Krank Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Свали си ги от нета.По дискавъри дават само 5-та предавка,и епизодите са стари. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 (edited) Който има ъкаунт в Замундата -> Цък ...и втора алтернатива - в Арената Едит: Между другото ако има будни - сега дават епизод по диемата (оная със зеленото D) - ще 'гонят' 2 модела поршета...всъщност Тиф ще ги 'гони'. Edited January 19, 2009 by Midex Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 19, 2009 Share Posted January 19, 2009 Неделя гледам петия зъб по диема, а по това време дават топ гиър по БТВ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 19, 2009 Share Posted January 19, 2009 (edited) 5th Gear Euro сега го дават по Дискавъри Това е различна версия от британската Edited January 19, 2009 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 19, 2009 Share Posted January 19, 2009 (edited) http://www.autoblog.com/2009/01/19/top-gears-stig-revealed/ ЛЕЛЕ!!!!!! http://www.finalgear.com/news/2009/01/19/s...blah-blah-blah/ Накратко, това е Стиг според 2-та сайта. Edited January 19, 2009 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted January 19, 2009 Share Posted January 19, 2009 Не мисля,че новият Стиг е един пилот.По-скоро са различни пилоти. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 (edited) Кранк, сега ми дойде на акъла. Относно Ултима-та и т.н гаражни спортисти както ги наричаш. Не са конкуренти на другите марки знаеш ли защо........ Защото тежат по 500 кила по-малко(поне), това не им пречи да са адски бързи. Тяхната цел е да изкарат 10 коли, но при удар с 30 км в час ще се разлети "пластмаса"(1. Ferrari Enzo 196 MPH. This one you know it. You’ve read about it so many times! The accident happened on the Pacific Coast Highway, the driver (he was drunk) lost control and crashed into a utility pole. He walked away from the accident, straight to prison - че е късмет, късмет е. Ама все пак) на всякъде. Сега ще кажеш, че съм луд. Само, че трябва да наречеш луди и Тиф и Джереми. Когато те "борят" две коли - го правят при горе-долу еднакво съотношение на kg/bhp. То и за това Данкеворта ли кво беше прави 6.55 на Нюрба ама тежи колкото Трабант без двигател Точно това е тънката, но много съществена разлика, заради която изписахме толкова много. Всичко е от значение Edited January 20, 2009 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Гледам Фиат си купили 35% от Крайслер и се почват подмятания как щял да настъпи карах в задокеанската фирмичка.Ами случайно няма да е така, по една много проста причина.35% не са много, но по-важното е, че Фиат - заедно с ФВ - са водещи в ниския клас дизели( говорим за двигатели ).Което е крайноположителен акцент за американската компания.В момента американския пазар отчаяно поглъща малките бензини и дизели, което ще осигури бъдеще на това партньорство( да знам, че 3.0д на БМВ размазва вся и всьо ама това не кой знае колко масов нито икономичен двигател ). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 (edited) В момента американския пазар отчаяно поглъща малките бензини и дизели, което ще осигури бъдеще на това партньорство( да знам, че 3.0д на БМВ размазва вся и всьо ама това не кой знае колко масов нито икономичен двигател ). Хех, сещаш се, че ако се стигне дотам, че да се почне масово продаване на дизели в америка БМВ имат още един коз *23d. 2000 кубика би-турбо А този 3.0д го има в много вариации, все пак ~300 коня дизел харчат малко по-малко от ~300 коня бензин Edited January 20, 2009 by INCINERATOR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Гледам Фиат си купили 35% от Крайслер и се почват подмятания как щял да настъпи карах в задокеанската фирмичка.Ами случайно няма да е така, по една много проста причина.35% не са много, но по-важното е, че Фиат - заедно с ФВ - са водещи в ниския клас дизели( говорим за двигатели ).Което е крайноположителен акцент за американската компания.В момента американския пазар отчаяно поглъща малките бензини и дизели, което ще осигури бъдеще на това партньорство( да знам, че 3.0д на БМВ размазва вся и всьо ама това не кой знае колко масов нито икономичен двигател ). нека си плямпат. някой все още си мислят, че колите са мерцедес и всички останали. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 (edited) А този 3.0д го има в много вариации, все пак ~300 коня дизел харчат малко по-малко от ~300 коня дизел 300 к.с. дизел си харчат точно колкото 300 к.с. дизел.Че БМВ правят гениални двигатели за стъпка ми е пределно място.Тука обаче центъра на вниманието е друг.Тук си говорим за евтини и малки дизелчета( пежо, фиат, VW основно ).Тука БМВ и Мерцедес много нямат място Edited January 20, 2009 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 (edited) 300 к.с. дизел си харчат точно колкото 300 к.с. дизел.Че БМВ правят гениални двигатели за стъпка ми е пределно място.Тука обаче центъра на вниманието е друг.Тук си говорим за евтини и малки дизелчета( пежо, фиат, VW основно ).Тука БМВ и Мерцедес много нямат място Там нещата седат по много по-различен начин оттук Пример: Чисто нов GTI 5 - 23 000 $ Чисто ново 128i - 30 000 $ Ако пуснат най-малките двигетели на ония пазар сигурно цените ще са 5000$ за едното и 10 000$ другото А за харченето Мечтай си приятелю, мечтай си За съжаление дизелът в случая е много по-икономичен Edited January 20, 2009 by INCINERATOR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Ти четеш ли какво съм те цитирал?Оправи си поста!Знам, че си имал предвид 300 к.с. бензин ама си написал и двата пъти дизел Не споря, че харчи по-малко печката ама да не ги зачеквам, че ги ненавиждам. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 (edited) Кранк, сега ми дойде на акъла. Относно Ултима-та и т.н гаражни спортисти както ги наричаш. Не са конкуренти на другите марки знаеш ли защо........ Защото тежат по 500 кила по-малко(поне), това не им пречи да са адски бързи. Тяхната цел е да изкарат 10 коли, но при удар с 30 км в час ще се разлети "пластмаса"(1. Ferrari Enzo 196 MPH. This one you know it. You’ve read about it so many times! The accident happened on the Pacific Coast Highway, the driver (he was drunk) lost control and crashed into a utility pole. He walked away from the accident, straight to prison - че е късмет, късмет е. Ама все пак) на всякъде. Сега ще кажеш, че съм луд. Само, че трябва да наречеш луди и Тиф и Джереми. Когато те "борят" две коли - го правят при горе-долу еднакво съотношение на kg/bhp. То и за това Данкеворта ли кво беше прави 6.55 на Нюрба ама тежи колкото Трабант без двигател Точно това е тънката, но много съществена разлика, заради която изписахме толкова много. Всичко е от значение Не започвай пак.Мисля,че вече изясних,че за мен,няма ннищо НАЙ.Коя част не разбра?Къде съм писал,че Ултимата е алтернатива?Дадох времето и,защото host се интересуваше.И не мисля,че Енцото превъзхожда по перформънс Гъмперт и Аскари.А именно тях,ако не си забравил,посочих като алтернатива. Edited January 20, 2009 by Krank Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 http://news.plovdiv24.com/74209.html само като прочетох "почти" и разбрах, че не е pazu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Светлия Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 http://news.plovdiv24.com/74209.html само като прочетох "почти" и разбрах, че не е pazu Ахах, ми щом е с Голф или е по работа може. П.П. Сега се сещам, че единствената ми катастрофа (всъщност 2-та ама нз ) е с Голфаджия, който си мислеше, че е с Бугати и ще се изнесе бързо бързо, в резултат само дето не го убих тъпото момче (в тази ситуация имаше повече от 2-3 нарушения) ... Голф -аджии. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 Има една хубава, малко вулгарна приказка за такива: "То да е кор - да му го набиеш, ми то акъл - не става" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 Ами аз имам 3-4 нарушения довели до контакт за 2 години и малко стаж.И нямам претенции да съм безгрешен.Всичките са били леки дори не съм огъвал ламарини( чужди, един път при паркинг стана беля с предната кола и един контейнер за боклук, а също и един пасат при заден леко го натиснах миналага НГ щото не видях, че зад мен имало фургон ) + една тежка катастрофа избегната( изцяло моя заслуга е щастливия край ). Който си мисли, че не прави грешки на пътя или звън него...само да почака.Той живота е разнообразен. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
break Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 http://news.plovdiv24.com/74209.html само като прочетох "почти" и разбрах, че не е pazu Най-сетне някой да се сети да махне силово знака за паяка там. Жалко, че ще е за кратко. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 (edited) http://news.plovdiv24.com/74209.html само като прочетох "почти" и разбрах, че не е pazu Ти мани ... малкото име му е като моето Edited January 22, 2009 by pazu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 Тоя според мен е искал да прави дрифт...ама се е получило недозавиване... ...pazu, я си признай по-добре без бой... Btw, никой не е застрахован от катастофи, без значение колко му е стажа зад волана. Аз лично имам четири катастрофи през 20 и няколко годишния си стаж - две много тежки (след втората колата отиде директно за вторични суровини) и две по-леки. Двете тежки не бяха по моя вина, макар, че първата можех да я предотвратя...но тогава бях млад шофьор и мислех, че всеки на пътя се оглежда идва ли някой зад него, дава мигачи навсякъде, не завива на забранени места и т.н. За двете по-леки аз си бях виновен...но пък щетите се изразяваха в нагънати ламарини по вратите и някой и друг счупен фар и стоп...дори аз му поех ремонта и частите на единия още на място. А ожулените брони и бои изобщо не ги броя за проишествия...в мен са спирали с малка скорост колко пъти вече...хич и не слизам да се разправям...накрая ще взема да обкантя цялата кола с дебела гума като картинг... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 http://news.plovdiv24.com/74209.html само като прочетох "почти" и разбрах, че не е pazu Един с нисан съни ли беше накова една ръчна и за малко да влезе в другата сграда.....минута по късно мина патрулаката...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted January 23, 2009 Author Share Posted January 23, 2009 Ще прехвърля дискусията ни с host в тази тема. Другата тема нека си остане за катастрофите. Говоря за междинни ускорения, от 30-80 км/ч ,от 60-160 км/ч.Искам равномерен въртящ момент - аналог е 135i на БМВ при която целия въртящ момент се доставя още на 1500 оборота. В момента има много двигатели които ти предлагат максималния въртящ момент в доста голям диапазон на оборотите. Интересното е че не са по 200 коня . Говоря и за дизелови и за бензинови. Повечето коне винаги са повече разход, ако говорим за двигатели от едно и също поколение - това е факт. Факт е, че не си много запознат с тази материя. Повечето коне не означават по - голям разход. Напротив разхода ти пада. За справка можеш да питаш zlobil. Ако не се лъжа наскоро си сложи чип тунинг. Той може да ти потвърди от първа ръка че разхода пада. Когато е с повече коне двигателя се натоварва по - малко и от там ти пада разхода. Коментара дали АЗ мога да тръгвам нормално колко добре говори за твоята ( netrootbg ) култура?Аз да съм те коментирал, да съм те оценявал.Сигурно имаш основание да ми казваш какво мога и не мога.Още горе почна да ме поучаваш.Добре, взимам си бележка.Приемам критиката, а забележката за ходенето...пожелавам ти и на тебе същото. Не съм имал за цел да те обидя . Просто ти казвам нещата малко по - директно и може би по - грубо написани. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 23, 2009 Share Posted January 23, 2009 (edited) За на zlobil колата.Ами тя е дизел предполагам, при дизеловите автомобили слагането на чип е нормално да вдигне к.с. и да не се вдигне разхода просто е обвързано с начина на работа на самия двигател. Атмосферки с едни и същи обеми и различни мощности винаги ще имат различен разход.Повечето коне ще са по-голям разход. При принудителното пълнене спрямо атмосферно е напълно възможно атмосферния да е с по-малка мощност и по-голям разход. Че има двигатели предлагащи от рано голям въртящ момент е вярно( дизелите въобще не ги коментирам, не са ми по вкуса ) само че аз не съм твърдял друго.Споменавал съм и другаде 200 к.с. като ориентри поради факта, че според наблюденията ми двигатели с такава пикова мощност имат най-добър баланс между характерискити като потентност и като икономия.Пък и в градско, а и извънградско като карам, не ми трябват повече.И да кажа и 150 ми стигат ама като пусна климата не са толкова( да не говорим, че не са и 150 точно ми 140 и още по-зле е положението като пуснеш климата лятото ). Edited January 23, 2009 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 Ето малко факти за двигатели с една и съща кубатура на една и съща кола, но с различни мощности. EngineCylinders/valves 6/4 Capacity in ccm 2,996 Stroke/bore in mm 88.0/85.0 Max. output in kW (PS) at 1/min 160 (218)/6,100 Max. torque in Nm at 1/min 270/2,400-4,200 Power-to-weight ratio (EU) in kg/hp 7.9 Fuel consumption Urban (l/100 km) 10.4 Extra-urban (l/100 km) 5.9 Composite (l/100 km) 7.6 CO2 emissions (g/km) 181 Tank capacity in I (approx.) 63 EngineCylinders/valves 6/4 Capacity in ccm 2,996 Stroke/bore in mm 88.0/85.0 Max. output in kW (PS) at 1/min 200 (272)/6,700 Max. torque in Nm at 1/min 320/2,750-3,000 Power-to-weight ratio (EU) in kg/hp 6.5 Fuel consumption Urban (l/100 km) 10.5 Extra-urban (l/100 km) 6.0 Composite (l/100 km) 7.7 CO2 emissions (g/km) 185 Tank capacity in I (approx.) 63 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.