pazu Posted April 22, 2009 Share Posted April 22, 2009 П.П. Не разбрахте ли че пази се ебава с вас тука и му се връзвате. Няма нормален човек който да вдигне 170 с голф за повече от 2 мин ,пък камо ли с гуми 2-ра ръка Ще те почерпя каквото кажеш , ако намериш някъде във всичките ми 1055 поста където твърдя , заявявам , загатвам или нещо подобно че АЗ съм НОРМАЛЕН ПП. Цъкни на картинката в средата на подписа ми и прочети последното изречение Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Светлия Posted April 22, 2009 Share Posted April 22, 2009 (edited) ...Личният ми рекорд е 2 часа ... със 170 по магистралата и 90-100 междуградско Напълно възможно, но ... по скоростомера на Голфeцът, който 100% дава сериозни отклонения - особено при по-високи скорости, което за Голфа е над 90 (голф2 имам предвид). Абе пазу, защо имам чувството, че спидомера на твоя Гоуф умножава реалната скорост по две? Момче, ти си първия човек карал с Фулда - втора ръка - 2 часа със 170 км/ч средна скорост и не получил препечени гуми и не изчегъркан със шпатула от платното/дървото/стълба и т.н.Поздравления... Ако си засече скоростта с GPS ще намерим ключа от палатката. Edit: Сещам се по този повод как и аз преди доста време шпорех едно Фордче Орион, набор 8Х нещо си с колкото можеше по Тракия, което по неговия скоростомер беше 195. А гумите бяха втора употреба купени и несменяни не знам си колко години, марка не помня, но бяха гладки почти като сликове. Е, ако имах GPS да го засека тогава едва ли е била повече от 160 скоростта. Edited April 22, 2009 by neslomim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xXx Posted April 22, 2009 Share Posted April 22, 2009 Наскоро стнанах на 24 години. В момента колко глупости съм замислил не е истина. Когато бях по - малък не ми бяха хрумвали . Браво бе!Аз си мислех че до тогава трябва да ми дойде акъла...ся съвсем ме обезкуражи.И кфо-цял живот ли ша сме си идиоти Harlem - верно че е офтопик ама пък глей къф айляшки лаф заформихме .Аз вече няма да спамя...в тая тема!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 23, 2009 Share Posted April 23, 2009 - предимството да си лек. 5.8 до 100. Идеалка. Искам една такава Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted April 23, 2009 Share Posted April 23, 2009 - предимството да си лек. 5.8 до 100. Идеалка. Искам една такава Някво БМВ се разхождаше по пистата Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WoW_Lo6iq Posted April 23, 2009 Share Posted April 23, 2009 Абе някой да си има понятие къде могат да се монтират панти за врати,които се отварят нагоре и колко г/д ще струва?И глупост ли е? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted April 23, 2009 Share Posted April 23, 2009 Абе някой да си има понятие къде могат да се монтират панти за врати,които се отварят нагоре и колко г/д ще струва?И глупост ли е? Зависи за каква кола питаш - има цели "трансформ-китове" (Lambo doors) за тази цел. За моята кола цената е средно (в зависимост от фирмата, която предлага съответния кит) между $700 и $900 (в щатите разбира се) - тук ще ти вземат 2-3 пъти повече. За мен си е абсолютна гъзария и голяма доза безсмислие, но други не мислят така....всичко е въпрос на гледна точка и мироглед. П.П. Бих препоръчал на Пазу да си модва голфа с тези врати - направо ще утрепе рибата в радиус от 100 км. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WoW_Lo6iq Posted April 23, 2009 Share Posted April 23, 2009 Зависи за каква кола питаш - има цели "трансформ-китове" (Lambo doors) за тази цел. За моята кола цената е между $700 и $900 (в щатите разбира се) - тук ще ти вземат 2-3 пъти повече. За мен си е абсолютна гъзария и голяма доза безсмислие, но други не мислят така....всичко е въпрос на гледна точка и мироглед. Въпросът е,че и аз мисля,че е безмислено.Просто се замислих за момент!Бих предпочел да дам парите за джанти примерно....Благодаря все пак Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xXx Posted April 23, 2009 Share Posted April 23, 2009 Абе някой да си има понятие къде могат да се монтират панти за врати,които се отварят нагоре и колко г/д ще струва?И глупост ли е? В тунинг-бг съм гледал статии за ламбо дорс на Mecedes CLK и мисля (АКО не се лъжа) струваха 2 бона.И общо взето между 1500-2500 лева е цената.Зависи от колата най-вече Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted April 23, 2009 Share Posted April 23, 2009 Въпросът е,че и аз мисля,че е безмислено.Просто се замислих за момент!Бих предпочел да дам парите за джанти примерно....Благодаря все пак Напротив. Като почнеш да караш купе с метър и двайсе врата, много бързо ще се сетиш макъде трябва да се отваря Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
UzITo Posted April 23, 2009 Share Posted April 23, 2009 Чудя се какво е по-добре колата да е с 2 или с 4 врати . Голфа е с 2 има стани да седна но е широка вратата . Возих се на едно БМВ е46 320 2002 4 врати на задната седалка и много тясна ми се стори вратата . И се чудя какво е по-удачно . Аз не мърдам от шофиорското място , който има зор слиза от другата . По-практично е с 4 но пък по ми харесват с 2 ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted April 23, 2009 Share Posted April 23, 2009 Чудя се какво е по-добре колата да е с 2 или с 4 врати . Въпрос на личен вкус и конкретно ползване на колата. Тъй като в момента имам (вече) вариант и с 4, и с 2 врати - този с 4 напр. е много удобен, когато решиш да сложиш някоя пералня или хладилник на задната седалка (правил съм го ) или да натъпчеш няколко човека отзад. С двете врати това няма как да стане - често пъти, дори и третата (задната) пак не върши работа както двете задни на 4-вратата. Ако обаче тази, дето е с 2 врати е спортна - к'во ти пука с колко врати е. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiNiPoLiX Posted April 23, 2009 Share Posted April 23, 2009 Възможно ли е според вас ? Клик Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted April 23, 2009 Share Posted April 23, 2009 (edited) Аз също предпочитам коли с 2 врати, защото повече ме кефи визията, но определено не са практични.За млад човек са обаче 6+.Тогава возиш главно теб и гаджето или някой приятел, който няма да мрънка МНОГО ако се сгъчка отзад. П.П.Относно вратите някъде в нета имаше как да се направят самите панти.Не е кой знае какво според мен чисто "железарска" работа.Естесвено обаче за нея трябва доста техника. Edited April 23, 2009 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Светлия Posted April 23, 2009 Share Posted April 23, 2009 Възможно ли е според вас ? Клик Според мен, си беше неизбежно. Единствено не беше ясно кога. Въпроса е какво ли ще измислят да компенсират, но при всички случай е по-добре, щото няма вече да си правя сметка, кой двигател да търся, че тоя, че оня... дрън дрън та ... At last we'l have revenge ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 Аз също предпочитам коли с 2 врати, защото повече ме кефи визията, но определено не са практични.За млад човек са обаче 6+.Тогава возиш главно теб и гаджето или някой приятел, който няма да мрънка МНОГО ако се сгъчка отзад. П.П.Относно вратите някъде в нета имаше как да се направят самите панти.Не е кой знае какво според мен чисто "железарска" работа.Естесвено обаче за нея трябва доста техника. Да ама са страшно по-удобни особено когато 95% от времето си сам или сте 2ма. И мен много повече ме кефи. А за мрънкащите отзад - ако искат могат да ходят пеша Възможно ли е според вас ? Клик А дано де... малко ми се струва като че депутатите мислят предимно за себе си но аз също ще съм доволен от това Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghetto_Freak Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 http://plovdivmedia.com/9795.html - Мисля, че това ще Ви е интересно. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 Дам, вече съм харесал колата ама първо да видя в действие закона.На такива обещание съм научен да не вярвам - това държавата да ти върне пари със задна дата за мен е химера. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 Някво БМВ се разхождаше по пистата Тестове, кво да правиш Абе някой да си има понятие къде могат да се монтират панти за врати,които се отварят нагоре и колко г/д ще струва?И глупост ли е? Може. Дори един в Тунунг.бг си беше сложил в подписа "монтаж на Lambo doors" на всякакви коли, ако не се лъжа Възможно ли е според вас ? Клик А не сме ли ние единствената страна в ЕС, която плаща акциз. Не съм запознат с тия неща Дам, вече съм харесал колата ама първо да видя в действие закона.На такива обещание съм научен да не вярвам - това държавата да ти върне пари със задна дата за мен е химера. И аз съм набелязал една 95-та година Ако това с акциза стане според мен пътищата наистина ще ни станат Афганистан. Всички с 316-ките(92-ра) ще се качат пак на такива ама 325 за без пари и глей кво става. Чудя се обаче, кое е по-добре. Да си купиш колата и да дадеш 10 000 лева акциз или да си купиш пак същата кола с по-малък мотор и турбо конверсийка пак за 10 000 лева :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 Да ама са страшно по-удобни особено когато 95% от времето си сам или сте 2ма. И мен много повече ме кефи. А за мрънкащите отзад - ако искат могат да ходят пеша За това и аз си купих 3-врата кола.В повечето време возя мен + още един.Или Галченцето, или майка ми или някой друг приятел.За това сметнах, че няма смисъл да взимам голяма кола. За акциза в нашата хайдушка държава няма да стане.И по-добре щото сега достатъчно камикадзета по улиците има та после 2 пъти повече да станат.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Светлия Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 ...Ако това с акциза стане според мен пътищата наистина ще ни станат Афганистан. Всички с 316-ките(92-ра) ще се качат пак на такива ама 325 за без пари и глей кво става. Чудя се обаче, кое е по-добре. Да си купиш колата и да дадеш 10 000 лева акциз или да си купиш пак същата кола с по-малък мотор и турбо конверсийка пак за 10 000 лева :) ...За акциза в нашата хайдушка държава няма да стане.И по-добре щото сега достатъчно камикадзета по улиците има та после 2 пъти повече да станат.... На противоположното мнение съм. Въпреки че всеки вика, ооо ей сега минавам на 200, 300, 400 коня двигател - дрън, дрън. Който сега са го възпирали 5-10 000 лева за акцизен двигател, сега ще продължат да го възпират 2 съществени фактора: 1)По-високия разход на гориво (особено градско значително по-висок); 2)Значително по-скъпата поддръжка на големите двигатели. И става така, че тия 5 000 лева акциз, се губят на фона на разликата от по-високия разход и по-скъпата поддръжка, дори на фона на само 50-100 000 км. пробег ! И в крайна сметка, ако въобще има ефект в полза на увеличението на по-мощни автомобили, ще е незначителен. П.П. А акциза си заминава гарантирано, според мен. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 (edited) На противоположното мнение съм. Въпреки че всеки вика, ооо ей сега минавам на 200, 300, 400 коня двигател - дрън, дрън. Който сега са го възпирали 5-10 000 лева за акцизен двигател, сега ще продължат да го възпират 2 съществени фактора:1)По-високия разход на гориво (особено градско значително по-висок); 2)Значително по-скъпата поддръжка на големите двигатели. И става така, че тия 5 000 лева акциз, се губят на фона на разликата от по-високия разход и по-скъпата поддръжка, дори на фона на само 50-100 000 км. пробег ! И в крайна сметка, ако въобще има ефект в полза на увеличението на по-мощни автомобили, ще е незначителен. П.П. А акциза си заминава гарантирано, според мен. Прав си да.Тоя който е имал пари за таква кола до сега да си е купил и щеше да я кара с немски номера или подобни.Поне така съм виждал. 1.По високият разход на гориво в БГ не е проблем.Нисан Скайлайн да е българина ще му сложи АГУ ВМЗ. 2.Скъпа е подръжката ама в БГ гъзарията цена няма ако не си разбрал колега. За мен няма да махнат акциза, защото са хайдути нашите оправници и от там искат да смучат.То трябва тогава и Пропан_Бутана за автомобили да е освободен от всякакви акцизи, такси и т.н. щото е Еко ама при нас не е.... Edited April 24, 2009 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Светлия Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 ...2.Скъпа е подръжката ама в БГ гъзарията цена няма ако не си разбрал колега... Е като гъзарията цена няма, за какъв акциз говорим тогава. Некви си 5-10 бона... Тая теория куца! Пак казвам за който гъзарията цена няма акциза е най-най-най-дребния му проблем ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 (edited) Е като гъзарията цена няма, за какъв акциз говорим тогава. Некви си 5-10 бона... Тая теория куца! Пак казвам за който гъзарията цена няма акциза е най-най-най-дребния му проблем ! Попринцип е така.Искам да те питам един въпрос.С очите си видях как чисто ново БМВ 7 излиза от магазина и влиза за газова уредба?Ти ако имаш 200 бона за БМВ мислиш ли, че няма да имаш пари за бензин?Тук всичко е наобратно, така че всичко невероятно е на 100% възможно. Edited April 24, 2009 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Светлия Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 Попринцип е така.Искам да те питам един въпрос.С очите си видях как чисто ново БМВ 7 излиза от магазина и влиза за газова уредба?Ти ако имаш 200 бона за БМВ мислиш ли, че няма да имаш пари за бензин?Тук всичко е наобратно тука, така че всичко невероятно е на 100% възможно. Тук вече за друго става дума. Явно някой се е понадскочил... и това е резултата. Макар че въпроса за газ на скъпи автомобили от висок клас е по-скоро психологически отколкото технически, но лично мен, като ме притеснява разхода си вземам дизелак и в общи линии спи градът. А преди няколко дни на ОМВ-то на новия надлез, на газколонката зареждаше... Tuareg, от новите Баровеца, като че ли го беше малко срам, ама лично за мен си е оправдано. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.