Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

Чудя се катажиите с какъв мерак седят в аварийното да спират с радара. Никога няма да им спра ако ми махат.

 

A недей бе. Мислиш че ще те минат метър ли? Ако лично не тръгнат след теб да проверят доколко си добре със здравето и имаш ли нужда от помощ нещо то колегите им от следващата патрулка ще го направят :)

 

w00x, за другото е прав AlBundy - има отбивки, аварийната не е предвидена за произволно спиране кой къде свари...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

w00x, за другото е прав AlBundy - има отбивки, аварийната не е предвидена за произволно спиране кой къде свари...

 

Къде? Да не кажеш, че през 100 метра има отбивка или бензиностанция?

Link to comment
Share on other sites

И разбира се винаги е по-добре да се извършват тези действия докато колата е в движение. Все пак пътят е прав. Нали така? Аз направо предлагам, някой ако спре да говори по телефона, да му се отнема книжката за толкова години, колкото минути е говорил.

Ами няма да е зле да ги порязват с някакви наказания такива, защото в закона достатъчно ясно е казвано в какви случаи е разрешено спирането в аварийната лента и там със сигурност не са описани действията говорене по телефон или пикаене. Обаче за тези каращи в аварийната лента като въпросния идиот с камиона, трябва да им се прилага окончателно доживотно отнемане свидетелството за упраление на МПС, без право на каквото и да било помилване плюс някоя и друга година в затвора. Това е висша проява на кретенизъм след необратимо скопяване на главния мозък до мисловните възможности на амеба, което автоматично трябва да изключва по бързата процедура подобни индивиди от движението по пътищата.

Link to comment
Share on other sites

За трябване трябва но няма как да стане. Те и в щатите не го правят та тук ли...

 

 

ПС: w00x, на теб през 100 метра ли ти се разваля автомобила и толкова ли не можеш да устискаш че ти се налага през 100 метра да "маркираш дърветата"?

Edited by djadomraz
Link to comment
Share on other sites

За трябване трябва но няма как да стане. Те и в щатите не го правят та тук ли...

 

 

ПС: w00x, на теб през 100 метра ли ти се разваля автомобила и толкова ли не можеш да устискаш че ти се налага през 100 метра да "маркираш дърветата"?

На мен мама като малък ми каза да не се стискам , щото ако се стискам ще стана като антарес ... и аз за тва не се стискам :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Дядо Мраз, в нито една бяла държава не спират на магистралата! Последват те с автомобила и в първата отбивка. Аз лично смятам да се обадя на тел. 112 и да обясня веднага защо не съм спрял. Имат си камери, ако толкова някой успее да ме снима - с радост ще му дам автограф :)

Link to comment
Share on other sites

Дядо Мраз, в нито една бяла държава не спират на магистралата! Последват те с автомобила и в първата отбивка. Аз лично смятам да се обадя на тел. 112 и да обясня веднага защо не съм спрял. Имат си камери, ако толкова някой успее да ме снима - с радост ще му дам автограф :)

я по полека. спирали са ме и в германия и в унгария, но не са ме санкционирали. това е за белите държави.

а кат караш с 200 и си абсолютно безопасен за движението, що те е страх да си говориш с униформените? на 112 ще обясниш ли с каква скорост си се движил и дали ще им пука?

 

отбивки за почивка по евростандартите в старите участъци няма. има в новите, откакто се разбра че ша влизаме в ЕС. та докъде трябва да те преследват? до гаража ти?

 

разликата между аварийната и активните ленти е че е с 50см по-тясна и има по-тънък износващ слой, щото не е направена за движение, а за престой (не паркиране).

Link to comment
Share on other sites

За трябване трябва но няма как да стане. Те и в щатите не го правят та тук ли...

 

 

ПС: w00x, на теб през 100 метра ли ти се разваля автомобила и толкова ли не можеш да устискаш че ти се налага през 100 метра да "маркираш дърветата"?

 

Говоря за говорене по телефон, защото говоренето по телефона е предпоставка за ПТП. Аз лично никога няма да спра да "маркирам дървета" по магистралата. За целта си има тоалетни.

Edited by w00x
Link to comment
Share on other sites

Говоря за говорене по телефон, защото говоренето по телефона е предпоставка за ПТП.

 

Нали за това са измислени handfree-тата? Е аз пак си имам 2...

 

Аз лично никога няма да спра да "маркирам дървета" по магистралата. За целта си има тоалетни.

 

Абе как може да ме разбереш буквално? Толкова ли ми е странен хумора? :)

Link to comment
Share on other sites

Съвсем по темата:

WTF :confused

Момиче на 14 години се блъсна с БМВ в полицейска патрулка

Инцидентът станал снощи около 22:50 ч. :confused

 

Бахмааму, ченето ми увисна, четейки статията. :tongue

 

 

Като се спомена БМВ ето едно доста интересно нещо, което е малко отклонение от темата за катастрофите, но все пак http://dnevnik.bg/mms_novini/2009/09/16/78...skite_veloalei/

 

Нали за това са измислени handfree-тата? Е аз пак си имам 2...

 

С или без handsfree истината е, че многото приказване повишава значително риска от бели.

 

Наскоро гледах следната глупост с едно лапе. Всъщност беше поне на 17-18. Вървят си двама, единият дрънка оживено по мобилния си. Светофарът свети червено, колите минават една след друга. Малкият, както си говореше се засили да пресича. Като стигна до средата явно се усети, каква глупост направи и се върна.

 

:pirate

 

В Германия преди 10-тина години въведоха забрана за говорене по мобилни телефони, след като един изхвърча на един завой в един град и уби една пешеходка, докато си говорил по телефона.

Link to comment
Share on other sites

Нали за това са измислени handfree-тата? Е аз пак си имам 2...

 

По прав път не ми трябва повече от една ръка, за да карам колата. Скорости не сменям. Самоче хендсфрий-то не говори по телефона вместо мен и не обмисля отговорите вместо мен.

Link to comment
Share on other sites

то по твойта логика не трябва и да се говори с други хора в колата

 

По моята логика, да. Както и не трябва да се кара под стрес. Ти ако искаш вдигай гирички, гледай филм и го дискутирай с пътниците по едно и също време. Живота си е твой.

Link to comment
Share on other sites

то по твойта логика не трябва и да се говори с други хора в колата

 

Аз познавам един който като караше и мрънкаше на пътниците да пазят тишина :lol:

 

По прав път не ми трябва повече от една ръка, за да карам колата. Скорости не сменям. Самоче хендсфрий-то не говори по телефона вместо мен и не обмисля отговорите вместо мен.

 

A като ходиш и дъвчеш дъвка куцаш ли? Аз щото нямам никакви проблеми да карам и да говоря.

 

Бъзикам се и пределно съм наясно какво имаш предвид, обаче не всички разговори са ми чак толкова важни че да се налага да отделям кой знае колко внимание на разговора - особено ако ми се обажда майка ми разговора тъй и тъй е монолог - аз слушам или поне така се води официално но тя е свикнала и не се сърди, пък и като всеки истински мъж мога да повторя последните 2 изречения без много да се напъвам :D

Link to comment
Share on other sites

От доста страници чета и си мисля - само аз ли не смятам говоренето по телефона за един от седемте смъртни гряха :)

И само аз ли не мога да схвана каква е разликата м/у това да говориш по телефона или да щракаш по player-а или по бордовия компютър или да сменяш скорости или изобщо - да правиш каквото и да е с някоя от двете ръце... Разбирам, че и производителите на аксесоари за мобилни телефони имат деца и трябва да ги хранят, но аз просто не се чувствам добре с handsfree. Дори на Nissan-a ми, който е с вградено bluetooth handsfree у-во в навигацията пак не се говори толкова комфортно, колкото по стандартния начин...

 

Edit: Май сме пообъркали темите - аз си мислех, че пиша в "За змиорките..." (...при мен VW е автоматик...)

Edited by 3dfx
Link to comment
Share on other sites

И само аз ли не мога да схвана каква е разликата м/у това да говориш по телефона или да щракаш по player-а или по бордовия компютър или да сменяш скорости или изобщо - да правиш каквото и да е с някоя от двете ръце...

 

Разлика няма, с изключение на това, че по телефона може да говориш 30 минути, а радиото го пипаш за секунда и няма нужда да спираш. Освен при скоростите, при които не трябва да отклоняваш поглед. Аз като си пипам радиото на колата, действам с напипване, освен ако не съм спрял някъде.

 

Ама вие сте страшни тука всичките. Що не махнете и огледалата и направо да си въртите главите. И без това страничните огледала развалят аеродинамичността, пък това за задното виждане пречи да гледате небето докато карате. Не случайно са сложени! За да не се налага да се обръщате и да имате видимост, дори и периферна, по всяко време върху пътя. Все едно не знаете, че секунда невнимание и всичко може да иде по дяволите. Примера горе, с момченцето дето навлезло на платното докато говорело по телефона е доста показателен.

Link to comment
Share on other sites

. Аз като си пипам радиото на колата, действам с напипване, освен ако не съм спрял някъде.

 

Айде , айде господин перфектен във всичко..... то е ясно тука е булфорум тука всеки прави всичко най-добре.....

Това сигурно и на 15 годишна пикла от Английската да го разправяш няма да ти повярва.... пък и не мога да разбера като се правите на супер перфектни шофьори пишките ли ви растът или ? :laughing:

 

Не бързай да отговаряш отивам да пия кафе , ще ти отговоря по-късно....... :unsure:

 

 

Борд-компютъра и него ли с напипване го "виждаш" ? Или владееш тайни сили...... или пък разхода ти се изписва с водни знаци та да можеш да ги прочетеш без да сваляш поглед...... :lol: :lol: :lol: :lol:

Edited by zlobil
Link to comment
Share on other sites

Всеки си знае собствения хал, а и не е естествено всички да сме еднакви. Аз например си слагам BT hads-free, но не обичам да говоря, ако не се налага. Просто се разсейвам. И разговорите с пътниците избягвам по същата причина. В предишната ми кола дори бях махнал радиото, понеже на няколко пъти се усещах как си слушам музика докато карам някак между другото.

Нещо ми куца мултитаскинга :laughing: .

Link to comment
Share on other sites

Айде , айде господин перфектен във всичко..... то е ясно тука е булфорум тука всеки прави всичко най-добре.....

Това сигурно и на 15 годишна пикла от Английската да го разправяш няма да ти повярва.... пък и не мога да разбера като се правите на супер перфектни шофьори пишките ли ви растът или ? :laughing:

 

Не виждам какво толкова сложно има да си увеличиш касетофона без да го поглеждаш!? Хората го могат. По принцип. Бордови компютър нямам, но ако съм ползвал е било на чужда кола и доста ме е обърквало докато карам, защото хем трябва да се ориентирам в нещо, което за първи път виждам, хем трябва да си гледам пътя и да следя светофара. Затова съм го оставял за тогава, когато съм спрял.

 

Пробвай. Реално е възможно да работиш с нещо елементарно без да го гледаш. С напипване. Вярвай ми, става.

 

Сега прочетох какво си написал до край, защото по принцип по диагонала те чета. Ти сериозно ли настояваш във всеки един момент да знаеш разхода на колата си? А и ПОГЛЕЖДАНЕ не е същото като ВТОРАЧВАНЕ И ЦЪКАНЕ НА БУТОНИ.

Edited by w00x
Link to comment
Share on other sites

Един от признаците за уменията на шофьора е дали паралелно със следенето на пътя може да отдели част от вниманието си (не цялото) за други дейности. Добрият шофьор знае кога е безопасно да отдели две-три секунди за поглед настрани, и в същото време може с един бърз поглед напред да анализира ситуацията и да си представи какво ще стане след 5 секунди. Слабият шофьор е стиснал волана с две ръце и гледа втренчено на 50 метра напред, мисли си че като не се занимава с друго е в безопасност, но не вижда някоя интересна кола, спряла от лявата страна на улицата или някой познат, който му маха от тротоара (или дете, което се е засилило с колелото и ще изскочи на пътя), не вижда знака за предимство, когато е сложен отдясно - такива са по-опасни за околните от шофьор на маршрутка, който едновременно яде дюнер и връща ресто на пътник отзад.

Link to comment
Share on other sites

когато говориш с някой по телефона с handsfree се разсейваш по-малко от колкото като се опиташ да напипаш бутона на радиото

 

?! Напипването на бутона на радиото не е толкова сложно, колкото всички явно си мислите.

 

Един от признаците за уменията на шофьора е дали паралелно със следенето на пътя може да отдели част от вниманието си (не цялото) за други дейности. Добрият шофьор знае кога е безопасно да отдели две-три секунди за поглед настрани, и в същото време може с един бърз поглед напред да анализира ситуацията и да си представи какво ще стане след 5 секунди. Слабият шофьор е стиснал волана с две ръце и гледа втренчено на 50 метра напред, мисли си че като не се занимава с друго е в безопасност, но не вижда някоя интересна кола, спряла от лявата страна на улицата или някой познат, който му маха от тротоара (или дете, което се е засилило с колелото и ще изскочи на пътя), не вижда знака за предимство, когато е сложен отдясно - такива са по-опасни за околните от шофьор на маршрутка, който едновременно яде дюнер и връща ресто на пътник отзад.

 

 

Малеее. Гледай какви чудеса! Врачки си имаме във форума! Преценяват какво щяло да стане 5 секунди след като погледнат. Ами представете си следната ситуация.

 

Карате си през квартал, джагъркате си радиото или си обяснявате там нещо с човека на задната седалка, гледайки го директно в очите. Преценили сте, че 5 секунди нищо няма да стане, щото отпред няма никой. И на 3-тата секунда след отместването на погледа, един пенсионер или дете решава да мине/изтича, защото е преценил/о, че ще може да мине. И какво правим тогава?

 

Вие ме изумявате бе хора. Добрия шофьор кво правел.... Ужас!

 

Добрия шофьор не оставя нещата на случайност или в случая - преценка, а ги гледа докато стават и ги предотвратява.

Edited by w00x
Link to comment
Share on other sites

От доста страници чета и си мисля - само аз ли не смятам говоренето по телефона за един от седемте смъртни гряха :)

И само аз ли не мога да схвана каква е разликата м/у това да говориш по телефона или да щракаш по player-а или по бордовия компютър или да сменяш скорости или изобщо - да правиш каквото и да е с някоя от двете ръце... Разбирам, че и производителите на аксесоари за мобилни телефони имат деца и трябва да ги хранят, но аз просто не се чувствам добре с handsfree. Дори на Nissan-a ми, който е с вградено bluetooth handsfree у-во в навигацията пак не се говори толкова комфортно, колкото по стандартния начин...

 

Е как? С bluetooth слушалките нямам никакви проблеми, даже предпочитам така отколкото да държа телефона с ръка дори в къщи по няколко причини:

 

1. уморява ми се ръката като го държа по-дълго

2. ако ми притрябват и 2те ръце инстинктивно го хващам с рамо, а напоследък при подобни изпълнения ми се схваща врата много бързо

 

Освен това остава и стреса че ей сега ще изскочи отнякъде някой катаджия и ще вземе да се заяжда с мен.

 

Между другото понеже съм прекалено капризен, досега единствено 2 слушалки на Plantronics са успели да ми харесат, нищо друго не мога да трая на ухото си (или са прекалено подобни на тези но с по-лоши параметри) - voyager 520 и voyager 835, май има и 1 нокия относително удобна, но е прекалено лъскава и грозна.

 

Иначе свикнах от едни слушалки с кабел - Nokia Boom HDB 4 които и досега си остава възможно най-удобната слушалка която съм виждал но стават само за старите нокии.

 

Пробвай. Реално е възможно да работиш с нещо елементарно без да го гледаш. С напипване. Вярвай ми, става.

 

Верно е, жена ми на съвсем тъмно успява да напипа някои неща и доста добре се оправя :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...