Bandit Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 Здравейте.Имам едно Фиатче Типо 1.4моно 1990година интерсува ме дали може да му кача двигател 1.6 двуваловия 90 коня ако някой знае за какво става дума дами пише ще стане ли с моята скорстна кутия ,нова ли ще трябва ,какво друго ще трябва да сменям ако някой може да ми даде подробна информация благодаря предварително Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 Здравейте.Имам едно Фиатче Типо 1.4моно 1990година интерсува ме дали може да му кача двигател 1.6 двуваловия 90 коня ако някой знае за какво става дума дами пише ще стане ли с моята скорстна кутия ,нова ли ще трябва ,какво друго ще трябва да сменям ако някой може да ми даде подробна информация благодаря предварително Колега, на тоя свят бая неща са възможни. Не съм на вътре в материята, но не вярвам да е голяма разликата между двата двигателя. Имам предвид толкова голяма, че скоростите да не издържат да кажем. Във Фиат форума има раздел: "Консултации". Пусни си една темичка и бързо бързо ще получиш отговор. Освен това там има и момчета механици и малко луди такива. Все ще се намери някой да ти даде полезен съвет. Ако нямаш регистрации. Драсни едно ПМ и ще ти пусна темата. Няма проблем ето за това говоря: http://fiat-bg.com/forum/viewforum.php?f=7...bfd57abeb14da28 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bandit Posted January 25, 2008 Author Share Posted January 25, 2008 да ясно ми е обаче съм решил да го сменям и затова ми трябва информация благодаря за съвета пуснах тема в онзи форум и вендага ми отговориха Link to comment Share on other sites More sharing options...
pi4aga Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 по-добре си продай фята и си купи същия с желания двигател,прекалено много главоболия е това дето си го замислил. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 по-добре си продай фята и си купи същия с желания двигател,прекалено много главоболия е това дето си го замислил. И аз така си мисля.Ако искаше да минаваш от 1.4 на 2.0 16В си заслужава ама иначе невиждам никъф смисъл. Иначе може ама резултата няма да е кой знае какъв според мен и не си заслужава главоболията. Link to comment Share on other sites More sharing options...
simbata Posted January 26, 2008 Share Posted January 26, 2008 Още един глас да си смениш колата направо. Прекалено много занимавка, пари и загубено време най-вече. Брава-та се намира вече за 3 000, няма смисъл да работиш над типото Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 26, 2008 Share Posted January 26, 2008 Още един глас да си смениш колата направо. Прекалено много занимавка, пари и загубено време най-вече. Брава-та се намира вече за 3 000, няма смисъл да работиш над типото На това му се вика мания. Аз понеже съм вече с БАН в Хонда форума и само мога да чета, та: един пич си е купил няква шкода - много дърта. Ще ползва само купето от нея. Ще бъде с къси скорости, задно предаване карбуратори от ямаха ако добре съм запомнил слгобки по двигателя от Хонда и тойота. Което как може да го напасне. Просто мания....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
simbata Posted January 27, 2008 Share Posted January 27, 2008 На това му се вика мания. Аз понеже съм вече с БАН в Хонда форума и само мога да чета, та: един пич си е купил няква шкода - много дърта. Ще ползва само купето от нея. Ще бъде с къси скорости, задно предаване карбуратори от ямаха ако добре съм запомнил слгобки по двигателя от Хонда и тойота. Което как може да го напасне. Просто мания....... Ако има голям бюджет и достатъчно време - супер, ще стане добро (а ако може и да сложи още по-мощен двигател) И аз от край време искам да си направя лимузина от трабанти или трабант с двигател от голф и да късам по улиците Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 28, 2008 Share Posted January 28, 2008 Ако има голям бюджет и достатъчно време - супер, ще стане добро (а ако може и да сложи още по-мощен двигател) И аз от край време искам да си направя лимузина от трабанти или трабант с двигател от голф и да късам по улиците Аз примерно имам голям мерак моето 1,2 да го турбинирам, ама ми липсва финансовата част на въпроса. Иначе ина вариант малко по-скъп с две турбини и каскадно пълнене. Така ще има налягане и в ниските обороти и няма да има "турбо дупка". Нека само един път да се замогна Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted January 28, 2008 Share Posted January 28, 2008 И какво ще получиш?1.2 турбо,уау,страхотия.Абе аз ли съм прост като си мисля че с парите и времето които ще хвърлите да си правите експерименти може да си вземете нещо което е с приличен двигател заводско. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 28, 2008 Share Posted January 28, 2008 И какво ще получиш?1.2 турбо,уау,страхотия.Абе аз ли съм прост като си мисля че с парите и времето които ще хвърлите да си правите експерименти може да си вземете нещо което е с приличен двигател заводско. Пич казвал съм и преди. Извади ми БМВ дето да не е М и Мерцедес дето не е над 2.0 литра с компресор и ела един миксер да ти вземе парите. 6,4 до 100 км от 1,2 литра. Как ти се струва. То аз ще направя е36 316 стоково смешно 318 на кантар. Камо ли ако съм с турбо мотор. Най-вече ще получа вътршен кеф......След като даваш тоя съвет защо ти не си вземеш приличен двигател завдоско. Защо двирфтърите не карат задодски коли ами фърлят по 2 куфара с пари. Мания му се вика. Мания спряна единствено от финикийските знаци . Желание - с кофи да го ринеш Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted January 28, 2008 Share Posted January 28, 2008 Щом казваш.Навлизаме в света на еднолитровите бегачки с турбо турбо мотори.И малко горят нали.Ама ние в България сме го измислили тоя номер бре-малко ми гори,много върви,супер си е. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 28, 2008 Share Posted January 28, 2008 Щом казваш.Навлизаме в света на еднолитровите бегачки с турбо турбо мотори.И малко горят нали.Ама ние в България сме го измислили тоя номер бре-малко ми гори,много върви,супер си е. 10, 11 градско бензин как ти се струва и то със стъпки чат-пат. Е36 320 или 520 ще го даде тоя разход на 60 км Освен това не е задължително да карам Додж Чарджър с 2 компресора, за да се каже, че карам драг кола. Има си класове. . И аз искам М3 с турбо........ама не мога да си го позволя. Не съм дорасъл още. Ако ти можеш....Евала Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted January 28, 2008 Share Posted January 28, 2008 Не не мога,а й да можеш,не бих избрал м3.Не съм фен на тея дрифтаджийски и драг простотии.Мисълта ми е като си взел кола с малък двигател единствения плюс е малкият разход(сериозен плюс).Обаче доста собственици изпадат в някакви филми че много върви,че е рационално да праснеш турбо на 1.2 мотор,че си заслужава да смениш двигателя на колата с друг само с 200 кубика по голям и че ще съдере асвалта.Или икономично и малко,или голямо и бързо с безобразен разход-всичко по средата са добри пожелания. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 28, 2008 Share Posted January 28, 2008 Разхода на моя приятел е много малък сравнен с вървенето . Не е само праскането на турбо. Има страшно много народ дето може да си го позволи. Говорим за няколко хиляди лева. В моя случай - маскимум 2. Но не го правят нали Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted January 28, 2008 Share Posted January 28, 2008 Я сериозно кажи какво си мислиш че ще стане с 1.2 литровия ти двигател като му сложиш турбина и защо е по-рационално от това да си вземеш кола с по-голям двигател. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan Posted January 29, 2008 Share Posted January 29, 2008 10, 11 градско бензин как ти се струва и то със стъпки чат-пат. Е36 320 или 520 ще го даде тоя разход на 60 км Освен това не е задължително да карам Додж Чарджър с 2 компресора, за да се каже, че карам драг кола. Има си класове. . И аз искам М3 с турбо........ама не мога да си го позволя. Не съм дорасъл още. Ако ти можеш....Евала Тва е ужасно голям разход за тая въшка Мойта гори толкова, дето е 150 коня и доста по-тежка. Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted January 29, 2008 Share Posted January 29, 2008 Да ама твоята стефане не е с ЧИП Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 29, 2008 Share Posted January 29, 2008 Я сериозно кажи какво си мислиш че ще стане с 1.2 литровия ти двигател като му сложиш турбина и защо е по-рационално от това да си вземеш кола с по-голям двигател. Ще се изразя така. Тоя двигател е пропорционален на джоба ми. Демек за него имам силички. Една 150, 170 коньова атмосферка излезнала от завода, ще струва бая пари. Самата и поддръжка ще е повече, на стъпка ще гори като ламя и данъка ако се доближава до 2000 година ще е супер висок. За сметка а тва пътищата са си все с дупки :). И най вече тая заводска кола ще върви много по-малко турбинирания миксер. Някой хора дават по 300 долара за кутия Кохиба, други ги пропиляват в казино за 5 минути, а аз просто ако се видя с пари искам да ги дам за колата си. Не виждам да има нещо срамно Тва е ужасно голям разход за тая въшка Мойта гори толкова, дето е 150 коня и доста по-тежка. Пунто 1,4 ГТ заводско(за сега) 131 коня. МК0 дето е дава 16 и малко от горе разход. А пича със Спортинга като моя е повече коне на колелата от ГТ-то и гори в литри по-малко. Ама е сменил бая нещица Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted January 29, 2008 Share Posted January 29, 2008 Чефо от теб става чудесен комик Само как си вярваш на написаното. Какъв ти е ника в тунинг беге? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted January 29, 2008 Share Posted January 29, 2008 CHEFO 2.0 Кубиковата ми 190-тка(122к.с.) ми дава разход 10 градско.Много е "рационално" 1.4 да гори 11 и това според теб да е малко.И пак не ми отговори,какво мислиш че ще стане с 1.2 кубиковия ти двигател с турбо-ще хвръкне.Ще попилееш сума ти пари,ще му вземеш душицата за нула време,(разлика в вървене-йок,разлика в износване-голяма)и пак ще трябва нова кола да купуваш.Пак ми обясни как 1.2 с турбо слагано в някой гараж край Перник върви повече от 150 коня заводска кола че ми стана интересно. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 29, 2008 Share Posted January 29, 2008 Чефо от теб става чудесен комик Само как си вярваш на написаното. Какъв ти е ника в тунинг беге? Освен в този форум имам рег само във клубф1 . CHEFO 2.0 Кубиковата ми 190-тка(122к.с.) ми дава разход 10 градско.Много е "рационално" 1.4 да гори 11 и това според теб да е малко.И пак не ми отговори,какво мислиш че ще стане с 1.2 кубиковия ти двигател с турбо-ще хвръкне.Ще попилееш сума ти пари,ще му вземеш душицата за нула време,(разлика в вървене-йок,разлика в износване-голяма)и пак ще трябва нова кола да купуваш.Пак ми обясни как 1.2 с турбо слагано в някой гараж край Перник върви повече от 150 коня заводска кола че ми стана интересно. Това не се казва, то се показва. Има един дето му викат "дядката" Кара светло син CRX. Има и един дето ника му в хонда форума е igra4a. Тях питай как става тая магия според теб. Каталожните данни на 1,4 ГТ даже са по-страшни. Айде без да си видял да не пишеш Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted January 29, 2008 Share Posted January 29, 2008 Като искате двигатели еднодневки-слагайте.Какво получаваш?Малка въшка с малък живот и голям разход.Не,сложи му битурбо,по-добре ще е.Малко крайни ставате в тея тЮнинги. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted January 29, 2008 Share Posted January 29, 2008 Бе Кранк и ти не си прав.Малък е мотора ама и колата е малка и от там идва вървежа.Ти можеш да имаш 150 коня ама колата ти да е 1500 кила поне пък аз да съм с една въшка 90 коня от рода на Рено 5 ГТЕ да видим кой ще е по-бързия.Всичко си е до съотношение на тегло/конски сили.1.2 с турбо на дръпки определено ще върви много ама само за дръпки.На мен обаче ми се вижда малък.За 1.4 турбо на Пунто вече е по-друго. Иначе тоя разход на Пунтото наистина е големичък.На Рено двигателят Ф7П 1.8 16В 136 коня градско гори 12-13 Ама те ФИАТ никога не са се славели с много нисък разход Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 29, 2008 Share Posted January 29, 2008 Ми май само надписа ФИАТ на двигателя му е остнатал от завода. . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.