Jump to content
BulForum.com

Подходящо място за шофиране?


gadniqt

Recommended Posts

Който иска да се научи да кара да ходи на шофьорски курсове - там ще се научи най-добре - тоест в истинския трафик.

 

Сега ще се нахвърлите, че не се научава много от тях, но това е единственият легален начин. ;)

Link to comment
Share on other sites

Не знам къде може да се намери такова място в Пловдив , но бащата винаги ми е казвал , че ако се научиш да караш на черен неравен път без човека до теб да си разлива кафето , значи се справяш добре ... с габаритите на колата лесно се свиква като паркираш постоянно .

п.п. Още ми е трудно да паркирам на зад между коли ... това ми беше съвета и ако намерите такова място да учите хората там .

:laughing:

 

ще ме извинява баща ти ама по голяма глупост не бях чел от доста дълго време :lol: :lol:

 

 

едит : по темата определено давам още 1 глас за пожарната в тракия ;)

друго решение - летището в чешнигирово макар че не съм сигурен че всеки може да си джитка там

Link to comment
Share on other sites

ще ме извинява баща ти ама по голяма глупост не бях чел от доста дълго време :lol: :lol:

 

ще ме извиняваш и ти ама всеки може (не бездарници те немогат никъде) да кара по Хасфалт дори и с дупки докато не всеки може да се прехвърли от асфалт на черен път.

 

Наистина научиш ли се на черен път да не тресеш хората вътре като човал с картофи или да не стържеш пода ще се научиш да избягваш и дупките.Иначе за спецификата на градското движение вече си е друг въпрос.

Link to comment
Share on other sites

ще ме извиняваш и ти ама всеки може (не бездарници те немогат никъде) да кара по Хасфалт дори и с дупки докато не всеки може да се прехвърли от асфалт на черен път.

 

Наистина научиш ли се на черен път да не тресеш хората вътре като човал с картофи или да не стържеш пода ще се научиш да избягваш и дупките.Иначе за спецификата на градското движение вече си е друг въпрос.

Точно това си е целта де .

Ако тръгнеш по дупките и държиш само газта , ще излезнете на пюре от колата .

Поне според мен има много смисъл първо да се научиш на черен път и след това да излизаш на асфалт ... първо на това да се научи човек според мен .

п.п. Говоря да се научиш да заобикаляш дупките и да балансираш със съединителя и газта за да не тресе много или отивайте на "офроад" да ви видим .

:laughing:

Link to comment
Share on other sites

абе вие правите ли разлика между оффроуд , каране по черен път и каране по път с дупки

щото то по ваща логика всяка една улица в пловдив е офроуд каране така ли ? принципно на офроуд каране последното нещо за което се мисли е комфорта така че не се изказвайте неподготвени .

според тебе може да има смисъл според мене няма , като цяло самият стил на шофиране по черни пътища коренно се различава от стила на каране по асфалт ;)

Link to comment
Share on other sites

Правя разлика между карането и ако прочетеш внимателно поста ми ще разбереш , че съм разграничил двете едно от друго .

Отиваш в някакви села , където има неасфалтирани пътища и се пробваш по камънаците да подкараш гладко колата и тогава ми кажи дали няма смисъл от тези тренировки .

Защото като тръгнеш за Бачково или някъде извън града през селата чувството не е много приятно .

п.п. Говоря като общо , защото ти сигурно нямаш проблеми с карането ама чети все пак какво се опитвам да кажа .

:laughing:

Link to comment
Share on other sites

Все още не мога да разбера с какво карането по пусти селски пътища или големи паркинги ще помогне на кифлата да се ориентира в натовареното движение в града, да се научи да се оглежда, престроява, да заема правилното място на пътното платно, да преценява ситуацията и скоростта отдалеч и т.н.???

Link to comment
Share on other sites

Все още не мога да разбера с какво карането по пусти селски пътища или големи паркинги ще помогне на кифлата да се ориентира в натовареното движение в града, да се научи да се оглежда, престроява, да заема правилното място на пътното платно, да преценява ситуацията и скоростта отдалеч и т.н.???

 

Баре да се научи да тръгва без да загасне колата, да прави разлика между първа и трета скорост и да може да ускорява без да придърпва като отпуска съединитела както и други такива елементарни неща за които ти дори не мислиш като караш. Иначе верно това което си изброил са най-важните неща при карането на кола, но ужким инструкторите следва да са те научили или поне при идеални условия и липса на по-сериозен трафик какво следва да правиш, защото ще ме извиняват но когато идва някой отдясно при 3 платна а ти може да завиеш в най-дясното а той кара в най-лявото няма какво да го чакаш да мине и да се чудиш дали пък няма да реши да завива надясно след като нито е дал мигач а при това е в най-лявото платно а като тръднеш да се води че му отнемаш предимството - ей по тази логика покрай панаира в 5следобед може да си останеш до към 7:30 най-малко че да има достатъчно свободно място за да се включиш и ти в движението без да отнемеш ничие предимство...

Link to comment
Share on other sites

Все още не мога да разбера с какво карането по пусти селски пътища или големи паркинги ще помогне на кифлата да се ориентира в натовареното движение в града, да се научи да се оглежда, престроява, да заема правилното място на пътното платно, да преценява ситуацията и скоростта отдалеч и т.н.???

 

То и колегата @дядомраз ти обясни пък и другото което е аз написах че за градските условия е корено различна ситуацията.Иначе наистина се научаваш как да избягваш дупките или както има няколко огромни трапа пред теб и няма как да ги заобиколиш по какъв начин да минеш без спътниците ти да останат с 1 бъбрек.Другите по важни неща ги каза колегата.

Link to comment
Share on other sites

незнам ама лично според мене това как да заобикаляш дупките и как да минаваш ако не ти идва от вътре и 1 000 000км да се упражняваш все тая , имам приатели които са карали карали карали и пак дупките ги целат отма

Link to comment
Share on other sites

Е то малко усет за габаритите на колата трябва да имаш и да съобразиш гумите откъде минават.

 

Аз за паркирането съм учуден че има хора които пък грам усет нямат какво става с колата когато даваш на заден и за да я паркираш някъде какви маневри да направиш - ей майка ми преди години на място като за 2 коли и трябваха 10 маневри при положение че аз с 2 още тогава успявах да се оправя...

Link to comment
Share on other sites

Без да има дискриминация на каквато и да е почва, при жените в момента в който се обърнат им се струва странно това с въртенето на волана.Просто не им идва отвътре, не могат да си го обяснят не е ясно защо..иначе и при мъжете го има, но при жените е по-често.

Link to comment
Share on other sites

Без да има дискриминация на каквато и да е почва, при жените в момента в който се обърнат им се струва странно това с въртенето на волана.Просто не им идва отвътре, не могат да си го обяснят не е ясно защо..иначе и при мъжете го има, но при жените е по-често.

Не си прав,в Франция такива паркирания съм виждал от жени,че са ми скривали топката,и то на места ,

където, аз предварително съм решил ,че е абсурд да влезне таква кола.С колегите ми сме седели да гледаме атрактивни паркирания с часове :D . Вярно ,чее там голям процент от колите им карат леко чукнати,тръкна ти или ожулени

Иначе по темата: гледам че доста хора се учат на входа на стадиона на Гребната.Има доста място и малко ( или никакви ) коли.За учене на тръгване ,спиране или смяна на 1-2 скорост е идеално( а пък това си е 50 % от обучението)

Link to comment
Share on other sites

Абе не е нужно голямо пространство за да се научиш.До стадиона на гребната има едно "площадче", преди там се събираха скейтъри, реално мисля че е и главният вход на стадиона там. Десет кашона да се върти между тях напред и назад и контролът върху колата се подобрява изненадващо много.

Link to comment
Share on other sites

абе вие правите ли разлика между оффроуд , каране по черен път и каране по път с дупки

щото то по ваща логика всяка една улица в пловдив е офроуд каране така ли ? принципно на офроуд каране последното нещо за което се мисли е комфорта така че не се изказвайте неподготвени .

според тебе може да има смисъл според мене няма , като цяло самият стил на шофиране по черни пътища коренно се различава от стила на каране по асфалт ;)

 

Офроуд карането е супер, ама при липса на лебедка, партньори и с тия четирицифрени цени на резервните части на колата ми мина мерака бързо... :lol:

 

Злобиле, в България няма разлика между offroad и асфалтови пътища, даже да ти кажа, черните пътища са по-добре от тия асфалтови трапове... :)

Link to comment
Share on other sites

Еми черните пътища са по-добре явно защото са много повече от асфалтираните (ако не се броят магистралите) , но той има кой да ги асфалтира , след около петдесет години , а до тогава хората да свикнат с черните пътища ... нямат си и на представа колко често ще им се налага да излизат на такива "офроад" отсечки на път за някой друг град и като не се оправят по дупките и каманаците ще става смях в колата ама наистина има някой хора с вроден усет за уцелване на пропастите по пътя .

:laughing:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...