AssassiN Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 Не се чудете защо дядото не харесва Г-клас а харесва приус.... той даже и шкембе чорба не обича.... Аз не мога да разбера, как някой може да каже, че G-класата е грозна. Уникален джип е това... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrettyLittle Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 Jeremy Clarkson гей ли е? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NEO_DDT Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 Аз не мога да разбера, как някой може да каже, че G-класата е грозна. Уникален джип е това... Уникален е да - уникално ръбат и грозен... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qzoveca Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 Jeremy Clarkson гей ли е? Най -вероятно не . Що питаш? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 G класата е като Камаз с екстри. Сигурно е влезнала в учебниците по аеродинамика: Не правете като тях Може някой да се чувства "по-генгста" в нея, ама........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 G класата е като Камаз с екстри. Сигурно е влезнала в учебниците по аеродинамика: Не правете като тях Може някой да се чувства "по-генгста" в нея, ама........ Абе друго си е един истински "Камаз" с екстри...и през G-класата може да мине направо...къде "по-генгста" от това... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 (edited) Аз не мога да разбера, как някой може да каже, че G-класата е грозна. Уникален джип е това... Може да е много неща и да има маса достойнства и както споменах няколко пъти бих го карал с удоволствие ако можех да си го позволя, но на външен вид притежава чара на тухла четворка Спрете се бре. :lol: край аз повече няма да го коментирам... обещавам... одеве не се бях събудил достатъчно и виж какви ги натворих Edited July 1, 2009 by djadomraz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 Спрете се бре. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sasho_1989 Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 (edited) Уникален е да - уникално ръбат и грозен... и от 86-а година,когато е пуснат на пазара,не му е паднала почти цената.Защо ли?Уникално стабилна кола,направо реолюционна, неслучайно такива се използват за инкасо от банките Edited July 1, 2009 by sasho_1989 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 Това за банките не е показател има си и специализирани автомобили за тази работа далеч по-добри и Jeep много се ползва и Land Rover.Истината е (за мен), че G-Class и Land Rover са марките вкарали Off-Road на пътя.Другите са Soft-Road автомобили - Ml, X5/X6 и т.н.Хамър пък е много нов и много "поамериканчен".Това е. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 (edited) Хамър пък е много нов и много "поамериканчен".Това е. И уникално тясен ... Ако един ден не мога да карам вече голф 2 , ще си взема възможно най-старата G класа ! Edited July 1, 2009 by pazu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 Забелязвам, че чичо ви Пламен не забелязва как сте се осрали мащабно. Аз обаче забелязвам. Нека да не се налага да наказваме излишно. Стегнете се малко. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 Забелязвам, че чичо ви Пламен не забелязва как сте се осрали мащабно. Абе, виждам аз всичко...ама понеже темата е за общи приказки, пък и от време на време и аз допринасям за онуй пред мащаба....та затова си мълча... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sasho_1989 Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 http://news.plovdiv24.com/98310.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PlayMate Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 Добре бе, как ще го завърши до края на годината до колелото на панаира? Това с темповете, в които се работи в България, ми се вижда практически невъзможно. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobo Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 Добре бе, как ще го завърши до края на годината до колелото на панаира? Това с темповете, в които се работи в България, ми се вижда практически невъзможно. избора на изпълнител ще е до края на годината. срока на самото изпълнение се описва в договора, който още не еподписан с въпросния изпълнител, а колко отсрочки ще има в последствие поради неблагоприятни климатични условия примерно, никой не може да каже. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PlayMate Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 Според статията до края на годината булевардът щял да е готов, а по това време догодина (бел. началото на юли 2010) целия булевард от Васил Априлов до моста на "Адата" ще са готови. Аз под "готови" разбирам завършени и пуснати в ескплоатация или поне за бета-тестване от pazu и TED, а не "с избрани изпълнители". Сигурно на мен терминологията ми е остаряла... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sasho_1989 Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 Дано да изпълнят и цялостния план за бул. "България". Доколкото знам по план трябва да се ремонтира и частта от колелото на Панаира в посока Рогош. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 А според мен по-належащо е да сложат асфалт на целия васил априлов. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 Васил Априлов има нужда (лично мнение) и от още ленти, но дори и само асфалт да наложат като хората и да вкарат спирките на градския към тротоара (както си трябва) пак ще е супер. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 Васил Априлов има нужда (лично мнение) и от още ленти, но дори и само асфалт да наложат като хората и да вкарат спирките на градския към тротоара (както си трябва) пак ще е супер. И да е абсолютно забранено спирането/паркирането по целия булевард Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 След 2 минути трябва да излизам, но искам да вмъкна в зародилата се дискусия едно лично мнение - според мен всяка една улица с паваж в Пловдив отдавна трябваше да бъде асфалтирана. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PlayMate Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 Аз пък не съм на това мнение. Всички улици в центъра, които са павирани, трябва да си останат такива. Виж, бул. Македония, бул. Васил Априлов и др. подобни определено трябват да преминат към "the asphalt side", но малките улици в центъра са много чаровни с паветата. Само да се пренареди... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 Някъде не пишеше ли, че пренареждането на павета е по-трудоемко, бавно и скъпо от едно асфалтиране? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 (edited) Само че се оказа преди време, че няма нито една специализирана фирма и лицензирана за точно такава дейност.Всеки изпълнител на такова нещо дейставал "както дойде" и за това са в плачевно състояние улиците с паваж.Аз съм на още по-крайно мнение, че трябва да се презервира винаги паважа, но не й по начина по който се прави сега - в този случай асфалта е за предпочитане. Елементарен пример - Сакъзов имаше почти идеален праваж до преди 6-7 години, дойдоха строителните фирми и... тоя копа за водопровод, оня за ел. , другия за еди-си-какво и сега вече е супер разместен тоя паваж и е гаден.Просто всеки си нарежда както си знае.Доколкото знам в Гърция и Турция този занаят го пазят още (в Италия също) не е лошо да се създаде държавна фирмичка към Мин. на културата и да пратят хора за обучение там, хем паметниците на културата ще поддържат, хем могат да оказват експертна помощ на агенция пътища и общините. _________________________________ INCINERATOR, така е, но ако се направи както трябва паважа има по-дълга експлоатация от асфалта. Edited July 2, 2009 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.