бат Ицо Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Ванка, Дарвин не е идиот! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 (edited) Но маймуната също се грижи за децата си! EDIT: @Al Edited October 10, 2009 by Psihara^^ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Но само силните, хитри и умни маймунки оцеляват Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
3dfx Posted October 11, 2009 Share Posted October 11, 2009 Някой от вас беше ли на рали Твърдица? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
po_taka Posted October 12, 2009 Share Posted October 12, 2009 (edited) Може ли да ми кажете имаме примерно 2 коли, 1) някаква хонда VTEC 2) някаква почти същата като горната но на дизел кое ще е по-оферта ? ЕДИТ: метси 1) ще е Edited October 12, 2009 by po_taka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDFU Posted October 12, 2009 Share Posted October 12, 2009 (edited) Може ли да ми кажетеимаме примерно 2 коли, 1) някаква хонда VTEC 2) някаква почти същата като горната но на дизел кое ще е по-оферта ? Спора бензин или дизел е вечен. Зависи от много неща, без нищо конкретно очаквай флейм от фанатиците на едното и на другото Аз ако бях, и ако това е единствената кола, която имам бих избрал VTEC-а, ако е втора ръка и дизела ако е чисто нова. Но определено има значение за какво я ползваш. Edited October 12, 2009 by JDFU Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted October 12, 2009 Share Posted October 12, 2009 Може ли да ми кажетеимаме примерно 2 коли, 1) някаква хонда VTEC 2) някаква почти същата като горната но на дизел кое ще е по-оферта ? ЕДИТ: метси 1) ще е VTEC Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 ЕДИТ: метси 1) ще е Не че аз не бих избрал бензина, обаче ако трябва да караш повече дизела се изплаща че и отгоре. В града бензина пък е ужас, особено в задръстванията около 5 следобед по маршрута панаира - дунав - моста на вихвп - моята дава над 13/100 разход (VW Polo 1.0 даваше около 10). Нямам конкретни цифри от дизел на същия маршрут но ще е доста по-ниско като разход. Приятел който кара доста има разход под 6/100 в града да вдигне малко но пак ще е далече по-ниско от разхода на бензинова кола. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
po_taka Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 Не че аз не бих избрал бензина, обаче ако трябва да караш повече дизела се изплаща че и отгоре. В града бензина пък е ужас, особено в задръстванията около 5 следобед по маршрута панаира - дунав - моста на вихвп - моята дава над 13/100 разход (VW Polo 1.0 даваше около 10). Нямам конкретни цифри от дизел на същия маршрут но ще е доста по-ниско като разход. Приятел който кара доста има разход под 6/100 в града да вдигне малко но пак ще е далече по-ниско от разхода на бензинова кола. аз точно затова писах Vtec като имам впредвид че в 95% от времето ще се кара в 'зелената зона' четох насам натам че разхода е около 4 - 6,5 градско в София, където задръстванията не са по-малко Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 (edited) Чакай... Още ли говорим за бензин? Щото тоя 1,5 Vtec НЕ дава 6,5 градско, дори и в Пловдив. Мой много добър приятел има такава и без да го кара в лютеницата, даже и да не я кара, а само в гаража да седи - пак ще гори повече! Edited October 13, 2009 by Psihara^^ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 (edited) Vtec с къстъм генерация (само заради звука и високите обороти) Като се замисля има и пенсионерски втек 1,4 има и S2000, а ти не уточни за каква хонда става въпрос. Ако е 1,0 600кг и щофьора е много лек може и да гори толкова, но ме съмнява да има нормална бензинова кола 1,5-1,6 с нормални коне, която да гори 6,5 в София, а за 4 няма да коментирам Виж 10-12 за софия ми се стурва по-нормално. Edited October 13, 2009 by Overdrive Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 За момчето дето иска да купува V-Tec ... недей си слуша аверите. Повечето хора лъжат. Кажи му на твоя познат да ти даде колата за 1 седмица или 3 дни. Да видиш как гори ама ти С толкова задръствания в Плд трудно бензинка, па била и 1.0 ще даде под 8.5л разход. Ама много. Само ти ако си я караш колата и да видиш колко гори ти препоръчвам да скачаш. Така по хорски приказки не е хава - как не се чупела, не горяла и летяла. Нито те ще я карат, нито пълнят с бенз, нито поддържат Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 Аз пак да кажа че Polo 1.0 гореше към 11/100 (10 годишна даже нямаше и толкова). Авенсиса градско го дават 8 да гори но на мен ми гори 14. Тези данни колко гори градско и колко извънградско са мъгла леко. Аз постигнах и под 6/100 извънградско с авенсиса но имах попътен вятър леко а и едвам галех педала - от любов към спорта бях решил да видя какъв разход може да ми даде Пловдив-Пазарджик ако я карам икономично. Ако обаче я настъпвам повече се променя коренно положението. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 Абе на всички пожелавам по един LS3 с компресор и да не ни дреме за бенз-а Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kitolino Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 Suzuki Swift 1,3 на LPG, в Пловдив дава 9-10л. Като най-влияе на разхода на какви разстояния го карам, защото като е студено е ламя... Иначе Пловдив-Пазарджик и обратно при 110-120 ми даде 7.5-7.6л газ. Според мен начина на каране определя разхода, ако си поддържаш постоянна скорост с минимални корекции, колата ще дава оптимален разход Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 Естествено.Аз съм успявал да постигна 6/100 бензин с моята кошарка.Но в града, бензин под 8-9 литра, не ми се вярва.Особено на къси разстояния или на слаб мотор. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 Ами като имаш предвид де й иде на малката кубатурка пика на въртящия момент, то постоянно ще е в мармаледеца. Щото все пак не всеки кара "както трябва" и не се изнася по 10 секунди (само той) на светофар. С тия малките миксерчета като минеш 3хил оборота - таман да тръгне - и си прецакал разхода. Не, че и при мен не е така (слава инжинерния екип в Митсубиши правил 2.0 кубатурата която слагат в S40 1996-1999, която е точно като турбо - до преди 3500 оборота все едно карам 75 к.с. кола). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 Ми на моята максималния въртящ момент е на ~2500 оборота, а кончетата й идват на ~6000.Там проблема е по-скоро с теглото на купето.Имам приятел с 206 2.0 136к.с.Тегло около тон. Разхода му в града е 10-11лт.Аз съм с 1,4 80к.с.Тегло тон и малко.Еми и моята гори толкова.Говоря за нормално каране.Ако реша да й стъпвам на врата, разхода отива много нагоре, но колата не върви.А той като стъпне и излита, и разхода му е същия.Просто предимството на по-големия мотор е...Ето примерно ако дядото си беше взел по-големия мотор, съм сигурен, че Авенсиса щеше да гори по-малко. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kitolino Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 Аз съм забелязал, че няма голяма разлика с колко карам извънградско с постоянна скорост. Например ако поддържам 90км/ч е 6.5-7.0л при 110 пак е някъде около 7л при 130 се качвам на 7.6-8л и то някъде това е максимума на моята трошка(по-голяма скорост не може да се поддържа..) За мен изпарителя си подава едно средно количество газ, коеот нито при ниски нито при много високи обороти не се променя с голяма величина.. Пък на бензин е карам колкото да загрее, а стрелката е толкова неточна на Сузукито... ту на горе, ту слиза сама на долу.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 (edited) Предполагам, че е до настройка на изпарителя.Дали да върви колата или да е по-икономична.Аз мина ли 120км и става страшно в резервоара.Много е важно и теглото все пак.Колко ти тежи Сузукито? Да поясна, че карам на бензин. Edited October 13, 2009 by magdanoz4o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 Аз съм забелязал, че няма голяма разлика с колко карам извънградско с постоянна скорост. Мислиш ли? Аз гледах бордовия компютър - при постоянна скорост от 90 дава доста по-нисък разход отколкото ако поддъжам 180. При това разликата не е литър-два на 100 Ето примерно ако дядото си беше взел по-големия мотор, съм сигурен, че Авенсиса щеше да гори по-малко. Още тогава казах - проблема беше "политически". Аз и автоматик щях да взема с 2.0 бензин, но после щеше да стане война Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 (edited) Аз пак да кажа че Polo 1.0 гореше към 11/100 (10 годишна даже нямаше и толкова). Има го и тоя момент - като е много малък двигатела с някакъв първобитен карбуратор или моно инж. се дава много газ и пак е висок разхода, само дето не върви. По принцип супер малолитражките ги дават "градски", но май се оказват икономични само за извънградско пенсионерско каране с 80-90. Като вземем предвид ужасната возия, според мен не стават и за извънградски коли. Аз съм засичал 7.5-8 градско в Пловдив със стар сеат, като съм карал предимно по булеварди в непикови часове и без настъпване. Иначе извънградско същия гори 5,2 със 90-100 и 8-9 със 140 . 1,2 75-80коня 890кг. Edited October 13, 2009 by Overdrive Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted October 14, 2009 Share Posted October 14, 2009 Ако се сещам за същия Сеат, на двигателя му пише Порше. Имам приятел с такъв.Много е доволен от към разход. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kitolino Posted October 14, 2009 Share Posted October 14, 2009 (edited) Предполагам, че е до настройка на изпарителя.Дали да върви колата или да е по-икономична.Аз мина ли 120км и става страшно в резервоара.Много е важно и теглото все пак.Колко ти тежи Сузукито? Последно като го мерих напълно заредена газова бутилка и 20л бензин, бе 970кг Дедо, изказването ти е за спорта... Къде нормален човек може да поддържа 180км/ч? Хайде 150 по-може, но дори по магистралата с 180 е дискомфортно да се движеш, за повече от 5 минути... Колегата marvin, настройва ли изпарители? адрес на сервиза му? Edited October 14, 2009 by kitolino Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted October 14, 2009 Share Posted October 14, 2009 Прати му ЛС. Моята тежи към 1100кг. и каквото й дават по книжка, точно толкова си праска на градско. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.