Jump to content
BulForum.com

pros & cons of evrocom.net


boizon

Recommended Posts

Ами ето едно мнение :

Против :

1.Цената е висока за upstream/downstream (дори и негарантирани*) които предлагат в сравнение с другите доставчици (в Пловдив).

2.Когато "мрежата" не работи телефона на поддръжката винаги дава заето - 100%.

3.Дори и да ми вдигне (телефона :) ) някой на поддръжката обикновенно ми дава абсолютно неадекватно мнение=~решение на проблема.

4.Имал съм случай, когато ми казват на support-та : "почакайте малко"** и ми се обаждат след около 15 мин. hold - телефона ми е цифров - кой ми плаща импулсите ?

5.Фирмата "уж" предлага и корпоративни услуги - когато се опитах да получа инфо за такива - ядец - обадете се утре, сега го няма човека и т.н. Като попитах по-конкретни неща пак същото. Или не съм питал когото трябва или съм прост и не знам как де се свържа с него.

6.Като пиша e-mail на support@evrocom.net - не съм получил отговор никога до сега.

7.Не мога да разбера идеята на плюсовите "тарифи" - не че не мога да я разбера, ама не става за сравнение с langame.net ; бат ганго баров; жоро и т.н.***

 

За :

1.Пробвал съм и алтернативните доставчици - ами bg peering - ок ; local trafic - ок, ама външен интернет е ok от време на време и после го няма.

2.Фактури от конкуренцията никой не издава (данъчни и т.н. - плащам 4 accounts -служебни).

3.Support-а на всички останали е още по-зле. Това не ще да рече, че на Евроком е добре поддръжката, ами на фона на Евроком support-а (доколкото го има) другите май въобще нямат. Евроком не се успокоявайте - иде (и дойде) ADSL на БТК ( макар и "малко" по-скъп).

4.За разлика от XXXlan company срещу себе си имам една (надявам се) солидна фирма - днеска ползвам техните услуги - надявам се да ги ползвам и за в бъдеще.

5.По предходната точка : със всички плюсове и минуси - примерно : стабилност vs консервативност ; фактури vs лощо обслужване & надменност по телефона.

6.Уж не го плащам (надявам се, няма да се промени), ама на практика имам static ip за практически цели (локален мейл сървър & etc).

7.Мрежата е inbound & outbound МНОГО добре защитена ("100% ЗА" за забраната на портове под 1024 & etc) - тука една голяма бира на sysop-овете. Това при XXXlan company го няма ама "извъобще".

___

забележки :

* - много "чудно" : плащам няколко акаунта на различни тарифи и примерно на 64/32 имах скорости 6.5/3.2 - после 9.2/4 после 7.1/3.3 и всичко това към варез.ру; мога да постна логове от wget.

** - за да не съм голословен (имаше тука един пич kk или kkk дето все искаше факти) поддръжката се представи (след чакането) като Димитър (не съм сигурен) Каназирски (сигурен съм). Мога да дам разпечатка на телефона...ако някой ми докаже,че има желание да се интересува. Обяснението беше,че имал много работа човека - нищо лично - увеличете си персонала.

*** - пак за да не съм голословен - познавам ЛИЧНО всички от изброените - не като клиент, ами като приятел - т.е. за лично отношение и дума не може да става.

 

"Ми толкоз - надявам се някой пак да не ме нахока, че варез-а нямал нищо общо с евроком"

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...