Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

С предавателни числа за дизел като му се сложи i трябва да може да вдига 300, а за градско ще се кара само на 1ва и 2ра :laughing:

Друг въпрос е ще издържат ли кутии, диференциали и тн.

А и системите за сигурност трябва да се отрежат, щото с М-ковия двигател като дадеш малко газ ще светва DSC-то веднага.

Иначе добра идея.

Edited by Overdrive
Link to comment
Share on other sites

Електронния контрол и според мен ще е голям проблем. Все пак скока е 2 поколения. Но ако идеята се реализира това определено ще е нещо доста "интересно" - да кажем най-скромно - ако се запази 4х4 системата.

Link to comment
Share on other sites

Че за кво чарколаците трябва да са сегашните? Хората слагат V8 в единички и V10 в троики...

Силно вярвам, че в Х3 може да се набута по-голям двигател. При положение, че слагат в Е46 V8, значи и в Х3 може.

 

Електронния контрол и според мен ще е голям проблем. Все пак скока е 2 поколения. Но ако идеята се реализира това определено ще е нещо доста "интересно" - да кажем най-скромно - ако се запази 4х4 системата.

 

 

То най-добре да се чака някое ударено Х5 М... :D

 

 

Между другото като стана дума за донори... из града се разкарва едно Е36 комби с V12 :lol:

Edited by INCINERATOR
Link to comment
Share on other sites

С предавателни числа за дизел като му се сложи i трябва да може да вдига 300, а за градско ще се кара само на 1ва и 2ра :laughing:

Друг въпрос е ще издържат ли кутии, диференциали и тн.

А и системите за сигурност трябва да се отрежат, щото с М-ковия двигател като дадеш малко газ ще светва DSC-то веднага.

Иначе добра идея.

 

Точно и аз за това си мислих. Ако беше бензинка - много по-лесно щеше да се насади по-големия мотор. Но и така ще стане - цялата карантия вън, слага се новата и после вече как ще се оправи с електрониката в тая нова кола - НЕ МИ СЕ МИСЛИ ;)

 

Един познат на моя двигател+турбо ако не се лъжа ползваше дизелова кутия...трябва пак да го питам :)

 

Електронния контрол и според мен ще е голям проблем. Все пак скока е 2 поколения. Но ако идеята се реализира това определено ще е нещо доста "интересно" - да кажем най-скромно - ако се запази 4х4 системата.

 

Според мен ще е много трудно дизел-бензин конверсия

 

Че за кво чарколаците трябва да са сегашните? Хората слагат V8 в единички и V10 в троики...

Силно вярвам, че в Х3 може да се набута по-голям двигател. При положение, че слагат в Е46 V8, значи и в Х3 може.

 

 

 

 

То най-добре да се чака някое ударено Х5 М... :D

 

 

Между другото като стана дума за донори... из града се разкарва едно Е36 комби с V12 :lol:

 

Мястото в коша е най-малкия проблем ;) Купуването на новия мотор също.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Взема се мотора с ECU-то си, DSC-то и ABS-a май са в отделен компютър или поне при Е36 и Е39 знам, че е така.

DSC се блокира лесно, проблем може да е ако 4х4 е с компютърно управление, а не механично или постоянно включено и този компютър има някаква пряка връзка с ECU-то и управлението на двигатела.

 

едит: Х3ката с xdrive ли е? Ако не е си е класическо 4х4 със фиксирано разпределяне, обикновен среден диференциал и тн - няма да има проблем.

Edited by Overdrive
Link to comment
Share on other sites

Момчета :) имам ново сравнително глупаво питане :)

 

Чистачките след като злополучно ми ги смениха (счупено предно стъкло) пред 2г сега им е време за смяна. Обаче... лявата чистачка, пасжерската, леко прескача на връщане в долно положение. Не помня точно, но май сложих малко по-голям размер (дължина) от предните. Дали е от това или просто притискателната сила на рамото нещо не е ок?

 

И сега мисля да си взема с "аеро" пера, препоръки към марка?

Link to comment
Share on other sites

Момчета :) имам ново сравнително глупаво питане :)

 

Чистачките след като злополучно ми ги смениха (счупено предно стъкло) пред 2г сега им е време за смяна. Обаче... лявата чистачка, пасжерската, леко прескача на връщане в долно положение. Не помня точно, но май сложих малко по-голям размер (дължина) от предните. Дали е от това или просто притискателната сила на рамото нещо не е ок?

 

И сега мисля да си взема с "аеро" пера, препоръки към марка?

Мнее просто е много изхабена.И моята прескачаше.Като сложих новите всичко се оправи.

Link to comment
Share on other sites

Днес отивам за някакви с аеродинамично дизайн, че ме чака извънградско. Ще си проверя и маслото, да видя веригите дали са на място в багажника и пътя към Банско :)

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

http://news.automedia.bg/read/8490.html

 

Последният пример е от автомобилния салон във Франкфурт тази година, където звездата на щанда на Audi беше чудовишната електромашина е-Tron. Французите умирали от смях, защото на френски "ètron" означава ... купчина лайна.

И това не е първата издънка на Audi с езика на Дюма. TT Coupé (произнесено: tete coupè) пък означава "отрязана глава".

Link to comment
Share on other sites

Днес отивам за някакви с аеродинамично дизайн, че ме чака извънградско. Ще си проверя и маслото, да видя веригите дали са на място в багажника и пътя към Банско :)

 

и аз бях в банско :)

миналата година изхарчих прекалено много пари за нищо в пампорово..... :wacko:

Link to comment
Share on other sites

В крайна сметка на тръгване не купих, пък после в ЛукОйл-а след Банско имаха само някакви немски обикновени и сега с тях. Честно казано стават ама не са нищо особенно, но и определено чистят добре за 15лв за разлика от Чемпиъните за 38.90лв.

Link to comment
Share on other sites

Какво ще кажете за последното ревю на топ гиър - X5 M и Q7 W12 дизел. И двата модела са безсмислени на фона на кризата, но за мен лично Q7цата е по-безсмислена в случая. Както каза Джеръми... какъв е смисълът на W12 дизел, при положение, че хората купуват дизели за икономия.

Link to comment
Share on other sites

Както каза Джеръми... какъв е смисълът на W12 дизел, при положение, че хората купуват дизели за икономия.

 

Как какъв - може да му закачиш такова ремарке

resized_12377281727450.jpg

И да ходиш на нивата (нали е 4х4). Няма да го усети изобщо :D

Link to comment
Share on other sites

Нали някой в този форум мрънкаше, че в днешно време колите имат куб безсмислени екстри. Вчера една такава безсмислена екстра ме спаси от няколко криви ламарини. На слизане от балкана точно преди един доста остър завой имаше голяма локва и кал. Точно преди да влезна в завоя една кола мина през него и изпръска целият преден прозорец - т.е. ако колата нямаше автоматични чистачки щеше да има вероятност да не преценя добре завоя.

 

Общо взето една безсмислена(за някой) екстра може да се случи да спаси положението.

 

 

 

Сега очаквам да се получи дискусия как някой може в същото време да дрифти, да пусне чистачките и да прецени всичко за стотна от секундата ;)

Edited by INCINERATOR
Link to comment
Share on other sites

...

Аз не признавам излишните екстри и аз бих могъл да се справя щото имам рефлекси пъти по-добри от женските. Вярвам че и ти си така, но защо се подценяваш ?

Link to comment
Share on other sites

Така обяснено наистина звучи малко глупаво, но в конкретната ситуация беше по-компликирано. Като сложим фактори като това, че след тази кола идваха още няколко, че дори и шофьорът да не се е стреснал от голямото количество вода(дори шумът който издава все едно си ударил нещо :woot ) и прибавим това, че пасажерите се стреснаха леко от случилото се и не на последно място - остър завой, тесен път... всичко това забавя времето за реакция. А представете си ако прибавим и фактора - разконцентриран шофьор.

 

 

Мисълта ми е, че в една сложно-екстремна ситуация с поредица от фактори (за която лично аз никога не се бях сещал, вероятно и Вие) една на пръв поглед безсмислена екстра може да се окаже доста полезна.

 

 

 

 

Ето например тази екстра...

може веднъж в живота да ти потрябва(разсеял си се, задремал си...), но ще се радваш ако те е предпазило.

Edited by INCINERATOR
Link to comment
Share on other sites

Може ли да ми обясните има ли и ако има какви са недостатъците на наливните масла ?

 

Един сигурен недостатък е че никога не може да си сигурен какво точно ти наливат, понеже никога не може да знаеш какво има във варела, без значение какво пише. Чувал съм какви ли не истории, включително в сервизи на официални представители. Лично аз мисля, че маслото не е нещо, от което трябва да се спестяват пари.

Link to comment
Share on other sites

Ето например тази екстра...

Тук ако се разсеяш и се блъснеш - може да мине като оправдание, но нищо не може да те оправдае защо при толкова голяма скорост и невъзможност за изпреварване пазиш толкова малка дистанция.Какъв е смисъла да му караш зад бронята, като във всеки един момент може да натисне спирачката по-рязко и да спреш в багажника му ? :)

 

ПП. На път със завой не се заспива, защото го няма магистралното еднообразие ;)

Edited by pazu
Link to comment
Share on other sites

Ти така си мислиш, винаги може да се задряма. Даже няма да разбереш. Само трябва да си недоспал и преуморен - за препил от предна вечер и т.н. няма да споменавам.

 

_____________

 

Аз забравих да ти кажа и защо твърдя това... просто скоро гледах репортаж за някакъв ТИР-аджия в САЩ дето заспал така на планинско. Нещо нямало да стигне заради карането по магистралата (в някакъв празничен период беше май) и нашия решил да кара повече време - някаква хава е направил там на ТИР-а сигурно щото нали уж не може. И хоп, казва че в единия момент бил буден, а в следващия в някаква канавка 20-на метра от платното.

 

Мисля, че даже имаше изследване по въпроса или на ADAC или на др. организация за това колко е опасно шофирането неотпочинал и следователно заспиването.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...