Jump to content
BulForum.com

Alfa Romeo 145


toti_barabata

Recommended Posts

Искам да ви видя мнението за Алфите,защото най-вероятно ще си купувам точно такава кола,а аз съм начинаещ шофиор и си нямам представа много от коли!Та мисълта ми е скъпи ли са частите на Алфата,защото много приятели ми казват че се разваляли често Алфите!Смятам да купя една Алфа кяото е 1.3 90 коня на 140000км!95 година за 2800!Ще ми е интересно да чуя вашите мнения!

Link to comment
Share on other sites

Няма да ти е най-евтина подръжката но и няма и да е най-скъпата леко над нормалните цени са частите поне в едно можеш да си сигурен като отидеш в специализиран магазин , че частите няма да ти бъдат от Турция ! Защо ли само погледни емблемата и сам ще си отговориш . А за развалянето всичко е относително .

Link to comment
Share on other sites

Най-добре търси 1,8 или 2.0 двигател - разлика в разхода на гориво с 1,4 и 1,6 е доста малка - разлика във вървенето има обаче

Макар, че ако намериш запазена с боксер двигател също ще изпитваш голям кеф. Не слушай какво ти говорят за боксерите -те са едни от най-здравите двигатели и даже са по ефтини за поддръжка от Туйн Спарк двигателите (да не мислиш че порше 911 и Субару случайно монтират боксери)

Окачването е много здраво и най -важното - много ефтино. Например в момента носача за моята (които е май по скъм от боксеровия) е 44 лв целия - откачаш и закачаш за 10 минути, Преден лагер е 25 лева.

А както знаеш в БГ окачването си е едно от най-важните неща. Двигателя ако е читав сменяш редовно консумативите и даваш газ - ама даже и до ремонт да дойде не е по различно от всяка друга кола - просто отиваш при правилните майстори

 

Това е от Алфа форума.

Link to comment
Share on other sites

Искам да ви видя мнението за Алфите,защото най-вероятно ще си купувам точно такава кола,а аз съм начинаещ шофиор и си нямам представа много от коли!Та мисълта ми е скъпи ли са частите на Алфата,защото много приятели ми казват че се разваляли често Алфите!Смятам да купя една Алфа кяото е 1.3 90 коня на 140000км!95 година за 2800!Ще ми е интересно да чуя вашите мнения!

1.3 90 k. е боксер мотор, не купувай точно този мотор, гори много, върви малко, и е с доста скъпа поддръжка, ако си се насочил към Алфа гледай да е 1.4 или 1.6 twin spark, в пъти по-добър вариант

Link to comment
Share on other sites

1.3 90 k. е боксер мотор, не купувай точно този мотор, гори много, върви малко, и е с доста скъпа поддръжка, ако си се насочил към Алфа гледай да е 1.4 или 1.6 twin spark, в пъти по-добър вариант

 

Нямам думи за твоят коментар. По добре да не беше писал изобщо.

Link to comment
Share on other sites

1.3 90 k. е боксер мотор, не купувай точно този мотор, гори много, върви малко, и е с доста скъпа поддръжка, ако си се насочил към Алфа гледай да е 1.4 или 1.6 twin spark, в пъти по-добър вариант

 

Много противоречиви мнение има по тоя въпрос във Алфа форума. Все пак поне там има бая хора каращи и Боксера и Тспарка.

На мен парите ми се виждат малко. То не, че като дадеш повече има гаранция......Един познат си взе Алфа 156 с газов инжекцион слаган в Италия............ама на две места му отказват да му правят настройка ли кво е не знам точно. Иначе много тънко я взе.

Link to comment
Share on other sites

.....Един познат си взе Алфа 156 с газов инжекцион слаган в Италия............ама на две места му отказват да му правят настройка ли кво е не знам точно. Иначе много тънко я взе.

Еми, ако няма начин да се закачат към системата (поради екзотичност и специфичност) и необходимия софтуер за корекция и настройки, как да стане?!?

Link to comment
Share on other sites

Еми, ако няма начин да се закачат към системата (поради екзотичност и специфичност) и необходимия софтуер за корекция и настройки, как да стане?!?

 

Ще говоря по памет. Значи това, което знам, е че газовия инжекцион струвал 2000 евро( за цената не съм 100% сигурен ;)) и бил сложен почти веднага след като този вид инжекциони са видяли бял свят. Демек един от първите. Моя приятел са го върнали точно заради това. Каза ли му също, че не бил еди каква си марка и газаджиите не разбирали. След нова година ще се върне от бачкане и ако можеш да му помогнеш да му кажа да дойде при теб

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Не знам как е в действителност, но по документи 1.6 боксер гори съвсем малко под 1.3/1.4 боксер (1.3 и 1.4 са с един и същи двигател). А 1.7 малко отгоре (но пък е 26 коня над 1.6). Общо взето при повечето коли няма полза от най-хилавите двигатели. Не горят по-малко, вървят по-зле, по-бързо се износват. Ако си взимаш боксер и не държиш на вървежа 1.6 е за теб.

А ако е TS както каза very_big 1.4 или 1.6 за тебе. Но по-добре боксер. За 16 клапановите TS знам, че поддръжката е много скъпа, а и човека от форума на Алфа е казал, че боксера се поддържа по-евтино.

Link to comment
Share on other sites

Не знам как е в действителност, но по документи 1.6 боксер гори съвсем малко под 1.3/1.4 боксер (1.3 и 1.4 са с един и същи двигател). А 1.7 малко отгоре (но пък е 26 коня над 1.6). Общо взето при повечето коли няма полза от най-хилавите двигатели. Не горят по-малко, вървят по-зле, по-бързо се износват. Ако си взимаш боксер и не държиш на вървежа 1.6 е за теб.

А ако е TS както каза very_big 1.4 или 1.6 за тебе. Но по-добре боксер. За 16 клапановите TS знам, че поддръжката е много скъпа, а и човека от форума на Алфа е казал, че боксера се поддържа по-евтино.

 

Какво значи скъпа поддръжка. Иди и карай дърт дрънголник е36 да видиш поддръжка. Кефи ме ужасно ама айде нема нужда.

 

Гарнитура за глава за Пунто Спортинг 20 лева.

Най-скъпите клапани намерени в града и качествени - тествани 16 лева броя

Ролка с ремък около 100 и малко над 100 лева

Не вярвам за Алфата да е много космическо........

Link to comment
Share on other sites

Какво значи скъпа поддръжка. Иди и карай дърт дрънголник е36 да видиш поддръжка. Кефи ме ужасно ама айде нема нужда.

 

Гарнитура за глава за Пунто Спортинг 20 лева.

Най-скъпите клапани намерени в града и качествени - тествани 16 лева броя

Ролка с ремък около 100 и малко над 100 лева

Не вярвам за Алфата да е много космическо........

Ами освен, че свещите при TS са 8 при 16V са малка и голяма (стандартна), като малките са по-скъпи. После и смяна на други консумативи по-двигателя излизало солено. Докато 8V е с верига и прескачаш смяната на ролки и ремък, а и 8-те свещи са обикновенни.

Цени не мога да кажа.

Link to comment
Share on other sites

Ами освен, че свещите при TS са 8 при 16V са малка и голяма (стандартна), като малките са по-скъпи. После и смяна на други консумативи по-двигателя излизало солено. Докато 8V е с верига и прескачаш смяната на ролки и ремък, а и 8-те свещи са обикновенни.

Цени не мога да кажа.

 

Съгласен съм........но като видях какви части са сменяли в БМВ форума и колко са им стрували на модели Е30 и Е36 и ми настръхна косата. За кола, на която и е минал бала..........Нали ме разбираш.

Link to comment
Share on other sites

Ако си взимаш боксер и не държиш на вървежа 1.6 е за теб.

Е те тук сме в грешка! Бедна ти е фантазията как върви боксер 1.6! Не говоря за състезания с разни тояги из околните села -сигурен съм, че там има и "по-яки" машини. Но усещането при настъпването на газта на този двигател е доста интересно преживяване. Ме мисля, че може да има по-естествено балансиран и бързо развъртащ се двигател от боксера.

Иначе поддръжката не е нещо особено. Може да бъде и достатъчно евтино. Само дето разположението на всичко под капака е доста "шибано", та не можеш току-така да си смениш или ремонтираш нещо.

Link to comment
Share on other sites

Е те тук сме в грешка! Бедна ти е фантазията как върви боксер 1.6! Не говоря за състезания с разни тояги из околните села -сигурен съм, че там има и "по-яки" машини. Но усещането при настъпването на газта на този двигател е доста интересно преживяване. Ме мисля, че може да има по-естествено балансиран и бързо развъртащ се двигател от боксера.

Иначе поддръжката не е нещо особено. Може да бъде и достатъчно евтино. Само дето разположението на всичко под капака е доста "шибано", та не можеш току-така да си смениш или ремонтираш нещо.

Е, да, върви доста (не че съм карал, за съжаление). Но ако държеше на вървежа щях да му предложа 1.7 16V боксер :D . Въпреки, че 1.7 трудно ще намери. От този 1.3/1.4 няма смисъл, затова му предлагам 1.6 ;) .

Link to comment
Share on other sites

146 Dream - като ти се скъса маркуча на хидравликата - 100лв, да ти изгори бензиновата помпа - 400лв нова, да си сложиш главата в чувала и да си купиш алфа - безценна простотия!

 

156 Dream - да ти се скъса жилото на съединителя и да го смениш целия - 700лв

 

Не че нещо, ама вие в клуба на италианските гробници какво очаквате да ви кажат че поддръжката е скъпа?

Link to comment
Share on other sites

Не че нещо ама не вяврам ти да си ми купил ролка, ремък филтри - всякакви, гарнитура, че дори и клапаните знам как вървят.

Алфата с нейния Тспарк верно идва по-нагорно от ФИАТ-а, ама требе и по-надежна да е. Във Алфа форума прочетох хубави неща, а ами и момчета дето с тва си вадят хляба и дават тук таме ценен съвет. Ако попаднеш на хубава италианка - много ще и се радваш. И както един пич каз: "Аз не искам с колата да ме погребват след като тя ме е надживяла, а искам като я видя и да ми прави кеф". Няма по-красиви коли от италианските като изключим модели 2007 и то в големия клас коли. ;)

Link to comment
Share on other sites

146 Dream - като ти се скъса маркуча на хидравликата - 100лв, да ти изгори бензиновата помпа - 400лв нова, да си сложиш главата в чувала и да си купиш алфа - безценна простотия!

 

156 Dream - да ти се скъса жилото на съединителя и да го смениш целия - 700лв

 

Не че нещо, ама вие в клуба на италианските гробници какво очаквате да ви кажат че поддръжката е скъпа?

лол ти уби змея с тези цени, къде са ти искали 700лв за съединител или 400лв за бензинова помпа?????

Link to comment
Share on other sites

146 Dream - като ти се скъса маркуча на хидравликата - 100лв, да ти изгори бензиновата помпа - 400лв нова, да си сложиш главата в чувала и да си купиш алфа - безценна простотия!

 

156 Dream - да ти се скъса жилото на съединителя и да го смениш целия - 700лв

 

Не че нещо, ама вие в клуба на италианските гробници какво очаквате да ви кажат че поддръжката е скъпа?

 

Това мнение не доказва абсолютно нищо!

Щом човекът си е дал парите за въпросните неща, значи е бел съгласен с това и е бил наясно с цената на частите и услугите. В противен случай щеше да отиде другаде. Сигурен съм, че е имал алтернативна оферта, според която е можел да плати и двойно. И съм сигурен, че не е успял да се добере до оферта, според която да му излезе по-евтино, с което не казвам, че не е било възможно!

Маркучите за хидравлика не са без пари. Могат да се рециклират, ремонтират и правят, но рядко бих се доверил.

Цената на бензиновата помпа също не е страшна. Не знам дали някой изобщо си мисли, че бензиновите помпи с цени от около 120 лева са нещо, за което си струва човек да си даде парите. Приличната е поне 200 и то не оригинална и не за всеки модел. Е, вярно, за ЗАЗ е по-евтина, ама кво от това!

За съединителя цена от 700 лева също не е плашеща. За доста модели автомобили бих казал, че даже е примамлива. Истинските части струват парички, а и труда за тази процедура си е цифра, та не върви да слагаш ментета, дето да ги сменяш през 3 месеца. Все пак виж за каква кола е цената -италианска гробница! Е, ако беше за А6 или Е38 щеше да се размине с 200-250 лева сигурно, ама такова си е избрал да кара човекът! :D

Ако трябва да правим списък с фрапиращи цени на някои екзотични чаркове и ремонти по не-толкова екзотични автомобили, изброените неща изобщо няма да присъстват в него.

И нещо, което повечето (да не кажа всички), които си купуват автомобили забравят - всяка кола си иска своята поддръжка, която трябва да се предвиди навреме. Не знам защо, ама е факт, че всеки гледа де се изгъзари с по-голяма, по-нова и по-модерна кола, за която си обръща джобовете с хастара навън, а после чак се сеща (като му дойде!), че ще трябва някой лев за профилактика, ремонти и поддръжка и.... гориво!!! И се правят какви ли не цигании и мизерии, за да се спести някое левче от ремонт, при положение, че по този начин се рискува да се получи много по-голяма и скъпа беля. Ама кво ли се чудя, като виждам как на хора, дето се носят с "маркови" анцузи и джапанки най голямата им мечта е да си тръснат задника на кожената седалка на немска лимузина, като за да спестят пари за нея са готови на всичко, та даже и да се облекат не чак толкова "модерно".

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Skupa skupa... 6te kaja samo SIGMENTI komplekt 240lv. na moqta koqto e 2.0 TS 150 konq... Garnituri gumi4ki na klapani filtri i maslo 140 lv... tova sa mi purvona4alnite boleji v surceto sega q 4akam da izleze ot serviza da vidim kfo e stanalo... no puk e vzeh super ofertno za 3000 lv.... sorry za 6liokavita ne6to Phonetika se e bugnal...!

 

 

Pozdravi...

Link to comment
Share on other sites

Е, друго си е да си поддържаш Жигулката или Москвето почти без пари. И частите евтини, и всеки байчо от блока е спец по ремонтите, та и от сервиз няма нужда. Не знам, обаче що не се карат вече много тези коли, особено от млади хора!?!

Не ми е ясно що се оплакваш, като за има-няма 4000 лева общо за автомобила + ремонта ще имаш перфектна колица след това! От това по-хубаво е само ако успееш да я вземеш за 2000 и да няма нужда от ремонт. Или за 1000. Ама те тези по-рядко се намират!

Link to comment
Share on other sites

Човек ти защо си мислиш тея коли вървят толкова евтино??? Колите са евтини защото им са скъпи частите.Иначе за вървеж са идеални ама за подръжка .....

 

Както каза колегата Марвин за 4000 лв. няма какво да се оплакваш.

Link to comment
Share on other sites

Никъде. Най-добре ще е да разбираш и да си я оправяш сам. Казвам го от ЛИЧЕН ОПИТ. Направихме една грешка с баща ми. ОК ПЛАТИХМЕ СИ ЗА НЕЯ. Но майсторите ни........няма да продължавам и никва не я свършиха. Сега за едно и също нещо ще се плаща два пъти. Иде ми да ги изпозаколя всите.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...