Jump to content
BulForum.com

Cooolbox


Recommended Posts

Не съм взимал гигабитова услуга, плащам 29.90 мисля, но такъв дебилизъм от "великия" доставчик не съм очаквал. Това е проява на тотална помиярщина. Булсат спирам да им плащам за приемника на вилата когато си реша и като почна до минути си имам пак телевизия. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Еми тогава след прекъсването вероятно ще трябва да минеш на 35 лв тарифата. Това са 5 лв повече. Ако 3 месеца ще прекъсваш, ще спестиш 3х30 = 90 лв. 90 / 5 = 18. Т.е. след като се включиш на 35 лв, след 18 месеца вече ще започнеш да си на загуба :) .

Link to comment
Share on other sites

Да, точно как то е при Булсатком да наблегна отново... Да си играем за някакви 2-3 месеца пауза да разнасяме техника (сякаш говорим за сървърно едва ли не, а не за една бъхлива кутийка) е меко казано смешно. Подчертавам дебело - говоря за ВРЕМЕННО прекъсване, не за отказване. 

Link to comment
Share on other sites

А можеха просто да направят някаква малка "наказателна" такса примерно от 5 лв/месец за периода на неползване, като средно положение между двете крайности. Така и така оборудването остава във вас, а през това време вероятно са можели да го дадат на човек, който плаща, и донякъде можеше да се намери смисъл от подобна такса, вместо наистина да се занимава човек с разкарване на оборудване до единствения им офис в града.

Но те си решават каква им е политиката.

Наистина е леко странно защо махнаха временното прекъсване. Както махнаха офисите си - и силно се съмнявам да е само от съображения да "следват модерните похвати на интернет плащане и управление без физически офиси".

Edited by tedy
Link to comment
Share on other sites

  On 1/30/2018 at 11:13 AM, RaptoR said:

Да, точно как то е при Булсатком да наблегна отново... Да си играем за някакви 2-3 месеца пауза да разнасяме техника (сякаш говорим за сървърно едва ли не, а не за една бъхлива кутийка) е меко казано смешно. Подчертавам дебело - говоря за ВРЕМЕННО прекъсване, не за отказване. 

 

При Булсатком не си ли плащаш приемника и чинията?

 

  On 1/30/2018 at 11:30 AM, tedy said:

А можеха просто да направят някаква малка "наказателна" такса примерно от 5 лв/месец за периода на неползване, като средно положение между двете крайности. Така и така оборудването остава във вас, а през това време вероятно са можели да го дадат на човек, който плаща, и донякъде можеше да се намери смисъл от подобна такса, вместо наистина да се занимава човек с разкарване на оборудване до единствения им офис в града.

Но те си решават каква им е политиката.

Наистина е леко странно защо махнаха временното прекъсване. Както махнаха офисите си - и силно се съмнявам да е само от съображения да "следват модерните похвати на интернет плащане и управление без физически офиси".

 

То имаше такса за временно прекъсване. Просто на скоро я премахнаха.

Link to comment
Share on other sites

  On 1/30/2018 at 11:51 AM, w00x said:

При Булсатком не си ли плащаш приемника и чинията?

 

По спомен на времето платих стойката с чинията...некви смешни пари...

Link to comment
Share on other sites

  On 2/1/2018 at 12:04 PM, HEMO said:

По спомен на времето платих стойката с чинията...некви смешни пари...

 

Чиния се плаща само ако решиш да си я купиш. Същото важи и за приемник. 

Link to comment
Share on other sites

  On 2/1/2018 at 12:17 PM, RaptoR said:

Чиния се плаща само ако решиш да си я купиш. Същото важи и за приемник.

Сигурно си прав,20 кинта някъде по спомен платих...с монтажа,приемник не съм купувал даже през годините го сменяха с по-нови и картата май веднъж.

Link to comment
Share on other sites

Аз си купих голямата чиния навремето - 80лв. Беше ми писнало да мета сняг. Приемник също може да се купи, къмто 63 лв е, но това за мен е чиста наглост. 

 

Иначе по принцип нищо не се плаща. 

Link to comment
Share on other sites

Явно това са негативите (за потребителите), които потребителите плащат допълнително спрямо 25-те лв, за удоволствието да имат гигабит (+ телевизия, който гледа). Вече оптика имат почти всички, 100 мбит почти всички вече предлагат за малко пари, така че гигабит-скоростите май се оказва май единствено преимущество, за който му трябва де. А да, и безсрочните договори, каквото и да говорим, това е немалък плюс.

Link to comment
Share on other sites

Похвално е, че най-накрая сте пуснали Евроспорт 2 в HD формат.

Сега остава да договорите и по-читав източник, че тия 5.6 Mb битрейт за видеото хич не стигат за супердинамичната картина на спортен канал.

За сателита бива, но за IPTV по оптика си е излагация...

 

 

  Reveal hidden contents

 

Link to comment
Share on other sites

Ping-ът ми към Overwatch сървъра снощи беше 46-47мс, при 39мс до сега. Мислех, че може да е нещо от сървъра, но може и да е от тази промяна.

 

Не е нещо фрапантно или проблемно. Просто споделям наблюдение.

 

Ще видя идните седмици дали ще падне пак на или под 39мс.

Link to comment
Share on other sites

Едит: Няма значение. За триене.

За FTP-то, явно съм се натъкнал на бъг в някой от filezilla клиент/сървъра - те и двете са доволно бъгави по принцип, та не е чудно, но за клиент не съм намерил по-читав, дори платен, а за сървър пък няма друг относително нормален безплатен за виндовс.

Засега изводите ми са, че проблем има само при Plain FTP + Active mode. При FTPES проблем няма и при двата режима. То се оказа, че и нуждата от active mode вече е невалидна.

Edited by tedy
Link to comment
Share on other sites

Аз пък имам проблем с тайшифта на Нова и Босфор ТВ. Някой друг?

 

Като се замисля, всеки дек рестартирам втория приемник, че тймшифта забива.

 

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

  On 2/13/2018 at 7:22 PM, chasti said:

Някой друг с проблем с международните скорости в момента?

 

Имаха цялостен проблем от 20:50 до 21:30ч, загуби навсякъде.

Edited by exabyte
Link to comment
Share on other sites

Здравейте,

 

Вчера вечерта, във връзка с регистрирано отпадане на интернет преноса по едно от трасетата в нашата опорна мрежа, е възможно да сте наблюдавали забавяне на скоростите на интернет услугата. По същата причина изпитвахме и затруднения при предоставяне на функциите за времеви контрол към каналите bTV и Nova. Техническият ни екип работи по отстраняване на проблема и нормалното функциониране на услугите бе възстановено към 23.00 ч. Извиняваме се за причиненото неудобство.

Link to comment
Share on other sites

Напоследък получавам съпорт на ниво: тоя пък ся кво иска... да има интернет или телевизия ли пак? Ще ме кара да пиша мейл, да ме извинява. Аааа ма тоя ме пита нещо конкретно. Няма значение, ще се направя, че не съм видял/а въпроса и/или ще отговоря на нещо което не ме е питал и ще го отсвиря уж вежливо, белким спре да ме занимава.

 

Та да попитам JoyDay, нищо лично естествено, какво се има в предвид със следното:

image.png

 

Според мен:

 

-наличие на автоматизирана телефонна линия, приемаща обаждания 24/7, която те отхвърля автоматично на 10тата секунда и последва обратно обаждане в удобно за вас време на произволен номер на клиента;

-мейл сървър с конфигурирана пощенска кутия способни да приемат съобщения по всяко време на денонощието, без гаранция за обратна връзка, която може да съдържа едноредов копи-пейст без никаква конкретика.

 

И още един въпрос, мога ли за пример да споделя във форума конкретен случай- скрийншот от пощата си със вашия отговор?

Edited by chasti
Link to comment
Share on other sites

  • Midex changed the title to JoyDay на Cooolbox
  • Veno changed the title to Cooolbox

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...