d3Mag Posted November 4, 2024 Share Posted November 4, 2024 И при мен е същото от около час. Отваря сайтове, след това не може да ги отвори. Ако ги отвори не зарежда снимки и клипчета. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mav3r1ck Posted November 4, 2024 Share Posted November 4, 2024 Ясно. Смених ДНС-то с тия на Гугъл и всичко тръгна. Сега, може ли да продължа да карам с тях или трябва да връщам старите утре-вдругиден? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ITD Posted November 4, 2024 Share Posted November 4, 2024 Заразени с вирус клиенти флуудят днс-а със заявки. Филтрираме ги Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ITD Posted November 5, 2024 Share Posted November 5, 2024 (edited) 17 hours ago, mIRCata said: Ам странно, че приложението работеше почти 2 години без да се пипа. Нещо е променено сега в системата, че да налага пипане на приложението. Не добре обмислена логика, което води до по-често появяване на грешката при увеличаване на броя активни сесии Edited November 5, 2024 by ITD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavlan Posted November 10, 2024 Share Posted November 10, 2024 On 11/4/2024 at 6:09 PM, ITD said: Направихме някои оптимизации, които би трябвало да са подобрили нещата, но за генерално решение на проблема ще трябва да ъпдейтнем апликацията, което ще отнема малко повече време Здрасти , надявам се да пуснете ъпдейт за всички платформи При мен проблема със съобщението го има на LG SmartTV и chromecast. От чисто любопитство каква проверка прави приложението ? Можем ли ние като клиенти да заобиколим проблема с "няма връзка с интернет" с някаква настройка/workaround на рутера ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ITD Posted November 11, 2024 Share Posted November 11, 2024 17 hours ago, pavlan said: Здрасти , надявам се да пуснете ъпдейт за всички платформи При мен проблема със съобщението го има на LG SmartTV и chromecast. От чисто любопитство каква проверка прави приложението ? Можем ли ние като клиенти да заобиколим проблема с "няма връзка с интернет" с някаква настройка/workaround на рутера ? Няма настройки, които биха помогнали от страна на потребителя, но днес направихме още някои промени, които би трябвало да имат значителен ефект. Обратната връзка ще е от полза Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted November 12, 2024 Share Posted November 12, 2024 Забелязвам при опит да превъртам напред назад предаване, че това, което се вижда на мини thumbnail и реалното място което се пуска вече не са сек или 2 както беше до сега, а доста повече може би около 10+ секунди разлика. Също така субтитрите на Viasat History само премигват за част от секундата и изчезват. Поне вчера на някакви серии за диктаторите беше така, не съм ровил други. Само тези 2те серии видях, че са така 30, 35 сек разлика напред пуска спрямо това, което показва. Много е. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavlan Posted November 14, 2024 Share Posted November 14, 2024 On 11/11/2024 at 4:10 PM, ITD said: Няма настройки, които биха помогнали от страна на потребителя, но днес направихме още някои промени, които би трябвало да имат значителен ефект. Обратната връзка ще е от полза Тъкмо щях да кажа че сте оправили проблема, но вчера вечерта пак се появи на няколко пъти съобщението. Може би беше най-натовареното време... Освен това се появи от време на време едно зависване на timeshift-a все едно буферира което не съвпада със съобщението 'няма интернет'. Също и потвърждавам наблюдението на mIRCata от предния коментар за превъртането. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted November 14, 2024 Share Posted November 14, 2024 Това с разликата от 30-35 секунди е много гадно. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XC^^The_Devil^^ Posted November 14, 2024 Share Posted November 14, 2024 На андроид приложението не е изчезвал проблема. Снощи последно след 12 като гледах си го даваше на няколко пъти но само си излиза иначе си върви отзад картината и звука. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrAgMaKeR Posted November 16, 2024 Share Posted November 16, 2024 Въпрос към хората с боксове, имате ли проблеми днес? При мен дойде някакъв ъпдейт който брикна устройствата и в момента са неизползваеми, рестартират се и се изключват.. та се чудя в мен ли е проблема, или е централно. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chasti Posted November 16, 2024 Share Posted November 16, 2024 2x MAG322 бачкат без проблем. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolf Posted November 22, 2024 Share Posted November 22, 2024 Нещо се случи преди час. Андроид ТВ платформата не работи и не мога да се логна в профилите си и за интернет и за телевизия.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XC^^The_Devil^^ Posted November 22, 2024 Share Posted November 22, 2024 При мен на едното тв приложението умря само въртеше така около 20 мин и после трябваше да го регистрирам на ново в профила ми и се оправи. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolf Posted November 22, 2024 Share Posted November 22, 2024 Горе долу и същото при мен . Работещото приложение поиска повторна регистрация, неактивните в момента на падането на услугата после си заработиха. Проблема е че аз не гледам телевизия и не съм у дома през цялото време. Ако това се случи когато отсъствам няма кой да мине през пререгистрацията наново на отписаното устройство. В допълнение - акаунта за телевизията вече се достъпва но този за интернет все още не. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abatt Posted November 22, 2024 Share Posted November 22, 2024 (edited) Цяла вечер изкарах почти пред Телевизора. Имах гости, но хвърлях по едно око. Постоянно излизаше, че няма Интернет. Оправете си приложението. Сигурно за за 4-5 часа пак толкова пъти излезна съобщението, че няма интернет. Edited November 22, 2024 by abatt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chasti Posted November 23, 2024 Share Posted November 23, 2024 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
new_user Posted December 23, 2024 Share Posted December 23, 2024 On 10/17/2024 at 5:04 PM, new_user said: Може ли да се оправи infobar-ът на CooolTV да не се затваря автоматично? @ITD , Наистина е супер досадно това автоматичното затваряне на infobar-а. Предполагам, че едва ли е толкова сложно да се fix-не. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted December 24, 2024 Share Posted December 24, 2024 И какво става като го “фикснат” и почнат да им мрънкат защо не се затваря и да го оправят. От едно време тази функционалност е така по телевизорите и други приложения. След известно време се махат разните слоеве и остава пак чистата картина. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ITD Posted December 30, 2024 Share Posted December 30, 2024 On 12/23/2024 at 8:13 PM, new_user said: @ITD , Наистина е супер досадно това автоматичното затваряне на infobar-а. Предполагам, че едва ли е толкова сложно да се fix-не. Защо държиш да не се затваря? Каква е ситуацията, в която се налага да седи по-дълго? Дай моля повече информация, защото досега всички оплаквания са били, че седи прекалено дълго преди да се прибере автоматично Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zynth Posted Wednesday at 08:37 PM Share Posted Wednesday at 08:37 PM Извинете, но предизвестието за прекратяване не трябва ли да е 30 дневно? Защото го подадох сега и логиката е услугата да спре на 08.02.2025, а не на 28.02.2025, до когато съм платил? Възможно е в договора да пише иначе, но не съм го чел и сметнах, че тук мога да получа коректен отговор Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted Wednesday at 08:54 PM Share Posted Wednesday at 08:54 PM (edited) Не е в договора, а в Общите условия: 3.9. Договорът за услуги между ПОТРЕБИТЕЛЯ и КУЛБОКС се прекратява по следните начини: 3.9.1.(изм. с Решение на СД от 25.06.2024 г.) При сключен безсрочен договор, чрез предизвестие, отправено от всяка една от страните до другата страна, като едномесечният срок на предизвестието започва да тече от последния ден на месеца, през който предизвестието е получено от съответната страна - негов адресат, и който срок изтича в последния ден на следващия месец. В конкретния случай предизвестието започва да тече от 31.01. И аз не бях го чел това нововъведение. Обявено е тук. Сигурно си получил и имейл на 27.06. Явно така си решават проблема с връщането на остатъчни предплатени суми. Edited Wednesday at 09:06 PM by plameni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zynth Posted 23 hours ago Share Posted 23 hours ago Няма дерт, не съм за 18 лева Все пак и новата ми такса при новия оператор е 2 лв за същата скорост 1те 12 месеца, ще го преживея. Да разбирам ли, че преди 01.03 нямам право да върна оборудването Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted 22 hours ago Share Posted 22 hours ago Кой ги прави тия дъмпинги на цените? 1 гб за 2 кинта Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zynth Posted 22 hours ago Share Posted 22 hours ago (edited) 2 кинта за 12 месеца, след това по 18.80 следващите 12 месеца Все пак темата е за Куулбокс, не е нужно да обяснявам на кой оператор съм по-ценен тук edit: това е в комбинация с услуги на още 2 адреса - 2 х телевизия, 1 х интернет, платени канали Edited 19 hours ago by zynth Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.