Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

Не се чудете защо дядото не харесва Г-клас а харесва приус.... той даже и шкембе чорба не обича.... :)

 

Аз не мога да разбера, как някой може да каже, че G-класата е грозна. Уникален джип е това...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeremy Clarkson гей ли е?

Link to comment
Share on other sites

Аз не мога да разбера, как някой може да каже, че G-класата е грозна. Уникален джип е това...

 

Уникален е да - уникално ръбат и грозен...

Link to comment
Share on other sites

G класата е като Камаз с екстри. Сигурно е влезнала в учебниците по аеродинамика: Не правете като тях :laughing:

Може някой да се чувства "по-генгста" в нея, ама........

Link to comment
Share on other sites

G класата е като Камаз с екстри. Сигурно е влезнала в учебниците по аеродинамика: Не правете като тях :laughing:

Може някой да се чувства "по-генгста" в нея, ама........

 

Абе друго си е един истински "Камаз" с екстри...и през G-класата може да мине направо...къде "по-генгста" от това... :laughing:

 

 

kamaz_truck_vttv_omsk_2003_pictures_russia_04.jpg

kamaz-truck.jpg

idex_2007_kamaz_4911_001.jpg

Link to comment
Share on other sites

Аз не мога да разбера, как някой може да каже, че G-класата е грозна. Уникален джип е това...

 

Може да е много неща и да има маса достойнства и както споменах няколко пъти бих го карал с удоволствие ако можех да си го позволя, но на външен вид притежава чара на тухла четворка :)

 

 

Спрете се бре.

 

:lol: :lol: :lol: край аз повече няма да го коментирам... обещавам... одеве не се бях събудил достатъчно и виж какви ги натворих :)

Edited by djadomraz
Link to comment
Share on other sites

Уникален е да - уникално ръбат и грозен...

и от 86-а година,когато е пуснат на пазара,не му е паднала почти цената.Защо ли?Уникално стабилна кола,направо реолюционна, неслучайно такива се използват за инкасо от банките B)

Edited by sasho_1989
Link to comment
Share on other sites

Това за банките не е показател ;) има си и специализирани автомобили за тази работа далеч по-добри и Jeep много се ползва и Land Rover.Истината е (за мен), че G-Class и Land Rover са марките вкарали Off-Road на пътя.Другите са Soft-Road автомобили - Ml, X5/X6 и т.н.Хамър пък е много нов и много "поамериканчен".Това е.

Link to comment
Share on other sites

Хамър пък е много нов и много "поамериканчен".Това е.

И уникално тясен ...

 

Ако един ден не мога да карам вече голф 2 , ще си взема възможно най-старата G класа !

Edited by pazu
Link to comment
Share on other sites

Забелязвам, че чичо ви Пламен не забелязва как сте се осрали мащабно. Аз обаче забелязвам. Нека да не се налага да наказваме излишно. Стегнете се малко.

Link to comment
Share on other sites

Забелязвам, че чичо ви Пламен не забелязва как сте се осрали мащабно.

Абе, виждам аз всичко...ама понеже темата е за общи приказки, пък и от време на време и аз допринасям за онуй пред мащаба....та затова си мълча... :devil

Link to comment
Share on other sites

Добре бе, как ще го завърши до края на годината до колелото на панаира? Това с темповете, в които се работи в България, ми се вижда практически невъзможно.

Link to comment
Share on other sites

Добре бе, как ще го завърши до края на годината до колелото на панаира? Това с темповете, в които се работи в България, ми се вижда практически невъзможно.

 

избора на изпълнител ще е до края на годината. срока на самото изпълнение се описва в договора, който още не еподписан с въпросния изпълнител, а колко отсрочки ще има в последствие поради неблагоприятни климатични условия примерно, никой не може да каже.

Link to comment
Share on other sites

Според статията до края на годината булевардът щял да е готов, а по това време догодина (бел. началото на юли 2010) целия булевард от Васил Априлов до моста на "Адата" ще са готови. Аз под "готови" разбирам завършени и пуснати в ескплоатация или поне за бета-тестване от pazu и TED, а не "с избрани изпълнители". Сигурно на мен терминологията ми е остаряла... :)

Link to comment
Share on other sites

Дано да изпълнят и цялостния план за бул. "България". Доколкото знам по план трябва да се ремонтира и частта от колелото на Панаира в посока Рогош.

Link to comment
Share on other sites

Васил Априлов има нужда (лично мнение) и от още ленти, но дори и само асфалт да наложат като хората и да вкарат спирките на градския към тротоара (както си трябва) пак ще е супер.

Link to comment
Share on other sites

Васил Априлов има нужда (лично мнение) и от още ленти, но дори и само асфалт да наложат като хората и да вкарат спирките на градския към тротоара (както си трябва) пак ще е супер.

 

 

И да е абсолютно забранено спирането/паркирането по целия булевард ;)

Link to comment
Share on other sites

След 2 минути трябва да излизам, но искам да вмъкна в зародилата се дискусия едно лично мнение - според мен всяка една улица с паваж в Пловдив отдавна трябваше да бъде асфалтирана. ;)

Link to comment
Share on other sites

Аз пък не съм на това мнение. Всички улици в центъра, които са павирани, трябва да си останат такива. Виж, бул. Македония, бул. Васил Априлов и др. подобни определено трябват да преминат към "the asphalt side", но малките улици в центъра са много чаровни с паветата. Само да се пренареди...

Link to comment
Share on other sites

Само че се оказа преди време, че няма нито една специализирана фирма и лицензирана за точно такава дейност.Всеки изпълнител на такова нещо дейставал "както дойде" и за това са в плачевно състояние улиците с паваж.Аз съм на още по-крайно мнение, че трябва да се презервира винаги паважа, но не й по начина по който се прави сега - в този случай асфалта е за предпочитане.

 

Елементарен пример - Сакъзов имаше почти идеален праваж до преди 6-7 години, дойдоха строителните фирми и... тоя копа за водопровод, оня за ел. , другия за еди-си-какво и сега вече е супер разместен тоя паваж и е гаден.Просто всеки си нарежда както си знае.Доколкото знам в Гърция и Турция този занаят го пазят още (в Италия също) не е лошо да се създаде държавна фирмичка към Мин. на културата и да пратят хора за обучение там, хем паметниците на културата ще поддържат, хем могат да оказват експертна помощ на агенция пътища и общините.

 

_________________________________

 

INCINERATOR, така е, но ако се направи както трябва паважа има по-дълга експлоатация от асфалта.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...