djadomraz Posted August 31, 2009 Share Posted August 31, 2009 Хм, значи и аз съм го видял. Имах подозрения дали той кара тоя голф, защото си караше нормално... нямаше ги тия скорости, даже мигачи си даваше (до Тримона). Голфа изглежда малко позахабен, но ако наистина си кара с тия километри - нищо чудно Ееее разконспирирахте го пазу. Пък ако се видите и на живо с него ще разберете че тия си ги говори колкото да си почеше пръстите. От друга страна аз говоря какво не трябва да се прави не защото съм толкова голям моралист а именно защото съм правил някои от въпросните изпълнения преди и в един момент съм се усетил що за тъпотии правя... ама нали е форум тряба да има ангели и дяволи... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 Ква стана тя? Оказа се, че половината форум го познаваме, ама се връзваме наужким Я вижте бат Бойко как ги подкара парвенютата: София. 14 досъдебни производства и 16 преписки са образувани до момента на собственици на луксозни коли, регистрирали ги като товарни, съобщиха от пресцентъра на МВР. В един от проверяваните случаи вече е възстановена сумата от държавния бюджет за луксозен автомобил по тази схема в размер на 44 459 лева заедно с лихвите. От 20 август по разпореждане на министъра на вътрешните работи на територията на цялата страна се провежда полицейска операция за разкриване на престъпна схема за избягване плащането на данъчни задължения (ДДС). Това става като скъпоструващи луксозни леки автомобили от висок клас (БМВ Х 5 и Х 6, Порше Кайен, Ауди Q 7, Мерцедес ML, GL и др.) се регистрират като товарни. За да бъдат регистрирани като товарни или лекотоварни, луксозните возила претърпяват малки “трансформации”. Формално се премахват задните седалки, изработва се и се монтира допълнителна решетъчна преграда в автомобила от лицензирана фирма. След това се издава протокол за извършеното преустройство с цел възстановяване или невнасяне на ДДС, от което са освободени товарните моторно-превозни средства. Собствените им не внасят или изтеглят от държавата дължимото ДДС, което за този клас автомобили е от 15 000 до 45 000 лева. След това отново преоборудват автомобилите като леки. В хода на направените до момента проверки са установени общо 157 подобни автомобила. Като резултат на етапа са образувани 14 досъдебни производства по чл. 255 от Наказателния кодекс и 16 преписки за констатираните несъответствия, които също ще бъдат докладвани на прокуратурата. В един от проверяваните случаи вече е възстановена сумата от държавния бюджет за луксозен автомобил по тази схема в размер на 44 459 лева заедно с лихвите. Проверките на територията на страната продължават до установяване на всички автомобили от тази категория. Предвижда се те да включват и установяване на произхода на средствата за закупуването на луксозните коли. Предмет на проверка е и дали собствениците им са злоупотребили, като ги карат с винетки за лек вместо за товарен автомобил (в първия случай цената на годишната винетка е 67 лева, във втория – 550). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 (edited) Вижте ся ... не съм казал че нон-стоп карам като камикадзе . Карам си що годе нормално , само дето малко се поизнервям бързичко ако тея пред мен или около мен се мотат или блеят и тогава почвам да се бутам . А иначе за скоростите ... има и моменти когато отпускам малко крака на газта , ама той всеки го прави А иначе за кирта по голфа ... не е припарвал на автомивка от бая време насам и то защото един бояджия явно не си свърши добре работата и ся ме е страх да я изпръскам , за да не се покаже на места старият цвят , иначе вътре си е слънчице Edited September 1, 2009 by pazu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 Ква стана тя? Оказа се, че половината форум го познаваме, ама се връзваме наужким Я вижте бат Бойко как ги подкара парвенютата: София. 14 досъдебни производства и 16 преписки са образувани до момента на собственици на луксозни коли, регистрирали ги като товарни, съобщиха от пресцентъра на МВР. В един от проверяваните случаи вече е възстановена сумата от държавния бюджет за луксозен автомобил по тази схема в размер на 44 459 лева заедно с лихвите. От 20 август по разпореждане на министъра на вътрешните работи на територията на цялата страна се провежда полицейска операция за разкриване на престъпна схема за избягване плащането на данъчни задължения (ДДС). Това става като скъпоструващи луксозни леки автомобили от висок клас (БМВ Х 5 и Х 6, Порше Кайен, Ауди Q 7, Мерцедес ML, GL и др.) се регистрират като товарни. За да бъдат регистрирани като товарни или лекотоварни, луксозните возила претърпяват малки “трансформации”. Формално се премахват задните седалки, изработва се и се монтира допълнителна решетъчна преграда в автомобила от лицензирана фирма. След това се издава протокол за извършеното преустройство с цел възстановяване или невнасяне на ДДС, от което са освободени товарните моторно-превозни средства. Собствените им не внасят или изтеглят от държавата дължимото ДДС, което за този клас автомобили е от 15 000 до 45 000 лева. След това отново преоборудват автомобилите като леки.В хода на направените до момента проверки са установени общо 157 подобни автомобила. Като резултат на етапа са образувани 14 досъдебни производства по чл. 255 от Наказателния кодекс и 16 преписки за констатираните несъответствия, които също ще бъдат докладвани на прокуратурата. В един от проверяваните случаи вече е възстановена сумата от държавния бюджет за луксозен автомобил по тази схема в размер на 44 459 лева заедно с лихвите. Проверките на територията на страната продължават до установяване на всички автомобили от тази категория. Предвижда се те да включват и установяване на произхода на средствата за закупуването на луксозните коли. Предмет на проверка е и дали собствениците им са злоупотребили, като ги карат с винетки за лек вместо за товарен автомобил (в първия случай цената на годишната винетка е 67 лева, във втория – 550). Хахахаха, мдааа бай Съби е продал 3 тона от доматиТО, ама не му стигнал 1 тон да си плати всичко....ПАЛЯЧОВЦИ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 Да възобновя малко темата за скоростите до морето.Понеже в неделя се върнах от морето и мога да кажа най-отговорно, че освен ако изпреварваш някой или си на магистралата с повече от 90 към морето НЕ може да се кара.Много се пишеха тарикати ама през 2 километра има куки и веднага ги закачат и те спират, пък и много кихаш.А по селата е абсурд да караш с повече от 60, защото задължително има кука и те закачат.До разклона за Карнобат един Голфър се писа голям рацер и тръгна да ме изпреварва при положение, че пак карах с 90 и точно след завоя гледаш как куката с пръстри без палка му показа: "Ти голфър, спирай тука". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 Ако си ходил до някво друго море може ама не и до нашето Вярно имаше полицаи ама никой не си правеше труда да спира , просто си стояха край пътя , даже и радари нямаха. Отделно от Пловдив до Сл.Бряг през повечето време си се караше и изпреварваше без особени усилия през цялото време , на магистралата съм карал с не повече от 150-160 и почти не се намери някой с ферари , С-класа или нещо такова да мине покрай мене с 200. Нямапе изнервящи ситуации , пресвяткане и т.н. Даже и турците и румънците даваха път без дори да им пресвяткаш 20 пъти. На връщане тази неделя Сл.Бряг - Пловдив положението беше абсолютно същото , леко натоварено до Петолъчката и от там движението си става абсолютно нормално. Можеше да се изпреварва но беше безмислено понеже напред имаше бая коли. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paagrio Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 Файда няма да му обясняваш, той си мисли че върха на спортно-ориентираните коли е неговото умряло Рено, дето по баирите и да иска не може да вдигне повече от 90 ако е пълен с багаж. Като покара някоя по-мощна кола друго ще говори ама сега е кон с капаци. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 (edited) Да сигурно за Гърция говоря.....Много ясно, че говоря за нашето море и точно ми се случи както казвам да спират.Който си караше бавно и спокойно не го закачаха ама някой дето се прави на много бързащ веднага го отнасяха. @paagrio ти си бил голям смешник.Ти кво да не караш Ферари та се правиш голям разбирач по колите?От кога пешеходците зеха да разбират от коли?И кога са притендирал, че моето Ренде е супер спортно?А тва какво съм карал съвсем идея си нямаш.Ако пък ся вземеш да ми хвалиш 150 коньови Голфове още повече ще ти се смея къв си палячо. П.П.Твърде е вероятно да ме е объркал, понеже и 2-мата караме един вид коли. Edited September 1, 2009 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 Той те обърка с АлБънди. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 Няма предвид мен, щото аз съм карал достатъчно мощни коли в "смутните времена" и много добре знам какво може моя Меган. Между другото той ми е тракдей кар, много рядко го разхождам по магистралите. Камо ли с багаж Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kitolino Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 На връщане тази неделя Сл.Бряг - Пловдив положението беше абсолютно същото , леко натоварено до Петолъчката и от там движението си става абсолютно нормално. Можеше да се изпреварва но беше безмислено понеже напред имаше бая коли. Васко, ти с А4 или с А6-цата бе на море? Интересно ми двете коли с еднакви мотори и автоматични кутии ли са, или имат разлика? Като цяло ще ми е интересно да прочета съпоставка спрямо двата автомобила Аз миналият месец бях до Китен и минах по маршрута Пловдив-Хасково-Харманли-Тополовград-Елхово-Бургас-Китен, като на отиване карах изключително бавно, заради братовчедите ми в колата. Пътя го знаех отлично, понеже месец преди това работехме по един проект в град Болярово и в село Мамарчево (кмета на селото се казваше Марчо ). Движението бе сравнително спокойно, въпреки това се случваше от време на време някой турчин да предприеме по някоя и друга глупава маневра, но за щастие с тези камикадзета се разделих в Харманли.. От там до Бургас бе пълен айляк Чак едно готино ти става да пътуваш, заглеждаш се по селата и се отпускаш без да бързаш за никъде. Даже си харесах една къща в село Черепово, със страхотна гледка към един връх и към доста от язовирчетата.. Като се прибирах след 2 дена по същият път, бях сам в колата и се стараех да се върна по-бързо в Пловдив. По пътя от Бургас до Елхово карах доста прилично, може би на места и малко рисково! На околовръстният път на Елхово ме минаха две коли, едната с регистрация СТ другата СН, хората си караха с много добра скорост и реших да ги използвам като бушончета, точно на влизането в Тополовград ги спряха и двамата, аз се измъкнах, въпреки че карах с тяхната скорост.. До Харманли ме изпревари само едно е60, а от Харманли до Първомай карах в керван с турците( разбирайте бая бързичко..) След цялото упражнение, се прибрах до началната си точка на тръгване, с има няма 20-30минути по-бързо, но с повишен разход и като цяло повече подскачане.. За мен си извадих изводи, че има една оптимална скорост за всеки път, трафик, водач и кола, която винаги трябва да спазвам.. По-бързото каране може понякога да съкрати с 10-20 минути от пътуването, но повишава в пъти натоварването. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 Не , бях с едно друго ауди пак Б5 ма мааалко по-различно , с около 400к.с. повече а4-ката и а6-цата са с еднакви мотори и автоматици - 150к.с. 2.5тди само дето а4-ката е 180к.с. след като и сложих чип и се получи доста удобна градска кола , напоследък карам почти само нея а6-цата гори с около литър и нещо повече а4-ката е със спортно окачване и не вози особено приятно по павета а6-цата си е типична магистрална кола Точно заради това следващата кола ще е един клас по-надолу от лимузините - Ц класа или в по-лошият случай а4-ка с 3.0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kitolino Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 Точно заради това следващата кола ще е един клас по-надолу от лимузините - Ц класа или в по-лошият случай а4-ка с 3.0 На мен А6-цата повече ми хареса, много красив цвят. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 На мен А6-цата повече ми хареса, много красив цвят. Красив красив ама трудно се паркира а като спре някой серсем така че да минават само моторчета гледай кеф с А6ца... за града си трябва нещо по-компактно и по възможност по-високо че да прескача бордюри или поне да не задира лесно Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 (edited) Да аз затва гледам не ги карат много тия С-класи..... много големи дейба ... Пък и S8-ци почти няма и те трудно се паркират А пък и аз нямам пари за а6-ца иначе най-вероятно бих взел нея ПС : дедо едва ли авенсиса е много по-малък от а6-цата..... ма тва е друг въпрос Edited September 2, 2009 by zlobil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 ПС : дедо едва ли авенсиса е много по-малък от а6-цата..... ма тва е друг въпрос Именно щото не е затва ги говоря тези глупости... ама нали знаеш че половината време си правя майтап а другата половина говоря глупости колкото да не заспя? Що ме взимаш толкова насериозно Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 ако взимах авто раздела на сериозно до сега да съм си теглил ножа. Но реално погледнато - ДА , макар че наистина не мога да си позволя да поддържам а6-ца и да нямам парите да я взема предпочитам а4-ката някак си се кара доста по- приятно , все пак отивам за мерцедес пък ще видим с какво ще се върна Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NEO_DDT Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 ако взимах авто раздела на сериозно до сега да съм си теглил ножа. Но реално погледнато - ДА , макар че наистина не мога да си позволя да поддържам а6-ца и да нямам парите да я взема предпочитам а4-ката някак си се кара доста по- приятно , все пак отивам за мерцедес пък ще видим с какво ще се върна С Хюндай Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 (edited) С Хюндай Или с 2 Тата-та Edited September 2, 2009 by pazu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 а4-ката някак си се кара доста по- приятно Няма пълен кеф. Като карам по паваж си викам - ей приятно е в авенсиса, не е като да усещам всяко паве като с Полото, като взема да слагам в багажника разни багажи и обикновено остава още маса място вътре. Обаче като тръгна да маневрирам по малките улички особено като видя някой кретен спрял на чорчук и почвам да псувам грозно... а с Полото си минавах спокойно и оставаше място. Авенсиса какъвто е дълъг все се чудя няма ли да остържа задницата... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
po_taka Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 днес карах пуснах рейс 66 да се престрой и ми махнаха после на 6ти септември пуснах един момък със синьо рено меган, пред мен имаше място но не се навря, което ме израдва супер много и му направих знак че ще го изчакам и той ми махна На Васил Априлов беше адското задръстване и пуснах един чичко с шкода, е той не ми махна, вече няма да пускам шкодаджии малко по-надолу по същата улица до мен беше спряло синьо нисанче, пътника свали прозореца и продума нещо, но не го чух, видях че има мигач за надясно и на шофьорското място се поти някаква мома . Ае ще ги пусна, тръгна да се престроява и й загасна колата, аз я изчаках да не се шашка и там ми махнаха На 6ти Сеп. пуснах една група пешеходци да допресекат, настъпих малко газта и спрях посредата на двете ( да не някой да рече да ме заобиколи ) ленти за да им дам да си допресекат, не знам зарадваха ли ми се или ми се изсмяха че ги пуснах пак 6ти септември пуснах една лелка със син нисан да си довърши обрания завой, може би тези зад мен не се зарадваха, но тя беше заела адската позиция, никой не може да я заобиколи от отсрещните ( въпреки че нямаше никой ) е тя не ми махна, мисля че искаше но беше извън възможностите и Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 http://www.leftlanenews.com/ferrari-458-italia.html не е лошо, но някак си не ми прилича на ферари Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 (edited) http://www.leftlanenews.com/ferrari-458-italia.html не е лошо, но някак си не ми прилича на ферари Това е модела, който чакам да изтавани времената на Нюрба. На графиките показват подобрения на всяка една с-ма, да видим и какъв ще е новия Макларън. Говори се, че ще е конкурент на 458. Ще видим. Дано следващия им модел да е под ръководството на нашето момче(Миро) - пожелавам му го Edited September 4, 2009 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferante Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 Top Gear making fake VW Scirocco ads: http://www.youtube.com/watch?v=bGi47ZIOJ5A Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 (edited) Спират си да си бъркат отзад на спокойствие. Закусват, пикаят, серът, пушат... за това спират в аварийната. И разбира се винаги е по-добре да се извършват тези действия докато колата е в движение. Все пак пътят е прав. Нали така? Аз направо предлагам, някой ако спре да говори по телефона, да му се отнема книжката за толкова години, колкото минути е говорил. Edited September 15, 2009 by w00x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.