Jump to content
BulForum.com

Подходящо място за шофиране?


gadniqt

Recommended Posts

Който иска да се научи да кара да ходи на шофьорски курсове - там ще се научи най-добре - тоест в истинския трафик.

 

Сега ще се нахвърлите, че не се научава много от тях, но това е единственият легален начин. ;)

Link to comment
Share on other sites

  lil_stenly said:
Не знам къде може да се намери такова място в Пловдив , но бащата винаги ми е казвал , че ако се научиш да караш на черен неравен път без човека до теб да си разлива кафето , значи се справяш добре ... с габаритите на колата лесно се свиква като паркираш постоянно .

п.п. Още ми е трудно да паркирам на зад между коли ... това ми беше съвета и ако намерите такова място да учите хората там .

:laughing:

 

ще ме извинява баща ти ама по голяма глупост не бях чел от доста дълго време :lol: :lol:

 

 

едит : по темата определено давам още 1 глас за пожарната в тракия ;)

друго решение - летището в чешнигирово макар че не съм сигурен че всеки може да си джитка там

Link to comment
Share on other sites

  zlobil said:
ще ме извинява баща ти ама по голяма глупост не бях чел от доста дълго време :lol: :lol:

 

ще ме извиняваш и ти ама всеки може (не бездарници те немогат никъде) да кара по Хасфалт дори и с дупки докато не всеки може да се прехвърли от асфалт на черен път.

 

Наистина научиш ли се на черен път да не тресеш хората вътре като човал с картофи или да не стържеш пода ще се научиш да избягваш и дупките.Иначе за спецификата на градското движение вече си е друг въпрос.

Link to comment
Share on other sites

  jozo said:
ще ме извиняваш и ти ама всеки може (не бездарници те немогат никъде) да кара по Хасфалт дори и с дупки докато не всеки може да се прехвърли от асфалт на черен път.

 

Наистина научиш ли се на черен път да не тресеш хората вътре като човал с картофи или да не стържеш пода ще се научиш да избягваш и дупките.Иначе за спецификата на градското движение вече си е друг въпрос.

Точно това си е целта де .

Ако тръгнеш по дупките и държиш само газта , ще излезнете на пюре от колата .

Поне според мен има много смисъл първо да се научиш на черен път и след това да излизаш на асфалт ... първо на това да се научи човек според мен .

п.п. Говоря да се научиш да заобикаляш дупките и да балансираш със съединителя и газта за да не тресе много или отивайте на "офроад" да ви видим .

:laughing:

Link to comment
Share on other sites

абе вие правите ли разлика между оффроуд , каране по черен път и каране по път с дупки

щото то по ваща логика всяка една улица в пловдив е офроуд каране така ли ? принципно на офроуд каране последното нещо за което се мисли е комфорта така че не се изказвайте неподготвени .

според тебе може да има смисъл според мене няма , като цяло самият стил на шофиране по черни пътища коренно се различава от стила на каране по асфалт ;)

Link to comment
Share on other sites

Правя разлика между карането и ако прочетеш внимателно поста ми ще разбереш , че съм разграничил двете едно от друго .

Отиваш в някакви села , където има неасфалтирани пътища и се пробваш по камънаците да подкараш гладко колата и тогава ми кажи дали няма смисъл от тези тренировки .

Защото като тръгнеш за Бачково или някъде извън града през селата чувството не е много приятно .

п.п. Говоря като общо , защото ти сигурно нямаш проблеми с карането ама чети все пак какво се опитвам да кажа .

:laughing:

Link to comment
Share on other sites

Все още не мога да разбера с какво карането по пусти селски пътища или големи паркинги ще помогне на кифлата да се ориентира в натовареното движение в града, да се научи да се оглежда, престроява, да заема правилното място на пътното платно, да преценява ситуацията и скоростта отдалеч и т.н.???

Link to comment
Share on other sites

  kamen said:
Все още не мога да разбера с какво карането по пусти селски пътища или големи паркинги ще помогне на кифлата да се ориентира в натовареното движение в града, да се научи да се оглежда, престроява, да заема правилното място на пътното платно, да преценява ситуацията и скоростта отдалеч и т.н.???

 

Баре да се научи да тръгва без да загасне колата, да прави разлика между първа и трета скорост и да може да ускорява без да придърпва като отпуска съединитела както и други такива елементарни неща за които ти дори не мислиш като караш. Иначе верно това което си изброил са най-важните неща при карането на кола, но ужким инструкторите следва да са те научили или поне при идеални условия и липса на по-сериозен трафик какво следва да правиш, защото ще ме извиняват но когато идва някой отдясно при 3 платна а ти може да завиеш в най-дясното а той кара в най-лявото няма какво да го чакаш да мине и да се чудиш дали пък няма да реши да завива надясно след като нито е дал мигач а при това е в най-лявото платно а като тръднеш да се води че му отнемаш предимството - ей по тази логика покрай панаира в 5следобед може да си останеш до към 7:30 най-малко че да има достатъчно свободно място за да се включиш и ти в движението без да отнемеш ничие предимство...

Link to comment
Share on other sites

  kamen said:
Все още не мога да разбера с какво карането по пусти селски пътища или големи паркинги ще помогне на кифлата да се ориентира в натовареното движение в града, да се научи да се оглежда, престроява, да заема правилното място на пътното платно, да преценява ситуацията и скоростта отдалеч и т.н.???

 

То и колегата @дядомраз ти обясни пък и другото което е аз написах че за градските условия е корено различна ситуацията.Иначе наистина се научаваш как да избягваш дупките или както има няколко огромни трапа пред теб и няма как да ги заобиколиш по какъв начин да минеш без спътниците ти да останат с 1 бъбрек.Другите по важни неща ги каза колегата.

Link to comment
Share on other sites

незнам ама лично според мене това как да заобикаляш дупките и как да минаваш ако не ти идва от вътре и 1 000 000км да се упражняваш все тая , имам приатели които са карали карали карали и пак дупките ги целат отма

Link to comment
Share on other sites

Е то малко усет за габаритите на колата трябва да имаш и да съобразиш гумите откъде минават.

 

Аз за паркирането съм учуден че има хора които пък грам усет нямат какво става с колата когато даваш на заден и за да я паркираш някъде какви маневри да направиш - ей майка ми преди години на място като за 2 коли и трябваха 10 маневри при положение че аз с 2 още тогава успявах да се оправя...

Link to comment
Share on other sites

Без да има дискриминация на каквато и да е почва, при жените в момента в който се обърнат им се струва странно това с въртенето на волана.Просто не им идва отвътре, не могат да си го обяснят не е ясно защо..иначе и при мъжете го има, но при жените е по-често.

Link to comment
Share on other sites

  snoop-dogg said:
Без да има дискриминация на каквато и да е почва, при жените в момента в който се обърнат им се струва странно това с въртенето на волана.Просто не им идва отвътре, не могат да си го обяснят не е ясно защо..иначе и при мъжете го има, но при жените е по-често.

Не си прав,в Франция такива паркирания съм виждал от жени,че са ми скривали топката,и то на места ,

където, аз предварително съм решил ,че е абсурд да влезне таква кола.С колегите ми сме седели да гледаме атрактивни паркирания с часове :D . Вярно ,чее там голям процент от колите им карат леко чукнати,тръкна ти или ожулени

Иначе по темата: гледам че доста хора се учат на входа на стадиона на Гребната.Има доста място и малко ( или никакви ) коли.За учене на тръгване ,спиране или смяна на 1-2 скорост е идеално( а пък това си е 50 % от обучението)

Link to comment
Share on other sites

Абе не е нужно голямо пространство за да се научиш.До стадиона на гребната има едно "площадче", преди там се събираха скейтъри, реално мисля че е и главният вход на стадиона там. Десет кашона да се върти между тях напред и назад и контролът върху колата се подобрява изненадващо много.

Link to comment
Share on other sites

  zlobil said:
абе вие правите ли разлика между оффроуд , каране по черен път и каране по път с дупки

щото то по ваща логика всяка една улица в пловдив е офроуд каране така ли ? принципно на офроуд каране последното нещо за което се мисли е комфорта така че не се изказвайте неподготвени .

според тебе може да има смисъл според мене няма , като цяло самият стил на шофиране по черни пътища коренно се различава от стила на каране по асфалт ;)

 

Офроуд карането е супер, ама при липса на лебедка, партньори и с тия четирицифрени цени на резервните части на колата ми мина мерака бързо... :lol:

 

Злобиле, в България няма разлика между offroad и асфалтови пътища, даже да ти кажа, черните пътища са по-добре от тия асфалтови трапове... :)

Link to comment
Share on other sites

Еми черните пътища са по-добре явно защото са много повече от асфалтираните (ако не се броят магистралите) , но той има кой да ги асфалтира , след около петдесет години , а до тогава хората да свикнат с черните пътища ... нямат си и на представа колко често ще им се налага да излизат на такива "офроад" отсечки на път за някой друг град и като не се оправят по дупките и каманаците ще става смях в колата ама наистина има някой хора с вроден усет за уцелване на пропастите по пътя .

:laughing:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...