... но какъв е шанса да добавите и филм+ ? Този канал излъчва 90% спорт и вече се казва: филм + спорт+ ... поне в пакета на Булсатком. Не виждам особен смисъл от него. Преди, когато се излъчваха нонстоп филми - да, но сега? Спортни канали с лопата да ги ринеш. Защо не искам телевизия, лично аз? Защото програмните схеми са разпределени така: безплатни/кодирани(платени) програми: 90%-10% (приблизителни, средни стойности за операторите). От тях: новинарски канали 2-3 (български и чужди), чалга канали 4-5-6, музикални канали за нормални хора 2-3 (които въртят едни и същи програми по една седмица), образователни канали (безплатни) 6-7, канали излъчващи сапунки и отвратителни сериали 10-12, спортни канали 6-7 и разни други, които едва ли се гледат повече от 2-3% от зрителителите плюс ефирните телевизии, както и пакета HBO & Cinemax, които вече не стават изобщо за гледане. При такава схема за какво да плащам изобщо?! Аз искам да гледам нови филми без реклами, рок музика, джаз, блус и т.н. Искам да гледам голф, тенис и целия уикенд на Ф1. Искам да гледам поне 1 свестен моден канал (изключвам Fashion). и т.н. Някой може ли да посочи поне един канал заради който си струва да плащаш 20 лева на месец за ТВ? Отгоре на всичко в Кючука телевизията пак е отврат - същите проблеми заради които се отказах и аз. ПОне вече се признават от съпорта официално и "уж" работели по проблема. Приятелката ми е на път да откачи вече... не може едно предаване да изгледа нормално: постоянни прекъсвания, забива приемника и т.н... да не говорим, че губи по половин час на ден за безплодни разговори със съпорта и то вече повече от 10 дена. Ай сиктир, бе. На всички стана ясно, че проблема е хардуерен. Толкова ли нямат няколко хиляди лева да подменят проблемните устройства? Колкото и както и да пренасочват трафика... нищо няма да стане. Хардуерен проблем не се решава така. За съжаление го отнасят хората от кол-центъра без да са виновни. Edited January 28, 2011 by victory Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 (edited) Интернета сега наистина е екстра. За това съм доволен. Обаче вземете се спрете с това ТВ+ и оправете прекъсванията!!!! Вчера пак едно предаване немога да изгледам. Или насича яко или спира направо, пак казвам и на 2-та приемника едно и също. Тая сутрин кат се приготвях за работа гледах сутрешен блок и пак насича през няколко минути.... :angry1 :angry1 Edited January 28, 2011 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pAbLo_ Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 Сутринта не съм гледал ТВ но довечера ако пак е същото ще се чуем отново Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ELySiuM Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 Вчера минах през офиса им на "Байкал" с желанието да им тествам телевизията.Останах меко казано изненадан, че за 5 минути имаше около 10 прекъсъвания, гличове, артефакти.Та с това нещо неможе да се гледа нищо без човек да изгуби добрите си маниери.Много силна антиреклама си правят. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
samkijot Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 47 лв. ли е цената на тройния пакет - интернет, телефон и цифрова(така поне е обявено на сайта)? 'щото преди ми се въртеше нещо от сорта на 37 лв., което пак ми се вижда скъпичко, след като в пловдив почти всички ISP-та предлагат същото за по-малко пари. вярно, че интернета не им е същия, ама при тв/цифровата общо взето разлика няма. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 (edited) 46лв. на безсрочен договор.37 на срочен за 1 година.Втори приемник за телевизор + 5лв. Edited January 28, 2011 by magdanoz4o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pAbLo_ Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 (edited) 47 лв. ли е цената на тройния пакет - интернет, телефон и цифрова(така поне е обявено на сайта)? ... Не видя ли поп-ъпа в началото на сайта В условията долу също е упоменато... П.С. @sloter - в кръга на шегата,макар че не е момента вероятно. Тааа тя дори платформата изразява своето възмущение от планираното пускане на ПЛАНЕТА HD :laughing: Тази вечер няма да ви звъня - вие си знаете,петък вечер е... Мисля да пропусна гледането на ТВ :beer: Edited January 28, 2011 by pAbLo_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sloter Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 Здравейте, Работим денонощно за отстраняване на проблема с пиксализациите на телевизията. Правим всичко необходимо за да възстановим нормалната картина. Съжаляваме за пречинените неудобства предизвикани от проблема и благодарим за разбирането ви. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danzki Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 Типичен отговор на съпорт Планина ли местите,че денонощно работите и не можете да си оправите проблемите? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
victory Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 (edited) Здравейте, Работим денонощно за отстраняване на проблема с пиксализациите на телевизията. Правим всичко необходимо за да възстановим нормалната картина. Съжаляваме за пречинените неудобства предизвикани от проблема и благодарим за разбирането ви. пиксел - пикселизация причина - причинени А с нет-а какво правите? Довечера ще имам ли пак недозареждане и рефреш за над 2 секунди на страница? И гледайте да не се преработите, че тези 24 часови работи са от септември насам. Високи трудови успехи Ви пожелавам. И една молба към тези, които искат да се включат към мрежата ви в Кючук-а: Много Ви моля не ставайте абонати на кулбокс в този момент. Нашите проблеми ще стават все по-големи, а вашите големи проблеми тепърва ще започват. Изчакайте докато собствениците решат да си оправят бакиите с услугите и тогава сте добре дошли в нашето общо светлинно семейство. В момента колкото повече им стават абонатите в този квартал, толкова повече стават и проблемите. И за да бъда коректен: За други квартали досега не съм прочел за постоянни оплаквания и проблеми. sloter, явно си готин пич, но и очевидно нищо не зависи от теб. Така, че не го приемай лично. Срещу фактите и боговете мълчат. Edited January 28, 2011 by victory Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 Добре де.Според мен и проблема в Кючука е локален в даден район, обслужван от определен шкаф.Аз живея в Кючука и проблеми с интернета нямам.Тия дни и аз наблюдавам разни квадратчета по телевизорите, но се появяват рядко.Но като цяло от телевизията съм доволен.Дразни ме единствено това, че менюто е мудно, и това, че при всяко ново включване на приемника волумето е в небесата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NetZombie Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 (edited) Според мен, ако нет доставчици като Лангейм и Визио, ако не преминат изцяло на оптика просто ще ги погълни някой, като М-тел, Виваком или Кууулбокс!Хората вече не са будали, както беше в зората, когато се предлагаха нет услугите.Сега всеки пита, разпитва и се интересува подробно за всичко, преди да премине към решение.Клиентите стават все по - претенциозни и взискателни!Не се интересуват само откъде ще им мине кабела, ами вече се интересуват от скорости, пингове, съпорт и надеждност на мрежата.От конкуренцията печелим най-вече ние - крайните клиенти защото качеството на предоставените услуги ще се повишава непрекъснато, и който не може да издържи финансово, ще падне в лапите на по-силните.Аз това съм го казал мисля и преди в сайта на Кууулбокс - ако Кууулбокс продължават да работят с първоначалния си заряд, когато предприеха офанзива към частните клиенти, тъй като доскоро работеха само с бизнес клиенти - офиси, учреждения разни, банки и т.н. аз ги виждам до няколко години - монополисти в града ни и не само!Куул, обаче имат още доста работа по подобряването на стабилността на мрежата, тъй като пинговете им доста играят и са крайно непостоянни.Това не се наблюдава само при мен!!!Говорил съм с няколко човека, от нашата мрежа, които също казват, че и при тях пинга играе както при мен и се наблюдават загуби.Така, че Куулбокс имат още много работа! В момента колкото повече им стават абонатите в този квартал, толкова повече стават и проблемите. И за да бъда коректен: За други квартали досега не съм прочел за постоянни оплаквания и проблеми. sloter, явно си готин пич, но и очевидно нищо не зависи от теб. Така, че не го приемай лично. Срещу фактите и боговете мълчат. Ами да си наемат още работници бе ,Виктори щом са затрупани от работа...сега и затова ли да мислим. Явно проблемът в Кичука наистина е местен и е много сериозен щом не могат толкова време да го оправят. Ако се нуждае от финансови инвестиции за подобряване на мрежата, ще има да чакаме още... Edited January 28, 2011 by NetZombie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
victory Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 Ами да си наемат още работници бе ,Виктори щом са затрупани от работа...сега и затова ли да мислим. Явно проблемът в Кичука наистина е местен и е много сериозен щом не могат толкова време да го оправят. Ако се нуждае от финансови инвестиции за подобряване на мрежата, ще има да чакаме още... Мен ако питаш... проблема отдавна го знаят, но не им се дават пари. Не е въпрос до броя на хората... май. Имаше слух за жълта апаратура в станцията на Славееви гори, после слуха се оказа, че не бил верен. После било нещо друго... После проблема бил в потребителите, в компютрите им, в операционните им системи, в рутерите им, в телевизорите им (за проблем с телевизора ми sloter го написа!). После признаха под сурдинка за проблема, после почнаха да "работят" по него, сега са си удължили и работното време на 24 часа. А един мармот пасе трева... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NetZombie Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 Мен ако питаш... проблема отдавна го знаят, но не им се дават пари. Не е въпрос до броя на хората... май. Имаше слух за жълта апаратура в станцията на Славееви гори, после слуха се оказа, че не бил верен. После било нещо друго... После проблема бил в потребителите, в компютрите им, в операционните им системи, в рутерите им, в телевизорите им (за проблем с телевизора ми sloter го написа!). После признаха под сурдинка за проблема, после почнаха да "работят" по него, сега са си удължили и работното време на 24 часа. А един мармот пасе трева... А-ха...аз затова и написах:"Ако се нуждае от финансови инвестиции за подобряване на мрежата, ще има да чакаме още..." Тези дни се надявам да започнем тестове със Sloter да видим какво ще стане. Ще пиша за резултата. Виктори, иначе Куулбокс работят момчетата и това не може да се отрече - непрекъснато правят ъпгрейд и ъпдейт...дори наскоро имаше прекъсване при някои абонати по тази причина. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sloter Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 victory, мерси за поправката. В бъдеще ще си редактирам постовете за грешки вместо да търся начин да решавам проблема. Временно са спрени HD каналите поради технически причини. Проблема с дигитализирането на картината трябва да е сведен до минимум. Продължаваме работа до пълното възстановяване на каналите и картината. Мрежата не е натоварена и на 50% от възможностите си, но не винаги техниката работи според характеристиките си. Виждам, че имаме доста "доброжелатели" които само чакат появата на някакъв проблем за да започнат с генералните си заключения. Мрежата е в непрестанен процес на надграждане и разрастване и правим необходимото този процес да не се усеща от вас, но никои не е застрахован от софтуерни и хардуерни проблеми и те за съжаление са част от картинката Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
victory Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 (edited) Виктори, иначе Куулбокс работят момчетата и това не може да се отрече - непрекъснато правят ъпгрейд и ъпдейт...дори наскоро имаше прекъсване при някои абонати по тази причина. Аз не съм споменал никъде, че не работят. Но, съгласи се от септември досега... работа, работа, денонощна работа а резултат - йок. едит: Поправям се, има резултат: вече свалям с максимум 2,2MB/s срещу почти 5 преди 2 месеца. Мрежата не е натоварена и на 50% от възможностите си, но не винаги техниката работи според характеристиките си. Вярна е тази констатация, но само за нонейм, жълта техника. Което ме навежда на мисълта, че някои слухове май са истина. Виждам, че имаме доста "доброжелатели" които само чакат появата на някакъв проблем за да започнат с генералните си заключения. Мрежата е в непрестанен процес на надграждане и разрастване и правим необходимото този процес да не се усеща от вас, но никои не е застрахован от софтуерни и хардуерни проблеми и те за съжаление са част от картинката Тъй. А Вие, уважаеми... как ме направихте на абсолютен ламер преди няколко месеца, като твърдяхте, че проблемите са само при мен?! А сега излиза, че са при вас?! И как така, като техниката не стига натоварване от 50% се надгражда? Каква е причината? По хиляда нови абоната на ден ли? При около 25-30 000 домакинства в квартала и 4 кабелни оператора плюс 3 мобилни и Макс Телеком. Да не би да очаквате да имате 50 000 абоната в този квартал в близките няколко месеца? Моля те не се излагай. Edited January 28, 2011 by victory Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.