Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

На моята кола прост биксенон завиващи модел 2010, фара ми струва 2200. Лявия не ми завива, смених разни модули и не тръгна, оказа се, че има някъде прекъснат кабел по инсталацията, ама хич не ми се занимава...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

5 hours ago, vinyl_master said:

На моята кола прост биксенон завиващи модел 2010, фара ми струва 2200. Лявия не ми завива, смених разни модули и не тръгна, оказа се, че има някъде прекъснат кабел по инсталацията, ама хич не ми се занимава...


Дядо ти все със завиващи фарове е карал!!! :laughing1:

==========================================

Относно онази обява по-назад и понеже знаете колко мразя дезинформацията - трябва човек да е изключително зле изобщо да заглежда подобни анонси. Ама силно зле. В такива лъскави автомобили на подобни цени има заровени между три и пет кучета, почти сигурно е, че са подминали половината милион километра и предстоят скорошни кански писъци за новия собственик в порядъка на 10-30 хил'ди леа... Общо взето ако някой джамбазин, ОСОБЕНО български тръгне да прави оферта за такава кола на цената на скоростната й кутия - БЯГАЙ, ама БЯГАЙ ПРЕЗ ГЛАВА.
Пресен пример за нещо подобно е наш @kotora, който още на старта на евтиното Q5 тръгна с едни над три хил'ди леа... 
Има и един друг тъничък момент - дори да излезне новият собственик късметлия за известно време откъм технически проблеми, свързани с нормалното овехтяване на автомобила, то винаги и непрестанно го грози опцията да се събуди след три месеца без колата си, която същата нощ е била качена на порт Варна към бившите съветски републики. И довиждане. На вечер в София има по 2-3 такива случая. 
Та толкова за търсенето на лапнишарани. Предвид възможностите на нароилите се последните години тираджии с много пари - пълно е с такива. А някои потребители на тоя форум така и не разбраха, че когато е 10/10 си е 10/10.

Edited by RaptoR
Link to comment
Share on other sites

Моето Q5 Не е било евтино. Ремонта ви казах в следствие на какво е. Ако беше направена смяната като хората можеше и да не давам 3000лв. Имало да става, станало. 

 

Само, че онова ауди от обявата почва от 3500 само за смяна на вериги, а другите неща изобщо не ги коментираме. Но пък нали дизела арчи малко ;) 

 

 Това с краденето на коли е ясно. Тойотите CH-R си ги крадат всеки ден. 

Простотията е, че оставаш без кола :( 

 

 

IMG_20220409_181933.jpg.07662d296014502bcc4fd60c75a9c560.jpg

 

 

Edited by kotora
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, kotora said:

Простотията е, че оставаш без кола :( 


Момче, изумяваш ме все повече и повече - ТОВА е основният проблем ако ти откраднат колата? :laughing1:

Link to comment
Share on other sites

Значи то кола за 30к с фарове за 4к има, но аз не съм прав като казвам, че има, защото моделът се крадял много и можело да има проблеми със скоростната кутия, а ремонтите били скъпи.

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D 

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, kotora said:

Днеска съм out of space :D 

 

В Събота ще пробвам гумите по подбалканския. 


Направо out of the universe ми прозвуча... :)

Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, kotora said:

Само, че онова ауди от обявата почва от 3500 само за смяна на вериги, а другите неща изобщо не ги коментираме. Но пък нали дизела арчи малко ;) 

 

Някой много те е наплашил с тези вериги, но освен ако модела не е известен с проблемни вериги, те не се сменят просто ей така за здрасти :D

 

Иначе 3-4-5К лева за кола която струва 200-250К не са много.  40К за кола + 20К (давам много ) за оправяне на неща .. пак е по-добре от 200К, нали така? :) 

В същото време за 40К има нови коли, ама не били по 300 коня, били 3 цилиндрови (примерно), но има  и няма ремонти :) . Та всеки си решава за себе си и какво може да си позволи и какво му харесва или не.  

Пък другото са относителни неща .. и новите стоят всеки месец в сервиза ако не ти провърви, и новите и старите се крадат .. 

Link to comment
Share on other sites

Проблемни или не, като я купиш втора ръка тая кола, то тя задължително е за смяна на вериги. Те си имат живот, колкото и да си мислят някой, че са "вечни". Такъв тип автомобил, както каза Виден ще е на 500к. и ще е "изхвърлен" точно преди да дойдат подобни скъпи ремонти.

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, ARPAnet said:

Някой много те е наплашил с тези вериги, но освен ако модела не е известен с проблемни вериги, те не се сменят просто ей така за здрасти :D

 

Иначе 3-4-5К лева за кола която струва 200-250К не са много.  40К за кола + 20К (давам много ) за оправяне на неща .. пак е по-добре от 200К, нали така? :) 

В същото време за 40К има нови коли, ама не били по 300 коня, били 3 цилиндрови (примерно), но има  и няма ремонти :) . Та всеки си решава за себе си и какво може да си позволи и какво му харесва или не.  

Пък другото са относителни неща .. и новите стоят всеки месец в сервиза ако не ти провърви, и новите и старите се крадат .. 


Много грешки в тоя пост... Много. Надявам се проумяваш колко нереално звучи тая измислена обява за тъпаци. Между другото доскоро една новоизлюпена местна фирмичка ме бомбардираше във фейса с такива ежедневно. Безумно ниски цени на невероятни автомобили. Не е въпроса в това дали има ремонти или не, а каква бомба са ти заложили джамбазите. Километраж се врътка за 200 лева, изключват се умишлено аларми, гасят се предупредителни лампи... И после е РЕВ, ама РЕВ, няма да влизам в подробности. При А8 пък какъв ад може да се получи - едно момче просто го съжалих... И той го взел евтино... Платил после два пъти по толкова. 
За новото знаеш, че сервизите ще почнат след 100000 освен ако не е тотално дърво и то за обслужване, не за ремонти. В десетгодишна и нагоре кола за 200к не ми се мисли какво може да изскочи. И си му е време между другото. Представям си примерно ремонт на дюзи, а пък повредите в електрониката са кошмар. 
Новата ти кола задължително върви с каско и ако е в класа на 200к някак си не виждам какво изобщо може да те тревожи. Невъзможно е разумни хора да се нафърфолят на тва горе за 30к и респективно неразумните балъци и каско няма да направят. Няма да се учудя ако се случи такъв тъпак да го изчакат да обслужи колата, па да си я приберат тогава и хайде навън за хубава продажба.  :laughing1:

ЕДИТ: Жорка, кво да обяснявам, брат, кво да обяснявам... 

Edited by RaptoR
Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, RaptoR said:

Новата ти кола задължително върви с каско и ако е в класа на 200к някак си не виждам какво изобщо може да те тревожи. Невъзможно е разумни хора да се нафърфолят на тва горе за 30к и респективно неразумните балъци и каско няма да направят. Няма да се учудя ако се случи такъв тъпак да го изчакат да обслужи колата, па да си я приберат тогава и хайде навън за хубава продажба.  :laughing1:

Е то и на това е добре да му се направи каско. 

Нямах предвид конкретната обява, а по принцип идеята за секънд хенд кола от такъв клас. На котора 3 литровата Q5-ца и тя не е от евтините като нова. Дилърствата и те продават коли секънд хенд, 

 

52 minutes ago, RaptoR said:

За новото знаеш, че сервизите ще почнат след 100000 освен ако не е тотално дърво и то за обслужване, не за ремонти.

Има си ги и случаите на новите които си идват с дефект и висят по сервизите постоянно. Истории бол с разни марки, като ще е за каръка ..

53 minutes ago, RaptoR said:

В десетгодишна и нагоре кола за 200к не ми се мисли какво може да изскочи. И си му е време между другото. Представям си примерно ремонт на дюзи, а пък повредите в електрониката са кошмар. 

 

50 minutes ago, RaptoR said:

И той го взел евтино... Платил после два пъти по толкова. 

 

Секънд хенд, куче в чувал. Който не го знае това, ще го научи по трудният начин. 

За мен проблема е, че много хора се лъжат да си вземат нещо такова, хвърляйки всичко, но забравят че обслужването му е съвсем друго. До ситуации да се скъпят за масло, щото било 5 литра и скъпо. Заради това е добре да се чете и човек да си прави сметката какво може и какво не може. 

Другото е лесно, в повечето случаи си идва с етикет и цена. 

Link to comment
Share on other sites

On 4/8/2022 at 5:17 PM, RaptoR said:


Баща ми на втория или третия месец някакъв бастун в София го засякъл - фарът счупен, калник леко сгънат (сменя се - тия не изчукват) и предна броня. После ми каза, че тоя удар е бил над 8000 лева като щета, от които 6000 фара... Ми то са ксенон, завиват фаровете.... Абе като го карам тоя кораб съм нон стоп на тръни. 


Пиша си значи аз и и зведнъж - ОТ НИЩОТО:
 

On 4/8/2022 at 6:59 PM, w00x said:

А някой има ли пример за такъв, който просто е спрял да свети? Както на нормалните им горят крушките. Щото...... 30 000лв кола и 4-6000лв фар ако изгори "крушката", не е далавера.


Питам аз имаме ли тук гадатели да разберат за каква кола става реч, първа, втора, пета употреба, за чий се намесва сред двойно и тройно по-скъпи коли... Просто ей така хвърлено в разговора... Според вас какво разбира нормален човек от това? Вечно неразбраният е ясна работа - само той си знае какво има предвид, после другите виновни...  10/10 всеки път. 

======================================================================
 

Just now, ARPAnet said:

Секънд хенд, куче в чувал. Който не го знае това, ще го научи по трудният начин. 

За мен проблема е, че много хора се лъжат да си вземат нещо такова, хвърляйки всичко, но забравят че обслужването му е съвсем друго. До ситуации да се скъпят за масло, щото било 5 литра и скъпо. Заради това е добре да се чете и човек да си прави сметката какво може и какво не може. 

Другото е лесно, в повечето случаи си идва с етикет и цена. 


БАШ ама БАШ... Вижа как се разбираме тука. Затова тия обяви са като нигерийските милиарди... Години наред съм ги следил и проучвал. Почти всичко е повече от едно куче в чувал. Отделно иди поискай фактура и гледай шоу... Абе няма кво да говорим - кликбейт за тъпанари. 

Link to comment
Share on other sites

е кой олигофрен би си взел кола за 30к без да й прави каско :D

7 литра масло са към 160-70лв. Не е чак толкова скъпо. 

 

В същото време на сестра ми за хондата 4 литра масло са 160лв :D Ама нали еко норми 0W20 

Edited by kotora
Link to comment
Share on other sites

То цялата работа идва от необяснимия за мен фетиш и може би дори вече, изградена народопсихология на българина- да кара премиум гробница. Значи с последните си пари или почти последните си ще вземе някоя каруца на 15-тина години и поне 300 хил. км. за едно 20-30 хил. ще вложи още едно 5-10 да я стегне и после ще е мега горд, че е постигнал върха в кариерата си. Нищо, че сигурно едва ще може да я пълни тая кола или ще я държи отпред пред панелката да серат по нея птички, слънце, дъжд и сняг. Нищо, че ако се обади нещо по нея и е сериозно, ще чака поне месец до първата заплата, за да го оправи и ще е рев голям. 

А е много по-лесно за тия пари да си вземеш един чисто нов автобил от магазина- някоя бюджетна марка и в следващите 5-10 години да си свиркваш. 

Link to comment
Share on other sites

С написаното по-горе исках да кажа (а и го казах), че в един момент (след няколко години със сигурност, но дори и в момента), премиум модел или не, фаровете на колите (втора употреба) за по 10-15-20-30 000лв, ще струват по 4-5 000лв. И като ни изгорят крушките, ще даваме половин кола за фар.

Link to comment
Share on other sites

Аз също мисля да си купя премиум марка, само защото искам нещо от рода на 3.5 или 4 литра бензин, а такова предлагат само премиум марките. За момента обаче ся имам други приоритети и затва си карам Реното и хич ми не е. Нали ми вози гъза, даже като гледам какво продават, ще си го карам и нама да го сменям скоро.

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, kotora said:

е кой олигофрен би си взел кола за 30к без да й прави каско :D

7 литра масло са към 160-70лв. Не е чак толкова скъпо. 

 

В същото време на сестра ми за хондата 4 литра масло са 160лв :D Ама нали еко норми 0W20 


Абсолютно същият олигофрен, който ще вземе кола за 30, че и повече К и няма да даде 200-300 лева за пълно обследване в официалния сервиз преди да се набута като идиот... Това е новата класа - класата на тираджията и строителния работник. Безмозъчни създания, които изведнъж зад граница изкарват невиждани за тях пари. Имам си челен пример тук за съсед, с Петко си умираме от смях на новия флагман сред лафовете на тия хора "Мога да си го позволя". Има три деца от две жени, айде едната е вън от картинката - всички се набутали в на майка му апартамента - ПЪРВАТА покупка преди няма и две години - Сюпърб Laurin & Klement за 40 хил'ди лева кеш (сигурен съм, че са повече, за пред нас са толкова). Колата се кара из квартала много рядко, с около 40-50... Без коментар... 
 

13 hours ago, Dunc said:

То цялата работа идва от необяснимия за мен фетиш и може би дори вече, изградена народопсихология на българина- да кара премиум гробница.


Тоя лаф ми хареса!!! И въпреки това може много да се говори по темата. Много, ама много от старите коли, ако са поддържани добре, са в пъти по-добри от новите изнасилени моторчета, които няма да изкарат и 10 години. В момента с опитите да се прави от нищо нещо животът е скъсен наполовина. Споменах вече, че постоянно изключвам тъпия старт-стоп. Върши хубава работа единствено докато чакам на Маказа. 
 

13 hours ago, jozo said:

Аз също мисля да си купя премиум марка, само защото искам нещо от рода на 3.5 или 4 литра бензин, а такова предлагат само премиум марките. 


Извън момента "пикае на шумка да му тропа" и/или потресающа късопишковщина и парвенющина - неща. които следва да си прескочил - можеш ли да ми дадеш една смислена прагматична причина за такава покупка? Щото аз пък искам Тесла, но не мога да си я позволя. Освен да подкарам някой камион да разуча цените на проститутките из паркингите на Европа, че като слушам са много достъпни, не кат наште!!! :laughing1::laughing1::laughing1:

Edited by RaptoR
Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, RaptoR said:

 

Извън момента "пикае на шумка да му тропа" и/или потресающа късопишковщина и парвенющина - неща. които следва да си прескочил - можеш ли да ми дадеш една смислена прагматична причина за такава покупка? Щото аз пък искам Тесла, но не мога да си я позволя. Освен да подкарам някой камион да разуча цените на проститутките из паркингите на Европа, че като слушам са много достъпни, не кат наште!!! :laughing1::laughing1::laughing1:

 

Защо трябва да има прагматична причина за подобна покупка? Едни си дават парите за компютри, други за барове и подобни, аз искам да си ги давам за купчина тенекии. И не, не искам да вдигам 500 км./ч. както си мислят всички, като им кажеш, че искаш да имаш такъв автомобил. Просто искам да имам голям мотор, но сега не ми е О.К. да хвърлям парите си, за нещо като мога да ги инвестирам по-смислено.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
On 4/12/2022 at 9:14 AM, RaptoR said:


Абсолютно същият олигофрен, който ще вземе кола за 30, че и повече.... 

 

Това е някаква народопсихология местна,няма друго обяснение.До нас живее един образ в панелка на 8-мия етаж,с родителите си,и пред блока Лексус за поне 100к...няма обяснение на тоя "феномен" за мен.Лятото прекарах доста време из Гърция,тука собственика на една от най-яките таверни на Тасос,дето изкарва пари достатъчно да плати външния дълг на някоя африканска държавица кара мотор на 15 години,дърто БМВ въздухар...

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, RaptoR said:


Дизайнерът бе, мисир! Пустинно бежуву :laughing1:

Мисир, то тва ясно, но изобщо не оправдава факта, че цвета е абсолютно лайнян и някак си не подхожда по никакъв начин на Майбах, пък ако ще и да е one-of-a-kind-off-road. Аз ако имах толкова пари за нещо подобно, щях да ги накарам да го пребоядисат със сигурност, баси. :lol: :rofl:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...