Napikaso Posted March 21, 2008 Share Posted March 21, 2008 От доста време забелязвам по улиците да бръмчат автомобили със син цвят на фаровете.Някой дали знае от каде да си взема и колко ще струват 55w една крушка ми е за къси и дълги. (Вече втори път си копувам и все жълтеят,за това реших да попитам дали някой знае.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
__smirnoff__ Posted March 22, 2008 Share Posted March 22, 2008 10-15 лева струват комплектите Link to comment Share on other sites More sharing options...
Napikaso Posted March 22, 2008 Author Share Posted March 22, 2008 Аз си взех OSRAM за 35 лв и жълтеят. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan Posted March 22, 2008 Share Posted March 22, 2008 Да не си гледал ксенони Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted March 22, 2008 Share Posted March 22, 2008 моля ви не си вземайте подобни цигании че вече направо не се търпи , ония ден дори станах свидетел на син габарит и то присветващ помислифх че е полиция Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 Добре де освен да дразниш останалите или за гъзария каква е файдата от такива крушки? Жълтото свети по-добре и особено при малко мъгла стават безполезни сините. А по-мощни не може да сложиш без да бърникаш и ел системата на колата... Link to comment Share on other sites More sharing options...
snoop-dogg Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 Най-вероятно си гледал ксенони,там не става само с 2 крушки..то е цяла инсталация ..ей тука е обяснено супер cLick Ей тва мисля са най-ниските цени + инсталация cLick Link to comment Share on other sites More sharing options...
toti_barabata Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 Това си е чиста селения! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 Това си е чиста селения! Кое - синьото или ксенона? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KyPo Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 Едно 30-40 процента ти се губи пътя от тия крушки .... аз си бях взел да видя за кво иде реч ... и след 5 дена ги махнах е много ясно че синьото ... ксенона си е трузарийка Link to comment Share on other sites More sharing options...
snoop-dogg Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 Ксенонът дава два пъти повече светлина от халогенната круша при консумация на половината от мощността нужна на халогена...Констрасът е в пъти по-голям..и пак си зависи на колко калвина си земеш крушки.При професионална инсталация и добро качество на компонентите ксенонът е в пъти по-добре от обикновените фарове... Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 И двете са селяния !! И то чиста проба. Сигурно на всеки му се е случвало,някой цървул да се кротне зад него и да го пържи с ксенончетата си. И к'во, много ли е гот ? А да не забравяме какво се случва някой такъв като ти изкочи отсреща нощно време из балкана,кадето завоите са през 50 - 100 метра и няма каде да отбиеш или спреш ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 При правилно центровани фарове...без значение дали са ксенони или халогени....изобщо не трябва да има заслепяване....срещал съм доста ксенони, на които късите им са съвсем културно насочени и изобщо не ми пречат. Разбира се аз ако си вдигна малко ъгъла на моите халогени, ще те заслепят доста повече от правилно центрован ксенон. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 Ксенонът дава два пъти повече светлина от халогенната круша при консумация на половината от мощността нужна на халогена...Констрасът е в пъти по-голям..и пак си зависи на колко калвина си земеш крушки.При професионална инсталация и добро качество на компонентите ксенонът е в пъти по-добре от обикновените фарове... само дето оптималната светлина на ксенона трябва да е около 4300-6000к от там нататък вече изобщо не е добър и при мокър път не се вижда нищо , ама сега от както станаха модерни и евтини ксенон китовете навсякъде можеш да видиш какви ли не каруци с лилави ксенони които изобщо не са регулирани и освен че те заселпяват не правят абсолютно нищо друго Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 Ами не знам. Явно аз съм кърък та се натъквам предимно на такива гадове. Много пъти ми се е случвало да бягам в аварийното. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 само дето оптималната светлина на ксенона трябва да е около 4300-6000к от там нататък вече изобщо не е добър и при мокър път не се вижда нищо , ама сега от както станаха модерни и евтини ксенон китовете навсякъде можеш да видиш какви ли не каруци с лилави ксенони които изобщо не са регулирани и освен че те заселпяват не правят абсолютно нищо друго Лилавото наистина го приемам за гъзария, защото вече попада извън оптималната цветова температура (в горната граница) и светлинният поток наистина няма този ефект, както при по-топлите цветове...но пък поне им е в тон с цвета на колите на някои. Иначе докъм 6-7К се ядва...от там нагоре всичко си е загуба според мен. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 Има нещо верно - едно след друго съм минавал покрай джип BMW и след него Ford Escort и определено Escort-a ме е заслепявл повече. Като стана дума за заслепявне - помня преди години караме по магистралата от морето към Пловдив с един приятел и нещо свети ама яко, ние му примигваме примигваме и онова като взе че примигна и то и се оказа камион на който късите са ни светели силно а дългите се оказаха освен 2та фара и още 4 отгоре и 4 халогенки. Моя приятел караше и буквално наби спирачки и отби и вика - ей такова чудо досега не бях виждал, дай ми 5 минути че това беше по-лошо от светкавицата на фотоапарат. Няма майтап то стана светло като ден тогава Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 като цяло трябва да се забранят да се слагат ксенони на обикновенни рефлекторни фарове или ако се слагат задължително да минават през регулиране щото е яко кофти Link to comment Share on other sites More sharing options...
__smirnoff__ Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 абе то всичко си е до настройката на фара. като е вдигнат и нормален фар да е пак заслепява. А тея гъзарчета дето са си натурили ксеноните без да ги регулират - е как няма да заслепява... докато една крушка, като се регулира правилно, ако ще и ксенон да - си свети както трябва и не пречи на никой. Без значение дали е на обикновен рефлектор или на кристален фар. Пък относно селянията - всеки си има вкус, нас може примерно да ни дразни на някой колата да му свети лилаво, обаче него сигурно си го кефи Всичко е въпрос на вкус и на гледна точка. Иначе и аз бих си сложил ксенон, и то не за да се гъзаря, ами защото свети хубаво и нощното каране се улеснява. Link to comment Share on other sites More sharing options...
batmirko Posted March 24, 2008 Share Posted March 24, 2008 Осрам са пуснали някаква серия night braker, или нещо такова... Казват че свети доста бяло, аз съм с Xenon 6000k (и фарове с лупи) и Осрам Cool Blue до тях светят като Mega Yellow Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted March 26, 2008 Share Posted March 26, 2008 Тия ксенони за надграждане ако не се регулират...просто не знам какво да кажа.Един говнЬо със скапано пежо някакво пред месец някъде на пещерско така ме опържи...имах чувството, че нарочно ги беше направил така.Келеш мръсен, освен това направи и нарушение като мина цялата колона през насрещното и почти блъсна едно Пунто.Такива боя им е малко.1-во може да те заслепят и да предизвикат ПТП, 2-ро никои не е длъжен да ги търпи при положение, че регулирането -където и да е - е почти за без пари, 3-то не мислят ли поне малко, че те самите нямат добра видимост при така сложени светлини като нищо няма да видят някои пешеходец или кола идваща от пресечка и т.н.Въобще като се прави поне да е както трябва! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dulgia Posted March 26, 2008 Share Posted March 26, 2008 А тия ксенони за надграждането могат ли да се монтират с лупите, щото аз на фабричните фарове нямам лупи? Link to comment Share on other sites More sharing options...
batmirko Posted March 26, 2008 Share Posted March 26, 2008 Dulgia сменят се фаровете... Аз ходих на реглаж в СБА обаче искам да кажа че не съм доволен изобщо!!! Направиха ми ги да виждам на 10м пред колата, и след като една вечер ( на идване от Труд) си разглобих колата в една дупка (200лв ремонт) ги вдигнах малко... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dulgia Posted March 26, 2008 Share Posted March 26, 2008 А тия ксенони за надграждането могат ли да се монтират с лупите, щото аз на фабричните фарове нямам лупи? Целия рефлектор ли? Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted March 26, 2008 Share Posted March 26, 2008 Целия рефлектор ли? Искаш да кажеш стъклото може би? З.б.р. сетих се какво имаш предвид ама като си го задал въпроса така... че си цитирал и грешния пост ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.