evil_smith Posted November 14, 2009 Share Posted November 14, 2009 Абе имало някакви маркери за корегиране на леки драскотини или удърчета от камъчета по предния капак... големи... от захърно кристалче, до оризово семе... примерно. Та... някой да има повече информация? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted November 14, 2009 Share Posted November 14, 2009 (edited) Шкурене+нов прозрачен лак? Някак несериозно звучи това с маркерите. Само TD би трябвало да са старите дизели. По принцип I-то трябва да идва от интеркулер, какъвто могат да имат и старите дизели - примерно VW TD от 92-93 ги има и TDI със същите мотори. А на новите не мога да разгадая тая работа с червените букви, само съм забелязал, че колкото повече червени, толкова повече коне. Също е странно BMW TDS и D, като D-то също има турбо, а логично е да е атмосферен щом няма T... Edited November 14, 2009 by Overdrive Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Botev1912 Posted November 14, 2009 Share Posted November 14, 2009 ужас! http://news.data.bg/4/economics/92089/%D1%...%B0%D0%B2%D1%82 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted November 15, 2009 Share Posted November 15, 2009 Също е странно BMW TDS и D, като D-то също има турбо, а логично е да е атмосферен щом няма T... При БМВ ТДС е старото поколение дизели. Няма нищо свързано с турботата Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evil_smith Posted November 15, 2009 Share Posted November 15, 2009 Шкурене+нов прозрачен лак?Някак несериозно звучи това с маркерите. http://www.mediashoptv.ro/index.php?oldal=...p;termek_id=268 За това става въпрос. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted November 23, 2009 Share Posted November 23, 2009 Понеже ми тръгна приказката за покупка на автомобили (да не правя нова тема, тази си е "обща" - пък и сигурно бая простотии ще натворим и странични дето няма да са за специфична тема)... http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=details това някой звънял ли го е? Все пак няма да е акцизен догодина двигателя (220 к.с.) и само на мен ли ми изглежда нещо повредена кожата на предните седалки? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Airfan Posted November 23, 2009 Share Posted November 23, 2009 Понеже ми тръгна приказката за покупка на автомобили (да не правя нова тема, тази си е "обща" - пък и сигурно бая простотии ще натворим и странични дето няма да са за специфична тема)... http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=details това някой звънял ли го е? Все пак няма да е акцизен догодина двигателя (220 к.с.) и само на мен ли ми изглежда нещо повредена кожата на предните седалки? Внос от Швейцария, а те не са член на ЕС и или се дължеше ДДС (т.нар) мито или се искаше и някакъв сертификат. Вече не помня точно, но имаше някаква особеност там. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PlayMate Posted November 23, 2009 Share Posted November 23, 2009 Специално по отношение на кожата проблемът е по-скоро в снимките, целите са на наприятни точки, все едно са ресайзвани по някакъв метод от средата на 90-те. За внос от Швейцария, като страна външна на ЕС, дължиш ДДС и мито. За сертификат няма нужда, колата си е европейска. Въпреки странния "удар", което ми прилича повече на дълбано с титаниев скалпел, офертата като за 220к.с. ауди от 2002-ра година ми изглежда доста приятна. Но добави ~30% данъци, за да получиш реалната й цена след вноса. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted November 23, 2009 Share Posted November 23, 2009 Кожата си е съвсем добре.Цената и за момента е реална понеже е акцизна.Махнат ли акциза цената веднага ще скочи на 100% го гарантирам.Изобилства от коли с мощност, която влиза в акцизите, на ниска цена и са именно на такава понеже някой трябва да се излъжи да ги купи. От Швейцария се иска на колите някав Технотест, което незнам кво е или да има евротабела, също което незнам кво е. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted November 23, 2009 Share Posted November 23, 2009 2010 нищо няма да скача. По-скоро ще се наводни с такива акцизни двигатели на газ аз между другото много се надявам да приемат идеята всичко (данъци, такси) да е в бензина (не че вече няма и в него, де). Така е най-правдиво. Който кара най-много, най-много плаща (той и най-много амортизира пътя). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted November 23, 2009 Share Posted November 23, 2009 (edited) Тогава всички ще минат на пръдня (метан) Но си прав за газта - ще направят оборот газаджиите като си накупят много хора двигатели по 3-4000 кубика и после се скрънзят за гориво. Edited November 23, 2009 by Overdrive Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PlayMate Posted November 24, 2009 Share Posted November 24, 2009 Съмнявам се. На който не му се плаща гориво няма да му се плащат и данъци / застраховки като за 3-4 кубиков двигател. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted November 24, 2009 Share Posted November 24, 2009 (edited) А няма да скочи.Цените на акцизните ще се дигнат понеже няма да са вече такива.Сега са евтини за да ги купи някой и после да налее една камара пари за акциз.Ако е висока цената + акциза няма кой да я купи. И аз наскоро гледах едно Пежо 2001г. за 7000 лв при едни познати.Ама цената е тая щото цената на акциза сериозно минава цената на колата и така излиза, че нямаш никва файда да я купиш като за по-малко пари ще вземеш не акцизна и дори по-нова. Edited November 24, 2009 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted November 24, 2009 Share Posted November 24, 2009 Ако в момента си купиш неакцизна кола, примерно BMW 520, регистрираш го, внасяш от англия блъснато 540 за 1000 паунда, разменяш им двигатели, спирачки, окачвания, минаваш през Технотест за протокол, вдигат ти данъка, но ще те карат ли да плащаш акциз, защото колата вече е акцизна? Или веднъж като се внесе и регистрира си се отървал? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
3dfx Posted November 24, 2009 Share Posted November 24, 2009 Съмнявам се, че някой ще знае отговорът на тоя въпрос... Както и се съмнявам тези, които го правят това упражнение, да регистрират новия двигател... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 24, 2009 Share Posted November 24, 2009 Ами ТЕД беше писал нещо около смяната на двигател след катастрофата и това дето запомних е, че....се плаща акциз. Нека и той все пак да каже. Мисля, че беше ползвал стария блок, на нов двигател и се е оттървал от акциза, но с нов мотор и ако минеш технотест - няма логика да не те одрусат. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PSYCHOSIS Posted November 30, 2009 Share Posted November 30, 2009 По улиците на София се появиха първите бройки на това чудовище: На живо изглежда още по-внушително! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted November 30, 2009 Share Posted November 30, 2009 И в бургас до сега видях две , даже все се чудих къв дявол се води модела . Изродии са !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted November 30, 2009 Share Posted November 30, 2009 Че то и в Пловдив има две, една сребриста и една черна. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferante Posted November 30, 2009 Share Posted November 30, 2009 (edited) Hай-сетне отпред са го направили да изглежда добре, но отзад са го осрали - не коментирам, че не ми харесва разположението на стоповете, а как може да имаш такъв багажник: Edited November 30, 2009 by Ferante Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted November 30, 2009 Share Posted November 30, 2009 Колега, да бъдем коректни - това е багажникът... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobo Posted November 30, 2009 Share Posted November 30, 2009 (edited) откраднали са туиндоора на шкода?! edit: модела супърб беше широко рекламиран като иновативен и представящ за сефте подобно двойно отваряне на багажника - като на седан и като на хечбек/берлина. не се сещам зза по-стар модел който да е имал такива оферти, а на БМВ няма да им е сефте да взаимстват идеи и да ги лансират като свои - завиващите фарове са известни в ситроен за модели още от 60те години, но това не спря БМВ и ВАГ да рекламират като абсолютна новост това "свое откритие" през 90те. не съм ровил. може да има и по-стар модел с такъв багажник. от 50те примерно. преди войните не вярвам толкова да са се бъзикали. edit2: порових се. на ландровър намирам само страничното отваряне и прибиране на стъклото във въпросната задна врата - нищо общо с тук обсъжданото. на C30 капака си е единичен, освен ако не съм объркал нещо модела. супърб II с тази идея бе представен 2008ма (по изложения 2007ма), волвото излиза като модел от 2009та. все още остава в шкода/ВАГ първоначалната идея за отваряне нагоре ту така, ту иначе. Edited November 30, 2009 by mobo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted November 30, 2009 Share Posted November 30, 2009 (edited) Що да е на Шкода? От къде на къде? От бая време има - майче първи са LandRover. Ся...точно дали ша е за хеч-бек...даже май Волво на C30 имат сходна. Edited November 30, 2009 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted November 30, 2009 Share Posted November 30, 2009 Сходна или не, системата twin door e на новия Superb и се рекламира като изобретение и въведение на Шкода откакто го има модела. Никой до момента не знам да ги е осъдил за лъжа, така че поздрави на останалите Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted November 30, 2009 Share Posted November 30, 2009 Ахм...сега разбрах какво рекламират. Не че е първия 2 сегментен, ами че е първия седан/хечбек вариант. Което на автомобил в тоя клас е типично "източно-германска" екстра за мен ама ... евала. Иновация си е. И ако си пенипинчър (май така е думата) има смисъл. BMW чакам кога ще спрат GT-то. Напълно безмислено е. Пак се пънат да измислят обяснения за нещо ненужно, точно като X6. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.