DON_CHEFO Posted June 9, 2009 Share Posted June 9, 2009 http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=22 - много интерсни мнения Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted June 9, 2009 Share Posted June 9, 2009 Тва е последното нещо, за което се мисли. Иначе горните две джаджи не са просто за теб. Качва се, ама зависи какво гониш и какви пари си готов да дадеш .....И да не забравяме за онзи стар и ефтин - но ефикасен метод с подаване на кислород при 0,5 Bar през капилярна тръбичка ф4 след въздушният филтър... (пък може и да нямаш турбо и пак да си го направиш това) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 9, 2009 Share Posted June 9, 2009 .....И да не забравяме за онзи стар и ефтин - но ефикасен метод с подаване на кислород при 0,5 Bar през капилярна тръбичка ф4 след въздушният филтър... Абе не знам аз колко е ефикасен методът и как му се прави точната дозировка на кислорода, но очаквам в скоро време някой да си монтира йонизатора пред въздушния филтър, щото бил прочел, че озона е по-ефикасен от кислорода... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted June 9, 2009 Share Posted June 9, 2009 Абе не знам аз колко е ефикасен методът и как му се прави точната дозировка на кислорода, но очаквам в скоро време някой да си монтира йонизатора пред въздушния филтър, щото бил прочел, че озона е по-ефикасен от кислорода... Kислорода се настройва според двигателя (наляганего си е това, но дебита е според двигателя) лошото му е, че като се поолееш и хвърляш двигателя..... Участвах в правенето и монтирането на тази хава, видях как тръгна колата и два месеца по-късно помагах при демонтирането и изхвърлянето на стария двигател..... (заради малоумието на собственика) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted June 9, 2009 Share Posted June 9, 2009 (edited) Бъдещето е в охлювчетата. Напротив.Мъчат я и изтискват всичко концерните от тая остаряла технология.Нищо свързано с бъдещето няма в сложно голямо и тежко парче метал със сумати подвижни части.Бъдещето одавна е тук.Обаче поради обективни причини никой не иска да прекрачи в него. Максимален константен въртящ момент.Липса на скоростни кутии и хипермега ефективни керамични и еди какви си спирачни системи.Пред това всяка напудрена новина за хипермега технологичен ДВГ със намален разход от 16 на 12 на 100 ми се струват смешни.Ама резаците още имат от оная черна гняс и янките са зад тях. Edited June 9, 2009 by Krank Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 9, 2009 Share Posted June 9, 2009 Електро мотор ли предлагаш?Защото ако е това...куца ти възможността на моторчето да се захрани чистичко...пък е глупаво да мъкне от сегашния тип батерии и да се хаква в контакта.Нали Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted June 9, 2009 Share Posted June 9, 2009 Електро мотор ли предлагаш?Защото ако е това...куца ти възможността на моторчето да се захрани чистичко...пък е глупаво да мъкне от сегашния тип батерии и да се хаква в контакта.Нали Представи си инженерния отдел на ..бмв примерно.Заводите им са като космически кораби бре.Айде сега си представи всички бели якички вътре да щъкат с една цел.Повишете ефективността на батерията.Колко време мислиш им трябва за да отстранят малкото недостатъци на тая технология.А дали ще си включа климатика в нас за 1 ден или ще ръгна това в контакта за 1час и ще измина 400 км не мисля че потреблението на ток ше удари тавана.Апък предпочитам двигатела ми да има 1 движеща част отколкото 2 кашона чарколяци и дори 1 шибан маркуч да излезе да кисна по сервизите като куче и да наливам пари. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 9, 2009 Share Posted June 9, 2009 Имаме си тема за това, че и даже аз съм писал последно в нея. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 9, 2009 Share Posted June 9, 2009 Бъгна ми одеве нета.За мен бъдещето е във водородните клетки прозивеждащи ток в комб. с ел. мотор това ми се вижда лично доста по-успешен вариант. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
306TDI Posted June 9, 2009 Share Posted June 9, 2009 Кажете някой автотапицер в Пловдив. И някой знае ли какви пари излиза горе-долу за предните и задните седалки? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted June 9, 2009 Share Posted June 9, 2009 (edited) Липса на скоростни кутии и хипермега ефективни керамични и еди какви си спирачни системи. За спирачните системи - добре до някъде съм съгласен, ама скоростните кутии? Електродвигател и скоростни кутии? Я пак? Да бе верно...мноу съм тъп.... усетих се, ама късно... Edited June 9, 2009 by chistacha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted June 9, 2009 Share Posted June 9, 2009 За спирачните системи - добре до някъде съм съгласен, ама скоростните кутии? Електродвигател и скоростни кутии? Я пак? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted June 9, 2009 Share Posted June 9, 2009 (edited) Каква е идеята на пълненето на лятните гуми с азот ? Никога не съм внимавал в часовете по химия Edited June 9, 2009 by pazu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 9, 2009 Share Posted June 9, 2009 Не се влияе от температурните колебания за разлика от въздуха Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted June 9, 2009 Share Posted June 9, 2009 (edited) Не се влияе от температурните колебания за разлика от въздуха Тоест ? Какъв е резултата ? 35 коня отгоре поне дава ли ? Edited June 9, 2009 by pazu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 9, 2009 Share Posted June 9, 2009 (edited) Няма да пръснеш гума на магистралата заради повишено налягане или по-точно нивото на сцепление няма да варира толкова поради запазването на контактната площ оптимална. ______________________________________ За каква машина са тези накладки - модел, година.И какво каране ще й се прави? Edited June 9, 2009 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dreamer Posted June 9, 2009 Share Posted June 9, 2009 Някой да ми препоръча накладки (предни)? Засега съм се ориентирал към Ferodo ThemoQuiet от официалния вносител, но и Textar са опция... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted June 9, 2009 Share Posted June 9, 2009 (edited) Днеска си сложих абсюлютно същите , след като диска сутринта почна да задира ... резултати след 100-200 км градско Edited June 9, 2009 by pazu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted June 10, 2009 Share Posted June 10, 2009 Каква е идеята на пълненето на лятните гуми с азот ? Никога не съм внимавал в часовете по химия Абе...., не си внимавал в часовете по физика ама карай.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
po_taka Posted June 10, 2009 Share Posted June 10, 2009 да кажем намаляте и идва завой, на 2ра, натискате ли съединител все едно тръгвате ? мисля си че това не е хубаво, ама нз. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 10, 2009 Share Posted June 10, 2009 Я пак...каква втора, какъв съединител...обяснявай по-ясно, че завои всякакви - остри, тъпи...а на втора мога да карам и с 10, и със 100... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMD Posted June 10, 2009 Share Posted June 10, 2009 Мисля, че има предвид натискането на съединител в завой, основно градско каране. Забелязъл съм,че много шофьори го правят, а за правилното, изобщо не е правилно. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 10, 2009 Share Posted June 10, 2009 И защо му е съединител в завоя... ...за да си съхрани инерцията ли...ами да пусне на нулева по-добре, но не виждам смисъл - по-добре да си преценя скоростта и необходимата за нея предавка. П.П. Да не би да има предвид двоен съединител от по-висока на по-ниска предавка? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted June 10, 2009 Share Posted June 10, 2009 Тва е нещо като кофти рефлекс ... и аз го проявявам чат пат , даже понякога правя и още една глупост .. като има легнал полицай . Взимам го на спирачка и съединител Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
po_taka Posted June 10, 2009 Share Posted June 10, 2009 (edited) ами например забавяш забавяш и скороста ти е ниска за 2ра и висока за 1ва, оставаш на 2ра даржиш съединителя, подаваш газ, пускаш наполовина съединителя и така докато ускориш. Edited June 10, 2009 by po_taka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.