Jump to content
BulForum.com

Cooolbox


Recommended Posts

И при мен е същото от около час. Отваря сайтове, след това не може да ги отвори. Ако ги отвори не зарежда снимки и клипчета.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

17 hours ago, mIRCata said:

Ам странно, че приложението работеше почти 2 години без да се пипа. Нещо е променено сега в системата, че да налага пипане на приложението. 
 


Не добре обмислена логика, което води до по-често появяване на грешката при увеличаване на броя активни сесии

Edited by ITD
Link to comment
Share on other sites

On 11/4/2024 at 6:09 PM, ITD said:

 

Направихме някои оптимизации, които би трябвало да са подобрили нещата, но за генерално решение на проблема ще трябва да ъпдейтнем апликацията, което ще отнема малко повече време


Здрасти , надявам се да пуснете ъпдейт за всички платформи :) При мен проблема със съобщението го има на LG SmartTV и chromecast.

От чисто любопитство каква проверка прави приложението ?
Можем ли ние като клиенти да заобиколим проблема с "няма връзка с интернет"

с някаква настройка/workaround на рутера ?

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, pavlan said:


Здрасти , надявам се да пуснете ъпдейт за всички платформи :) При мен проблема със съобщението го има на LG SmartTV и chromecast.

От чисто любопитство каква проверка прави приложението ?
Можем ли ние като клиенти да заобиколим проблема с "няма връзка с интернет"

с някаква настройка/workaround на рутера ?


Няма настройки, които биха помогнали от страна на потребителя, но днес направихме още някои промени, които би трябвало да имат значителен ефект. Обратната връзка ще е от полза

Link to comment
Share on other sites

Забелязвам при опит да превъртам напред назад предаване, че това, което се вижда на мини thumbnail и реалното място което се пуска вече не са сек или 2 както беше до сега, а доста повече може би около 10+ секунди разлика. 
Също така субтитрите на Viasat History само премигват за част от секундата и изчезват. Поне вчера на някакви серии за диктаторите беше така, не съм ровил други. Само тези 2те серии видях, че са така

 

30, 35 сек разлика напред пуска спрямо това, което показва. Много е.  

Link to comment
Share on other sites

On 11/11/2024 at 4:10 PM, ITD said:


Няма настройки, които биха помогнали от страна на потребителя, но днес направихме още някои промени, които би трябвало да имат значителен ефект. Обратната връзка ще е от полза

Тъкмо щях да кажа че сте оправили проблема, но вчера вечерта пак се появи на няколко пъти съобщението. Може би беше най-натовареното време...

Освен това се появи от време на време едно зависване на timeshift-a все едно буферира което не съвпада със съобщението 'няма интернет'.

Също и потвърждавам наблюдението на mIRCata от предния коментар за превъртането.

Link to comment
Share on other sites

На андроид приложението не е изчезвал проблема. Снощи последно след 12 като гледах си го даваше на няколко пъти но само си излиза иначе си върви отзад картината и звука.

Link to comment
Share on other sites

Въпрос към хората с боксове, имате ли проблеми днес? При мен дойде някакъв ъпдейт който брикна устройствата и в момента са неизползваеми, рестартират се и се изключват.. та се чудя в мен ли е проблема, или е централно.

Link to comment
Share on other sites

Нещо се случи преди час. Андроид ТВ платформата не работи и не мога да се логна в профилите си и за интернет и за телевизия....

Link to comment
Share on other sites

Горе долу и същото при мен . Работещото приложение поиска повторна регистрация, неактивните в момента на падането на услугата после си заработиха. Проблема е че аз не гледам телевизия и не съм у дома през цялото време. Ако това се случи когато отсъствам няма кой да мине през пререгистрацията наново на отписаното устройство.

 

В допълнение  - акаунта за телевизията вече се достъпва но този за интернет все още не.

Link to comment
Share on other sites

Цяла вечер изкарах почти пред Телевизора. Имах гости, но хвърлях по едно око. Постоянно излизаше, че няма Интернет. Оправете си приложението. Сигурно за за 4-5 часа пак толкова пъти излезна съобщението, че няма интернет.

Edited by abatt
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 10/17/2024 at 5:04 PM, new_user said:

Може ли да се оправи infobar-ът на CooolTV да не се затваря автоматично?

@ITD , Наистина е супер досадно това автоматичното затваряне на infobar-а. Предполагам, че едва ли е толкова сложно да се fix-не.

Link to comment
Share on other sites

И какво става като го “фикснат” и почнат да им мрънкат защо не се затваря и да го оправят. От едно време тази функционалност е така по телевизорите и други приложения. След известно време се махат разните слоеве и остава пак чистата картина. 

Link to comment
Share on other sites

On 12/23/2024 at 8:13 PM, new_user said:

@ITD , Наистина е супер досадно това автоматичното затваряне на infobar-а. Предполагам, че едва ли е толкова сложно да се fix-не.


Защо държиш да не се затваря? Каква е ситуацията, в която се налага да седи по-дълго? Дай моля повече информация, защото досега всички оплаквания са били, че седи прекалено дълго преди да се прибере автоматично

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Извинете, но предизвестието за прекратяване не трябва ли да е 30 дневно? Защото го подадох сега и логиката е услугата да спре на 08.02.2025, а не на 28.02.2025, до когато съм платил?

 

Възможно е в договора да пише иначе, но не съм го чел и сметнах, че тук мога да получа коректен отговор :)

Link to comment
Share on other sites

Не е в договора, а в Общите условия:

3.9. Договорът за услуги между ПОТРЕБИТЕЛЯ и КУЛБОКС се прекратява по следните начини:
3.9.1.(изм. с Решение на СД от 25.06.2024 г.) При сключен безсрочен договор, чрез предизвестие, отправено от всяка една от страните до другата страна, като едномесечният срок на предизвестието започва да тече от последния ден на месеца, през който предизвестието е получено от съответната страна - негов адресат, и който срок изтича в последния ден на следващия месец.

 

В конкретния случай предизвестието започва да тече от 31.01.

 

И аз не бях го чел това нововъведение. Обявено е тук. Сигурно си получил и имейл на 27.06.
Явно така си решават проблема с връщането на остатъчни предплатени суми.

 

Edited by plameni
Link to comment
Share on other sites

Няма дерт, не съм за 18 лева :)

Все пак и новата ми такса при новия оператор е 2 лв за същата скорост 1те 12 месеца, ще го преживея.

Да разбирам ли, че преди 01.03 нямам право да върна оборудването

Link to comment
Share on other sites

2 кинта за 12 месеца, след това по 18.80 следващите 12 месеца :)

Все пак темата е за Куулбокс, не е нужно да обяснявам на кой оператор съм по-ценен тук

 

edit: това е в комбинация с услуги на още 2 адреса - 2 х телевизия, 1 х интернет, платени канали

Edited by zynth
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...