Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Който има ъкаунт в Замундата -> Цък

 

...и втора алтернатива - в Арената

 

Едит: Между другото ако има будни - сега дават епизод по диемата (оная със зеленото D) - ще 'гонят' 2 модела поршета...всъщност Тиф ще ги 'гони'. :bgrin:

Edited by Midex
Link to comment
Share on other sites

Кранк, сега ми дойде на акъла. Относно Ултима-та и т.н гаражни спортисти както ги наричаш. Не са конкуренти на другите марки знаеш ли защо........ Защото тежат по 500 кила по-малко(поне), това не им пречи да са адски бързи. Тяхната цел е да изкарат 10 коли, но при удар с 30 км в час ще се разлети "пластмаса"(1. Ferrari Enzo 196 MPH. This one you know it. You’ve read about it so many times! The accident happened on the Pacific Coast Highway, the driver (he was drunk) lost control and crashed into a utility pole. He walked away from the accident, straight to prison - че е късмет, късмет е. Ама все пак) на всякъде. Сега ще кажеш, че съм луд. Само, че трябва да наречеш луди и Тиф и Джереми. Когато те "борят" две коли - го правят при горе-долу еднакво съотношение на kg/bhp.

То и за това Данкеворта ли кво беше прави 6.55 на Нюрба ама тежи колкото Трабант без двигател :lol:

 

Точно това е тънката, но много съществена разлика, заради която изписахме толкова много.

 

Всичко е от значение :)

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Гледам Фиат си купили 35% от Крайслер и се почват подмятания как щял да настъпи карах в задокеанската фирмичка.Ами случайно няма да е така, по една много проста причина.35% не са много, но по-важното е, че Фиат - заедно с ФВ - са водещи в ниския клас дизели( говорим за двигатели ).Което е крайноположителен акцент за американската компания.В момента американския пазар отчаяно поглъща малките бензини и дизели, което ще осигури бъдеще на това партньорство( да знам, че 3.0д на БМВ размазва вся и всьо ама това не кой знае колко масов нито икономичен двигател ).

Link to comment
Share on other sites

В момента американския пазар отчаяно поглъща малките бензини и дизели, което ще осигури бъдеще на това партньорство( да знам, че 3.0д на БМВ размазва вся и всьо ама това не кой знае колко масов нито икономичен двигател ).

 

 

Хех, сещаш се, че ако се стигне дотам, че да се почне масово продаване на дизели в америка БМВ имат още един коз *23d. 2000 кубика би-турбо ;)

 

 

А този 3.0д го има в много вариации, все пак ~300 коня дизел харчат малко по-малко от ~300 коня бензин ;)

Edited by INCINERATOR
Link to comment
Share on other sites

Гледам Фиат си купили 35% от Крайслер и се почват подмятания как щял да настъпи карах в задокеанската фирмичка.Ами случайно няма да е така, по една много проста причина.35% не са много, но по-важното е, че Фиат - заедно с ФВ - са водещи в ниския клас дизели( говорим за двигатели ).Което е крайноположителен акцент за американската компания.В момента американския пазар отчаяно поглъща малките бензини и дизели, което ще осигури бъдеще на това партньорство( да знам, че 3.0д на БМВ размазва вся и всьо ама това не кой знае колко масов нито икономичен двигател ).

 

нека си плямпат. някой все още си мислят, че колите са мерцедес и всички останали. :lol:

Link to comment
Share on other sites

А този 3.0д го има в много вариации, все пак ~300 коня дизел харчат малко по-малко от ~300 коня дизел ;)

300 к.с. дизел си харчат точно колкото 300 к.с. дизел.Че БМВ правят гениални двигатели за стъпка ми е пределно място.Тука обаче центъра на вниманието е друг.Тук си говорим за евтини и малки дизелчета( пежо, фиат, VW основно ).Тука БМВ и Мерцедес много нямат място ;)

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

300 к.с. дизел си харчат точно колкото 300 к.с. дизел.Че БМВ правят гениални двигатели за стъпка ми е пределно място.Тука обаче центъра на вниманието е друг.Тук си говорим за евтини и малки дизелчета( пежо, фиат, VW основно ).Тука БМВ и Мерцедес много нямат място ;)

 

 

 

Там нещата седат по много по-различен начин оттук ;)

 

Пример:

 

Чисто нов GTI 5 - 23 000 $

Чисто ново 128i - 30 000 $

 

 

Ако пуснат най-малките двигетели на ония пазар сигурно цените ще са 5000$ за едното и 10 000$ другото :lol:

 

 

А за харченето :) Мечтай си приятелю, мечтай си :)

За съжаление дизелът в случая е много по-икономичен :(

Edited by INCINERATOR
Link to comment
Share on other sites

Ти четеш ли какво съм те цитирал?Оправи си поста!Знам, че си имал предвид 300 к.с. бензин ама си написал и двата пъти дизел ;) Не споря, че харчи по-малко печката ама да не ги зачеквам, че ги ненавиждам.

Link to comment
Share on other sites

Кранк, сега ми дойде на акъла. Относно Ултима-та и т.н гаражни спортисти както ги наричаш. Не са конкуренти на другите марки знаеш ли защо........ Защото тежат по 500 кила по-малко(поне), това не им пречи да са адски бързи. Тяхната цел е да изкарат 10 коли, но при удар с 30 км в час ще се разлети "пластмаса"(1. Ferrari Enzo 196 MPH. This one you know it. You’ve read about it so many times! The accident happened on the Pacific Coast Highway, the driver (he was drunk) lost control and crashed into a utility pole. He walked away from the accident, straight to prison - че е късмет, късмет е. Ама все пак) на всякъде. Сега ще кажеш, че съм луд. Само, че трябва да наречеш луди и Тиф и Джереми. Когато те "борят" две коли - го правят при горе-долу еднакво съотношение на kg/bhp.

То и за това Данкеворта ли кво беше прави 6.55 на Нюрба ама тежи колкото Трабант без двигател :lol:

 

Точно това е тънката, но много съществена разлика, заради която изписахме толкова много.

 

Всичко е от значение :)

Не започвай пак.Мисля,че вече изясних,че за мен,няма ннищо НАЙ.Коя част не разбра?Къде съм писал,че Ултимата е алтернатива?Дадох времето и,защото host се интересуваше.И не мисля,че Енцото превъзхожда по перформънс Гъмперт и Аскари.А именно тях,ако не си забравил,посочих като алтернатива.

Edited by Krank
Link to comment
Share on other sites

http://news.plovdiv24.com/74209.html само като прочетох "почти" и разбрах, че не е pazu :)

 

Ахах, ми щом е с Голф или е по работа може.

 

П.П. Сега се сещам, че единствената ми катастрофа (всъщност 2-та ама нз :) ) е с Голфаджия, който си мислеше, че е с Бугати и ще се изнесе бързо бързо, в резултат само дето не го убих тъпото момче (в тази ситуация имаше повече от 2-3 нарушения) ... Голф -аджии. :)

Link to comment
Share on other sites

Ами аз имам 3-4 нарушения довели до контакт за 2 години и малко стаж.И нямам претенции да съм безгрешен.Всичките са били леки дори не съм огъвал ламарини( чужди, един път при паркинг стана беля с предната кола и един контейнер за боклук, а също и един пасат при заден леко го натиснах миналага НГ щото не видях, че зад мен имало фургон ) + една тежка катастрофа избегната( изцяло моя заслуга е щастливия край ).

Който си мисли, че не прави грешки на пътя или звън него...само да почака.Той живота е разнообразен.

Link to comment
Share on other sites

http://news.plovdiv24.com/74209.html само като прочетох "почти" и разбрах, че не е pazu :)

Най-сетне някой да се сети да махне силово знака за паяка там. :bgrin: Жалко, че ще е за кратко.

Link to comment
Share on other sites

Тоя според мен е искал да прави дрифт...ама се е получило недозавиване... :bgrin: ...pazu, я си признай по-добре без бой... :lol:

 

Btw, никой не е застрахован от катастофи, без значение колко му е стажа зад волана. ;)

Аз лично имам четири катастрофи през 20 и няколко годишния си стаж - две много тежки (след втората колата отиде директно за вторични суровини) и две по-леки. Двете тежки не бяха по моя вина, макар, че първата можех да я предотвратя...но тогава бях млад шофьор и мислех, че всеки на пътя се оглежда идва ли някой зад него, дава мигачи навсякъде, не завива на забранени места и т.н. За двете по-леки аз си бях виновен...но пък щетите се изразяваха в нагънати ламарини по вратите и някой и друг счупен фар и стоп...дори аз му поех ремонта и частите на единия още на място. А ожулените брони и бои изобщо не ги броя за проишествия...в мен са спирали с малка скорост колко пъти вече...хич и не слизам да се разправям...накрая ще взема да обкантя цялата кола с дебела гума като картинг... :woot

Link to comment
Share on other sites

http://news.plovdiv24.com/74209.html само като прочетох "почти" и разбрах, че не е pazu :)

 

Един с нисан съни ли беше накова една ръчна и за малко да влезе в другата сграда.....минута по късно мина патрулаката......

Link to comment
Share on other sites

Ще прехвърля дискусията ни с host в тази тема. Другата тема нека си остане за катастрофите.

 

 

Говоря за междинни ускорения, от 30-80 км/ч ,от 60-160 км/ч.Искам равномерен въртящ момент - аналог е 135i на БМВ при която целия въртящ момент се доставя още на 1500 оборота.

В момента има много двигатели които ти предлагат максималния въртящ момент в доста голям диапазон на оборотите. Интересното е че не са по 200 коня ;). Говоря и за дизелови и за бензинови.

 

 

Повечето коне винаги са повече разход, ако говорим за двигатели от едно и също поколение - това е факт.

Факт е, че не си много запознат с тази материя. Повечето коне не означават по - голям разход. Напротив разхода ти пада. За справка можеш да питаш zlobil. Ако не се лъжа наскоро си сложи чип тунинг. Той може да ти потвърди от първа ръка че разхода пада. Когато е с повече коне двигателя се натоварва по - малко и от там ти пада разхода.

 

 

Коментара дали АЗ мога да тръгвам нормално колко добре говори за твоята ( netrootbg ) култура?Аз да съм те коментирал, да съм те оценявал.Сигурно имаш основание да ми казваш какво мога и не мога.Още горе почна да ме поучаваш.Добре, взимам си бележка.Приемам критиката, а забележката за ходенето...пожелавам ти и на тебе същото.

Не съм имал за цел да те обидя ;). Просто ти казвам нещата малко по - директно и може би по - грубо написани.

Link to comment
Share on other sites

За на zlobil колата.Ами тя е дизел предполагам, при дизеловите автомобили слагането на чип е нормално да вдигне к.с. и да не се вдигне разхода просто е обвързано с начина на работа на самия двигател.

Атмосферки с едни и същи обеми и различни мощности винаги ще имат различен разход.Повечето коне ще са по-голям разход.

При принудителното пълнене спрямо атмосферно е напълно възможно атмосферния да е с по-малка мощност и по-голям разход.

Че има двигатели предлагащи от рано голям въртящ момент е вярно( дизелите въобще не ги коментирам, не са ми по вкуса ) само че аз не съм твърдял друго.Споменавал съм и другаде 200 к.с. като ориентри поради факта, че според наблюденията ми двигатели с такава пикова мощност имат най-добър баланс между характерискити като потентност и като икономия.Пък и в градско, а и извънградско като карам, не ми трябват повече.И да кажа и 150 ми стигат ама като пусна климата не са толкова( да не говорим, че не са и 150 точно ми 140 и още по-зле е положението като пуснеш климата лятото ).

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Ето малко факти за двигатели с една и съща кубатура на една и съща кола, но с различни мощности.

 

Engine

Cylinders/valves 6/4

Capacity in ccm 2,996

Stroke/bore in mm 88.0/85.0

Max. output in kW (PS) at 1/min 160 (218)/6,100

Max. torque in Nm at 1/min 270/2,400-4,200

Power-to-weight ratio (EU) in kg/hp 7.9

 

Fuel consumption

Urban (l/100 km) 10.4

Extra-urban (l/100 km) 5.9

Composite (l/100 km) 7.6

CO2 emissions (g/km) 181

Tank capacity in I (approx.) 63

 

Engine

Cylinders/valves 6/4

Capacity in ccm 2,996

Stroke/bore in mm 88.0/85.0

Max. output in kW (PS) at 1/min 200 (272)/6,700

Max. torque in Nm at 1/min 320/2,750-3,000

Power-to-weight ratio (EU) in kg/hp 6.5

 

Fuel consumption

Urban (l/100 km) 10.5

Extra-urban (l/100 km) 6.0

Composite (l/100 km) 7.7

CO2 emissions (g/km) 185

Tank capacity in I (approx.) 63

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...