Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

djadomraz,точно пък това изродче приуса е адски безмислена технология.И защо са всичките тези технологии,двигатели,задвижвания,батерии?За да постигне разлика най много от 2 литра от еквивалентен икономичен дизелак?Не мисля,че някой от новите икономични дизели отстъпва много на това недоразумение Приуса по икономия.Ама друго си е жълтъците да кажат-ние правим екологични коли,кеф е да караш на ток,ама пак спирай в бензиностанцията,че резаците пак да са доволни.Приуса е просто fashion statement."Вижте ма колко мисля за природата,купих си тая сбръчкана колица щото е много еко и е куул."

ми да, поостаря вече приуса и като технология и като идея. когато се правеше уж по това време вече щепе да има напълно електрически коли с нулеви емисии и безумно ефтино зареждане. ама няма.

 

дядомразе, не си съвсем прав за свръхикономичността на приуса в града. попитах един познат с приус и един с хонда сивик хибрид (даже мислех да си купувам такава). приуса правел средно 8/100 при 500 км месечно градско, а хондата 9/100 при над 500км/месец. и за двете забравяш че все пак все някога акумулаторите се изтощават напълно и се налага да се зареждат от... двигателя, който бачка като генератор. лично на хондата го видях в такъв режим: двигателя си бръмчи с над 2000об/мин при чакане на светофар (явно зарядния ток е висок и генераторът се явява доста голям товар на двигателя), а при потегляне си ги качва на 5000 и си ги държи там. иначе наистина си върви като тролей ако батериите са му заредени. като добавим увеличеното тегло от батериите и сметката за разхода излиза вярна.

лексус хибрид правел по над 13/100 смесен циъкъл, затова друг мой познат си внесе от щатите 5литровия 8 цилиндров GS и му харчи пак толкоз и понякога по-малко.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ок М3 не е икономично да се кара в града. Може ако ти се занимава - вземи прословутия приус и една зафира 1.9 ТДИ понеже са в един клас измери 250 километра по магистралата. И ги пусни като единственото изискване е да стигнат за 2 часа т.е. Средно с 125 км/ч което си е нормална скорост за там. После ги пусни в града. 100% ще откриеш, че средния разход не е в полза на приуса. Ако няма да излиза от града е Ок но тогава всяка градка сапунерка ти върши тая работа нали? Предимство било големия багажник за дълъг път пък точно дългия път е най-големия минус за тоя приус. Пълно недоразумение е като кола и като идея но ти си знаеш твоето. Вярвай си като искаш.

Link to comment
Share on other sites

Иначе Nissan Primera (която също ми харесва на външен вид) не знам поради каква причина не се продава официално в БГ за сметка на това предлагат безумно грозната Логано-подобна Тиида...

 

 

Krank, теб те знаем че харесваш неща с външния вид на тухла четворка (Mercedes G-Class). За микрата ще се съглася - с тези "оцъклени очи" прилича на настъпана буболечка, но на Примерата особено задницата е доста приятна.

 

Дедо , нищо лично от компютри може и да разбираш ма от коли хич те няма , вкуса ти е изчезнал безследно.

Ти харесваш приус и следващата най-грозна кола на света - нисан примера.... айде старата примера бива грозна е ама се свиква ми новата.... ебахти прилича на костилка , една такава закръглена и ГАДНА .....

 

А за Г-класата няма кво да го коментираме , тя е класика колкото и да не ти харесва ще си остане класика.... виж приус и примера никога няма да бъдат такива.... пък и ако някой ти подари Г-класа силно се съмнявам да вземеш Авенсиса пред нея..... :)

 

 

 

А иначе ебати еко колата , то моето 10 годишно ауди със 180 коня и автоматик градско гори 9.5 ......

Приуса ако го направят автоматик и 150+ коня сигурно ще гори към 20

Link to comment
Share on other sites

Krank, теб те знаем че харесваш неща с външния вид на тухла четворка (Mercedes G-Class). За микрата ще се съглася - с тези "оцъклени очи" прилича на настъпана буболечка, но на Примерата особено задницата е доста приятна.

Как пък реши че знаеш какво харесвам?Да не задъвкваме пак.И да,харесвам конкретно G klass.И да го сравнаваш по красота със тая шизофренична безвкусна купчина обли ламарини,подозрително приличаща на разгонен майски бръмбар ми е леко непонятно.Обаче както 100 пъти сме дъвкали,колко красива е една кола е субективно място.Моля,не се опитвай да генерализираш какви тухли харесвам и какви не.Мое си право.

Link to comment
Share on other sites

приуса правел средно 8/100 при 500 км месечно градско, а хондата 9/100 при над 500км/месец.

 

Според статистиките на моя приятел прави 4.5/100. Ще го питам колко кара градско и колко извънградско. Забравяш обаче че като се прибереш в къщи можеш да я боцнеш в контакта за да си зареди акумулаторите и тогава сигурно и по-ниско ще падне разхода за сметка на тока

 

 

 

@Krank, горното ми изявление беше по повод "скумрята сдъвкана и изплюта от нещо друго". Та се почуствах задължен да спомена че след като харесваш онази тухла Г-класата някак изказването за скумрията беше не на място.

Edited by djadomraz
Link to comment
Share on other sites

djadomraz , говори така на жена си, че говори глупости.

 

Толкова си твърдоглав и упорит, че до немай къде.НИКОГА НЯМА ДА Е ПО-ИКОНОМИЧНА М3-ката С ГАЗ ДО ДУПКА...ама трябва да се замислиш.

 

НЕ сме на едно мнение.Онзи автомобил Приус е тотално лицемерен, такива са му и шофьорите в голямата си част - купуват го за това какво си мислят съседите.

 

Аз не съм тръгнал да те убеждавам дали е така или не...ама си има обективни факти.Факт, по ограничение като се кара на извънградско Приуса умира.В градско М3-ката не го доближава като икономия дори.

 

Тези неща за мен не са предмет на НИКАКЪВ спор.За мен спорно е как някой - независимо кой - почва да ми обяснява колко е зелен този автомобил (Приус-а), колко е икономичен, колко е "всичко" - като просто не е така.Не обичам да ме лъжат и да замазват очевидно неверни неща.Нито производството, нито икономията му на гориво са по-полезни за природата от кой да е автомобил в неговия (градски) клас автомобил с двигател взет също за икономия и опазване на средата.Точно за това и Приуса няма награди от изложения, технически и т.н. форуми - поне аз не знам.

 

До известна степен сега така мажат и с Шевролет Волт като усилено го наричат "електрически" автомобил, а не хибрид - пък той си е точно хибрид.

 

_________________________________

 

И защо ми коментираш само частично постовете щом си ВИНАГИ ПРАВ пък аз съм сектант?БМВ-то е най-отчающия пример за миксера.

 

МИКСЕРА го попилява и VW Polo с новите дизелови двигатели.Що не кажеш, че освен гадната му возия миксера е с ужасна еластичност?И то сравнено пак с дизелчета и малки бензинчета като Фиат Панда?И какво се правиш на интересен ами не кажеш, че струва 50 (петдесет) ХИЛЯДИ лева?И това базовия, другото ниво му е още седем хилки отгоре?Защо?20 (двадесет) ХИЛЯДИ ЛЕВА разлика в цената кога ще ги изгориш като бенз и нафта?Кога?Само с градско каране по 6-9 км ден?

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

host, още малко и ти ще се съгласиш че ако го караш главно градско (а мислено за LA - това означава поне едно 100тина км с около 20-30км/час) ще е много по-икономичен а за американец това е МАЛКА кола, там такива неща като Микра, Поло и т.н. ако изобщо ги взимат е за да е по-интересно някое момиченце а мъничката си сладка колица.

 

А цялата работа тръгна че коментирах как тръгна от място Приуса като тролей, какво се бъзнахте всичките и взехте да го плюете колко бил грозен, неикономичен и т.н. не знам.

 

Не си прав и за хората които го купуват че мислели какво щели да кажат за тях комшиите, поне моя приятел е много далече от това, но има ли смисъл да те убеждавам изобщо?

Link to comment
Share on other sites

За пример в OPen Solar Challenge проведено в Австралия най-добър разход е даден от Hyundai I30 дизеловия двигате- където е измерен разход от около 3.5л/100 - РАЗХОД ПО-МАЛЪК И ОТ ДАДЕНИЯ ОТ ПРОИЗВОДИТЕЛЯ, по-малък и от този на хибридния двигател на Toyota Prius!!!

Тъпи сектанти, навсякъде са.

 

host, още малко и ти ще се съгласиш че ако го караш главно градско (а мислено за LA - това означава поне едно 100тина км с около 20-30км/час) ще е много по-икономичен а за американец това е МАЛКА кола, там такива неща като Микра, Поло и т.н. ако изобщо ги взимат е за да е по-интересно някое момиченце а мъничката си сладка колица.

 

А цялата работа тръгна че коментирах как тръгна от място Приуса като тролей, какво се бъзнахте всичките и взехте да го плюете колко бил грозен, неикономичен и т.н. не знам.

 

Не си прав и за хората които го купуват че мислели какво щели да кажат за тях комшиите, поне моя приятел е много далече от това, но има ли смисъл да те убеждавам изобщо?

 

По-икономичен от какво?САЩ са ти лелеяна мечта ли?Там карат Hemi 5.8 и нагоре още.За какво говорим.Добре, че сега им вдигнаха бензина.Новия Шеви Круиз за 36k лв е с всички екстри и дизелчето НЯМА да му изгориш никога разликата от 20 бона в цената, нито тук, нито в САЩ.Защото нито тук, нито в САЩ някой като си купи нова кола не я кара повече от 5-6 години.Това гориво ти е БЕЗПЛАТНО ако си купиш Круиза защото си спестил паричките.

 

Че Приус има качества има.Те наистина са само в градско каране, само в икономията.Но нито е забележителна икономията, нито опазването на околната среда.Този автомобил е просто една средняшка кола - и като външен вид и като цена-качество - която има ужасяващо погрешна репотация.Аз против това говоря.Не споря дали харчи 4.6 градско или 4.5 или 6.5.Все ми е тая.Но да я представя всеки като ПРАВИЛНОТО решение за градски автомобил и да ми говори с порицателен тон колко е хубава, не благодаря.

 

______________________

 

Кажи впрочем защо си я е купил твоя прител - не се заяждам интересно ми е, понеже аз никога не бих си помислил за тази кола.

 

______________________

 

Господи 13+ сек. до 100 :lol::lol::lol::lol: 100 пъти по-добре >

http://www.volkswagen.bg/modelle/golf_plus...daten/?motor=70

110 к.с. TDI гледаме.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

@Krank, горното ми изявление беше по повод "скумрята сдъвкана и изплюта от нещо друго". Та се почуствах задължен да спомена че след като харесваш онази тухла Г-класата някак изказването за скумрията беше не на място.

Защо да не е било на място?Като харесвам G klass,който очевидно ти не харесваш,нямам право да си кажа мнението за една отвратително грозна кола според мен ли?Пак не зацепвам какво имам право и какво нямам право да мисля? :rolleyes: .А за Приуса,може да е много неща,но НИКОГА не бих го нарекъл практичен а още по-малко ЕКОЛОГИЧЕН.

 

http://www.youtube.com/watch?v=FWxn3i7SXHE

Рядко съм съгласен със 100% от ревютата на Кларксън.Обаче тук специално съм съгласен на 200%.

Link to comment
Share on other sites

Спрете се малко - не съм казал че е най-великата кола нито имам намерение да им броя 60,000лв. Опонирах на host и raptor2721за икономичността на М3 и въпросния тест, а на Krank за рибешкото изказване понеже беше малко пресилено.

 

НО, ако ще давам толкова пари предпочитам да дам още малко и да взема а4 quattro по ред причини, като начало защото ми харесва повече а quattro-то е съвсем друга работа относно безопасност и т.н. Да, зарадва ме как тръгна от спряло положение но това не е единственото което бих искал от една кола.

 

И да, Krank, бих карал G-класата С ГОЛЯМ КЕФ по ред причини, въпреки че я имам за ултра грозна на външен вид, вътре обаче си е ок а това е по-важно а има и далече по-важни характеристики заради които Г-класата е добър избор. И все пак е грозна кат' тухла на външен вид, не мога да си кривя душата :D Ама какво ти пука ако вътре е 6+, стабилна и здрава кола е.

 

Не исках да коментирам дали е екологичен Приуса, всичко зависи какво и как правиш, ако го караш в LA ще спестиш и то доста а ако си я зареждаш с къщи ще е супер. Повярвай ми там смока от колите е просто уникален - другаде такава "мъгла" не си виждал и то разпростряна на площ от стотина километра в диаметър а вероятно ще се съгласиш и ти, че американец който до вчера е карал огромен джип трудно ще се качи на Микра или Поло а хибридите бяха "фьешън" защото и държавата учавства в цялата работа по "екологизирането" на мисленето като въведе отделна лента за коли в които освен шофьора има още 1 човек поне или са хибриди. Та ето 2 причини - икономия + по-бързо прибиране в къщи без да трябва да караш сульо и пульо от работата

 

 

 

Някой може ли да ми изчисли процентната разлика между 10.4(за ръчка) и 11-13 на 100 автоматик?

 

Около 20% е. Зависи процента спрямо 10-тката или 13ката ще го смяташ (т.е. процента дали нагоре или надолу)

 

 

 

Кажи впрочем защо си я е купил твоя прител - не се заяждам интересно ми е, понеже аз никога не бих си помислил за тази кола.

 

Защото е Гъзария с голямо "г" (според него) и го кефи. Просто заради хибридния двигател внесе ПЪРВАТА такава в България почти година преди нашенците да почнат да я продават тука. По същата причина си взе от онези джаджи (забравих името) като велосипед но с 2 големи колелета отстрани и платформа с дръжка по средата и ти стъпваш отгоре и като се наведеш напред тръгва и колко по-наведен напред си толкова по-бързо се движи. Сетих се - Segway му беше името на въпросното "транспортно" средство.

 

Нещо подобно на това:

 

segway.jpg

Edited by djadomraz
Link to comment
Share on other sites

Около 20% е. Зависи процента спрямо 10-тката или 13ката ще го смяташ (т.е. процента дали нагоре или надолу)

 

 

10.4 е каталожни данни за ръчна скоростна кутия, а 11-13 на 100 е лични данни за автоматик ;)

Link to comment
Share on other sites

Приуса е пълен ташак за 50+ лева

Ако някой толкова се е вманиачил в икономии и да бъде "Green":

шкода фабиа 1.2 май беше 3 цилиндъра, бензин , градско 5 и малко. Аиго-то и Колт-а 3цилиндъра , бензин около 5.

Специално за колта на един приятел за около 4000 км смесен цикъл разхода му е 4.4.

 

Вярно, че тези са малко по-"особени"(грозни , нефункционални, тромави) , но струват около 20к , а не 50k както legendary Prius:)

Link to comment
Share on other sites

Ако ще си говорим за Тойота, то това е достойно за коментиране поне > ТОЙОТА СУПРА

http://www.youtube.com/watch?v=GC8lGzIFR_c...feature=related тест като е излязва като модел

http://www.youtube.com/watch?v=hN1AWWE6YJc...feature=related тест с/у е92 м3

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Клаус който е 73 годишен пенсионер взима 135тото си БМВ от БМВ Велт, а именно M6 Competition Package. Неговото първо БМВ е 1800ti от 1963. Оттогава той е имал 26 BMW-та от М подразделението, 29 от ALPINA и 80 обикновени BMW-та.

Link to comment
Share on other sites

Някой може ли да ми изчисли процентната разлика между 10.4(за ръчка) и 11-13 на 100 автоматик?

Ми аз го смятам единия път 5.77% повече, а другия 25%.

 

Дядомразе, не трябва ли спрямо 10.4 да си се смята. Нали щото са по каталог, а на него му дава 11-13(зависи как кара).

 

Клаус който е 73 годишен пенсионер взима 135тото си БМВ от БМВ Велт, а именно M6 Competition Package. Неговото първо БМВ е 1800ti от 1963. Оттогава той е имал 26 BMW-та от М подразделението, 29 от ALPINA и 80 обикновени BMW-та.

 

На този "младеж" трябва да му подарят поне една 7-ца и Х5/6, зависи кво го кефи повече :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Спрете се малко - не съм казал че е най-великата кола нито имам намерение да им броя 60,000лв. Опонирах на host и raptor2721за икономичността на М3 и въпросния тест, а на Krank за рибешкото изказване понеже беше малко пресилено.

 

НО, ако ще давам толкова пари предпочитам да дам още малко и да взема а4 quattro по ред причини, като начало защото ми харесва повече а quattro-то е съвсем друга работа относно безопасност и т.н. Да, зарадва ме как тръгна от спряло положение но това не е единственото което бих искал от една кола.

 

И да, Krank, бих карал G-класата С ГОЛЯМ КЕФ по ред причини, въпреки че я имам за ултра грозна на външен вид, вътре обаче си е ок а това е по-важно а има и далече по-важни характеристики заради които Г-класата е добър избор. И все пак е грозна кат' тухла на външен вид, не мога да си кривя душата :D Ама какво ти пука ако вътре е 6+, стабилна и здрава кола е.

 

Не исках да коментирам дали е екологичен Приуса, всичко зависи какво и как правиш, ако го караш в LA ще спестиш и то доста а ако си я зареждаш с къщи ще е супер. Повярвай ми там смока от колите е просто уникален - другаде такава "мъгла" не си виждал и то разпростряна на площ от стотина километра в диаметър а вероятно ще се съгласиш и ти, че американец който до вчера е карал огромен джип трудно ще се качи на Микра или Поло а хибридите бяха "фьешън" защото и държавата учавства в цялата работа по "екологизирането" на мисленето като въведе отделна лента за коли в които освен шофьора има още 1 човек поне или са хибриди. Та ето 2 причини - икономия + по-бързо прибиране в къщи без да трябва да караш сульо и пульо от работата

Пак не зацепвам логиката.Не сравнявам Приуса със форд фиеста и Поло.Защото тези двете са по-икономични от Приуса.Малкото предимства които има тая джаджа се заличават от многото и недостатъци.Както вече казах,колата си е Fashion statement.А относно колко е доволен твоя приятел-ми то е малко на психологическа основа.Когато си закупиш нещо,което ти харесва поради различни причини,почваш да му приписваш качества които то не притежава,или завишаваш тези които има.А е ФАКТ,че за цената си приуса не предлага нищо повече от конкурентите,напротив-много по-малко.Вече установихме че малолитражките и малките градски колички са по икономични.Викаш американеца няма да иска да се навре във Форд фиеста дизел или Поло.Еми и малко по-големите седани,не са далече по-гладни за гориво от приуса.Не мисля,че един чисто нов Пасат или Астричка с дизелов двигател са далече по икономия от това дърво.А и другия странен момент.Викаш американеца иска градска кола която гори малко,но и да е голяма за да става изън града.Еми икономията на приуса му куца именно извън града.А ако ще го караш само градско-защо аджеба поначало не се спреш именно на малките икономични въшки???Въобще цялата идея зад тая кола е един голям бъркоч от чиста съвест че си "зелен" и "куул",гордост от това,че аджеба искаш да промениш нещо,маркетингова стратегия на производителя,че уж мисли за природата,макроикономически интереси съобразени със сегашното статукво.

Относно тая джаджа-сегуей и викаха. :rolleyes:

И така и така ме наредиха че съм естетически предизвикан относно вкуса ми към конкретен кубовиден модел,нека все пак се порадваме на красотата и хармонията която струи от шедьоврите на нисан и тойота и се отвратим от грозотата на кубчето.

:sick :sick :sick :sick :sick

Mercedes-Benz-G55_AMG_2009_800x600_wallpaper_01.jpg

 

Nissan_Primera_rear_20080102.jpg

:wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub:

2006.toyota.prius-thumb.jpg

:woot :wub: :wub: :wub: :wub: :wub:

Link to comment
Share on other sites

Krank, не беше ли именно твое изказването че бъдещето е тук но арабите имат още от онази черна гняз и затова все още се правят автомобили с ДВГ? За икономии и т.н. съм съгласен с написаното от теб, цялата работа почна от един коментар че ме впечатли как тръгна просто. За естетиката - бъзнах те че прекали с епитетите, сори ако съм те засегнал нещо...

 

 

Дядомразе, не трябва ли спрямо 10.4 да си се смята. Нали щото са по каталог, а на него му дава 11-13(зависи как кара).

 

Чефо - 20% от 10 са 2, 10.4 + 20% грубо е 12.5 след като дава граница 11-13 а 12.5 е вътре значи отговора че е около 20% е верен. +/- някой процент - там е. Ако се смята разликата но спрямо големия разход (т.е. спрямо 13) процента ще е малко по-малък но пак ще е там някъде: 20% от 13 са 2.6 - т.е. 20% надолу от 13 дава 10.4 точно.

 

Ако искаш и с уравнения мога да ти го разпиша :P

Link to comment
Share on other sites

Krank, не беше ли именно твое изказването че бъдещето е тук но арабите имат още от онази черна гняз и затова все още се правят автомобили с ДВГ? За икономии и т.н. съм съгласен с написаното от теб, цялата работа почна от един коментар че ме впечатли как тръгна просто. За естетиката - бъзнах те че прекали с епитетите, сори ако съм те засегнал нещо...

Чакай,доколкото си спомням говорех за електромобил.И преди съм споменавал за цялата тая хибридна помия и как тя ще спаси света е прах в очите.Щом онея голтаци от тесла,дето една фабрика нямат,могат да сглобят оная красавица,дето кара 300км с едно зареждане,то няма как от тойота да изцвъкат тоя моден аксесоар и да претендират че е върха на икономията(а по дяволите трябва,имайки впредвид колко струва). :rolleyes: За засягането,моля ти се,често се дъвчем на тема коли,важното е мохабет да става,добре е да стане дискусийка,ако някой хора се засягат от някакъв си форум-лошо за тях.Това не пречи като някой ти отправи хапливо коментарче да му отговориш с подобаваща порцийка иронийка и чувство за хумор.Пък ако той на свой ред се засегне-пак лошо за него. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Отворена е и може да се стигне до Метро и съответно към Пазарджик. Табелите не са ги махнали идиотите вече 2ри месец но е направено и се минава.

и как е пътя. И в двете посоки ли е оправен. Има ли очертания?

Edited by Botev1912
Link to comment
Share on other sites

и как е пътя. И в двете посоки ли е оправен. Има ли очертания?

 

Перфектен си е пътя и утре ако не вали пак ще минавам по него както последните 3 седмици. Просто не са махнали знаците, че още е в ремонт, нищо че някакви министри бяха на откриването.

 

Krank, точно електродвигателя ме впечатли как подмести колата от раз съвсем мазно и плавно но доста пъргаво. За хибридната технология съм съгласен - има какво да се иска още но като мине още малко време ще и дойде времето.

 

И какво излезе - като изключим дребни естетически несъгласия за другото сме на 1 мнение :lol:

 

 

host, точно за харесване на външен вид предлагам да спрем да спорим че пак ще се почне една. За задвижването споменах - доста мазно и пъргаво тръгна. Не съм се качвал нито съм се возил много. За практичност не споря, спорех относно икономичността на М3 и теста ползван за доказателство.

Edited by djadomraz
Link to comment
Share on other sites

Да всички сме съгласни, че като задвижване, цена, естетика и практичност е голямо недоразумение.Ама на тебе ти харесва как изглежда :lol:

Link to comment
Share on other sites

 

Лично за мен почти толкова грозно колкото и Вейрон.

 

А като сме почнали http://www.vbox7.com/play:2019a645 (гледаме от гледна точка, че едната кола е на 15 години, а VW много обичат да говорят).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...