zlobil Posted July 28, 2009 Share Posted July 28, 2009 (edited) Абе правя я разликата ма имам малко свободно време та реших да видя този път като те "настъпя" колко дълъг пост можеш да напишеш А майбаха му го вземаха на цар Киро няма да го видиш скоро Иначе това комби е добра идея... ако е и quattro отивам утре да го спазаря Естествено че е куатро , 700к.с. на предно е невъзможно ...... Не съм карал кола над 200к.с. на предно ама предполагам че не е особено приятно изживяване. Иначе за Рс6-цата знам къде има една АБТ в София пак е към 700к.с. ма цената няма ти я казвам че ако си пил много кафета днеска може те тресне някъв микроинфаркт Edited July 28, 2009 by zlobil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted July 28, 2009 Share Posted July 28, 2009 (edited) Перфектния семеен автомобил,... НО имам две три дребни забележки. Първо на първо не е Ферари, което значи, че с този немощен двигател ще е бавна, тюфлечеста и ще съм за смях, където ме видят с нея. И второ на второ не е Ферари, нито е червена, нито може да върви, нито нищо. и трето и последно не е... да именно, Ферари, ама май взех да се повтарям... прав си колкото и да не ти иска, ама кой да гледа . нищо, може би ще го разбереш след няколко прочета . Да не кажеш, че съм лошо пионерче ще ти дам подсказка. тюфлек=мноооого кила с огромен мотор. Те точно това ми показваш. Аудито е превъзходно..... ма го бартеросвам :) Абе правя я разликата ма имам малко свободно време та реших да видя този път като те "настъпя" колко дълъг пост можеш да напишеш А майбаха му го вземаха на цар Киро няма да го видиш скоро Естествено че е куатро , 700к.с. на предно е невъзможно ...... Не съм карал кола над 200к.с. на предно ама предполагам че не е особено приятно изживяване. Иначе за Рс6-цата знам къде има една АБТ в София пак е към 700к.с. ма цената няма ти я казвам че ако си пил много кафета днеска може те тресне някъв микроинфаркт тука само 500 И все пак любителите (а и производителите) на атмосферни двигатели са изчезващ вид, макар че някакви остатъчни сектанти, предполагам, винаги ще има... За всички останали предимствата на двигателите с принудително пълнене са очевидни... турбото много ясно, че ще има преимущество и кпд-то им по-голямo....ЕС бавно, но сигурно кара супер спортните коли да намялат цилиндрите и да бочкат "охлюви" Edited July 28, 2009 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted July 28, 2009 Share Posted July 28, 2009 и искаш да кажеш че е разумно кола на предно да е 500к.с. ..... недей че ще ти пропадне цялата теория колко разбираш от коли и т.н. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted July 28, 2009 Share Posted July 28, 2009 и искаш да кажеш че е разумно кола на предно да е 500к.с. ..... недей че ще ти пропадне цялата теория колко разбираш от коли и т.н. кой говори за разум, а и нищо не съм казал. просто клипче. то не е разумно и комби 700 коня да има, ама ей го на - съществува. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted July 28, 2009 Share Posted July 28, 2009 Едното е имидж а другото е чиста проба инженерно недоразумение.Кой казва че не е разумно да има комби 700 коня?Защо?Обаче кола с предно 500 коня си е неразумно,безмислено и нелогично отвсякъде. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 28, 2009 Share Posted July 28, 2009 Жена ми Дедо знаеш, че никога не бих я возил така.И мацките за по една вечер не ги возим така, и приятелите си не возя така и приятелки(?!)те също.Като съм сам, ако ми някакво много вдъхновено, случва се.Комбиото 700 к.с. е да покажеш, че въпреки, че жена ти те е скопила - щото не си си взел f458 -, то поне ти е сложила силиконови (големи) топки импланти да не ти скачат на задна другите кучета. btw S40-ката от както е с 10w60 масло много по-добре работи на ниските обороти (преди с 10w40), доста се заличи и разликата във въртящия момент преди 3400 оборота.И на празен ход по приятен звук - въобще, купувайте си най-хубавите възможни масла.Точната марка не я знам, човека в пит-а е семеен познат само я карам при него и я обслужва - направи ми този път обаче впечатление различната цифра на маслото. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted July 28, 2009 Share Posted July 28, 2009 Абе като ви гледам как вече няколко страници се превъзнасяте, ми хрумна да ви попитам - някой във форума има ли кола (може и да не е комби ) с...айде да не е 700 коня, ами да е да речем 300-400? Щото всички така разсъждавате, все едно всеки ден отивате на работа с някое такова... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted July 28, 2009 Share Posted July 28, 2009 Жена ми Дедо знаеш, че никога не бих я возил така.И мацките за по една вечер не ги возим така, и приятелите си не возя така и приятелки(?!)те също.Като съм сам, ако ми някакво много вдъхновено, случва се.Комбиото 700 к.с. е да покажеш, че въпреки, че жена ти те е скопила - щото не си си взел f458 -, то поне ти е сложила силиконови (големи) топки импланти да не ти скачат на задна другите кучета.btw S40-ката от както е с 10w60 масло много по-добре работи на ниските обороти (преди с 10w40), доста се заличи и разликата във въртящия момент преди 3400 оборота.И на празен ход по приятен звук - въобще, купувайте си най-хубавите възможни масла.Точната марка не я знам, човека в пит-а е семеен познат само я карам при него и я обслужва - направи ми този път обаче впечатление различната цифра на маслото. те това казвам и аз, ама използвах думата тюфлек Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted July 28, 2009 Share Posted July 28, 2009 Абе като ви гледам как вече няколко страници се превъзнасяте, ми хрумна да ви попитам - някой във форума има ли кола (може и да не е комби ) с...айде да не е 700 коня, ами да е да речем 300-400? Щото всички така разсъждавате, все едно всеки ден отивате на работа с някое такова... Offtopic: 65 коня не ми достигат до 300 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 28, 2009 Share Posted July 28, 2009 (edited) Абе като ви гледам как вече няколко страници се превъзнасяте, ми хрумна да ви попитам - някой във форума има ли кола (може и да не е комби ) с...айде да не е 700 коня, ами да е да речем 300-400? Щото всички така разсъждавате, все едно всеки ден отивате на работа с някое такова... И?Убягва ми опорната точка и смисъла на казаното.Нямаме, и какво?В градско, че и на магистрала почти няма отсечка да настъпиш спокойно тия 700 добичета.Взимаш го комбито да се изхвърлиш...ама с комби, не с купе.Това е.Какво толкова. (дали има снимка в нета R8, TT-RS, RS6 Avant + Q8 :) ) Edited July 28, 2009 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted July 28, 2009 Share Posted July 28, 2009 Не бе...просто си питам, понеже разсъжденията ви са като от "първа ръка", а съм убеден, че 90% от тях са само на теоретична основа и почти никой (с леки изключения) не се е качвал на нещо с повече от 200-250 коня...ама няма лошо да си философстваме, тя и темата е такава... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 28, 2009 Share Posted July 28, 2009 Еми естествено, че е такава.То в цял свят само Джеръми Кларксън (дори сред журналистите) е карал почти всяка нова кола в последните 20 години без оглед класа й. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted July 28, 2009 Share Posted July 28, 2009 (edited) Абе не знам за кво се деркате , ама на мен ми е чудно , а и вече смешно как почти всички марки се испедерастяват и почват да правят това с което не са се занимавали в миналото и тотално се излагат ... На фона на всичките лимузини на мерцедес , ауди и бмв , пройзведени от началото на дейноста им ... изведнъж се пръкват някви джипове и спортни коли ... (да не говорим за малките чекии като а1-цата на ауди , a и b серията на мерджана ) , които едно че не приличат на нищо , друго че съчетават в себе си повече от неуспешно хем комфортна возия , хем спортна визия , хем пъргав мотор , хем .... и накрая се получава едно нищо За тва пък че хюндай и мицубиши от изработка на миксери , печки и климатици са се насочили и към авто пройзводството изобщо не смятам да отварям темата . Айде ся убийте ме с камъни , ама всеки си има мнение и това е моето ... че всяка жаба трябва да си знае гьола ... -------- Аз ще те убия и без камъни, ама за "й"-то - така и не се научи къде да го слагаш! Edited July 28, 2009 by Midex Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
po_taka Posted July 28, 2009 Share Posted July 28, 2009 може ли някой да ми обясни има ли смисъла от големите джанти, освен че е по-красиво Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted July 28, 2009 Share Posted July 28, 2009 Айде ся убийте ме с камъни , ама всеки си има мнение и това е моето ... че всяка жаба трябва да си знае гьола ... За ръсене на глупости акъл не си требе, пазу. Забрави също да споменеш нещо за изчезващите истински мъже. А онзи лаф за кучето, дето си облизало задника, надявам се го знаеш. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 28, 2009 Share Posted July 28, 2009 (edited) Има, по-широки ако слагаш - по-голяма следа...по-голямо сцепление.И т.н. ама изварщенията над 16-17 цола нямат никакъв ефект.До към 16 е оптималното за здраво каране - за това и няма шампионати с 19-ки _____________________ Подчертаното трябва да е 18-19, извинявам се. Edited July 29, 2009 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted July 28, 2009 Share Posted July 28, 2009 може ли някой да ми обясни има ли смисъла от големите джанти, освен че е по-красиво Ъхъ... вози по-твърдо и спомага за разбиването на камъните в бъбреците Аз ще те убия и без камъни, ама за "й"-то - така и не се научи къде да го слагаш! Остави го - той сигурно още не е изтрезнял от радост че го приеха в Бургас при изгората та му е простено... Иначе точно тези как е успял да ги обърка не ми е особено ясно но може да го отдадем на алкохолното опиянение Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
3dfx Posted July 29, 2009 Share Posted July 29, 2009 Има, по-широки ако слагаш - по-голяма следа...по-голямо сцепление.И т.н. ама изварщенията над 16-17 цола нямат никакъв ефект.До към 16 е оптималното за здраво каране - за това и няма шампионати с 19-ки Има и още как! Високите класове (N/4) в рали шампионата карат на 18 и 19 цола... Основното, от което се печели, е по-голямата стабилност в завоите. Във WRC не знам точно какъв е регламентът, но на асфалт също се кара поне с 18"... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted July 29, 2009 Share Posted July 29, 2009 кой говори за разум, а и нищо не съм казал. просто клипче. то не е разумно и комби 700 коня да има, ама ей го на - съществува. Кой го казва ? Ти ... ай стига бе от кога ти определяш кое е разумното и кое не ? Изобщо претендираш да си много начетен на тема коли а чат пат пишеш такива глупости че да те заболи главата ...... Защо след като не разбираш/харесваш нещо веднага го слагаме към графата грозно , неразумно и т.н. ? Не бе...просто си питам, понеже разсъжденията ви са като от "първа ръка", а съм убеден, че 90% от тях са само на тееоретична основа и почти никой (с леки изключения) не се е качвал на нещо с повече от 200-250 коня...ама няма лошо да си философстваме, тя и темата е такава... Някой сме карали , возили сме се и т.н. Е наскоро даже ме повозиха в един невървящ тюфлек цл55 амг ..... ма грам не върви ебахти дървото ........ Виж аз като защитавам рс , м или амг ако не съм ги карал поне съм имал мааалък пряк допир било то и за малко докато теориите на дон чефо за ферари , зонда , лотус и т.н. се базират основно на клипчета на топ гиър и на разни случайни в ютубето Ъхъ... вози по-твърдо и спомага за разбиването на камъните в бъбреците Всъщност във возията няма кой знае ква разлика от 16 до 17 или 18" , дори съм сигурен че не би я усетил ако не знаеше Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted July 29, 2009 Share Posted July 29, 2009 (edited) Кой го казва ? Ти ... ай стига бе от кога ти определяш кое е разумното и кое не ? Изобщо претендираш да си много начетен на тема коли а чат пат пишеш такива глупости че да те заболи главата ...... Защо след като не разбираш/харесваш нещо веднага го слагаме към графата грозно , неразумно и т.н. ? Кой каза, че не е разумно и първото - ти? И защо? Защото така ти е кеф? Edited July 29, 2009 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted July 29, 2009 Share Posted July 29, 2009 Защото всеки един нормален човек ще ти го каже. Кола с 500к.с. на предно , айде сега да не си кривим душата че е нормално ...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted July 29, 2009 Share Posted July 29, 2009 Защото всеки един нормален човек ще ти го каже.Кола с 500к.с. на предно , айде сега да не си кривим душата че е нормално ...... не си ги кривим душите, а ти ми кажи от кога е нормално да има 7, 800 коня комбита? Защото ти е кеф? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted July 29, 2009 Share Posted July 29, 2009 Правиш ли разлика че в момента се опитваш да съпоставяш 2 абсолютно различни неща ? Или си говориш само и само да не е на моето..... Те и ферарите едно време не са били по пестин коня май а ? Ся що са по 500 ? Щото ти е кеф ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted July 29, 2009 Share Posted July 29, 2009 Чефо,я разясни,защо според теб е неразумно да има комбита по 700 коня?После кажи защо не е разумно да има коли с предно по 500 коня.И как по дяволите реши да поставиш двете неща под общия знаменател? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted July 29, 2009 Share Posted July 29, 2009 (edited) Чефо,я разясни,защо според теб е неразумно да има комбита по 700 коня?После кажи защо не е разумно да има коли с предно по 500 коня.И как по дяволите реши да поставиш двете неща под общия знаменател? mne, az zaдавам същите въпроси както Злобил. само сменям предно с комби. и латерната си върви иначе, НЕ не е разумно да има толкова коне само на предните колела Е И? Като гледам не са масово производство, а единични бройки, правени само за фън Edited July 29, 2009 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.